Ginza in Enschede

Gezellig eten bij Ginza-sushi restaurant in Enschede centrum

H.J. Van Heekplein, is direct onder het restaurant.

Ginza laten bezorgen?

vr lunch 13:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30
za lunch 13:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30
zo lunch 13:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30

Omschrijving

NIEUW: ALL YOU CAN EAT PLUS+ CONCEPT !
Ginza presenteert u een nieuw All-You-Can-Eat-PLUS+ concept. U kunt in 2,5 uur tijd onbeperkt drinken* en van onze kaart bestellen. Op drukke avonden zijn zittingen geprogrammeerd. Bestellingen kunt u zelf invullen op het bestelformulier. Alles wordt vers voor u gemaakt en aan tafel geserveerd. Daarom geen lange wachtrijen meer en altijd een complete tafel!

TRADITIONEEL
De Japanse keuken staat vooral bekend om zijn verse en gezonde producten. Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg om onze topkwaliteit te kunnen waarborgen. De deskundigheid van onze koks, de gastvrije bediening en de sfeervolle omgeving zorgen voor een onvergetelijke culinaire beleving. Bij ons kunt u genieten van zeer gevarieerde gerechten van dagverse Sushi, Sashimi tot Tempura en Japanse grill- en bakplaat gerechten.

KWALITEIT
“Elke dag staan wij opnieuw garant voor verse vis van topkwaliteit” Door de dagelijkse aanlevering van verse vis streven wij naar het hoogst haalbare kwaliteit Sushi. Onze leverancier van kwaliteit- vis is al jarenlang een begrip in de wereld van verse vis. De naam en ervaring als vis leverancier staat garant voor verse vis van de allerbeste kwaliteit en een internationaal assortiment vissoorten, schaal- en schelpdieren en visproducten.

• All you can eat

1464919898 73
1546871944 64
1581994249 60

1. Thijs Van Grinsven

Lekker gegeten voor een (vergeleken met andere Japanse restaurants in de regio) mooie prijs, ik vond persoonlijk de sushi wel groot…

2. Het eten was lekker de sfeer was goed, voldoende licht, het eten wat je had besteld kwam vrij snel. Ook fijn dat je een ruime keuze hebt om meerdere keren dessert te bestellen.

Wel jammer dat je sommige sushi’s niet kon bestellen omdat het op was, zorg dat je de voorraad ruim op orde hebt, maar niet getreurd er was genoeg om uit te kiezen en wij zijn niks te kort gekomen, de 2.5 uur was snel voorbij.

3. Frederieke

Het eten is van goede kwaliteit en smaakt heerlijk. Je krijgt het alleen niet meer zo mooi geserveerd als eerder en dat vind ik erg jammer. De bediening is wat wisselend. Een jongeman die nauwelijks de taal spreekt en behoorlijk naar zweet ruikt is best bepalend. Een andere serveerster zei ook geen woord en zette alles voor je gezicht op de tafel, heb letterlijk 3× het dienblad tegen mij aan gehad. Omlopen snapt ze niet. Een cursus bediening zal niet verkeerd zijn.

4. HarleyGait

Prima eten, goed bestelsysteem en alles vlot opgediend. Wel duurder geworden en bij "incl drank" bijbetalen voor speciaal biertje is belachelijk!
    De garnalen en ook de ossehaaspuntjes waren te lang gebakken 😢

5. Op maandagavond Sushi besteld. Het eten zou om 17.45u besteld worden.

Om 18.15u van huis vertrokken vanwege verplichtingen. Onderweg maar een boterham gegeten. Teleurstellend.

6. E. Schadenberg

Gisteren hebben we met 2 personen heerlijk gegeten! Het eten was lekker, de sfeer was gezellig en al helemaal in kerstsfeer. De service was goed, de meiden waren zeer vriendelijk.
    Ik blijf Ginza een aanrader vinden!

7. Daniëlla

Eten was lekker, personeel was vriendelijk.
    Top avond.

8. Monique, Bert en Nathalie

Het was weer fantastisch, heerlijk gegeten en de service was geweldig!

9. Lekker gegeten en heel attent ontvangen met balonnen en een ijscoupe met kaarsje voor mijn verjaardag! Super leuk :)

10. J. van der Graaf

Heel lekker eten in prima mogelijkheden met een leuke bediening.

11. Jammer dat er geen contact meer wordt gemaakt met de klant of alles naar wens is etc.
    Geen aandacht meer voor de klanten.

12. Familie.van Voorst

Vrijdagavond op 6 januari 2023 een gezellig avond gehad met 5 pers, waarvan 1 kind.
    Het restaurant was gezellig druk.
    De gedane bestelling werd vlot door de vrij jonge medewerkers geserveerd met een lach.
    Borden en schaaltje wat niet meer nodig was op tafel tijdig weggeruimd.
    Kwaliteit van eten en drinken zeer goed.
    De eigenaar en medewerkers hebben ondanks de drukte tijd en aandacht voor de gasten.
    Wij komen graag weer terug.
    Leuk dat je nu via een pas kunt sparen voor een korting.

13. Indra Renkert

Wij hebben een goedverzorgde tweede kerstdag gehad, met zoals altijd, heerlijke gerechten en vriendelijk, spontaan personeel, gezellige sfeer, zoals altijd weer een echte aanrader.
    Kan niet wachten op de volgende keer.
    Ginza, vriendelijk bedankt voor de geslaagde avond, top!
    Tot snel Indra en Yvo Dragstra.

