Eetcafe by JenJ in Assen

Lekker, gezellig en niet duur!

Goed ( wel betaald )

Makkelijk

Eetcafe by JenJ laten bezorgen?

Eetcafé by JenJ is een eetcafé waar je terecht kunt voor kwalitatief goed eten voor een prettige prijs in een zeer gezellige setting. Vers en van de lavagrill; dat is kenmerkend voor Eetcafe by JenJ. Geniet van onze classic gegrilde gerechten!. Iedereen kan bij ons terecht! Vleesliefhebbers, visliefhebbers en vegetariërs! Ook met allergenen kunnen wij goed rekening houden.

1420752086 100
1432049277 100
1479120909 95

1. Jacqueline

Heerlijk gegeten en rustig kunnen tafelen. Ieder een soepje vooraf en samen een tapasplank om lekker van te snoepen. De spareribs (groot!) vielen van het bot, de boerenschnitzel en biefstuk waren ook top volgens de tafelgenoten. Ook de desserts in één woord mjam! Aanrader!

2. Rene Mulder

Vriendelijke service, lekker gegeten en niet te duur (prijs / kwaliteit is prima :) Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan.

3. Met vrienden heerlijk gegeten, genoeg keuze, vlees super mals en de bediening heel gastvrij en vriendelijk!

4. Heerlijk gegeten met collega's! Leuke bediening en de beste ABC-tjes!!

5. Angela & René

Op aanraden van een locale taxichauffeur wezen eten by J &J. Nix teveel gezegd, heeeeeeerlijke spare-ribs!

6. Heerlijk gegeten en met name complimenten voor de bediening. Vriendelijk en gastvrij. Kunnen ze in de randstad nog wat van leren. Absoluut aan te bevelen.

7. Piet Moerkerken

Een prima restaurant met een uitstekende ontvangst. Veel aandacht voor de klanten en wensen worden op jouw als gast afgestemd. Een plek waar we zeker vaker zullen komen.

8. Super ervaring! Komen zeker terug.
    Lekker eten en drinken erg goede sfeer en vriendelijk personeel.

9. Inez van Bruggen

Lekker gegeten. Hoofdgerecht liet iets te lang op zich wachten evenals de verzorging van de drankjes. Vriendeijke bediening.

10. Lekker gegeten in een goede sfeer.
    Leuke bediening die voor een huiselijke sfeer zorgden.

11. Werderom heerlijk gegeten met oom en tante een toplocatie een absolute aanrader!

12. We hebben al meerdere keren hier gegeten, en altijd goed.
    Voor mij een reden om ook een keer met oud-collega's hier te gaan eten.
    We hebben heerlijk gegeten en iedereen was enthousiast. Ook weer aantal nieuwe dingen op de kaart. Heel aardige mensen in de bediening.
    We komen zeker terug :)

13. Ria Steen

Al verschillende keren hier gegeten.
    Lekker eten en leuke sfeer/bediening.
    Echt een aanrader.

14. Heb hier al verscheidene keren gegeten met een vriendin, die in
    Assen woont. Zelf woon ik in Groningen. Het eten is uitstekend, voor mij een beetje teveel. Leuke sfeer en de bediening is vlot en gezellig. Toppy!!

15. Wezen eten bij J&J, we konden eerst geen plek vinden om spareribs te eten en uiteindelijk vonden we dit cafe, de bediening maakte gelijk al een grapje " rustig maar hoor jullie zitten hier wel goed " Hierna de beste zoete spareribs gehad die we ooit gegeten hebben! We reizen overal heen om spare ribs te proeven puur om te kijken of we spare ribs kunnen vinden die lekkerder zijn dan bij j&j en dit is nog niet gebeurd en zal waarschijnlijk ook niet gebeuren! De bediening is ook gelijk vrienden met ons geworden terwijl we er nog maar een keer waren geweest, ze weten echt nog wie je bent, en natuurlijk hebben we op ze gestemd met t beste restaurant assen, J&J keep going!! Jullie fans Jeroen en Annemarie ;)

16. We hebben gisteravond wederom weer genoten van jullie gastvrijheid en gemoedelijke sfeer. Het eten was top. Zeker een aanrader voor iemand die zoekt naar een vriendelijke en deskundige bediening. Jullie zien ons zeker terug.

17. Heerlijk gegeten,gezellig en warme begroeting,toppie,als wij in de buurt weer zijn komen wij zeker weer langs.

18. R. Bontje

Zeer matig. Bediening doet iets te veel hun best om vriendelijk over te komen. Afgegaan op een 9.4 op Iens. Waarschijnlijk vanwege de lage prijzen maar wij (6) vonden het niet een herhaling waard

19. Gisteren (15/10/2017) met mijn dochter van 9 uit eten geweest. Ze heeft (de volwassenen portie spareribs) gehad en enorm genoten van het eten drinken en de bediening die top was.
    Het eten was heerlijk, de mixed grill is een aanrader👍. Heel goed eten voor een mooi prijsje. We zullen er vaker te vinden zijn.

