Goed ( wel betaald )

Makkelijk

Eetcafe by JenJ laten bezorgen?

Eetcafé by JenJ is een eetcafé waar je terecht kunt voor kwalitatief goed eten voor een prettige prijs in een zeer gezellige setting. Vers en van de lavagrill; dat is kenmerkend voor Eetcafe by JenJ. Geniet van onze classic gegrilde gerechten!. Iedereen kan bij ons terecht! Vleesliefhebbers, visliefhebbers en vegetariërs! Ook met allergenen kunnen wij goed rekening houden.

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420752086 100
1528041919 91

1. Bram Van der vliet

gewoon Goed

2. M. Hebels

Het was weer erg goed om te genieten van de heerlijke maaltijden en de prettige attente bediening! Ook bij de afrekening wordt je altijd vrolijk, want het zijn klantvriendelijke prijzen die ze hanteren!

3. De waardering zegt genoeg. De bediening, het eten. In 1 woord TOP.
    Een aanrader.

4. Lekker gegeten en de bediening is top!

5. Geweldige kwaliteit van eten en de extra aandacht die er aan besteed wordt is te zien en te proeven.

6. Het was weer super geregeld, ook met mijn dieet. Jullie controleren op mijn vragen!! Top om bij jullie te gaan eten! Dikke negen!!

Groetjes, Geesje.

7. vakantie gasten

Goed en gezellig ook voor de kleine gast werd goed gezorgd, moest alleen wat lang wachten ons het hoofdgerecht maar komen zeker terug.

8. We hebben met een groep van 8 personen gegeten bij J en J. Het eten was van erg goede kwaliteit en zeker niet duur voor wat je ervoor krijgt. De porties waren meer dan voldoende. De wijn was ook erg lekker! De service was goed, we hoefden niet lang te wachten op het eten en kregen alle gerechten tegelijk. Voldoende bijgerechten en werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. De sfeer was goed, de bediening kundig. Heerlijke avond gehad!

9. Weer heerlijk gegeten bij eetcafé jenj.
    Het is altijd weer een gevoel van thuiskomen.
    Het eten is goed en betaalbaar, de bediening snel en vriendelijk.
    Ga zo door en wij komen zeker vaker.

10. Iris Kerkman

Het was echt super super lekker. Vooral de carpaccio! Over 2 maanden zijn we weer in de buurt van Assen. Zeker er weer heen!

11. Heerlijk gegeten! Plankje vooraf voor twee is een aanrader, divers en Heel smaakvol. Service is vriendelijk en prettig aanwezig. Het is niet te groot, waardoor het knus oogt. Wat ons betreft zeker een Aanrader.

12. Gezellige sfeer, beleefde en vriendelijke bediening.
    De mosterdsoep van heerlijk, evenals het hoofdgerecht, een mixed grill. Daar werd een knoflooksausje bij geserveerd, maar dat is nergens voor nodig. Het smaakt zo al lekker genoeg.

13. Afgelopen zaterdag heb ik met mijn vriendin heerlijk gegeten bij J en J. Echt superleuk, het eten was echt heerlijk en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
    Enige minpuntje was dat het wel behoorlijk lawaaierig was waardoor we bijna tegen elkaar moesten schreeuwen. Misschien kwam het doordat er net 2 grote groepen waren of dat de akoestiek niet goed is.
    Voor het eten zou ik heel graag terugkomen maar het lawaai....tsja dat is toch jammer.

14. Lekker eten voor een redelijke prijs. Jammer dat men op maandag en dinsdag niet open is.

15. Zaterdagavond bij J en J gegeten. En zoals elke keer was het eten heerlijk en de sfeer super.
    De wel bekende broodplank, gamba's en de carpaccio waren prima.
    Van de hoofdgerechten was met name de diamanthaas met gorgonzola verrukkelijk en de Nacho's met pulled beef waren weer van eenzame klasse. Helaas was de rib eye niet rare, zoals besteld, maar over de top medium.
    Over de desserts kan ik kort zijn: Heerlijk!