14. Annemarie Elferink

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

15. Edo Wegman

De date was uitstekend en was een prima keuze om hier te reserveren.
    Ik heb dit keer minder besteld dan normaal, hierdoor.
    Maar net zoals voorgaande keren, goed en lekker gegeten, en de service was goed.

16. Ik heb al 2 keer eerder gegeten bij Ginza, maar laatste keer afgelopen week viel het me zó tegen… al het eten wat warm hoort te zijn was lauw of zelfs koud, en het duurde best lang voordat al het eten was gebracht. We hadden bijna 20 min gewacht op een bolletje ijs. Bij m’n thee zat geen zakje thee, ik kreeg alleen gekookt water (glas zat overigens ook niet vol), en de serveerster vroeg doodleuk “oh wil je er ook thee bij dan?”. Je kan merken dat het personeel nog onervaren is en niet goed op elkaar is ingewerkt. Hopelijk verbetert het snel weer.

17. Goede personeel en lekkere eten.

18. We hebben heerlijk gegeten, en ook de bediening was zeer netjes.
    Enigste minpuntje is dat de deur naar buiten steeds open stond, en waar wij zaten was het dus erg koud, maar nadat wij er iets over gezegd hebben, werd er direct actie ondernomen!

19. Annalena Volbert

Ginza is mijn favoriete restaurant voor all you can eat sushi.
    Gezellige sfeer, aardig personeel en natuurlijk heerlijke sushi!

20. Super leuk, ik was jarig en kreeg gelijk ballonnen en prosecco ingeschonken. Super service! Top eten! Zeker aan te raden 🤩

21. Wel jammer want het eten is er echt wel goed. Ook een aardige eigenaar, het personeel mag wel iets vaker lachen. Het geheel lijkt ongeorganiseerd. Als je wat besteld in een ronde, dan kan het zijn dat je in de 2 of 3 ronde nog wat krijgt. Ook worden sommige gerechten gewoon niet geleverd, en al helemaal niet gelijk. Het lijkt alsof al het gefrituurde eerder komt. Dus soms kijk je elkaar de hapjes van het bord af. Dit keer stond onze Sushi gewoon een kwartier op de bar te wachten, we wilden bijna vragen of het niet voor ons was. Toen werd het uitgeserveerd. Beetje jammer, wij gaan toch voor de duurdere variant zonder drinken de volgende keer.

6,1
  22. Wij waren met 3 personen en vonden het allemaal erg matig. De gerechtjes waren slecht bereid, niet mals maar droog. Sommigen koud. We eten regelmatig bij ayce restaurants en deze kwaliteit was echt onder de maat. Daarnaast is de keuze vrij beperkt. We gaan hier dus niet meer heen.

1,2
  23. D bonnink

Eten was goed, snelle service.

24. Renate wegman

Het was bar slecht.
    Jonge bediening, tafels werden niet afgeruimd ondertussen. Pas nadat je 3 keer vroeg kun je aub afruimen?? Pas na bijna 1 uur de eerste ronde, vaak ook niet wat je besteld had. Heb m'n beklag gedaan aan de balie. Werd weinig mee gedaan.
    Heel jammer dit.

25. Monique Elties

Altijd vriendelijke bediening, goed eten en ruime keus. Ik kom hier graag.

26. Riet Vennik

Alles was perfect heerlijk gegeten. Alleen de mondkapjes bij het personeel? Wij moeten tijdens het lopen de kapjes ook op.

27. Vertaal van English naar Nederlands

It was disgusting. That place lacks serious hygiene. Food was disgusting too.

28. Gisteren na lange tijd weer eens bij mijn favoriete restaurant gegeten en ik moet zeggen het is wel eens beter geweest. Misschien moeten jullie er weer even inkomen. De warme dingen waren lauw of koud, die Gyoza lauw en vet, de temaki’s slordig zodat de vulling eruit viel. Jammer, ik hoop dat het de volgende keer toch wat beter is.

29. Rudolf

Voor de 2e keer besteld..
    Voor de 2e keer veel te laat..
    Laatste keer, afrader

3,2
  30. Theo Dijkstra

Helaas een hele slechte zaak, we moesten digitaal reserveren dat hebben we gisteren gedaan een tafel voor twee personen.
    To zover niks aan de hand, De dag erna is de reservering automatisch door hun gecanceld. Navraag natuurlijk gedaan en dan zeggen ze ja je moet ook telefonisch reserveren.
    Dit is het tegenover gestelde van wat hun web site schrijft.

Super slecht vind ik dit en raad iedereen aan hier niet meer te eten 👎👎👎👎

31. zomergasten

Veel te druk.
    Veel te warm.
    Afstandsregels werden nauwelijks nageleefd.
    Fast-food sfeer.
    De vis was niet vers.
    De rest van het eten was OK.

5,9
  32. Letavecz

I really like ginza sushi very good and evrithing perfect thank you ginza see you next time

33. Yesterday we (2 adults and 2 kids) went to Ginza for lunch. We have eaten there before but this time became our last time at Ginza!

It was not busy at all. Staff was friendly and the start of our visit was rather pleasant. What we didn't like was the FOOD! After a few dishes we started to understand that everything we got on our table was a leftover of yesterday. Here you can think of: dry sushi (nori that you are not even able to chew), mayonnaise that is completely glassy and yellow, noodles and rice fried all over again, as well as the dumplings. Even though it was not busy at all nobody cared about clearing the table.

