De Haven van Huizen in Huizen

1278196831 63
1397191113 68
1403801906 68
1476520634 66

1. Met mijn vriendin mogen genieten van de uitmuntende kalfsribeye! Er is een fijne sfeer en we zijn goed voorgelicht over de kaart door de uiterst vriendelijke bediening. Een échte aanrader!

2. Man man man wat slecht, 1 uur moeten wachten op het eten. Uiteindelijk maar de rekening gevraagd en weg gegaan. Helaas zonder eten. Daarna komt de manager en durft ze de jongen van de bediening nog de schuld te geven hiervoor ook! Niks veranderd en jammer voor Huizen.

3. Voor de tweede keer was de soep koud.
    Bijgerecht ontbrak.
    Personeel onkundig (vakantiehulpen?)

4. Wat is er toch met dit restaurant aan de hand?
    De kwaliteit van de gerechten benedenmaats, personeel onvakkundig, verzorging en afhandeling van de gerechten slecht, prijs veel te hoog.
    Dit is niet de eerste keer dat we deze slechte ervaring hebben bij de Haven van Huizen, maar nu definitief wel de laatste keer.

5. Super slecht eten niet lekker, vlees smaakte echt nergens naar irish coffee met zure melk en het personeel verschrikkelijk veel te overdreven nog niet eens klaar met eten en dan al vragen of ze de borden mee mag nemen echt schandalig nooit meer oude haven voor ons!

6. Gert Zwaan

7. Heerlijk met 6 personen gegeten. Eten was weer perfect alhoewel 1 persoon de procureur had en die was erg klein van formaat. Ook karig met groente. Voor de rest was alles perfect. Vriendelijke bediening en leuke verrassing vanwege mijn verjaardag. Echt een aanrader!

8. Jacqueline

Vorige week heb ik voor het eerst bij de Haven van Huizen gegeten. Parkeergelegenheid is gratis en ruim voldoende. Prima in orde.
    Het restaurant is zeer gezellig en netjes. Veel sfeer, de open haard was aan. Helemaal niks mis mee.

De bediening was erg jong. Als voorgerecht had ik carpaccio besteld. Dat was redelijk. Niet erg rijkelijk belegd maar het kon er mee door. Als hoofdgerecht had ik een visgerecht besteld. Dit was ronduit vies. Kabeljauw was heel weinig en erg droog. De witlof was vreselijk bitter en taai. Champignons waren zwart. Krielaardappels waren niet gaar. Het geheel was flauw en smakeloos. Ik heb me niet aan het dessert gewaagd maar heb een cappuccino toe genomen. Ik moest 38 euro betalen. Weggegooid geld helaas. Dit is de eerste, tevens laatste keer dat ik hier heb gegeten.

2,1
  9. Martine

Gisteren hebben we met zijn vijven hier gegeten. Het was er er te donker. Bediening is te jong. Geen kennis van zaken. We vroegen naar het maand menu. Het antwoord was dat dat op was. Alleen de mixed grill was er nog. Ze boden geen alternatief aan. Toen hebben we maar gekozen voor de kip saté en havenburger. We vroegen ons af of het wel kip saté was. Grote hompen vet vlees aan een spies. Geen groente alleen een paar plakken komkommer en wat boontjes die onder de saté verstopt lagen. Ongare friet waar we nog om moesten vragen bij 2 personen. Hamburger was ook te vet. Toetje was zeer eenvoudig. Koffie compleet bestond uit kant en klare friandises. Niet zelf gemaakt. De koffie en cappucino waren wel lekker. Al met al een teleurstellende avond.

10. We hadden heilbot, een klein stukje, niet delicaat met 3 flinters aardappel, wat absoluut niet genoeg was en saltimbocca, ontzettend droog.

1,7
  11. Prijs/ kwaliteit klopt niet.
    Wij kwamen hier altijd graag, maar sinds gisteren nooit meer.
    De nw hoge stoelen zitten voor geen meter, iemand met rugklachten zoals ik, doe je er geen plezier mee. Omdat de tafel naast ons het te licht vond werd er zonder overleg de lampen uitgedraaid. Hier door zagen wij niet meer wat er op ons bord lag. Ook het eten zelf was slecht, smakeloos, ongare vette frieten, minieme porties en de zalmsushi bestond uit een berg droge rijst met een plakje zalm en wat saus.

