in Goes

Welkom bij Restaurant De Landbouw

1. rrrobb 6812 punten

De entourage van De Landbouw spreekt mij totaal niet aan. Het doet mij allemaal erg denken aan een restauratie van een warenhuis, of hoe vroeger de stationsrestauratie was. Een wegrestaurant lijkt er ook op. Kortom een plek waar je even snel wat wil eten om daarna weer verder te gaan. Het komt ook allemaal erg onrustig en gehaast over. En zo was de bediening ook toen we op zaterdag om half 7 binnenkwamen. Erg correct dat wel maar we hadden in no-time drank en het voorgerecht op tafel. Daarna liep de zaak vol en zakte het tempo van de bediening aanzienlijk. Maar dat vonden wij geen nadeel. Het eten daarentegen is wel prima. Carpacho, uiensoep, meloen met ham, gamba's met kreeftensaus, eend met sinaasappelsaus, sliptongetjes en soesjes na. Het was op zich allemaal niet heel bijzonder klaargemaakt, maar het was wel goed en allemaal erg lekker. Ruim voldoende ook en voor een prima prijs / kwaliteit. En dat verklaart waarom de zaak altijd vol zit en waarom je daar nog wel eens wil eten.

Vorige recensies van rrrobb

• We waren hier een paar maanden geleden al eens binnen geweest, maar toen was het vol. Gisteren hadden we dus maar gereserveerd.

Een vriendin was hier al veel vaker geweest en erg enthousiast. Ze is vooral te spreken over de prijs / kwaliteit. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

De inrichting is eenvoudig en zakelijk en het was er gisterenavond ook behoorlijk rumoerig met veel kleine kinderen. Niet echt een geweldige binnenkomer dus. Maar de bediening is erg vriendelijk en snel en attent. En de kaart ziet er ook prima uit. Veel keuze voor redelijke prijzen. Ik had de varkenshaas gevuld met Zeeuws spek en brie. En die smaakte uitstekend.

Het is geen restaurant waar ik vaak zal willen eten met die herrie van kinderen, maar het is zeker ook niet slecht.