Very disappointing experience keeping in mind the price we paid for it!

2,9
  34. Wij waren met 6 personen. Het was ontzettend druk en we zaten dicht bij de ingang waar constant mensen stonden te wachten op een tafeltje, heel rommelig.
    Inclusief onbeperkt drinken gedaan.
    In plaats van dat ze beginnen met de bestelling voor de drankjes op te nemen, lopen ze weg zonder verdere uitleg over de tablet en hoe het met de bestellingen werkt.
    Als je eten hebt besteld (duurt even voordat iedereen heeft gekozen) moet je 10 min wachten voordat je de volgende bestelling mag doen!
    En als je tijdens je eet-bestelling drinken bestelt wordt dat afgetrokken van de hoeveelheid te bestellen gerechten (dus dan 4 per persoon ipv 5).
    Voordat we eindelijk fatsoenlijk eten op tafel hadden waren we bijna een uur verder. Helaas waren de edamame boontjes koud, soepjes waren lauw. Sushi zag er rommelig uit, maar wel redelijk van smaak. Bediening was niet vriendelijk en pleurde de gerechtjes soms gewoon ongevraagd op iemands bordje ipv op tafel. Er was ook geen plek meer op tafel want de lege bordjes en glazen werd nauwelijks opgehaald.
    Sommige gerechten kwamen pas 1,5u nadat we het hadden besteld.
    Kortom; ik ga hier niet weer heen. We waren behoorlijk teleurgesteld. Er zijn andere veel betere, snellere en vriendelijkere All-you-can-eat sushi restaurants in Enschede.

35. Zondag 6 oktober gereserveerd voor 6 personen bij Ginza Sushi Enschede.
    Ontvangst: matig, lang wachten en op mededeling dat er een jarige bij de groep zat, kwam geen reactie. Niet erg klantvriendelijk, maar ok dat kan gebeuren.
    Afruimen na elke ronde: slecht, soms weer de volgende ronde al gebracht en werd er niets meegenomen. Erg storend.
    Drinken: werd gewoon op 1 plaats neergezet en zoek het lekker verder uit.
    Personeel: meeste erg gestressed, onvriendelijk, en niet de klant op de eerste plaats zetten.
    Conclusie: er zitten in Enschede meerdere sushi restaurants, Ginza slaan wij de volgende keer over.

36. Larissa

37. Gea Linning

27.10 Een tafel besproken om 20.00 Uur heel veel mensen staan te wachten op hun tafel. Chaos. Men zei dat het lang kan duren. Dus daar gaat ons etentje.
    We gaan nooit meer naar Ginza.
    Moesten van ver komen.

38. Uitstekend eten en vriendelijke service!
    Aanrader!

39. Wij hadden voor gisteren (vrijdagavond) een tafeltje gereserveerd. Bij aankomst werden wij keurig naar ons tafeltje begeleid. De eerste bestelling werd een rondje drinken. Het duurde maar liefst 20 minuten voordat de 2 drankjes kwamen. Ook het eten liet vrij lang op zich wachten. Dit terwijl het aan het begin van de avond absoluut niet druk was. Hoogtepunt van de avond was een schaaltje met saus dat over mijn kleding ging. Hierover werd aan de kassa gediscussieerd en uiteindelijk zei de meneer achter de kassa dat ik de kleding dan wel langs mocht brengen en hij het wel zou reinigen. Ik vond dit niet echt een succes. Eten was niet echt bijzonder en ik zal dit restaurant niet gauw aanbevelen. Een van de gerechten (kip) was zelf zuur. Nadat dit werd aangegeven, nam de ober het mee en dat was het. Vergeleken bij de andere Japanse restaurants in Enschede is de keuze hier wel erg minimaal.

2,6
  40. Giuseppe Levatino

Met alle respect, wat een verschrikkelijke ervaring bij Ginza. We hadden een tafel gereserveerd, 19:30 uur. 20:15 uur na ernstig aandringen van onze kant werd de toegewezen tafel vrijgegeven. Het duurde 15m voor de zooi van de vorige gasten werd weggehaald. Nog eens 45 minuten later, wederom op ons aandringen werd de eerste bestelling aan drankjes uitgeserveerd. En toen begon de puinhoop pas echt. We hebben dik 1 uur en 45 minuten gewacht op het eerste stukje sushi. Tegen de tijd dat het restaurant wat leger begon te lopen en de piek eraf was, kwam de stroom eten op gang. In ons geval kwam elke ronde alles dubbel. Geweldig als je honger hebt maar serieus tenenkrommend voor een avondje weg. Zelfs het afruimen ging niet zoals het moest. Dan maar stapelen op de tafel naast ons en de bediening doet echt haar best maar kunnen het niet aan. De sushi was verder prima en sommige zelfs heerlijk. De algehele ervaring doet mij beseffen dat dit eens maar nooit meer was. Ginza trek je conclusies nav deze recensie!!

Groet,

Giusepppe Levatino

41. Kenneth van Beek

Tijdens de reservering heb ik specifiek gezegt dat er 1 persoon was die een glutenvrij dieet volgt (Coeliakie). Echter toen we alleen specifieke glutenvrije gerechten besteld hadden via de tablet bleek er saus over de sushi te zitten, deze was NIET glutenvrij. Volgens de tablet waren al deze gerechten glutenvrij, maar helaas. Na een gesprek met de staff kregen we een nieuwe portie, wederom kwam er in de volgende ronde weer een gerecht met dezelfde saus! We hebben de staff nogmaals op het hart gedrukt dat deze persoon ontzettend ziek wordt van gluten, de reactie: "er zit maar een klein beetje gluten in, iets van 1%". Na een lange discussie is onze tafel maar gemarkeerd als zonder-saus-en-gluten tafel. Het excuus van de staff was dat het systeem dat op de tablet staat nog niet ge-update was. Fijn, daar hebben we dus niets aan.