12. Biefstuk was erg duur en was niet vers.
    Was geen saus of verse groente bij.
    Rauwkost was onder de maat.
    Nagerecht was rampzalig…
    Andere gasten zelfde nagerecht zag er goed uit. Toen kwam ons nagerecht, was niet te vergelijken wat de andere gasten hadden gekregen.
    Na hier melding van te hebben gemaakt, werd de schaal meegenomen en werd er minimaal slagroom bijgespoten.
    Echt bizar, arme jongen van de bediening.
    Over advies Niet naar toe gaan…

13. Klaas 23 punten

Zaterdag 30 juni 2018 geluncht. Bedroevend. Dames die wij aan tafel kregen vriendelijk, de jongeman veel te popie. Vroeg aan mijn moeder van 87 of alles ok was. Mijn moeder begreep niet wat hij bedoelde. Ik zei: hij wil weten of je nog iets wil drinken mam? Dit herhaalde zich nog een keer of 3, om gek van te worden. Dan het eten. Teleurstellend en de garnering was al een paar dagen tevoren in open schalen klaargezet. Uitgedroogde plakjes komkommer en tomaat. Oude slablaadjes. Gatverdamme. Ik vind het niet erg om te betalen, maar lunchen voor zoveel geld en dan zo slecht en matige bediening. Ik ben er klaar mee. Het is een prachtige locatie en een sfeervolle inrichting. Maar ik kom hier nooit meer. Er zijn tenten waar ze wel service geven en ook nog eens meer acceptabele prijzen hanteren. Iets verder doorrijden.

14. Jeffrey

Na een lange tijd kwam het eten op tafel. Ik had de havenburger. Toen ik keek waar de saus was tilde ik het broodje op en zag een half gebakken snotei liggen de onderkant van het dekseltje zat onder rauw ei. Ik meld Het de bediening en ik krijg hem even later terug met het rauwe eiwit half van het broodje geschraapt Het ei wat eerst met de dooier omhoog lag was nu omgedraaid. En het vocht door het lange wachte lekte eruit. Ik ben het zat laat het eten staan reken af andwoord sorry geen personeel. Haalt de hamburger er af en laat me toch nog €47 betalen voor een halfe tafel onaangeraakt eten. Mijn ouders hadden een aantal weken hiervoor hetzelfde gehad dus even niet meer naar de haven van huizen.

15. Vroeger goed maar werd minder en minder. Ca. Een jaar geleden heel slechts gegeten en bediend. Taai vlees etc.
    Klein biefstukje, toen we vroegen of we het verkeerde formaat hadden gekregen stond 3 minuten later iemand van de bediening met een rauwe biefstuk op weegschaal voor onze neus. Of we maar van het gewicht van die biefstuk kennis wilden nemen!
    Om voor onze kinderen, die ons uitgenodigd hadden, de sfeer niet te verpesten heb ik pas de volgende dag gebeld en aangegeven dat ik de bediening onprofessioneel en onbeleefd vond. Ze vonden dat raar want overtuigden klanten vaak d.m.v. weegschaal Erg jammer, we wonen in de buurt, kwamen er vroeger vaak maar slaan het nu over. Las de recensies en hoop dat de eigenaar zich het e.e.a. aantrekt. De locatie is nl. Leuk en het eten vroeger ok.

16. Onlangs een feest gehad met keuzediner, veel eten allemaal matig. Van vele personen die kipsate kozen, deze niet gaar. Dit aangegeven, maar niets over terug gehoord. Afgelopen week er gegeten, het garnituur(rauwkost) leek te zijn hergebruikt en was zeker niet vers. Jammer, voorheen altijd prima gegeten. Het lijkt ook dat ze de drukte niet aan kunnen.

17. Smerig dames toilet. Zwembad van urine en over volle prullenbak. Flauw lapje vlees op een onhygiënisch houten bord. Te klein bekertje koude patatjes. 1 blaadje sla. Heel lang moeten wachten op hoofdgerecht. Stukje hout in voorgerecht(wat wel vergoed werd) . Dit is de laatste keer dat we hier geweest zijn.

18. Super slecht gegeten hier vanaviond ,
    Hoe is het mogelijk dat je voor 23,50 een taai stukje vlees op een houten snijplank krijgt met drie blaadjes sla en een mini tomaat , een bekertje gevuld met koude witte friet ..
    Het is te schandalig voor woorden .
    Snap niet dat deze zaak nog mensen heeft die hier eten . Misschien toeristen die toch nooit meer terug komen .
    Voor ons in ieder geval de laatste keer .