De hele avond bediend door twee erg aardige jonge mensen. Misschien zijn twee mensen op een drukke avond wel wat weinig. De aandacht verslapt toch wel wat.
    Zo ging het met het afrekenen ook erg mis. Om een een lang verhaal kort te maken, wij hebben voor een verkeerde tafel betaald. Veel minder dan onze rekening zou zijn geweest. Eerst denk je "nou dat valt mee, voor zo'n avond". Maar op weg naar de auto ga je rekenen en pak je de rekening er nog eens bij en je ziet al snel dat het totaal niet klopt. En dan, en niets menselijks is ons vreemd, begint het grote denken: ga je terug of denk je "tja moeten ze maar beter opletten, sometimes you win, sometimes you lose!"

Wij zijn terug gegaan! En hebben het verschil, meer dan 100 euro, bij betaald.
    Waarschijnlijk zat de schrik er goed in, want ondanks een bedankje en excuses, werd er voor ons gevoel nogal koel gereageerd en de hele zaak clean opgelost.

Wij hadden niet terug hoeven komen, maar wij willen nog regelmatig bij J en J gaan eten. En daar dan gewoon kunnen genieten van het eten en de sfeer zonder het gevoel te moeten hebben dat er nog een rekening open staat. Of dat aardige jonge mensen die vreselijk hun best doen afgerekend gaan worden op een fout die naar mijn idee veroorzaakt wordt door overbelasting.

16. Lekker gegeten voor een aangename prijs. Vriendelijke bediening.

17. Wilco Meijer

Klein maar een zeer gezellig eetcafé met fantastisch eten.
    Door drukte wat langer op eten moeten wachten maar dat vonden wij niet erg, het was het wachten absoluut waard.

Komen er zeker nog keer terug als we in de buurt zijn (zaten voor paar nachten in hotel in de buurt).

18. Voor het eerst bij J en J gegeten. Wat een aangename verrassing! Geen pretentieus gedoe maar gewoon aardige, vlotte bediening, een gezellige entourage en lekker eten tegen een schappelijke prijs. Enige minpuntje is dat het kaasplankje bij de toetjes ontbreekt en dat J en J de komende weken met vakantie zijn. Maar dat komt ons volgende bezoek ongetwijfeld weer ten goede.

19. Wij hebben onwijs heerlijk gegeten bij J&J. We hadden een tafeltje gereserveerd met voorkeur op een schaduwplek op het terras vanwege de warmte. Toen wij aankwamen was er buiten nog één tafeltje vrij op een heerlijke plek in de schaduw. En dat terwijl het terras verder vol zat. De bediening was direct vanaf het begin goed. Je kunt zien dat ze allemaal erg veel plezier hebben in hun werk. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is (niet storend vaak) en bij weg gaan wordt je enthousiast gedag gezegd. Het eten wat we hadden was erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is prima! Voor studenten is het wel een prijzig avondje uiteten, maar dan heb je ook wel wat. Zeker voor herhaling vatbaar!!

20. Gisteren met Yvonne heerlijk gegeten bij J&J.
    Lekker ontspannen sfeertje, goeie bediening, goed eten en - niet in de laatste plaats - goed gezelschap. De menukaart is uitgebreid en uitgekiend genoeg om geen keuzestress te krijgen, wat je bijvoorbeeld wel hebt bij een pizzeria met 198 soorten pizza's.
    Geslaagde avond.

Harry de Graaf

21. Heerlijk buiten gegeten.
    De bediening was attent en ontspannen. Dat is de hele sfeer daar, ontspannen en goed eten.
    We kunnen zeggen dat we n fijne avonds hebben gehad om zo ons 30-jarig huwelijk te vieren.
    Bedankt allemaal.
    Harry en Yvonne.

22. Prima!
    Kwalitatief goed en gezellig!

23. H. Mantouw

Goed en lekker eten voor een goede prijs! Bediening erg vriendelijk en goed! Aanwinst voor Assen.

24. Heerlijk gegeten! Gezellige bediening. Helemaal super!

25. Fam brinkman

We hebben heerlijk gegeten. Helemaal top was dat we hadden gereserveerd maar het was warm weer en er stonden zomaar 2 tafels voor ons klaar. Binnen en buiten zodat we konden kiezen. Geweldig wat een service. Nog onze hartelijke dank.