42. Je kan er redelijk goed eten voor je geld, bediening is alleen slecht.. erg onvriendelijk, wanneer je iets vraagt lopen ze gewoon weg.
    Erg ongeintreseerd!!

43. Heerlijk gegeten bij Ginza. Wij komen hier regelmatig. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bestellingen via de tablet gaan snel. De "all you can eat" formule spreekt ons zeer aan. Je kunt lekker lang aan tafel genieten van elkaars gezelschap en het lekkere eten en drinken.

44. Afgelopen vrijdag een tafel gereserveerd bij Ginza. Normaliter gaan we altijd naar een andere zaak (waar je fantastisch kunt eten) maar voor de verandering een keer gereserveerd bij Ginza.

Wat een aanfluiting. Stipt 19.00 uur kwamen we binnen, het was direct al duidelijk dat het personeel er weinig zin in had, waren min of meer aan het kibbelen wie mee 'moest' lopen naar onze tafel. Uiteindelijk hebben we 20 minuten gezeten en is er niemand meer bij ons geweest. Niet voor drinken, noch voor een tablet of menukaart brengen. Het personeel in de open keuken is allemaal jong en Hollands, wat ook niet al teveel goeds beloofde. Personeel zat, maar de één nog minder gedreven en klantvriendelijk dan de ander.

Op het moment dat de tafel naast ons erover klaagde en uiteindelijk service kreeg en een excuus voor het wachten (zij kwamen zeker tien minuten later) zijn we opgestapt. Ik heb bij de balie aangegeven dat ik wegging vanwege de ontzettend slechte service, ook dit liet iedereen koud.

Wij zijn naar onze vaste zaak gegaan en hebben weer heerlijk gegeten en zijn fantastisch bediend. Nooit weer Ginza voor ons.

1,2
  45. Al wel vijf keer bij Ginza gegeten. Altijd super verse sushi en snelle bediening met als hoogtepunt 1e kerstdag. Heerlijk en de nieuwe rollen die je tegen een meerprijs kunt bestellen zijn echt lekker! Daarnaast is de ambiance mooi en ruim in tegenstelling tot de andere restaurants. Vette aanrader dus!

46. Bagger!! Na een half uur op onze plek te zitten kregen we te horen dat de tablets op waren, moesten we bestellen via onze eigen smartphone. 10% van wat wij besteld hebben is maar gekomen. Na 8 x drinken te hebben besteld dat nog niet kwam zijn we zeer teleurgesteld weg gegaan.

Ik kom hier nooit weer!

2,7
  47. Laten bezorgen.

Zeer tijdig besteld (om 16:40) en Ginza is minder dan 500 meter van ons huis af. Was na 1,5 uur nog niet bezorgd, uiteindelijk om 18:15 gearriveerd. Een bestelling van 40 euro en zat maar 1 mini kuipje wasabi bij, best slecht. Gelukkig genoeg concurrentie in Enschede.

48. Gisteravond van 17.00 tot 19.30 met mijn jongste dochter van 14 hier voor het eerst gaan eten. Prachtig ingericht restaurant met oog voor detail, ruime fijne zitplaatsen, privacy, ver van andere gasten af.

Heerlijke gerechten, vers, goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Perfect gewoon, het beste AYCE restaurant van Enschede. Ginza staat bij ons op een gedeelde 1e plaats als beste ayce sushirestaurant in de regio.

We komen gauw een keer weer!

49. Eten was oké. (jonge) bediening deed goed haar best. Leek alsof ze met te weinig personeel aan het werk waren in de bediening waardoor ze heletijd rondliepen met bomvolle dienbladen.

Wij hebben Ginza ervaren als een chaotisch restaurant. Wij zijn al bij meerdere all you can eat restaurants geweest maar bij dit restaurant gaat het gewoon niet soepel. Zonde, want het is een zeer modern en mooi restaurant op een uitstekende locatie in Enschede.

- Besteld drinken duurde uitzonderlijk lang (20 min voor spa rood & ice tea)
    - Eten dat besteld was in de 1e ronde ontvingen we pas in de 3e ronde. (We raakten zo zelf ook het overzicht kwijt, opeens komt er dan een gerecht langs waar je niet meer op gerekend had.
    - Tafel, menukaart en tablet om te bestellen voelde vies (plakkerig) aan.
    - Het was zeer warm in het restaurant!!!

5,3
  50. Wat een slechte service!! Hebben eten besteld en dit werd na 2 keer bellen 2 uur later bezorgd. Niet even een belletje of bericht dat het eten wat later komt, dus heb ik zelf maar 2 keer gebeld waarbij ik een onbeschofte telefoniste aan de lijn kreeg. Het eten werd bezorgd maar was steenkoud!! Nooit meer voor mij.

51. Ik ga altijd naar andere restaurants, maar heb laatst Ginza geprobeerd. Eten was op zich prima, maar wel minder als de andere restaurants. Zal hier denk ik ook niet snel weer heen gaan.

