in Assen

Lekker, gezellig en niet duur!

1. Zaterdagavond bij J en J gegeten. En zoals elke keer was het eten heerlijk en de sfeer super.
    De wel bekende broodplank, gamba's en de carpaccio waren prima.
    Van de hoofdgerechten was met name de diamanthaas met gorgonzola verrukkelijk en de Nacho's met pulled beef waren weer van eenzame klasse. Helaas was de rib eye niet rare, zoals besteld, maar over de top medium.
    Over de desserts kan ik kort zijn: Heerlijk!

De hele avond bediend door twee erg aardige jonge mensen. Misschien zijn twee mensen op een drukke avond wel wat weinig. De aandacht verslapt toch wel wat.
    Zo ging het met het afrekenen ook erg mis. Om een een lang verhaal kort te maken, wij hebben voor een verkeerde tafel betaald. Veel minder dan onze rekening zou zijn geweest. Eerst denk je "nou dat valt mee, voor zo'n avond". Maar op weg naar de auto ga je rekenen en pak je de rekening er nog eens bij en je ziet al snel dat het totaal niet klopt. En dan, en niets menselijks is ons vreemd, begint het grote denken: ga je terug of denk je "tja moeten ze maar beter opletten, sometimes you win, sometimes you lose!"

Wij zijn terug gegaan! En hebben het verschil, meer dan 100 euro, bij betaald.
    Waarschijnlijk zat de schrik er goed in, want ondanks een bedankje en excuses, werd er voor ons gevoel nogal koel gereageerd en de hele zaak clean opgelost.

Wij hadden niet terug hoeven komen, maar wij willen nog regelmatig bij J en J gaan eten. En daar dan gewoon kunnen genieten van het eten en de sfeer zonder het gevoel te moeten hebben dat er nog een rekening open staat. Of dat aardige jonge mensen die vreselijk hun best doen afgerekend gaan worden op een fout die naar mijn idee veroorzaakt wordt door overbelasting.

1. Bedankt voor deze recensie Paul. Inmiddels iedereen weer van de schrik bekomen...