Goed ( wel betaald )

Makkelijk

Eetcafé by JenJ is een eetcafé waar je terecht kunt voor kwalitatief goed eten voor een prettige prijs in een zeer gezellige setting. Vers en van de lavagrill; dat is kenmerkend voor Eetcafe by JenJ. Geniet van onze classic gegrilde gerechten!. Iedereen kan bij ons terecht! Vleesliefhebbers, visliefhebbers en vegetariërs! Ook met allergenen kunnen wij goed rekening houden.

1420752086 100
1451996589 94
1457204006 94
1519693013 92

1. Lekker gegeten goede sfeer en goede service.

2. Van de buitenkant lijkt het weinig sfeervol maar binnen is de sfeer erg goed! Deze avond was volgeboekt en dat is niet zonder reden: heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Zeer goede bediening die precies weet hoe ze met hun gasten moeten omgaan. Erg lekkere spare ribs!
    Kleine tip voor het restautant: zet decafe op de kaart:-)
    Ga zo door, we komen vast nog een keer.

3. Annemieke

Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeertje. Attente bediening en vriendelijke prijzen.

4. Feyo Feijen

Lekker gezellig goede sfeer eten lekken voor een goede prijs.

5. Mix grill gehad en dame blanche en coupe advocaat als dessert. Was super! Vriendelijk en attent personeel, prijs/kwaliteit is prima!

6. Joop Supit

Wij hebben hier met een groep van 10 gegeten. De service was subliem, het eten was perfect. De sfeer was goed. Kortom het was: lekker, gezellig en zeker niet duur!

7. We waren zeer tevreden het eten was prima, en zijn ook plezierig bedient. Komen zeker weer een keer bij jullie eten.

8. Jaap Boersma

Prima eten en bediening, leuke sfeer en zeer redelijke prijzen, aanrader! Wij (en onze gasten) komen hier graag nog eens terug.

9. Astrid Van Den Bosch

Zeer vriendelijk en gastvrij. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

10. Hennie Hopman

Het eten is hier uitstekend en voor een redelijke prijs, vriendelijk personeel.
    Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

11. Helene cooiman

We hebben een heerlijk en gezellig avond gehad! De bediening was goed, het eten was heerlijk en de sfeer gezellig! Een echte aanrader!

12. Gemoedelijk sfeertje. We hebben heerlijk gegeten, zowel vlees als vegatarisch! Een aanrader!

13. Wij hebben heerlijk gegeten bij eetcafe JenJ in Assen. Zeer zeker voor herhaling. Prima smaak, gezellige en vriendelijke bediening, gezellige.
    Entourage. Een voorbeeld voor andere horecabedrijven.

14. Gisteren deden we een dagje Assen (Prison Island, ook al een aanrader) en zochten we een restaurant voor erna. Toen ik 's middags de menukaart voorlas aan de (grote) kinderen was het gelijk al een unaniem ja. Zoveel lekkers om te kiezen! We nemen altijd allemaal iets verschillends en dan proeven we alles van elkaar. Dus 12 gerechten geproefd. Van nachos, champignons met spek, pulled chicken tot wafel met kersen, met chocoladeijs gevulde soes en crème brûlée. Alles was heerlijk, de bediening vlot en gezellig en de zaak sfeervol. Stel dat we ooit weer in Assen komen dan weten we waar we heen moeten.

15. Heerlijk ontspannen gegeten.
    Goed advies gehad qua menu en wijn. Discrete bediening en persoonlijke service.

16. Weer heerlijk gegeten en een goede service.

17. Gezellige avond gehad. Lekker gegeten en prettige bediening in een sfeervol restaurant.

18. Heerlijk gegeten, vlotte bediening, leuke entourage, prima prijs-kwaliteitsverhouding, helemaal ok en aanwinst voor Assen.

19. Voor de 2e keer hier wezen eten vanuit Nijmegen vanwege sport wedstrijd. Geweldig dat de eigenaar ons nog kende van een jaar geleden. Man heeft echt hart voor zijn zaak. Eten, sfeer uitstekend… tot volgend jaar.

20. Jeroen

21. Het was een gezellige eetcafé!! Bedankt Jeroen voor de gastvrijheid😀👍🏽... p.s we hebben de auto weer uit de pgarage gekregen😂

22. A.M. Scheidema

Heerlijk gegeten met zes meiden.
    Leuke bediening, vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar!
    Bedankt mensen van JenJ!
    Hartelijke groet,
    Astrid.