26. Johannes

Goed adres in Assen om lekker te eten. Heerlijk buiten gezeten. Zeer attente, vriendelijke bediening. Het dessert liet wel even op zich wachten maar dat weerhoudt ons niet volgende keer hier weer te reserveren.

27. Jonkers

Hartelijk ontvangen

Eten was lekker en de bediening attent.

De ober mag wel iets meer aan zijn geheugen doen ;)

28. Hans en Roelie

Broodplankje was prima maar daarna het vlees. We vroegen om extra hot maar kregen sweet. Hoeveelheid spare-ribs was goed maar sweet en niet goed gebakken. Mixed grill was een ander verhaal. 4 Stukjes vlees ter grootte van een grote kip nugget en 2 botjes spare-rib waar je met een vergrootglas het vlees moet opzoeken. Kortom: nooit weer. Alleen de bediening was goed.

29. Arlene Vos-Kerr

Super lekker en gezellig. Jammer dat er geen wijnkaart is. Eten was heerlijk! Bediening erg goed.

30. Lyanne Bonder-Vroom

De plank J&J gehad en deze was heerlijk!!

31. Ontzettend leuk eetcafé. Gezellige en relaxte sfeer. Personeel is erg vriendelijk en denken met je mee als je iets niet kan eten. Het was een warme avond en we zaten eerst binnen. Uiteindelijk hebben zij gevraagd of we buiten wouden zitten. Komen hier zeker nog een keer terug.

32. Gewoon lekker eten zonder al te veel poespas en voor een goede prijs.
    Locatie is een beetje minder aan de Groningerstraat, dus als je op terras zit, veel langsrijdend verkeer. Maar binnen zag het er goed uit. Wel een goede sfeer, maar locatie dus ietsjes minder.

Ik zou ze zeker aan bevelen en nog eens heen gaan!

33. Kwaliteit van het eten is prima.

34. Je kunt hier super lekker eten, het is vers en van de beste kwaliteit en het is niet duur. De sfeer is gezellig, de mensen zijn zeer gastvrij en zorgen er continu voor dat t je aan niets ontbreekt! Wij gaan zeker terugkomen bij JenJ!

35. F.Eisenburger

Met 4 personen uitstekend gegeten. Vriendelijk en professioneel personeel.
    Goede sfeer. Enige opmerking, je moet wel even de tijd nemen, maar het was ook behoorlijk druk.

36. Nicolle

Heerlijk gegeten. Klein en knus, vriendelijke bediening.

37. Hier gegeten met een groep van 13 personen. Een aanrader! Leuke keuze met verrassende gerechten. Voor elk wat wils. Alles smaakte prima. Bediening heel vlot en vrolijk. Alles was mogelijk. En de rekening achteraf uiterst vriendelijk. Heel geschikte prijs voor echt goed eten en drinken. Top!

38. Deliane

Echt een heel leuk restaurant. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Komen hier zeker nog een terug.

39. Marielle

Heerlijk gegeten. Aardige, sevicegerichte bediening die het de klant graag naar de zin maakt.

40. Heerlijk gegeten en de sfeer is gemoedelijk. Eigenaar is heel vriendelijk. Zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval terug.

41. Maarten Huizinga

Top restaurant om heerlijk te eten en wat te drinken en een top bediening.

42. Op weg naar bluesfestival in Grolloo daar avond van te voren gegeten.
    Reservering ging perfect, meteen bevestiging en reminder.
    Prima terras, uitstekende boerenschnitzel met compleet garnituur .
    Leuke, vlotte en gezellige bediening.
    Een aanrader en een prachtig begin van een bluesweekend Grolloo

43. Ik heb heerlijk en gezellig in een leuke sfeer bij jullie mogen eten met mijn vriend.

44. Gastvrij, goede sfeer en goed eten voor een leuke prijs! Aanrader.

45. Wagenaar

Wij hebben een hele fijne avond gehad. De gerechten waren heerlijk, het personeel was erg vriendelijk. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Wij gaan vast nog een keer heen!

46. Johanna .Smook

Vond het er gezellig. Netjes en heel schoon. Eten drinken prima. Min punt alleen maar een bakje sla. Vind ik te wenig. Effe bakje warme groente er nog bij serveren. IJs niet de beste kwaliteit. En de slagroom ver onder de maat. Voor de rest heerlijk gegeten.

