in Enschede

Gezellig eten bij Ginza-sushi restaurant in Enschede centrum

1. Kenneth van Beek

Tijdens de reservering heb ik specifiek gezegt dat er 1 persoon was die een glutenvrij dieet volgt (Coeliakie). Echter toen we alleen specifieke glutenvrije gerechten besteld hadden via de tablet bleek er saus over de sushi te zitten, deze was NIET glutenvrij. Volgens de tablet waren al deze gerechten glutenvrij, maar helaas. Na een gesprek met de staff kregen we een nieuwe portie, wederom kwam er in de volgende ronde weer een gerecht met dezelfde saus! We hebben de staff nogmaals op het hart gedrukt dat deze persoon ontzettend ziek wordt van gluten, de reactie: "er zit maar een klein beetje gluten in, iets van 1%". Na een lange discussie is onze tafel maar gemarkeerd als zonder-saus-en-gluten tafel. Het excuus van de staff was dat het systeem dat op de tablet staat nog niet ge-update was. Fijn, daar hebben we dus niets aan.