52. O. Akgül

Als ik aan lekker eten denk, denk ik aan Ginza! En drinken word gemakkelijk besteld d.m.v. een tablet, duidelijke instructies en echt heerlijk gegeten. Ik kom graag weer terug! 10/10!

53. Voor de derde keer gegeten bij Ginza, nu met de paasdagen met 11 personen. Vriendelijke bediening en we hadden het eten binnen 10 minuten. De sfeer is ook uitstekend en lekker gegeten. De sushi is top en van goede kwaliteit.

54. Ashleyroessink@hotmail.com

Beste sushi all you can eat van Nederland. Veel sushi gegeten maar nooit zo lekker als bij Ginza! Zeker een aanrader.

55. r.koning

Even kort maar krachtig. Ginza levert de beste All You Can Eat sushi in Enschede. Punt.

Als kind aan huis kom ik hier graag over de vloer. De open keuken voelt vertrouwd, het restaurant heeft hygiene en kwaliteit voedsel hoog in het vaandel. Een aanrader.

56. Martin

57. Uiteten bij Ginza

Woensdag 30 december 2015 uiteten geweest bij Ginza. Althans, dat was het idee.
Bij binnenkomst gevraagd om plek voor vier, tafel uitgezocht en gaan zitten. Kregen een tablet en wat uitleg. De interface van het bestel systeem werkt al niet heel erg lekker, maar goed. Een eerste rondje besteld. Drinken kwam, eten kwam, redelijk snel.

Toen we een tweede rondje wilden bestellen liep de applicatie vast, waarop ik het meisje dat ons naar de tafel had begeleid vroeg of ze er wat aan kon doen. Ze deed wat met de tablet en we konden weer verder.

Dat duurde echter niet lang, wederom liep de applicatie vast. Dit keer stond er een jongen in de buurt die aan het uitserveren was, hij was ons al eerder opgevallen door zijn houding. Ik vroeg aan hem of hij iets met de tablet kon omdat hij weer was vast gelopen. Waarop hij zei: “Nee, maar ik kan het wel aan een van mijn collega’s vragen”. Hij liep weg met de tablet, maar kwam niet niet terug! Hij ging verder met afruimen en uitserveren en liet ons dus niet weten hoe of wat.

Hierop sprak ik een serveerster aan en verteld haar wat er zojuist was gebeurd, zei dat ze wist over wie ik het had en zou het voor ons navragen. Ze kwam terug met de mededeling dat onze tablet er zo aan zou komen. Waarop ik zei dat we inmiddels al drie kwartier zaten en nog maar één rondje hadden kunnen bestellen, vervolgens gaf ze ons een andere tablet.

Eindelijk konden we onze tweede ronde bestellen, ons drinken kwam, maar ons eten niet. We keken om ons heen waar ons eten bleef, maar er leek niets te komen. Na een tijdje bestelde de tafel achter ons ook opnieuw. Deze kreeg direct hun eten en drinken. We dachten in eerste instantie dat ze wellicht iets hadden besteld dat al klaar stond of iets dergelijks. Opvallend was dat er in al die tijd niemand was geweest die zich afvroeg waarom onze tafel toch zo leeg bleef en waarom wij af en toe achterstevoren op de stoel zaten te kijken.

Vervolgens vroeg ik aan een van de serveersters of er iets mis was gegaan met onze bestelling. Ze zei dat ze het even ging vragen, maar ook zei kwam niet terug! Ze liep vervolgens weer met dienblad in de hand door het restaurant, waarop ik besloot om naar de ingang te lopen om daar iemand aan te spreken. Daar trof ik een vrouw die, zodra ik zei dat we aan tafel zes zaten, direct wist dat er iets mis was gegaan en dat het eten met twee minuten op tafel zou staan. Ik gaf aan dat we inmiddels meer dan een uur hadden gezeten maar nog maar één keer hadden kunnen bestellen door alle problemen. Ze gaf uiteindelijk aan dat ze de tijd opnieuw in zou laten gaan. Prima oplossing, een tweede kans laten we maar zeggen.

Eenmaal bij de tafel aangekomen, werd het eten inderdaad gebracht, maar hadden we het er nog wel even over dat het allemaal zo slecht liep. Waarbij de jongen van eerder opving dat ik zei dat ik het slecht vond. Waarop hij op brutale wijze zei: “Wat?”. Ik zei dat het zolang duurde, en nog voordat ik daar een andere verklaring aan toe kon voegen zei hij op de zelfde brutale manier: “Kan gebeuren toch?”. Ik zei daarop dat ik een half uur wat veel vond.

Hij liep weg en mompelde nog even: “Moet je hier maar niet komen eten!”, verbaasd zei ik tegen hem dat hij normaal moest doen, waarop ik naar dezelfde vrouw van eerder liep. Ik vertelde wat er zojuist was voorgevallen en dat ik niet zou blijven zolang hij er die avond nog rond liep. De enige reactie die ik op dat moment nog kreeg van de twee dames bij de ingang was dat ze hun best deden om het ons naar onze zin te maken. Waarop mij het gevoel bekroop dat ze niet doorhadden wat er nou echt was gebeurd. De een vroeg wat de jongen dan had gezegd, waarop ik zijn woorden herhaalde. Er werd verbaast gereageerd maar er werd niet direct iets ondernomen. We zouden een drankje van de zaak kunnen krijgen, en ook korting. Maar voor ons was de avond al goed verpest. De jongen werd er bijgehaald en hij stond nonchalant tegenover mij met zijn hand uitgestoken zonder ook maar een woord te zeggen, vermoedelijk om ongemeende excuses aan te bieden, en dat bleek. Ik vroeg wat hij dan had gedaan waarvoor hij zijn hand uitstak, waarop hij toe gaf dat hij had gezegd dat we hier dan maar niet moesten komen eten.