47. Zoals altijd in 1 woord geweldig.
    Een echte aanrader.

48. Babyplanet

Héérlijk gegeten. Voor iedere smaak. Zeer gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar

49. Goed eten, vlotte bediening en erg prettig dat ook vanuit de keuken regelmatig gevraagd wordt of alles naar wens is. Extra salade met aanpassing ook geen enkel probleem. Zeker voor herhaling vatbaar!!

50. Eddy 12 punten

Zeer gezellig en heerlijk gegeten en moeders kreeg nog een mooi presentje voor Moederdag, zeer attent.

51. Heerlijk eten, bediening top!

52. B.Koops

Super, heerlijk gegeten, net als de vorige keer! En regelmatig even de vraag of alles naar wens is! Het kon gewoon niet beter!

53. De bediening en het eten zijn beide zeer goed, zoals elke keer.
    De spareribs zijn de lekkerste van noord Nederland, zeker een aanrader!

54. Gezellig, leuke ontspannen sfeer, goed eten.

55. Het was gewoon weer gezellig en vooral lekker.

56. Schijndel

Huiskamer idee, goed verzorgd, heerlijke asperges, vriendelijk personeel. Iets uit het centrum maar parkeergarage dichtbij. Wij waren zeer tevreden.

57. Marjan Hillenga-Seiffers

Gezellig, goed eten, bediening is goed, prijs is goed.

58. J. van der Scheer

Wij zijn met 8 personen uit eten geweest bij J & J en hebben bizonder genoten van het eten aldaar. Wij kunnen dit zeker aanbevelen aan iedereen die een eetgelegenheid zoekt.

59. Deze avond was een tien waard. Het was weer lekker en gezellig. We komen graag snel weer terug.

60. Een echt eetcafé, heerlijk eten voor een goede prijs. Leuke vlotte bediening. Echt een aanrader!

61. Goed en lekker eten voor een mooie prijs.

62. Wij vonden het erg gezellig en heerlijk eten voor een mooi prijsje! Restaurant zat helemaal vol en terecht! Mooi plekje om te eten en zeker voor herhaling vatbaar!

63. Kaartclub zeijen

Gezellige etentje ter afsluiting van het kaartseizoen gehad. Heerlijk eten, fijne en spontane bediening en niet duur!

64. Vrijdag 6 april geweest. Heel gezellig, heerlijk eten en bediening helemaal top!

65. Al meerdere keren heerlijk gegeten. En het was altijd perfect! Hele klantvriendelijk! Goede aanbeveling!

66. Zeer attente bediening, gemoedelijke sfeer.
    Geen grote keuze maar ruim voldoende, en heel smakelijk.

67. Eten super goed en meer dan genoeg.

68. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met goede service. Jammer dat de gebakken aardappels wat melig waren. Verse een prima maaltijd met voldoende inhoud. Reserveren blijkt wel noodzakelijk omdat bij zomaar binnenlopen mensen vaak nee te horen krijgen.

69. Gemoedelijke en prettige, ongedwongen sfeer.
    Heerlijk gegeten.

70. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en bediend door vriendelijk personeel. Top.

71. Heel lekker gegeten, eten smaakte goed en was precies genoeg. De menukaart zag er heerlijk uit en met genoeg keuze. Personeel was heel beleefd. Vond het wel een beetje krapjes binnen maar verder geen minpunten gevonden. Top restaurant met heerlijk eten en een goede menukaart!

72. Gezellig en persoonlijke benadering prima keuken en zeker betaalbaar

73. We werden prettig ontvangen. Al bij de eerste bestelling werd ons (gratis) (kraan)water aangeboden. De gerechten waren eenvoudig maar verzorgd opgediend en uiterst lekker bereid. Frites en salade werd op verzoek aangevuld. Jeroen en de bediening hebben ons een prima avond geboden voor een zeer schappelijke prijs! Chapeau!

74. Met een groepje heel gezellig en lekker gegeten. Vlotte en leuke, correcte bediening.
    Kom zeker terug!

75. Net als de vorige keer hebben we weer heerlijk gegeten. Glutenvrij en vegatarisch is geen probleem. De sfeer is informeel, gezellig en een geintje hoort erbij. We komen zeker weer terug.