19. belachelijk hoge prijzen voor een drankje : 1 cappucino , 1 chardonnay en 2 speciaal biertjes uit de tap prijs € 17,40 ! ??

20. Paasbrunch super slecht, veel te weinig voor zoveel mensen. Koude koffie uit thermoskan, werd niks bijgevuld, jus uit pak. Slechte ervaring.

21. a.van der meij

Vandaag paas brunch was veel te weinig. Bediening slordig. Goedkoop brood sap uit pak. Koffie en thee uit thermoskannen.

22. Zeer slecht eten
    Kleine porties
    Lang wachten
    Ik kom hier nooit meer!!!!

23. Het was erg druk en we hadden niet gereserveerd. De ontvangst was daarentegen perfect en het team erg goed op elkaar ingespeeld. Het eten, black angus biefstuk, was er een om niet te vergeten.

24. We hadden van tevoren aangegeven dat we kwamen met de kaarten van de AH maar werd ons niet verteld dat je dan een drie gangen menu moest nemen. We hadden alle 4 een voor en hoofdgerecht en als dessert namen er 2 een Irish coffee maar dat telde niet mee dus konden we de spaarkaarten niet gebruiken bij het afrekenen zei de serveerster. Toen kwam de leidinggevende genaamd Dave en die heeft ons verhaal aan gehoord en het supernetjes opgelost! Complimenten voor deze jongeman, nog heel jong maar is terecht de leidinggevende in dit restaurant!

25. Lokaal is perfect. Bediening is wat rommelig, kan gebeuren als het wat drukker is, maar waarom is het personeel zo jong (tuurlijk alles draait om de kosten) en dus nog zo onervaren. Daardoor ging het dus mis... Mosselpan werd opgehaald en heel veel mosselschelpen vielen over de broek van 1 van onze gasten.
    Bon gekregen om broek op hun kosten te laten stomen,maar er werd geen drankje aangeboden voor de vervelende situatie bijvoorbeeld. Een kleine vergoeding was echt op zijn plaats geweest!!
    Drank brengen ging ook een paar keer maar net goed...

Al met al, het eten voldoende, maar de bediening en service laat te wensen over. Wij kwamen er geregeld, maar dit was echt de laatste keer.
    Genoeg leuke restaurants in de buurt die beter presteren.

26. Marcel Van de Kamp

27. Margaretha S.

De Haven van Huizen....Hoofdgerecht Kaasfondue je verwacht in een lekker warm pannetje, maar nee, dat is een magnetron opgewarmd Camembertje in zijn eigen verpakking met een harde korst erop en daarbinnen in zit een beetje gesmolten kaas die gauw koud wordt en met slechte smaak. Ook het Dagmenu was slecht, voorgerecht asperges die waren te hard,ei met harde gele dooier, zoute zalm en alles had weinig smaak, boter was bevroren geen vers brood uit de oven. Mijn hoofdgerecht was mosselen, nog nooit zulke slechte mosselen gehad,verschrompeld,uitgedroogde stukjes kleine stukjes rubber en de meeste mosselen waren leeg daar zat niets in en het leek erop of de mosselen in de magnetron opnieuw waren opgewarmd? Smaakloos! Dessert was ijs met slagroom waarvan de slagroom er leuk uit zag maar bestond uit een smaak van vette boter! Drama! Alleen de patat en mayonaise en de wijn waren goed. We kregen gratis koffie en thee om het goed te maken. Bediening was top, locatie is top,maar zeer slechte keuken waar alleen wordt opgewarmd.