23. Mattie van der Spoel

Een gezellig sfeertje.
    Uitstekende bediening, zeer vriendelijk.
    En ook vragen of er genoeg is.
    Jammer dat er maar 1 groente bij zat, we hadden ook graag een warme groente erbij gezien.

Toetje verrukkelijk en zeer gevarieerd.

24. We moesten een uur op ons eten wachten, maar toen het er uiteindelijk was hebben we zalig gegeten! Patat en aardappeltjes en mayonaise konden we kosteloos bijbestellen. We gaan er vast nog eens eten!

25. Marieke de Boer

Top eetcafe.. heerlijk gegeten en goede service. Zeker voor herhaling vatbaat.

26. Hartstikke gezellig, heerlijk en betaalbaar eten. Komen zeker terug!

27. Het eten is altijd goed en de sfeer gemoedelijk.
    De bediening is ook altijd vriendelijk en vrolijk.
    De gezelligheid en de leuke inruchting tezamen met het lekkere eten maken dit restaurant na vele bezoeken nog altijd ons favoriet.
    1 klein persoonlijk minpuntje vind ik dat er honden naar binnen mogen, maar daar is de restauranthouder natuurlijk eigen baas over.

28. Diana van der veen

We hebben heerlijk gegeten, en komen zeker nog een keer terug!

29. Heerlijk gegeten in een prima entourage; ook de online boeking, slechts ongeveer een uur van tevoren, verliep prima. Zeer tevreden dus!

30. Zeer gezellige omgeving.
    Goed eten voor een schappelijke prijs.
    Leuk personeel.
    Geweldige uitbater (Jeroen)
    Gewoon een toptent.

31. Een gezellige eettent met heerlijke gerechten tegen redelijke prijzen.

32. van der heide groep

We vonden het zeer gezellig en gemoedelijk. De bediening was super. Voor herhaling vatbaar!!!
    Dank voor de leuke sfeer.

33. Heerlijk gegeten, verrassend lekkere dingen op de kaart.
    Gezellige uitstraling en hele aardige bediening.

34. Altijd erg gezellig om daar een avond te eten.
    Erg vriendelijk personeel en goed eten wat wil je nog meer :-)

35. We hebben een gezellige avond gehad, lekker gegeten. Je krijgt veel aandacht van het personeel. Da's goed.

36. Met vier man lekker gegeten. Gaan we hier zeker vaker doen.
    Leuke bediening.

37. Prima gegeten. Leuke bediening en de prijs was ook goed.

38. Heerlijk eten, perfecte service, fijne prijzen.

39. Anneke weishaupt

Heel hartelijk ontvangen in een restaurant die een vriendelijke en gezellige sfeer uitstraalt.
    De menu kaart is origineel en bevat grappige gerechten en het eten is uitstekend.
    Kortom zeker voor herhaling vatbaar.....zo.hoort uiteten te zijn.

40. JM Janssen

Leuke gezellige omgeving! Lekker eten en vlotte bediening. Voor kids ook erg leuk en gevarieerd!

41. M. Hebels

Het was weer erg goed om te genieten van de heerlijke maaltijden en de prettige attente bediening! Ook bij de afrekening wordt je altijd vrolijk, want het zijn klantvriendelijke prijzen die ze hanteren!

42. De waardering zegt genoeg. De bediening, het eten. In 1 woord TOP.
    Een aanrader.

43. Lekker gegeten en de bediening is top!

44. Geweldige kwaliteit van eten en de extra aandacht die er aan besteed wordt is te zien en te proeven.

45. Het was weer super geregeld, ook met mijn dieet. Jullie controleren op mijn vragen!! Top om bij jullie te gaan eten! Dikke negen!!

Groetjes, Geesje.

46. vakantie gasten

Goed en gezellig ook voor de kleine gast werd goed gezorgd, moest alleen wat lang wachten ons het hoofdgerecht maar komen zeker terug.