76. Echt een eetcafe. Gezellig. Goed eten, geen Haute Cuisine, maar gewoon lekker en veel. Leuke bediening, goede sfeer. Ook kinderkaart en kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar.

77. Sharleen

Heerlijk gegeten! Veel keuze aan lekkere gerechten. Gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening! Gaan zeker snel weer een hapje eten.

78. Gorissen

Een gezellig en knus restaurant waar je goed kunt eten.
    De bediening was vriendelijk

79. Prima eten, goede porties, lekker biertje, leuke bediening, klantgericht en niet duur.

80. Heerlijk gegeten, goede bediening!

81. Henk Hagedoorn

Wederom heerlijk gegeten bij J en J. Iedere keer verbazen we ons over de gastvrijheid. Je voelt je echt welkom. En dat allemaal voor een redelijke prijs. Jeroen je bent een topper. Mathijs ook natuurlijk.

82. Leuke hippe tent. Vriendelijk, professioneel personeel. Heerlijk eten.

83. Lekker, goede prijs en bediening!

84. leo rijpkema

Zeer attente bediening, gezellige sfeer en lekkere tonijn/kabeljauw/varkenshaas;

we hadden niet zoveel tijd en daar is heel goed rekening mee gehouden ondanks dat het restaurant vol was.

85. Wij hebben heerlijk gegeten bij JenJ. Een keuze maken uit de vele gerechten was lastig, dus we moeten zeker terugkomen om de andere gerechten te proeven. Er stond zoveel lekkers op de kaart. Prijzen voor voor,- en nagerechten zijn ook goed. Bij de hoofdgerechten is er genoeg keuze in prijsklasses.
    De bediening was goed en attent.
    Wij komen vast nog eens terug!

86. Marloes Esser

Gezellig en knus restaurant met zeer attente en vriendelijke bediening.

87. Werderom heerlijk gegeten bij J en J.
    Bedankt Team J en J.

88. Je kunt hier heerlijk en gezellig eten.

89. Donderdag 25/01 bij J&J getafeld. Eetcafe met een gezellige sfeer en prima bediening. Vooraf een mosterdsoep, Mix/Griil/Bieftstuk, IJs met slagroom! De mosterdsoep zoals die moet zijn lekker romig en zeer goed van smaak, de vleesgerechten mals en goed gegrild! Kwalitatief goed ijs met genoeg slagroom. Een echte aanrader om gemoedelijk en gezellig te eten, dikke pluim! Wij komen zeker weer, bedankt.

90. Ik heb meerdere keren gegeten bij J en J, het eten, maar ook de sfeer is altijd goed. Wat ik nu vooral leuk vond is de plank met meerdere gerechten per menugang. Kortom, je kunt hier lekker eten voor een goede prijs, we komen zeker terug!

91. angelique bleeker

Was lekker te eten daar en was er gezellig druk me vader en ik hebben heerlijk genoten en voor al het toetje was lekker ook voor herhaling vatbaar.

92. Alles goed en lekker!

93. Goed bevallen

94. Erwin Koerts

Zeer tevreden, komen zeker terug!

95. Lekker gegeten bij J&J! Vriendelijke bediening en prijzen.

96. Wij hebben nu al twee keer bij JenJ gegeten, terwijl we pas een maand in Assen wonen. Zeer lekker eten in een gezellige sfeer!

De entourage weerspiegelt niet de kwaliteit. Ga gewoon zitten en je wordt verrast door de kwaliteit van het eten en de ontspannen en gastvrije service!

97. Gezellige ontvangst en leuk gezeten met een zeer smakelijk diner. Aanrader in Assen!

98. Gemoedelijke sfeer, ondanks de drukte geen stress bij het aanwezige personeel. Prima service en goed eten. Als gast heb je weinig meer te wensen. Ga zo door.

99. Heerlijk gegeten, zeer ruime porties en werd regelmatig gevraagd of alles voldoende was. Bediening erg vriendelijk

100. Weer heerlijk gegeten, alleen beetje koud bij het raam :-)
    Zoals altijd bediening vriendelijk en gastvrij. Tot de volgende keer.

Volgende pagina