Eetcafe by JenJ in Assen

Lekker, gezellig en niet duur!

Goed ( wel betaald )

Makkelijk

Eetcafe by JenJ laten bezorgen?

Eetcafé by JenJ is een eetcafé waar je terecht kunt voor kwalitatief goed eten voor een prettige prijs in een zeer gezellige setting. Vers en van de lavagrill; dat is kenmerkend voor Eetcafe by JenJ. Geniet van onze classic gegrilde gerechten!. Iedereen kan bij ons terecht! Vleesliefhebbers, visliefhebbers en vegetariërs! Ook met allergenen kunnen wij goed rekening houden.

1420752086 100
1470919346 93
1501019703 94
1519079917 92

1. Henk Hagedoorn

Wederom heerlijk gegeten bij J en J. Iedere keer verbazen we ons over de gastvrijheid. Je voelt je echt welkom. En dat allemaal voor een redelijke prijs. Jeroen je bent een topper. Mathijs ook natuurlijk.

2. Leuke hippe tent. Vriendelijk , professioneel personeel. Heerlijk eten.

3. Lekker, goede prijs en bediening!

4. leo rijpkema

Zeer attente bediening, gezellige sfeer en lekkere tonijn/kabeljauw/varkenshaas;

we hadden niet zoveel tijd en daar is heel goed rekening mee gehouden ondanks dat het restaurant vol was.

5. Wij hebben heerlijk gegeten bij JenJ. Een keuze maken uit de vele gerechten was lastig, dus we moeten zeker terugkomen om de andere gerechten te proeven. Er stond zoveel lekkers op de kaart. Prijzen voor voor,- en nagerechten zijn ook goed. Bij de hoofdgerechten is er genoeg keuze in prijsklasses.
    De bediening was goed en attent.
    Wij komen vast nog eens terug!

6. Geweldig Jeroen en zijn medewerkers halen alles uit de kast om het je zo aangenaam mogelijk te maken.
    Een echte aanrader.
    We komen zeer zeker nog een keer.
    Groetjes Gerda en Ben Reuvers
    uit Wieringerwerf

7. Heerlijk eten voor een goede prijs.
    Bediening is attent en vriendelijk.

8. Marloes Esser

Gezellig en knus restaurant met zeer attente en vriendelijke bediening.

9. Werderom heerlijk gegeten bij J en J.
    Bedankt Team J en J.

10. Je kunt hier heerlijk en gezellig eten.

11. Donderdag 25/01 bij J&J getafeld. Eetcafe met een gezellige sfeer en prima bediening. Vooraf een mosterdsoep, Mix/Griil/Bieftstuk, IJs met slagroom! De mosterdsoep zoals die moet zijn lekker romig en zeer goed van smaak, de vleesgerechten mals en goed gegrild! Kwalitatief goed ijs met genoeg slagroom. Een echte aanrader om gemoedelijk en gezellig te eten, dikke pluim! Wij komen zeker weer, bedankt.

12. Ik heb meerdere keren gegeten bij J en J, het eten, maar ook de sfeer is altijd goed. Wat ik nu vooral leuk vond is de plank met meerdere gerechten per menugang. Kortom, je kunt hier lekker eten voor een goede prijs, we komen zeker terug!

13. angelique bleeker

Was lekker te eten daar en was er gezellig druk me vader en ik hebben heerlijk genoten en voor al het toetje was lekker ook voor herhaling vatbaar.

14. Alles goed en lekker!

15. Goed bevallen

16. Heerlijk gegeten voor een mooi prijsje. Fijne sfeer en vriendelijk personeel. Wij komen heel graag snel terug!

17. Erwin Koerts

Zeer tevreden, komen zeker terug!

18. Lekker gegeten bij J&J! Vriendelijke bediening en prijzen.

19. Gerrianne Eskens

Leuk, gezellig eetcafé. De bediening was aardig en snel. De sfeer heel ongedwongen. Ik voelde me er echt thuis. Een aanrader.

20. Wij hebben nu al twee keer bij JenJ gegeten, terwijl we pas een maand in Assen wonen. Zeer lekker eten in een gezellige sfeer!

De entourage weerspiegelt niet de kwaliteit. Ga gewoon zitten en je wordt verrast door de kwaliteit van het eten en de ontspannen en gastvrije service!

21. Gezellige ontvangst en leuk gezeten met een zeer smakelijk diner. Aanrader in Assen!

22. Gemoedelijke sfeer, ondanks de drukte geen stress bij het aanwezige personeel. Prima service en goed eten. Als gast heb je weinig meer te wensen. Ga zo door.

23. Heerlijk gegeten, zeer ruime porties en werd regelmatig gevraagd of alles voldoende was. Bediening erg vriendelijk

24. Weer heerlijk gegeten, alleen beetje koud bij het raam :-)
    Zoals altijd bediening vriendelijk en gastvrij. Tot de volgende keer.