47. We hebben met een groep van 8 personen gegeten bij J en J. Het eten was van erg goede kwaliteit en zeker niet duur voor wat je ervoor krijgt. De porties waren meer dan voldoende. De wijn was ook erg lekker! De service was goed, we hoefden niet lang te wachten op het eten en kregen alle gerechten tegelijk. Voldoende bijgerechten en werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. De sfeer was goed, de bediening kundig. Heerlijke avond gehad!

48. Weer heerlijk gegeten bij eetcafé jenj.
    Het is altijd weer een gevoel van thuiskomen.
    Het eten is goed en betaalbaar, de bediening snel en vriendelijk.
    Ga zo door en wij komen zeker vaker.

49. Iris Kerkman

Het was echt super super lekker. Vooral de carpaccio! Over 2 maanden zijn we weer in de buurt van Assen. Zeker er weer heen!

50. Heerlijk gegeten! Plankje vooraf voor twee is een aanrader, divers en Heel smaakvol. Service is vriendelijk en prettig aanwezig. Het is niet te groot, waardoor het knus oogt. Wat ons betreft zeker een Aanrader.

51. Gezellige sfeer, beleefde en vriendelijke bediening.
    De mosterdsoep van heerlijk, evenals het hoofdgerecht, een mixed grill. Daar werd een knoflooksausje bij geserveerd, maar dat is nergens voor nodig. Het smaakt zo al lekker genoeg.

52. Afgelopen zaterdag heb ik met mijn vriendin heerlijk gegeten bij J en J. Echt superleuk, het eten was echt heerlijk en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
    Enige minpuntje was dat het wel behoorlijk lawaaierig was waardoor we bijna tegen elkaar moesten schreeuwen. Misschien kwam het doordat er net 2 grote groepen waren of dat de akoestiek niet goed is.
    Voor het eten zou ik heel graag terugkomen maar het lawaai....tsja dat is toch jammer.

53. Lekker eten voor een redelijke prijs. Jammer dat men op maandag en dinsdag niet open is.

54. Zaterdagavond bij J en J gegeten. En zoals elke keer was het eten heerlijk en de sfeer super.
    De wel bekende broodplank, gamba's en de carpaccio waren prima.
    Van de hoofdgerechten was met name de diamanthaas met gorgonzola verrukkelijk en de Nacho's met pulled beef waren weer van eenzame klasse. Helaas was de rib eye niet rare, zoals besteld, maar over de top medium.
    Over de desserts kan ik kort zijn: Heerlijk!

De hele avond bediend door twee erg aardige jonge mensen. Misschien zijn twee mensen op een drukke avond wel wat weinig. De aandacht verslapt toch wel wat.
    Zo ging het met het afrekenen ook erg mis. Om een een lang verhaal kort te maken, wij hebben voor een verkeerde tafel betaald. Veel minder dan onze rekening zou zijn geweest. Eerst denk je "nou dat valt mee, voor zo'n avond". Maar op weg naar de auto ga je rekenen en pak je de rekening er nog eens bij en je ziet al snel dat het totaal niet klopt. En dan, en niets menselijks is ons vreemd, begint het grote denken: ga je terug of denk je "tja moeten ze maar beter opletten, sometimes you win, sometimes you lose!"

Wij zijn terug gegaan! En hebben het verschil, meer dan 100 euro, bij betaald.
    Waarschijnlijk zat de schrik er goed in, want ondanks een bedankje en excuses, werd er voor ons gevoel nogal koel gereageerd en de hele zaak clean opgelost.

Wij hadden niet terug hoeven komen, maar wij willen nog regelmatig bij J en J gaan eten. En daar dan gewoon kunnen genieten van het eten en de sfeer zonder het gevoel te moeten hebben dat er nog een rekening open staat. Of dat aardige jonge mensen die vreselijk hun best doen afgerekend gaan worden op een fout die naar mijn idee veroorzaakt wordt door overbelasting.

55. Lekker gegeten voor een aangename prijs. Vriendelijke bediening.

56. Wilco Meijer

Klein maar een zeer gezellig eetcafé met fantastisch eten.
    Door drukte wat langer op eten moeten wachten maar dat vonden wij niet erg, het was het wachten absoluut waard.

Komen er zeker nog keer terug als we in de buurt zijn (zaten voor paar nachten in hotel in de buurt).

