in Assen

Lekker, gezellig en niet duur!

1. Het eten is altijd goed en de sfeer gemoedelijk.
    De bediening is ook altijd vriendelijk en vrolijk.
    De gezelligheid en de leuke inruchting tezamen met het lekkere eten maken dit restaurant na vele bezoeken nog altijd ons favoriet.
    1 klein persoonlijk minpuntje vind ik dat er honden naar binnen mogen, maar daar is de restauranthouder natuurlijk eigen baas over.

1. Hoi Rolf,
    Dank je wel voor je mooie woorden. En fijn dat jullie steeds weer terug komen.
    Wat betreft de honden. in principe mogen honden niet zo maar naar binnen, en heb ik altijd overleg met de gast voor die tijd, over de grote, de weersomstandigheden, komen ze vanuit het bos etc, omdat ik wil dat honden onder de tafel blijven tijdens het diner en niet nat en vies zijn. (mits ze niet zomaar binnenlopen zonder overleg met ons zoals as zondag.) Nu was de hond gelukkig maar klein. Nu weet je even hoe wij daar mee omgaan. Nogmaals bedankt weer voor jullie komst en tot de volgend keer maar weer!