25. Zoals altijd heerlijk gegeten. En de sfeer was prima.

26. Super avond. Heerlijk gegeten. Oog voor detail. We voelden ons zeer welkom. Hier komen we nog heel vaak terug :) Vegetarisch ook perfect.

27. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en super bediening. Komen zeker nog een keer!

28. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier heb gegeten. Na de boeking stond er een positieve recensie in het dagblad van het noorden, dus met hoog gespannen verwachting ben ik naar J&J gegaan. Ik kan wel stellen dat ik het volledig eens ben met deze recensie. Het eten was voortreffelijk, ruime keus, gezellige sfeer en een vlotte prima bediening die goed inschat hoe haar klanten te benaderen.

Wij hebben een top avond gehad.

29. Paul Kraus

Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Leuke bediening! Op een zondag volle bak! Kan alleen maar een prima zaak zijn!

30. Jeroen

31. Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk, attent en gastvrij. Echt een aanrader!

32. Prima gegeten: goed eten (heerlijke mix-grill), goede service. Bijgerechten werden aangevuld.

33. Leuke gezellige ongedwongen sfeer.
    Heerlijk gegeten (spareribs) en nog echt persoonlijke aandacht voor de gasten.
    Sublieme saté saus en heerlijke.
    Groet uit Nijmegen.

34. Fabienne Cremers

35. Jacqueline

Heerlijk gegeten en rustig kunnen tafelen. Ieder een soepje vooraf en samen een tapasplank om lekker van te snoepen. De spareribs (groot!) vielen van het bot, de boerenschnitzel en biefstuk waren ook top volgens de tafelgenoten. Ook de desserts in één woord mjam! Aanrader!

36. Rene Mulder

Vriendelijke service, lekker gegeten en niet te duur (prijs / kwaliteit is prima :) Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan.

37. Met vrienden heerlijk gegeten, genoeg keuze, vlees super mals en de bediening heel gastvrij en vriendelijk!

38. Heerlijk gegeten met collega's! Leuke bediening en de beste ABC-tjes!!

39. Angela & René

Op aanraden van een locale taxichauffeur wezen eten by J &J. Nix teveel gezegd, heeeeeeerlijke spare-ribs!

40. Heerlijk gegeten en met name complimenten voor de bediening. Vriendelijk en gastvrij. Kunnen ze in de randstad nog wat van leren. Absoluut aan te bevelen.

41. Piet Moerkerken

Een prima restaurant met een uitstekende ontvangst. Veel aandacht voor de klanten en wensen worden op jouw als gast afgestemd. Een plek waar we zeker vaker zullen komen.

42. Super ervaring! Komen zeker terug.
    Lekker eten en drinken erg goede sfeer en vriendelijk personeel.

43. Inez van Bruggen

Lekker gegeten. Hoofdgerecht liet iets te lang op zich wachten evenals de verzorging van de drankjes. Vriendeijke bediening.

44. Lekker gegeten in een goede sfeer.
    Leuke bediening die voor een huiselijke sfeer zorgden.

45. Werderom heerlijk gegeten met oom en tante een toplocatie een absolute aanrader!

46. We hebben al meerdere keren hier gegeten, en altijd goed.
    Voor mij een reden om ook een keer met oud-collega's hier te gaan eten.
    We hebben heerlijk gegeten en iedereen was enthousiast. Ook weer aantal nieuwe dingen op de kaart. Heel aardige mensen in de bediening.
    We komen zeker terug :)

47. Ria Steen

Al verschillende keren hier gegeten.
    Lekker eten en leuke sfeer/bediening.
    Echt een aanrader.

48. Heb hier al verscheidene keren gegeten met een vriendin, die in
    Assen woont. Zelf woon ik in Groningen. Het eten is uitstekend, voor mij een beetje teveel. Leuke sfeer en de bediening is vlot en gezellig. Toppy!!

49. Wezen eten bij J&J, we konden eerst geen plek vinden om spareribs te eten en uiteindelijk vonden we dit cafe, de bediening maakte gelijk al een grapje " rustig maar hoor jullie zitten hier wel goed " Hierna de beste zoete spareribs gehad die we ooit gegeten hebben! We reizen overal heen om spare ribs te proeven puur om te kijken of we spare ribs kunnen vinden die lekkerder zijn dan bij j&j en dit is nog niet gebeurd en zal waarschijnlijk ook niet gebeuren! De bediening is ook gelijk vrienden met ons geworden terwijl we er nog maar een keer waren geweest, ze weten echt nog wie je bent, en natuurlijk hebben we op ze gestemd met t beste restaurant assen, J&J keep going!! Jullie fans Jeroen en Annemarie ;)

50. We hebben gisteravond wederom weer genoten van jullie gastvrijheid en gemoedelijke sfeer. Het eten was top. Zeker een aanrader voor iemand die zoekt naar een vriendelijke en deskundige bediening. Jullie zien ons zeker terug.

