1. De bediening was rommelig; de wijnkaart (die ik gevraagd had) werd niet gegeven en moest ik zelf aan de bar ophalen; nadat de bestelling was opgenomen werd er door iemand anders nogmaals gevraagd of die opgenomen kon worden; bij de soep werd gevraagd of we extra brood wilden hebben en na onze bevestiging kwam het brood dus niet en ook dat moesten we weer bij de bar melden.
    We zaten aan het raam in de aanbouw(serre) en daar was het te koud om je behaaglijk te voelen.
    Bovendien werkte de dranger aan de buitendeur niet en bleef deze dus open staan, waardoor de temperatuur er niet beter op werd.
    Op de wijnkaart selecteerden we de Cotes du Rhone; er werd geen kanttekening bij gegeven door de bediening! Toen de wijn uiteindelijk arriveerde werd de fles getoond (zonder commentaar) maar bleek het geen Cotes du Rhone te zijn, maar een Cotes de Ventoux. De uitleg werd toen pas gegeven; de leverancier had het beste alternatief geleverd aangezien deze wijn op was. Zoiets hoor je toch echt vooraf te melden aan je klanten! Overigens was de cotes de Ventoux uitstekend.
    De gerechten waren ook uitstekend, alleen de biersaus bij het hert was te bitter geworden. De ossenhaas was van super kwaliteit.
    Kortom, mogelijk dat de bediening niet berekend is op grote drukte en grotere groepen zoals op deze avond. Toch hebben we wel lekker gegeten.