57. Voor het eerst bij J en J gegeten. Wat een aangename verrassing! Geen pretentieus gedoe maar gewoon aardige, vlotte bediening, een gezellige entourage en lekker eten tegen een schappelijke prijs. Enige minpuntje is dat het kaasplankje bij de toetjes ontbreekt en dat J en J de komende weken met vakantie zijn. Maar dat komt ons volgende bezoek ongetwijfeld weer ten goede.

58. Wij hebben onwijs heerlijk gegeten bij J&J. We hadden een tafeltje gereserveerd met voorkeur op een schaduwplek op het terras vanwege de warmte. Toen wij aankwamen was er buiten nog één tafeltje vrij op een heerlijke plek in de schaduw. En dat terwijl het terras verder vol zat. De bediening was direct vanaf het begin goed. Je kunt zien dat ze allemaal erg veel plezier hebben in hun werk. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is (niet storend vaak) en bij weg gaan wordt je enthousiast gedag gezegd. Het eten wat we hadden was erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is prima! Voor studenten is het wel een prijzig avondje uiteten, maar dan heb je ook wel wat. Zeker voor herhaling vatbaar!!

59. Gisteren met Yvonne heerlijk gegeten bij J&J.
    Lekker ontspannen sfeertje, goeie bediening, goed eten en - niet in de laatste plaats - goed gezelschap. De menukaart is uitgebreid en uitgekiend genoeg om geen keuzestress te krijgen, wat je bijvoorbeeld wel hebt bij een pizzeria met 198 soorten pizza's.
    Geslaagde avond.

Harry de Graaf

60. Heerlijk buiten gegeten.
    De bediening was attent en ontspannen. Dat is de hele sfeer daar, ontspannen en goed eten.
    We kunnen zeggen dat we n fijne avonds hebben gehad om zo ons 30-jarig huwelijk te vieren.
    Bedankt allemaal.
    Harry en Yvonne.

61. Prima!
    Kwalitatief goed en gezellig!

62. H. Mantouw

Goed en lekker eten voor een goede prijs! Bediening erg vriendelijk en goed! Aanwinst voor Assen.

63. Heerlijk gegeten! Gezellige bediening. Helemaal super!

64. Fam brinkman

We hebben heerlijk gegeten. Helemaal top was dat we hadden gereserveerd maar het was warm weer en er stonden zomaar 2 tafels voor ons klaar. Binnen en buiten zodat we konden kiezen. Geweldig wat een service. Nog onze hartelijke dank.

65. Johannes

Goed adres in Assen om lekker te eten. Heerlijk buiten gezeten. Zeer attente, vriendelijke bediening. Het dessert liet wel even op zich wachten maar dat weerhoudt ons niet volgende keer hier weer te reserveren.

66. Jonkers

Hartelijk ontvangen

Eten was lekker en de bediening attent.

De ober mag wel iets meer aan zijn geheugen doen ;)

67. Hans en Roelie

Broodplankje was prima maar daarna het vlees. We vroegen om extra hot maar kregen sweet. Hoeveelheid spare-ribs was goed maar sweet en niet goed gebakken. Mixed grill was een ander verhaal. 4 Stukjes vlees ter grootte van een grote kip nugget en 2 botjes spare-rib waar je met een vergrootglas het vlees moet opzoeken. Kortom: nooit weer. Alleen de bediening was goed.

68. Arlene Vos-Kerr

Super lekker en gezellig. Jammer dat er geen wijnkaart is. Eten was heerlijk! Bediening erg goed.

69. Lyanne Bonder-Vroom

De plank J&J gehad en deze was heerlijk!!

70. Ontzettend leuk eetcafé. Gezellige en relaxte sfeer. Personeel is erg vriendelijk en denken met je mee als je iets niet kan eten. Het was een warme avond en we zaten eerst binnen. Uiteindelijk hebben zij gevraagd of we buiten wouden zitten. Komen hier zeker nog een keer terug.

71. Gewoon lekker eten zonder al te veel poespas en voor een goede prijs.
    Locatie is een beetje minder aan de Groningerstraat, dus als je op terras zit, veel langsrijdend verkeer. Maar binnen zag het er goed uit. Wel een goede sfeer, maar locatie dus ietsjes minder.

Ik zou ze zeker aan bevelen en nog eens heen gaan!