51. Heerlijk gegeten,gezellig en warme begroeting,toppie,als wij in de buurt weer zijn komen wij zeker weer langs.

52. R. Bontje

Zeer matig. Bediening doet iets te veel hun best om vriendelijk over te komen. Afgegaan op een 9.4 op Iens. Waarschijnlijk vanwege de lage prijzen maar wij (6) vonden het niet een herhaling waard

53. Gisteren (15/10/2017) met mijn dochter van 9 uit eten geweest. Ze heeft (de volwassenen portie spareribs) gehad en enorm genoten van het eten drinken en de bediening die top was.
    Het eten was heerlijk, de mixed grill is een aanrader👍. Heel goed eten voor een mooi prijsje. We zullen er vaker te vinden zijn.

54. Voor de eerste keer hier geweest op aanraden van mijn partner en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.

55. Lekker gegeten en vriendelijke bediening

56. Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gegeten. De eerste indruk is de belangrijkste. Mijn eerste indruk is zeer goed. Er is openheid, gezelligheid, spontaniteit en een ongedwongen sfeer.
    Het eten is verrassend, variërend en smaakvol. De service is super, spontaan en je bent direct op je gemak. Ook de prijs/ kwaliteit is zeer goed. Heerlijk gegeten voor een zacht prijsje, zeker voor herhaling vatbaar.

57. Paula de Vries

Echt eerlijk goed eten voor een goede prijs en niet te vergeten de gastvrijheid van eigenaar Jeroen.

58. jarno wieldraaijer

Top voor elkaar gezellige sfeer met top bediening.

59. Superleuk eetcafé met een warme sfeer en vriendelijk personeel.
    Heerlijk doe maar normaal eten met uitstekende Kwaliteit/ prijs verhouding.
    Een aanrader voor iedereen.

60. Bediening was erg vriendelijk en ze wisten hoe je moet bedienen en het eten was erg goed.

61. Nidale Etber

Het eten en de service was echt super goed.

62. EA van Deutekom

We hebben op 16 september met 7 mensen bij jullie gegeten. Een leuke zaak met vriendelijke bediening genoeg aandacht.
    Het eten was lekker en voldoende.
    Het duurde wat lang voordat het eten geserveerd werd, maar verder een zaak om aanteraden.

63. Richard en Jose de Bruyn

2x heerlijk gegeten. Zeer fijne sfeer. De eigenaar (Jeroen) en medewerker zijn oprecht vriendelijk.

64. Eddy Becqué

65. Eddy Becqué

Heel lekker. Voor herhaling vatbaar. Hier komen wij zeker terug.

66. Marit en Leanne

Voor onze videoclip kregen wij de kans om bij jenj te filmen. Wij werden met open armen ontvangen en hebben er relaxt ons ding kunnen doen. De service is perfect en gastvrij. Alleen al door deze ervaring zou ik er snel nog eens willen gaan dineren. Zeker een aanrader!

67. Willem de Pruis

Voor de 2e keer heerlijk gegeten by JenJ in een gezellige omgeving. Niet onbelangrijk is de prettige uitstraling en de toegankelijkheid van het personeel.
    Helemaal TOP!

68. Gisteren voor de 2e keer gegeten bij J&J en ook nu weer goed bediend en heerlijk gegeten.
    De persoonlijke benadering maakt dit tot een gezellig eetcafe. Zeker een aanrader!

69. Anja Puper-Schokker

Heerlijk gegeten

70. We wilden na een bezoekje aan de stad nog even snel een hapje eten. J en J zag er gezellig uit dus maar even proberen. Dit bleek een uitstekende keus! Super gastvrije bediening, goede prijzen en de beste mixed-grill die ik ooit heb gehad! Top avond! Als ik weer eens in Assen ben ga ik hier zeker nog eens heen!

71. Dorien kamps

Heerlijk gegeten super vriendelijk personeel .
    Voor herhaling vatbaar

72. Voor de 1e keer gegeten bij JenJ. Heel goed bevallen. Prijs kwaliteit verhouding super. Echte aanrader

73. Al meerdere keren gegeten bij JenJ, en in Assen is het echt mijn favoriet.

Heerlijk eten, heel gastvrij en vriendelijke bediening.
    Echt super goed!