20. Voor de eerste keer hier geweest op aanraden van mijn partner en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.

21. Lekker gegeten en vriendelijke bediening

22. Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gegeten. De eerste indruk is de belangrijkste. Mijn eerste indruk is zeer goed. Er is openheid, gezelligheid, spontaniteit en een ongedwongen sfeer.
    Het eten is verrassend, variërend en smaakvol. De service is super, spontaan en je bent direct op je gemak. Ook de prijs/ kwaliteit is zeer goed. Heerlijk gegeten voor een zacht prijsje, zeker voor herhaling vatbaar.

23. Paula de Vries

Echt eerlijk goed eten voor een goede prijs en niet te vergeten de gastvrijheid van eigenaar Jeroen.

24. Jeroen

25. jarno wieldraaijer

Top voor elkaar gezellige sfeer met top bediening.

26. Superleuk eetcafé met een warme sfeer en vriendelijk personeel.
    Heerlijk doe maar normaal eten met uitstekende Kwaliteit/ prijs verhouding.
    Een aanrader voor iedereen.

27. Bediening was erg vriendelijk en ze wisten hoe je moet bedienen en het eten was erg goed.

28. Nidale Etber

Het eten en de service was echt super goed.

29. EA van Deutekom

We hebben op 16 september met 7 mensen bij jullie gegeten. Een leuke zaak met vriendelijke bediening genoeg aandacht.
    Het eten was lekker en voldoende.
    Het duurde wat lang voordat het eten geserveerd werd, maar verder een zaak om aanteraden.

30. Richard en Jose de Bruyn

2x heerlijk gegeten. Zeer fijne sfeer. De eigenaar (Jeroen) en medewerker zijn oprecht vriendelijk.

31. Eddy Becqué

32. Eddy Becqué

Heel lekker. Voor herhaling vatbaar. Hier komen wij zeker terug.

33. Marit en Leanne

Voor onze videoclip kregen wij de kans om bij jenj te filmen. Wij werden met open armen ontvangen en hebben er relaxt ons ding kunnen doen. De service is perfect en gastvrij. Alleen al door deze ervaring zou ik er snel nog eens willen gaan dineren. Zeker een aanrader!

34. Willem de Pruis

Voor de 2e keer heerlijk gegeten by JenJ in een gezellige omgeving. Niet onbelangrijk is de prettige uitstraling en de toegankelijkheid van het personeel.
    Helemaal TOP!

35. Gisteren voor de 2e keer gegeten bij J&J en ook nu weer goed bediend en heerlijk gegeten.
    De persoonlijke benadering maakt dit tot een gezellig eetcafe. Zeker een aanrader!

36. Anja Puper-Schokker

Heerlijk gegeten

37. We wilden na een bezoekje aan de stad nog even snel een hapje eten. J en J zag er gezellig uit dus maar even proberen. Dit bleek een uitstekende keus! Super gastvrije bediening, goede prijzen en de beste mixed-grill die ik ooit heb gehad! Top avond! Als ik weer eens in Assen ben ga ik hier zeker nog eens heen!

38. Dorien kamps

Heerlijk gegeten super vriendelijk personeel .
    Voor herhaling vatbaar

39. Voor de 1e keer gegeten bij JenJ. Heel goed bevallen. Prijs kwaliteit verhouding super. Echte aanrader

40. Al meerdere keren gegeten bij JenJ, en in Assen is het echt mijn favoriet.

Heerlijk eten, heel gastvrij en vriendelijke bediening.
    Echt super goed!

41. Fantastisch gegeten van de week. Super fijn personeel en erg gezellig. Aanrader!!

42. Rosita de Jong

Heel gezellig restaurant
    Leuk en vriendelijk personeelvoor herhaling vatbaar

43. Niet duur een schnitzel voor 5,50 ;)
    Dit zie ik als ik via mijn mobiel kijk. Boerenschnitzel voor 5,50. Is wel een kleine aanpassing waard denk ik, anders kom ik vandaag nog eten haha

44. Gewoon goed!
    Personeel netjes en behulpzaam.
    Gerechten uitstekend en met zorg bereid.
    Dik tevreden

45. We hebben heerlijk gegeten bij J en J in Assen, we hoorden dat je hier lekker kunt eten en daar zijn wij nu ook achter! Eetcafe bij J en J is een echte aanrader, zij geven het woord lekker meer betekenis!