28. Het is vooral de sfeer die ons naar De Haven van Huizen trekt. Zo ook deze maandagavond: waar de meeste restaurants gesloten zijn en de rest meer bediening dan klanten in de zaak heeft, is het toch gezellig druk bij de Haven, waar de open haard altijd brandt. Gratis parkeren is geen enkele probleem.
    De aankleding is gedateerd en zolang we er komen - al vlug een jaar of vijftien - niet of nauwelijks veranderd. 'Never change a winning team' zal de eigenaar blijkbaar denken. Toch een verandering ten opzichte van de laatste keer dat we er waren: blijkbaar is het inmiddels wél mogelijk om te reserveren. Maar ook zonder reservering kunnen we gelukkig terecht.
    De als vanouds zeer jeugdige bediening is vlot ter plekke. Ik ga voor een half litertje rode huiswijn, mijn vrouw BOBt vanavond en doet Cola. Het wijntje is iets meer dan modaal, de Cola uiteraard gewoon Cola.
    De voorafjes (Brood met smeersels en het tomatensoepje) zijn weinig fantasierijk, maar er is verder helemaal niks mis mee.
    Als hoofdgerecht ga ik voor de USA Steak en mijn vrouw voor de wildpeper. Nadat aanvankelijk eerst de bestelling van de naburige tafel wordt bezorgd, komt dan toch mijn steak met patat met een minikommetje mayo en twee gegrilde puntpaprika's. De wildpeper van mijn vrouw is gegarneerd met vier sneetjes brood en boter. Met name de steak had wat meer 'aangekleed' mogen zijn, maar smaakt meer dan voortreffelijk. Gewapend met een mes waar menig kruisridder mee had weten te overleven mag ik het voortreffelijke stuk vlees te lijf. Het is genieten. Ook de wildpeper van mijn vrouw is voortreffelijk en de geur van kaneel en nootmuskaat die zo kenmerkend is voor dit soort stoofpotjes verraadt een smakelijke dis aan de andere kant van de tafel.
    Toch bekruipt me het gevoel dat met wat meer 'fantasie' er nog zoveel meer uit met name de steak te halen was geweest en ik houd dan ook, ondanks dat ik heerlijk gegeten heb, toch een wat onbevredigd gevoel over. De rekening is redelijk: net geen zeventig euro. Een goede voldoende derhalve, waar een goed of een uitstekende op de loer had gelegen...

29. Mirjam

30. Super gezellig en overheerlijke eendenborst filet. Echt een aanrader...

Ik kom hier heel vaak en het is altijd druk en leuk...

31. Slechte bediening, ongeinteresseerd. Gaan discussie met klant aan, is nooit goed, de klant is koning toch? Wij zijn echt geen moeiljke mensen maar dit slaat alles!

32. 5 april j.l mijn 65e verjaardag gevierd in de paardestal met hapjes bij de borrel en koud en warm buffet.
    Omdat het mooi weer was had men buiten lounge-sets en sta- tafels neergezet, wat al meteen voor een gezellige sfeer zorgde.De ontvangst was uitstekend en de bediening was top ! De bufetten waren heerlijk en smaakvol gepresenteerd. Gratis en voldoende parkeergelgenheid in de direkte omgeving.
    Iederen was vol lof over deze locatie. Een aanrader om hier je feest te geven en alles is bespreekbaar !

33. Rosa 71 punten

Goede service, mooie lokatie en goed eten. In vergelijking met een eerdere keer veel verbetering gemerkt. De bediening is beter opgeleid en het menu is beter waardoor er meer variatie is in de gerechten. Hoewel het helemaal vol was en rumoerig kun je er prima zitten en een gezellige avond hebben. Wij komen hier zeker vaker terug.

34. Leuke sfeer, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, ondanks de drukte niet lang hoeven wachten op het eten. Wel prijzig voor wat je krijgt.

35. In het laatste half jaar 2x hier gegeten en de keuken is verbeterd. Wel druk en rumoerig, maar de vriendelijke bediening maakt dat weer goed. Gezellige ambiance aan de haven. Open haard is gezellig, stoelen zitten hard. Parkeren is geen probleem.

36. Al meerdere keren geluncht en gedineerd. De service is prima, het eten is op zich ook goed. Leuke ambiance! Het restaurant ruikt alleen zo overdagig naar de grill, en die geur gaat ook in je kleren zitten ...

37. Heerlijk gegeten, leuke specialiteiten buiten de kaart om.
    Snelle en vlotte bediening, erg gezellig; top sfeer!

38. Waar zal ik beginnen:
    Min
    Cola was geen echte Cola.
    Brood was van een droevige kwaliteit.
    2de Cola was van nog bedroevender kwaliteit.

Aardige bediening.
    Ambiance.

Conclusie,
    Leuk restaurant met de kwaliteit van een bedrijfskantine.

39. Prima gegeten. Leuke ambiance en gezellig druk. Bediening goed en snel. Niets te klagen dus.

40. Erg gezellige avond gehad met groep van 9. Lekker eten, prima bediening. Het was super druk dus iedereen liep hard, maar bleef vriendelijk ondanks het feit dat wij meer oog voor elkaar hadden dan voor bediening met eten.

Zeer geschikte locatie om lekker bij te kletsen, beetje cafe achtig maar dan met lekkerder eten!

41. Met een groep van 7 personen hebben wij een heel gezellige avond gehad in De Haven van Huizen.

Het restaurant is gezellig ingericht en het was lekker druk.