Nog voordat ik daar op kon reageren, mompelde hij erachteraan: “Maar jij zeurt ook. Je maakt van iets kleins iets groots”. Ik gaf aan dat ik zijn excuses niet meer wou. Hij liep weg er verdween in de keuken. De dames hadden nu iets meer door wat de stand van zaken was, maar voor ons was er geen redden meer aan de avond. We hebben aangegeven dat we wilden vertrekken. En dat hebben we ook gedaan. We zijn dan wel vertrokken met excuses, drie kortingsbonnen van €5 en de belofte dat bij een volgend bezoek de jongen er niet meer zou zijn. Maar de optelsom van alles wat er die avond gebeurd was, was voor ons een bizarre ervaring om nooit te herhalen.

2,7
  58. Afgelopen weekend bij dit restaurant wezen eten. Vanaf het begin toen we binnen kwamen was het al geen warm welkom. Het leek erop dat het personeel er geen zin in had om te werken. Zowel personeel en eigenaar waren erg arrogant. Wanneer je je dag niet heb hoor je dit niet op de werkvloer te uiten. Het is een mooi restaurant, maar wat heb je aan een mooi restaurant als het personeel niet mee werkt. Het eten vind ik allemaal eentonig. Dit is onze eerste en de laatste keer dat ik hier kom eten. Ik begrijp niet dat mensen hier een goede ervaring hebben gehad.

2,1
  59. Nachdem ich mich spontan dazu entschlossen habe mal dort Sushi essen zu gehen war ich direkt begeistert. Es ist sehr Sauber dort. Das Personal ist zuvorkommend und das Essen war einfach ein Gaumen schmaus. Ich habe noch nie so gut gegessen was Sushi betrifft. Einfach Klasse. Ich komme wieder!

(Vertaling door Eet.nu Redactie)

Nadat ik spontaan besloot om er sushi te gaan eten was ik meteen verslaafd. Het is er erg schoon. Het personeel is vriendelijk en het eten was een genot. Ik heb nog nooit zo'n goede sushi gegeten. Gewoon klasse. Ik kom terug!

60. Niets anders dan goede punten. Bediening was prima: de vuile borden werden goed afgeruimd. Eten was echt goed onbeperkt eten en drinken, d.w.z. prijs/kwaliteit in verhouding.

We hebben ons goed geamuseerd. Wij hadden een plaatsje gevraagd en gekregen. We komen zeker nog terug.

61. Sinds het nieuwe concept is het wel drukker geworden. De kaart is vernieuwd, helaas zijn er ook een aantal gerechten van de kaart verdwenen die bij andere all you can eat restaurants niet op de kaart staan, jammer. Bestellen via je smartphone werkt goed. Drinken moet je nu zelf pakken bij de bar. De gerechten zijn verder goed. Dessert mag je ook zelf pakken.

62. Goed restaurant. Sfeergevoelig, mooi, eten is lekker, bediening is vriendelijk, eten was snel gebracht en goed warm.

63. Op zich was met het eten niet veel mis, maar de bediening was slecht. Na binnenkomst begon het meteen al. 4 drankjes besteld en toen het gebracht werd waren er 3 verkeerd (rode ipv witte wijn, sinaasappelsap ipv appelsap enz). Ook een aantal keren gerechten op onze tafel gekregen die we helemaal niet besteld hadden. Bij afrekenen vroeg het meisje nog of alles naar wens was. Aangegeven dat de wasabi helemaal niet scherp was, waarop degene die deze bereidde net deed of wij er geen verstand van hebben. Al met al geen tent om terug te gaan.

6,1
  64. Goed restaurant, super eten en een geweldige sfeer. De bediening was snel en vriendelijk en zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteit verhouding klopt volledig: je krijgt waar voor je geld. We zijn er nu een paar keer geweest en zullen nog vaak terug komen. Een echte aanrader dus!!!!

65. Super goed restaurant. Leuke vlotte bediening, genoeg keuze en smaakte top! Zeker voor herhaling vatbaar! Prijs is ook goed, inclusief onbepert flesjes frisdrank en koffie thee + een nagerechten bar. Heerlijk!

66. Gisteren hebben we heerlijk en top gegeten bij Ginza!!! Wij hadden geen problemen met het doorgeven van bestellingen en kregen onze bestellingen al snel aan tafel geserveerd door zeer klantvriendelijke serveersters. Het personeel deed echt z'n best om het ons naar ons zin te maken en dat was ze gelukt ook!

De eigenaar kwam zelf de verwarming achter ons aan zetten toen 1 van ons het personeel doorgaf dat ze het een beetje fris kreeg nadat er ijs gegeten was. De eigenaar is persoonlijk langs gekomen om de verwarming achter ons aan te zetten. De eigenaar is een overvriendelijke man die de klant in zijn tent als koning behandeld.

Ik heb eerder ook bij andere all you can eat restaurants gegeten. Ginza was tot nu toe de beste die ik gehad heb qua smaak. Elk gerecht heeft een eigen bijzondere saus smaakje en de gerechten zijn heerlijk mals gebakken. Dit maakte het eten voor ons boeiend en bijzonder. Wij zijn heel tevreden weggegaan en komen zeker weer terug!