46. Eric pater

Gisteren heerlijk gegeten bij JenJ. Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en het was gezellig druk. ( ik denk dat er voor zon 15 gasten die binnen kwam wandelen geen plak meer was) Lekkere muziek op de achtergrond. Wij hadden van vrienden gehoord dat het er lekker was en dat klopte ook! Bedankt JenJ voor de gezellige avond

47. Bathoorn

Het was top. Het was goed en gezellig

48. A. Pietjou

Zoals altijd weer gastvrij ontvangen en top gegeten bij Jeroen!

49. Goed gegeten, vriendelijke bediening.

50. vandaag tijdens de TT week gegeten met een groep meiden.
    Heerlijk eten, heerlijke muziek en zeer vriendelijke bediening (eigenaar?)
    Daar kunnen heel wat restaurants in Assen een voorbeeld aan nemen.

Prijs/kwaliteit zeer goed... Een aanrader

51. J leegte

Vaderdag etentje, weer heerlijk gegeten.
    Stokbroodje binnen.
    Buiten kwam een tafeltje vrij, hoofdgerecht, nagerecht en de koffie op het terras.

2 zeer tevreden gasten.

52. Heerlijk maar dan ook heerlijk gegeten bij J en J.
    Ontzettend leuk aangeklede zaak en een gezellige ambiance.
    Perfecte bediening mede door de aanwezigheid van de eigenaar zelf.
    We hadden een 3 gangen menu maar ik wil vooral de spareribs er uit lichten.
    Perfecte garing ,heerlijk op smaak echt een top product waar J en J om bekend staat.
    Ons zie je weer heel snel terug

53. Melanie

Wederom weer heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ontzettend gastvrij. Tot de volgende keer :)

54. Lekker gegeten. Prima bediening en ambiance. Prijs/kwaliteit dik in orde!

55. andries plaatzer

Gezellig eetcafé. Goede keuken en bijzonder vriendelijke personeel. Een aanbeveler!

56. Erg leuk en gastvrij restaurant. Bediening vriendelijk en het eten lekker!

57. GD 26 punten

Buitengewoon goed eten in een gezellig eenvoudig ambiance! Hoe eenvoud mooi kan zijn, goede aandacht van eigenaar en personeel. Pakten mijn advies betreffende het nemen van verschillende speciaalbiertjes in het assortiment perfect op. Kortom, 1 echte aanrader!!!!!

58. Wilma van den Bosch

Via reclame social media en mond op mond een kijkje en hapje genomen. Super goed bevallen, alle positieve recensies zijn meer dan terecht. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten voor een prima prijs. Aanrader dus.

59. Super leuk restaurant, warme gastvrije sfeer. Heerlijk vegetarisch gegeten, veel vers en dat proef je! Komen hier zeker terug!
    Alles dikke 10!

60. Greet Boer

Telefonisch gereserveerd en gevraagd of er rekening gehouden kon worden met een lactosevrij dieet. Ook bij het bestellen van een menu werd mee gedacht wat wel/niet gegeten kon worden. Speciaal een knoflooksaus gemaakt. Super Lekker!!
    Ook een gezellig zitje en prima bediening! Top avond gehad bij J en J. En een aanrader!!!!

61. Wim Julsing

Gezellige sfeervolle zaak met erg plezierig en vriendelijk personeel die ook als je een dieet hebt goed met je meedenkt en heerlijke gerechten op tafel zetten. Daarom een aanrader zowel voor kwaliteit als prijs!

62. Zeer lekker gegeten. Bediening is top, snel en klantvriendelijk. Complimenten aan de kok. Echt een aanrader!!

63. Berend Dekens

1 punt
  64. Ciska Mulder

Prettig ontvangen, leuke bediening, de salade en de aardappels konden bijgevuld worden. We konden heerlijk na zitten in een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

65. Heerlijk gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk. Ik vind het een pluspunt als er zoals hier, een grote kan water op tafel wordt gezet.

66. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs.

67. Heerlijk met personeel gegeten bij Eetcafé by J en J. Heerlijke sfeer, heerlijk eten, en een uitstekende service. Kortom een aanrader voor iedereen die in Assen komt en graag een hapje wil eten!

68. Met een groep vrienden hier heerlijk gegeten. Gezellige ambiance en een vlotte bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

69. Heerlijk gegeten tegen een zeer schappelijke prijs. Ook de sfeer is geweldig, dus een echte aanrader.

70. Heerlijk gegeten tegen een zeer goede prijs, ook de sfeer was perfect. Aanrader dus !

71. Paul Gosselink

Heerlijk gegeten, was een specialiteit van kalfssucade buiten de kaart om, was super mals. Bediening keurig, en sfeer en aankleding deed warm aan.

72. Heerlijk gegeten tegen een zeer schappelijke prijs. Gezellige en ongedwongen sfeer en goede gastheer en bediening, top! Wij komen zeker terug.

73. Heerlijk gegeten!! Relaxte sfeer en de bediening was erg vriendelijk. Hier komen we zeker nog een keer terug!

74. F van der Lee

Lekker gegeten, met echte gebakken aardappelen.