De bediening was vriendelijk en goed (zien er ook nog leuk uit) en we hebben heerlijk gegeten en gedronken.

Klein minpuntje, we zaten soms wel erg lang met een leeg glas voor onze neus. Daar zou iets meer op gelet mogen worden.

42. Erg jammer. De locatie is top maar ze weten er altijd een puinhoop van te maken. Ik moet altijd langer dan een half uur wachten op mijn drankje, en dan mag ik nog hopen dat ik mijn drankje uberhaupt krijg. Het personeel is wel erg leuk. Maar het is allemaal erg slecht georganiseerd. Prijs / kwaliteit verhouding is erg slecht.

Jammer.

43. Ik kan mij amper een slechter restaurant bedenken in deze omgeving! Matig tot slechte kwaliteit eten, hoge prijzen, ongeïnteresseerd/chaotisch personeel, waardeloze kaart. Sfeer is drukkend en maakt dat je weg wilt. Inrichting is onlogisch. Verkoop die tent aan mensen die er wél iets van weten te maken!

44. Woensdag 4 augustus hebben wij met een grotere groep daar gegeten. Het was heerlijk! De bediening was vriendelijk en goed. Jammer dat het zo ver reizen is vanuit limburg om even te gaan eten maar ze zien ons zeker terug!

45. Goede middag,

Vorige week zijn wij als vaste bezoeker van uw restaurant weer wezen lunchen.

Ik heb mij al meerdere malen geërgerd bij het bestellen van uw Caesarsalade van maar liefst E 8,95.
    Het is een klein portie salade waar bijna niets op of aan zit.

Toen wij aan de dame die bediende vroeg hoe het inmiddels met de Caesarsalade was gesteld en of het nu een grotere salade was geworden zei ze tegen ons; u kunt ook een maaltijdsalade bestellen die groter is en waar meer in zit.
    Wij bestelden dus de grote maaltijd salade maar het was schandalig wat we hiervoor kregen.
    Het was enkel sla met een paar stukjes komkommer, 2 plakjes kip, tomaat en paprika (een salade die nog maar redelijk zou zijn geweest voor uw goedkopere variant).

Het verbaasde ons echter dat wij maar liefst E 12,90 (omgerekend fl 28,40) voor deze salade moesten betalen, gewoon weg schandalig.

Wij eten regelmatig buiten de deur (ca. 3x per week) en bestellen bijna altijd een salade.

Nog nimmer hebben we in een restaurant zo'n slechte prijs/kwaliteitsverhouding voor een salade gehad.

46. We hebben zaterdag 12. juni 2010 geluncht.

We hadden 2 uitsmijters Haven van Huizen.

Waren niet lekker, de dooiers waren helemaal hard.

Niet lekker dus.

47. Ik heb nu al een stuk of zes keer bij de Haven van Huizen gegeten en ben hartstikke tevreden. De sfeer is heel goed! De prijzen zijn niet hoog en wat bediening betreft heb ik niks te klagen. Het eten is van goede kwaliteit, niks op aan te merken. Het feit dat je iets langer moet wachten op je eten is normaal aangezien dit restaurant altijd helemaal volzit!

48. Heb nu recent, na lange tijd weer 2 x bij de Haven gegeten, 1 x lunch, 1 x diner. De varkenshaas was droog, de biefstuk van mijn partner heel klein, de frites was slap, grote stukken bovenop, kleine stukken onder. Voor de lunch salade geitenkaas. Natte ijsbergsla in een onbestemde dressing met een paar kerstomaatjes en kleine stukjes geitenkaas. Voorlopig ben ik er weer genoeg geweest.

49. Gelukkig hadden we de tijd. Maar toen het eten dan eenmaal kwam, was het ook het wachten wel waard. Leuk en sfeervol restaurant met veel oude dingen uit grootmoeders tijd.

50. Alweer een paar maanden geleden dat ik hier met een vriendin gegeten heb. Wij hadden bijna 2 uur de tijd en moesten dan ergens anders zijn. Dat moet toch kunnen, niet? Toch werd het allemaal wat krap en daardoor wat haastig eten, ondanks dat we het van te voren aangegeven hadden. De kwaliteit van het eten was goed, maar dat het steeds zo lang duurde, maakte het toch wat minder relaxed. Ambiance gezellig, het is meen ik een oude rokerij.

Ook het terras is sfeervol, een soort veranda.