67. Bij binnenkomst waren er geen lichten aan en ze waren al een paar uur open en het bleef maar zo. Het eten, met name sushi, was niet vers en dat was te proeven en te zien. Service was matig. Lege glas werd meegenomen en niet aangeboden voor een ander drankje. Zelfs ons eigen bord werd per ongeluk meegenomen. Zo jammer dat hun kwaliteit zo drastisch gedaald is.

68. Sfeervol, mooi ingericht. Gezellige verlichting, muziek niet te hard, kaarsjes op tafel staan leuk. Geen ipad om bestellingen door te geven maar gaat nog met papier, dit duurt soms erg lang en je moet zwaaien zodat ze je papier meenemen om in te voeren in de computer. Drankjes duren soms lang, je zit regelmatig met lege glazen en flesjes op tafel.
    Kwaliteit sushi en gerechtjes is voldoende voor de prijs. We zijn inmiddels redelijke sushi kenners en proeven het verschil duidelijk met echte Japanse sushi. Deze sushi wordt gemaakt met normale rijst en niet met sushi rijst en dat verschil proef je. De smaken zijn vlak, niet uitgesproken. Tempura is goed, echter mis ik de smaak. De udon soepen zijn matig, bouillon was smakeloos. Dessert buffet is leuk maar niet kwalitatief schokkend.
    Aanrader is de gebakken banaan, zeer verrast door de kwaliteit.
    Het was leuk voor een keer en komen er misschien nog een keer terug met een groupon bon maar voor dit geld zijn er nog een paar andere sushi tenten in Enschede om uit te proberen.

6,7
  69. Vanavond hebben we hier voor het eerst gegeten en dat smaakte naar meer. Tevens was deze formule van bestellen (5 ronden à 5 bestellingen p.p.) voor ons nieuw. De kaart was erg uitgebreid dus er was voldoende keus voor zowel de vis (sushi) als vleesgerechten. Wij vonden de kok goed opdreef want het smaakte ons zeer goed, met name het zalm tartaartje, zalmrolletje en de ossenhaas.

Het was niet erg druk, dus de bestellingen kwamen vlot. Ook werd snel de lege schaaltjes weg gehaald. Het personeel was bijzonder vriendelijk.

70. Samen met mijn vriend hebben we genoten van heerlijke sushi en vleesgerechten. De porties waren goed en voldoende en het was allemaal prima gekruid. Er werd de hele avond Michael Buble gedraaid. Voor fans is dit leuk maar ik luister niet graag in de zomer naar een kerstalbum... misschien een idee om over te gaan op Spotify? Qua bediening en inrichting springt het restaurant er niet uit. Desondanks toch een leuke avond gehad.

71. Ik heb meerdere keren bij Ginza gegeten.

De bediening is nog wat jong maar je merkt aan alles dat ze sterk aan het groeien zijn.

Het interieur is bijzonder stijlvol en open ingericht.

Ik vind de keuze van de kaart heel veelzijdig. Voor iedereen wat wils van Sushi heel veel soorten, tot soepen, salades, teppanyaki, grill en zelfs overheerlijke geroosterde spareribs! Heel mooi gepresenteerd.

Binnenkort komt er een nieuwe kaart waar ik heel benieuwd naar ben en zal dan opnieuw een reactie achterlaten.

72. Ik ben een echte sushiliefhebber en heb in verschillende (zowel all you can eat als "gewone") sushirestaurants gegeten. Ben nu 3x bij Ginza geweest en moet zeggen dat ik het erg goed vind. Ik herken Ginza totaal niet in de andere recensies.
    De eerste keer ben ik samen met een sushiliefhebbende vriendin geweest en waren we beiden onder de indruk van dit all you can eat restaurant. De bediening was aardig, snel en aangezien we veel te kletsen hadden vergaten we de tijd. Ze kwamen keurig voor het einde van onze tijd zeggen dat het bijna tijd was en vragen of we nog wat wilden bestellen. Ik ben niet zo van de gefrituurde dingen, dus we hebben alleen sushi gegeten: heerlijk! Echt verschillende smaken en mooi gepresenteerd.
    Daarom daarna dus nog 2x terug geweest en beide keren zeer genoten. Daarom gaan we vanmiddag nog een keer, dit keer de lunch met een Groupon-bon. Verheug me er nu al op.

73. Dit is echt belachelijk slecht! Zelfs voor een ayce... na twee ronden vertrokken. De bediening is belabberd. Verkeerde gerechten aan je tafel. Elke bestelling ging fout. Één zelfs nadat we hadden aangegeven dat het niet van ons was, werd nogmaals bij ons bezorgd. Of je glas leeg is, daar wordt niet naar gekeken. Een van de heren in de bediening kijkt continue alsof hij iedereen haat. En dan het eten... dit is geen sushi rijst, maar gewone rijst. Deze rijst is veel te los en anders van structuur. Totaal ongeschikt om sushi van te maken, maar lekker goedkoop natuurlijk. Om de rijst te laten kleven heeft men bedacht lekker veel azijn en mirin erin te doen, lijkt het wel: zuur!! Niet te eten. En de maki's zijn zeker niet vers. Het zeewier heb ik zelden zo taai meegemaakt. Er zijn te veel Japanse restaurants in Enschede. Ik vermoed dat Ginza de eerste is die omvalt.