74. Fantastisch gegeten van de week. Super fijn personeel en erg gezellig. Aanrader!!

75. Rosita de Jong

Heel gezellig restaurant
    Leuk en vriendelijk personeelvoor herhaling vatbaar

76. Niet duur een schnitzel voor 5,50 ;)
    Dit zie ik als ik via mijn mobiel kijk. Boerenschnitzel voor 5,50. Is wel een kleine aanpassing waard denk ik, anders kom ik vandaag nog eten haha

77. Gewoon goed!
    Personeel netjes en behulpzaam.
    Gerechten uitstekend en met zorg bereid.
    Dik tevreden

78. We hebben heerlijk gegeten bij J en J in Assen, we hoorden dat je hier lekker kunt eten en daar zijn wij nu ook achter! Eetcafe bij J en J is een echte aanrader, zij geven het woord lekker meer betekenis!

79. Eric pater

Gisteren heerlijk gegeten bij JenJ. Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en het was gezellig druk. ( ik denk dat er voor zon 15 gasten die binnen kwam wandelen geen plak meer was) Lekkere muziek op de achtergrond. Wij hadden van vrienden gehoord dat het er lekker was en dat klopte ook! Bedankt JenJ voor de gezellige avond

80. Bathoorn

Het was top. Het was goed en gezellig

81. A. Pietjou

Zoals altijd weer gastvrij ontvangen en top gegeten bij Jeroen!

82. Goed gegeten, vriendelijke bediening.

83. vandaag tijdens de TT week gegeten met een groep meiden.
    Heerlijk eten, heerlijke muziek en zeer vriendelijke bediening (eigenaar?)
    Daar kunnen heel wat restaurants in Assen een voorbeeld aan nemen.

Prijs/kwaliteit zeer goed... Een aanrader

84. J leegte

Vaderdag etentje, weer heerlijk gegeten.
    Stokbroodje binnen.
    Buiten kwam een tafeltje vrij, hoofdgerecht, nagerecht en de koffie op het terras.

2 zeer tevreden gasten.

85. Heerlijk maar dan ook heerlijk gegeten bij J en J.
    Ontzettend leuk aangeklede zaak en een gezellige ambiance.
    Perfecte bediening mede door de aanwezigheid van de eigenaar zelf.
    We hadden een 3 gangen menu maar ik wil vooral de spareribs er uit lichten.
    Perfecte garing ,heerlijk op smaak echt een top product waar J en J om bekend staat.
    Ons zie je weer heel snel terug

86. Melanie

Wederom weer heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ontzettend gastvrij. Tot de volgende keer :)

87. Lekker gegeten. Prima bediening en ambiance. Prijs/kwaliteit dik in orde!

88. andries plaatzer

Gezellig eetcafé. Goede keuken en bijzonder vriendelijke personeel. Een aanbeveler!

89. Erg leuk en gastvrij restaurant. Bediening vriendelijk en het eten lekker!

90. GD 76 punten

Buitengewoon goed eten in een gezellig eenvoudig ambiance! Hoe eenvoud mooi kan zijn, goede aandacht van eigenaar en personeel. Pakten mijn advies betreffende het nemen van verschillende speciaalbiertjes in het assortiment perfect op. Kortom, 1 echte aanrader!!!!!

91. Wilma van den Bosch

Via reclame social media en mond op mond een kijkje en hapje genomen. Super goed bevallen, alle positieve recensies zijn meer dan terecht. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten voor een prima prijs. Aanrader dus.

92. Super leuk restaurant, warme gastvrije sfeer. Heerlijk vegetarisch gegeten, veel vers en dat proef je! Komen hier zeker terug!
    Alles dikke 10!

93. Greet Boer

Telefonisch gereserveerd en gevraagd of er rekening gehouden kon worden met een lactosevrij dieet. Ook bij het bestellen van een menu werd mee gedacht wat wel/niet gegeten kon worden. Speciaal een knoflooksaus gemaakt. Super Lekker!!
    Ook een gezellig zitje en prima bediening! Top avond gehad bij J en J. En een aanrader!!!!

94. Wim Julsing

Gezellige sfeervolle zaak met erg plezierig en vriendelijk personeel die ook als je een dieet hebt goed met je meedenkt en heerlijke gerechten op tafel zetten. Daarom een aanrader zowel voor kwaliteit als prijs!

95. Zeer lekker gegeten. Bediening is top, snel en klantvriendelijk. Complimenten aan de kok. Echt een aanrader!!

96. Berend Dekens

97. Ciska Mulder

Prettig ontvangen, leuke bediening, de salade en de aardappels konden bijgevuld worden. We konden heerlijk na zitten in een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

98. Heerlijk gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk. Ik vind het een pluspunt als er zoals hier, een grote kan water op tafel wordt gezet.

99. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs.

100. Heerlijk met personeel gegeten bij Eetcafé by J en J. Heerlijke sfeer, heerlijk eten, en een uitstekende service. Kortom een aanrader voor iedereen die in Assen komt en graag een hapje wil eten!

Volgende pagina