72. Kwaliteit van het eten is prima.

73. Je kunt hier super lekker eten, het is vers en van de beste kwaliteit en het is niet duur. De sfeer is gezellig, de mensen zijn zeer gastvrij en zorgen er continu voor dat t je aan niets ontbreekt! Wij gaan zeker terugkomen bij JenJ!

74. F.Eisenburger

Met 4 personen uitstekend gegeten. Vriendelijk en professioneel personeel.
    Goede sfeer. Enige opmerking, je moet wel even de tijd nemen, maar het was ook behoorlijk druk.

75. Nicolle

Heerlijk gegeten. Klein en knus, vriendelijke bediening.

76. Hier gegeten met een groep van 13 personen. Een aanrader! Leuke keuze met verrassende gerechten. Voor elk wat wils. Alles smaakte prima. Bediening heel vlot en vrolijk. Alles was mogelijk. En de rekening achteraf uiterst vriendelijk. Heel geschikte prijs voor echt goed eten en drinken. Top!

77. Deliane

Echt een heel leuk restaurant. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Komen hier zeker nog een terug.

78. Marielle

Heerlijk gegeten. Aardige, sevicegerichte bediening die het de klant graag naar de zin maakt.

79. Heerlijk gegeten en de sfeer is gemoedelijk. Eigenaar is heel vriendelijk. Zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval terug.

80. Maarten Huizinga

Top restaurant om heerlijk te eten en wat te drinken en een top bediening.

81. Op weg naar bluesfestival in Grolloo daar avond van te voren gegeten.
    Reservering ging perfect, meteen bevestiging en reminder.
    Prima terras, uitstekende boerenschnitzel met compleet garnituur .
    Leuke, vlotte en gezellige bediening.
    Een aanrader en een prachtig begin van een bluesweekend Grolloo

82. Ik heb heerlijk en gezellig in een leuke sfeer bij jullie mogen eten met mijn vriend.

83. Gastvrij, goede sfeer en goed eten voor een leuke prijs! Aanrader.

84. Wagenaar

Wij hebben een hele fijne avond gehad. De gerechten waren heerlijk, het personeel was erg vriendelijk. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Wij gaan vast nog een keer heen!

85. Johanna .Smook

Vond het er gezellig. Netjes en heel schoon. Eten drinken prima. Min punt alleen maar een bakje sla. Vind ik te wenig. Effe bakje warme groente er nog bij serveren. IJs niet de beste kwaliteit. En de slagroom ver onder de maat. Voor de rest heerlijk gegeten.

86. Zoals altijd in 1 woord geweldig.
    Een echte aanrader.

87. Babyplanet

Héérlijk gegeten. Voor iedere smaak. Zeer gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar

88. Goed eten, vlotte bediening en erg prettig dat ook vanuit de keuken regelmatig gevraagd wordt of alles naar wens is. Extra salade met aanpassing ook geen enkel probleem. Zeker voor herhaling vatbaar!!

89. Eddy 12 punten

Zeer gezellig en heerlijk gegeten en moeders kreeg nog een mooi presentje voor Moederdag, zeer attent.

90. Heerlijk eten, bediening top!

91. B.Koops

Super, heerlijk gegeten, net als de vorige keer! En regelmatig even de vraag of alles naar wens is! Het kon gewoon niet beter!

92. De bediening en het eten zijn beide zeer goed, zoals elke keer.
    De spareribs zijn de lekkerste van noord Nederland, zeker een aanrader!

93. Gezellig, leuke ontspannen sfeer, goed eten.

94. Het was gewoon weer gezellig en vooral lekker.

95. Schijndel

Huiskamer idee, goed verzorgd, heerlijke asperges, vriendelijk personeel. Iets uit het centrum maar parkeergarage dichtbij. Wij waren zeer tevreden.

96. Marjan Hillenga-Seiffers

Gezellig, goed eten, bediening is goed, prijs is goed.

97. J. van der Scheer

Wij zijn met 8 personen uit eten geweest bij J & J en hebben bizonder genoten van het eten aldaar. Wij kunnen dit zeker aanbevelen aan iedereen die een eetgelegenheid zoekt.

98. Deze avond was een tien waard. Het was weer lekker en gezellig. We komen graag snel weer terug.

99. Een echt eetcafé, heerlijk eten voor een goede prijs. Leuke vlotte bediening. Echt een aanrader!

100. Goed en lekker eten voor een mooie prijs.

Volgende pagina