Op dit adres zit nu: Loetje

1. Vroeger goed maar werd minder en minder. Ca. Een jaar geleden heel slechts gegeten en bediend. Taai vlees etc.
    Klein biefstukje, toen we vroegen of we het verkeerde formaat hadden gekregen stond 3 minuten later iemand van de bediening met een rauwe biefstuk op weegschaal voor onze neus. Of we maar van het gewicht van die biefstuk kennis wilden nemen!
    Om voor onze kinderen, die ons uitgenodigd hadden, de sfeer niet te verpesten heb ik pas de volgende dag gebeld en aangegeven dat ik de bediening onprofessioneel en onbeleefd vond. Ze vonden dat raar want overtuigden klanten vaak d.m.v. weegschaal Erg jammer, we wonen in de buurt, kwamen er vroeger vaak maar slaan het nu over. Las de recensies en hoop dat de eigenaar zich het e.e.a. aantrekt. De locatie is nl. Leuk en het eten vroeger ok.

2,6