1. Enorm goedkope bon bij groupon, prima nan als voorgerecht. Inrichting erg sober maar daar komen we niet voor. Verlichting na ruim een maand (oudere recentie op google) nog steeds defect op herentoilet, best knap ja. Hilarisch gemonteerde lichtschakelaar op heren wc zeker een bezoek waard. :)). Toiletbril ook los, kortom renovatiewaardig. Maar goed we komen voor het eten: nan was prima. De tandoori gerechten waren ook goed. De goede rijst en groente kwam netjes op warmhoudtheelichtje. Groentemix erg mild van smaak en sober, miste ook de gebruikelijke stukjes aardappel erin, had ook groter schaaltje mogen zijn, maar… omdat de groentemix niet denderend was zal het gemiddeld ook niet veel gegeten worden. Vlees werd goed heet opgediend op leuke en warme schaal en goed van smaak. Drankvoorraad niet best. Na een flesje spa rood waren de flesjes op en tonic en bitterlemon niet in huis. Restaurant pas 7 maanden open, moet nodig nog wat verbeteren. Al met al prima gegeten voor groupon bon. Bediening vriendelijk, maar paar simpele verbeteringen moet eigenaar echt snel doen.