1,5
  74. Sushi afgehaald, zeer vriendelijke personeel! Eten lekker

75. Op 30 juli zijn we hier met twee personen wezen lunchen. We kwamen 's middags om één uur aan. We hadden niet gereserveerd maar we konden toch gaan zitten, het was immers rustig. Er was dus ook niet veel bediening aanwezig. We gingen zitten en kregen direct drankjes aangeboden, het duurde wel een tijdje voordat we deze kregen. Tijdens het bestellen kwamen er heel veel gerechten niet aan of ze kwamen bij de buren terecht, we hebben hier nog meerdere malen naar gevraagd, maar we kregen ze niet, ook al zei de serveerster dat het er zo moest aankomen. Toen we weggingen hebben we in totaal 9 bestelde gerechten niet gekregen. Het duurde tevens lang voordat ze ons lijstje kwamen ophalen en voordat we hem terug kregen, de bediening kwam onervaren over en stond vaak te kletsen. Daarnaast was er een jongen die geen deel van de bediening leek uit te maken, maar af en toe wel het lijstje ophaalde, hij was zeer chagrijnig en onvriendelijk. We mochten bij hem ook geen drankjes bestellen. Er zit tevens veel mayonaise op de sushi en de 'speciale maki's' en de soepen zijn flauw. Het interieur is wel prachtig. We gaan hier niet meer heen.

5,3
  76. Lekker gegeten vrijdagavond in een mooi restaurant. De bediening was alleen erg slecht en het duurde lang voordat we ons eten kregen. Schijnbaar was het een stuk drukker dan verwacht. Het eten was lekker, maar ik ga persoonlijk liever elders heen.

77. Gisteren wezen eten bij Ginza, gelukkig hadden we een Groupon kortingsbon. Met het eten was niks mis mee. De sushi's waren erg lekker, vers, en ook de andere gerechten zoals de rundvleesspies, kipsspies, gegrilde zalm en tonijn waren super. Maar de bediening... die vonden we erg slecht. Veel jonge meisjes, die niet eens wisten wat ze bezorgden aan tafel. Bepaalde gerechten die niet kwamen, half uur wachten tot je je lijstje terug krijgt en je dan pas weer kan bestellen. Na 1,5 uur hadden we nog maar 1 ronde gehad. De schuifdeur die blijkbaar storing had en meer open stond dan dicht, waardoor het erg koud was in het restaurant. We zaten niet eens bij de deur in de buurt. Momenteel kan je op 5 plekken in Enschede sushi eten, dus we weten nog niet of we na deze slechte bediening terug komen.

6,5
  78. Vanwege een Groupon aanbieding maar eens van Blue Sakura afgeweken en een bezoekje aan Ginza gebracht. Prima bevallen! Heerlijke sushi, genoeg keus ook voor degenen die liever voor grill gaan. Iemand uit ons gezelschap heeft een glutenallergie, ook voor haar voldoende keus en extra service. Aantal gerechten die we bestelden kregen we niet, maar dat is niet zo'n ramp als je 2,5 uur all you can eat hebt :)

Restaurant is smaakvol ingericht, stoelen zitten heel lekker. En wat betreft het niet serveren van kraanwater - er wordt heel netjes op het menu vermeld dat een groot deel van de marge op de drankjes zit en dat ze om die reden geen kraanwater serveren. Lijkt mij heel redelijk, bovendien zijn de drankjes niet te duur.

79. Jess 15 punten

Onervaren personeel. Gerechten besteld maar niet gekregen, zeer vervelend. Drankjes duurde lang.

80. Eileen

Prachtige en sfeervol ingerichte zaak met vriendelijk personeel. Kwaliteit van de sushi is goed maar helaas waren de gefrituurde producten zeer onsmakelijk.

Zeer groot minpunt is het niet serveren van kraanwater bij de wijn. Uiteindelijk € 12,00 euro betaald voor 2 flessen water. Schandalig!!

Een reden om niet gauw terug te komen.

82. Onder winkelcentrum Klanderij is een grote parkeergarage en het net geopende Ginza restaurant is aan de oostzijde (buiten) van het winkelcentrum in een voormalig bankgebouw gevestigd.

Het all you can eat concept wordt hier met een gevarieerd en smaakvolle sortering Japanse hapjes geserveerd. Lekkere sushi en gefrituurde gerechten. Erg prettig personeel en het grote restaurant is met mooie afscheidingen ingedeeld. We hebben hier met plezier van de uitgebreide lunch genoten. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

PM. De gladde mooie chopsticks zijn op wens in te ruilen voor 'normale' houten stokjes en bij navraag werd gezegd dat de "winkelcentrum muziek" t.z.t. zal worden vervangen.

83. Dit restaurant heeft een sfeervol interieur en professionele, vriendelijke bediening. Het eten was lekker, van vergelijkbare kwaliteit als andere all-you-can-eat sushi restaurants. Het enige minpuntje zijn de ramen, die zouden eigenlijk iedere week gelapt kunnen worden om de stijlvolle uitstraling wat meer te benadrukken (maar het restaurant bestaat natuurlijk nog maar kort).

84. 4 januari 2015 ben ik hier voor het eerst geweest. Kwaliteit is goed. Ik ben geen grote eter, maar nu moest ik toch fronsen, erg kleine gerechten, en qua smaak laten ze veel steken vallen: eendenborst, vissoep, tempura witvis, totaal smakeloos.
    Ik ga er over een paar maanden naar toe, om dit opnieuw te beoordelen (en dan hoop ik dat ze ook fatsoenlijke servetten hebben).