in Nijmegen

Passie voor eten en drinken

1. Zaterdag 01-09-2019 voor het eerst bij Emmy gegeten en het was fantastisch!
    Het eten was heerlijk en de drankjes ook. Het enige hele kleine minpuntje vonden wij dat het wel ietsje meer had mogen zijn. Wij hadden rijsttafel voor 3 personen, genoeg gerechtjes maar iets aan de krappe kant. En er werd alleen maar witte rijst bij geserveerd en daar had van ons ook wel nasi bij gemogen. De service was top, wat een aardige vriendelijke eigenaar en het leuke was dat zijn vrouw, die dus gekookt had, even bij ons aan tafel kwam praten. Superleuk!
    Wat ik jammer vond is dat het restaurant zo wit is ingericht, ik zou het wat warmer en meer met hout en indonesische stijl inrichten.
    De prijs/kwaliteit is uitstekend. Heerlijk gegeten en gedronken voor een leuk betaalbaar bedrag We komen zeker nog eens terug!