75. Reint Kasteleijn

Heerlijk eten bij J&J. Alles goed op temperatuur.

Wel een kleine opmerking. Let op doorloop. Tussen aankomst en hoofdgerecht, we hadden geen voorgerecht, duurde iets te lang. Viel ook op door de warmte.

76. Super gezellig eetcafé, waarbij de gast centraal staat!! Heerlijk eten en super gezellig, gemoedelijke sfeer!

77. Miranda

Heerlijk gegeten! Samen met de kids! Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer! Echt een aanrader!

78. Eten was erg lekker. Spareribs zijn een aanrader! Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Service was uitstekend! Zeker voor herhaling vatbaar!

79. Al een aantal keren heerlijk gegeten. Verse producten en lekkere gerechten. Voldoende keuze op de kaart en heerlijke gebakken aardappels en frietjes. En dat alles voor een goede prijs. Wij gaan hier zeker vaker terugkomen!

80. Fantastisch gegeten! Er is een heerlijk relaxte sfeer en het personeel is uiterst vriendelijk. Letterlijk alles is op smaak.

Ik ben normaal erg kritisch maar ik kan kan geen punten tot verbetering bedenken.

Gewoon heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs.

81. Heerlijk gegeten, spareribs waren super zacht en goed van smaak, bediening zeer attent!

82. Heerlijk gegeten vandaag by J en J. Zeer vriendelijk personeel en het eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

83. Samen met een vriendin binnen gelopen bij J en J. We werden netjes te woord gestaan en begeleid naar een tafeltje. Service is uitstekend, personeel is erg vriendelijk.
    Het eten is fantastisch! Goed en genoeg eten voor een redelijke prijs. Met de buik vol liepen we de deur uit. Echt een aanrader om zo even een hapje buiten de deur te eten.

84. Met vrienden heerlijk gegeten bij J & J. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Vooral de spareribs zijn een aanrader! Ook voor de lekkere speciaalbiertjes kun je bij ze terecht. Het personeel is beleefd en vlot. Zeker voor herhaling vatbaar.

85. ton van boven

We hadden een boeren schnitzel en een mixed grill het eten is met zorg samengesteld en goedgevarieerd
    wij houden wel van eenvoud maar niet ten koste van de kwaliteit en een redelijke prijs

86. Emmy Nell

Gisteravond heerlijk hier gegeten. Aspergesoep prima en een wrap met brie en walnoten en veel groenten. Zijn geen vegetariërs, maar wilden eens wat anders. Daarbij nog heerlijke vers gebakken aardappelen en patat. Prima service en prima prijs en vriendelijk personeel.
    Kortom een echte aanrader. Waren met vrienden die ook uiterst tevreden waren over hun mixed grill en boerenschnitzel.

87. Esther Velde

Super gezellig, leuk en lekker bij J & J in Assen! Zeker voor herhaling vatbaar!

88. Richard en Betty

Uitstekend eetcafe! Goeie service, goede bediening en waar je voor geld! Kortom een aanrader

89. Jessica

Erg vriendelijk en gastvrij personeel.
    Heel erg lekker gegeten, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

90. COVS entraal Drenthe

Met de afgetreden bestuursleden en hun partners op vrijdag 27 september lekker gegeten van 19.00 uur tot 22.15 uur. De soep vooraf was heel lekker (uiensoep en mosterdsoep). Vervolgens een mix van vlees alsmede aardappelen/patat met groentes en ter afsluiting lekker ijs en koffie. Echter een aanrader om met een groep hier te gaan eten. Verhouding prijs en kwaliteit prima en er kan goed vooraf worden overlegd.

91. Anita rossing

Vanavond lekker gegeten bij J en J. De bediening was leuk om te zien, het was de eerste keer dat hij dit deed, hij was nerveus maar deed erg zijn best. Ik hoop dat hem het lukt in het horecaleven😁 Vriendelijke groet, Anita en aar.

92. Yvonne Bakker & Harry de Graaf

Wat een gastvrijheid! Je bent dan echt uit eten.

Eten was lekker en meer dan voldoende.

We hebben er een adresje bij!

93. Eerlijk & heerlijk, zo durf ik het eten bij J&J wel te noemen. Eerlijke ingrediënten, kwalitatief erg goed en met zorg bereid. Vleesgerechten zijn top! Prijs kwaliteit is goed. Vriendelijke bediening in een huiselijke sfeer. Beetje klein en aankleding mag meer warmte, maar de gastheer en -vrouw maken dat meer dan goed. Aanrader voor een "normale" lekkere hap eten!

94. De spareribs zijn om je vingers bij op te eten. Gezellig ingericht en vriendelijke, goede bediening. Wij gaan er zeker weer naar toe.