eigen parkeerplaats

7. Betalen pin

1327205680 92
1452088872 86
1576972064 85

1. Heb er heerlijk gegeten het was niet zo druk.
    Maar van af een glaasje drinken tot aan het nagerecht is alles perfect en op tijd geserveerd.
    Leuke mensen in de bediening alles was oke.
    Ga zo door. Keurig.

2. Dennis veldhuis

Tijdens de laatste lockdown besteld bij dit restaurant omdat wij op de camperplaats stonden en dat was vlakbij en zag er goed en betaalbaar uit, samen heerlijk genoten van een heerlijk 3 gangen menu.
    Vooraf 2 carpaccio wat geserveerd werd met afgebakken broodjes en kruidenboter, als hoofdgerecht had mijn vrouw de gebakken zalm die nog een beetje rose was wat ze heerlijk vindt. Ik had de kogelbiefstuk met peper-cognacsaus... ik had gevraagd om de saus apart omdat ik niet dol ben op cognac, maar deze smaak was totaal niet overheersend. Dit werd geserveerd met gebakken aardappeltjes, frites, warme groenten en geroosterde groeten. Het was perfect! Al dessert hadden we samen de tiramisu, fantastisch!! Ga zo door in deze moeilijke tijd, we komen zeker terug!!

3. Na een zeer slechte ervaring vorig jaar, kregen ze een herkansing. Zou om 18.00 uur bezorgd worden. Beloofd. Staat op de bon geprint en met de hand geschreven. Weer te laat. 18.15 uur werd het bezorgd. Het eten was koud, zelfs niet lauw meer.
    Varkenshaas droog, spareribs droog, groenten zouden gestoomd zijn. Nou je kan beter zeggen dat ze rauw zijn. Neem bijvoorbeeld het rolletje bonen met spek. Ook gestoomd verkleurd de spek.
    In dit geval echt niet. De romige champignonsaus smaakte ook nergens naar. Dit keer vond ik wel een aantal champignons.
    Nee echt geen aanrader en ze hebben niks geleerd van de vorige keer.

4. Het hoofdgerecht was totaal niet naar wens, toen ik aangaf dat de gamba's overgaar waren was het antwoord "ik geef het door aan de kok". Toen ze later vroeg of het had gesmaakt gaven we aan de de biefstuk ook veel te doorbakken was en de groente wat smaakloos en dat het alles niet echt naar wens was "ik geef het door aan de kok" was weer het antwoord. Wij besloten maar af te gaan rekenen en toen kregen we een kop koffie of thee van het huis aangeboden voor het ongemak! Nou nee sorry maar dat hoeft echt niet!!
    Rekening betalen, 79,80 euro voor een slechte maaltijd en weg waren we!!
    We zullen ook niet terug keren naar dit restaurant.

2,3
  5. Lekker gegeten, vlotte bediening. Fijne avond gehad.

6. Sjirk Hoff-Waters

Het was lekker eten maar alleen de vis was te droog en de vis was ook wat groot van formaat en ook aan de prijs maar verder was alles naar wens.
    Er is nog wel iets wat betreft de Corona regels, er was geen ontsmettingsmiddel bij de deur en ze hebben vaak gevraagd of alles naar wens was en hielden daarbij niet de anderhalve meter afstand aan.

Tafeltjes stonden wel twee meter van elkaar.

7. Heerlijk gegeten, goede menukaart, veel keus. Gezellige inrichting, vriendelijke bediening

8. Heerlijk eten. Je proeft veel smaken. Eten ziet er fantastisch uit. Geen pietluttige porties! Bediening leuk, netjes en vlot.

9. Het eten was heerlijk. De bediening goed, alleen moesten heel lang (50 minuten) wachten op het voorgerecht.

10. Lineke van Dongen

Het eten was heerlijk, de sfeer heel goed en de bediening super.

11. Sybille De cuypere

We hadden het er erg naar onze zin. Het eten was top en een heel leuk team!

12. A.A. van Wingerden

Lang geleden dat wij zo lekker hebben gegeten!
    Alleen duurde de bediening een beetje lang.

13. Francois Claassen

Heerlijk gegeten in een huislijke sfeer. We gaan zeker nog een keer terug.

14. Prima eten, ook voor vegetariërs. Bediening was zeer vriendelijk en vlot.

15. Opnieuw heerlijk gegeten met (bijna) de hele familie. Het was erg druk, maar dit maal werd de bediening uitgebreid en bleef de service op een prima niveau. Eten was voortreffelijk op smaak en de groente top qua garing. Geen spannende dingen op het menu, maar wat je krijgt is van goede kwaliteit. Locatie is top! Prima toegankelijk met rolstoel. Niet kunnen betalen met creditcard vind ik wel een minpuntje.

16. Eten en drinken was goed, service heel goed mede doordat de jongedame het in de bediening in haar eentje moest rooien (te weinig personeel) ze legde het eerlijk uit en wij hadden geduld! Al met al gezellige avond gehad!

17. Joeri van Peer

Lekker gegeten bij Leafs. Aanrader voor ieder die voor een redelijke prijs lekker wil uiteten. De serveerster was maar alleen maar deed erg haar best het ieder naar wens te maken. Chapeau voor haar, heeft de baas een goede aan!!

18. Sfeer was goed en bediening was vriendelijk maar er werden veel kleine foutjes gemaakt. Geen bestek, drankje vergeten, etc. Lijkt erop dat één persoon meer in de bediening wenselijk is om het overzicht te bewaken. Kwaliteit van het eten was minder dan in het verleden. Niet slecht maar voorlopig hebben andere restaurants onze voorkeur.

19. Het personeel was heel vriendelijk maar het eten was niet zo lekker de groentes waren rauw het vlees was lauw. Toen we dit aangaven werd er niks mee gedaan vond ik persoonlijk wel jammer.

3,3
  20. Net terug, heerlijk gegeten, portie ruim voldoende, vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar!

21. Super lekker, vriendelijke bediening, ruime porties!

22. Leuke tent, gezellige meid in de bediening. Ze was helemaal alleen, de tent zat goed vol maar ze leek het redelijk goed onder controle te hebben. Het eten was heerlijk en de borden goed vol! Leuke en smaakvolle avond gehad!

23. Eten viel tegen. Hoewel we hier eerder zijn geweest. We misten vooral smaak aan de gerechten. Laf eigenlijk geen smaak.
    Bediening was prima maar nmi ging niet adequaat om met onze feedback… half volle borden terug geeft toch echt aan dat het niet heeft gesmaakt. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Al met al niet in verhouding mbt prijs.

24. g. peereboom

Gezellig, vlotte vriendelijke bediening, eten smaakte prima.

25. Jurgen en Marcel

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij dit restaurant. Goed eten, aardige bediening. In geen tijden zo lekker gegeten.

26. Heerlijk gegeten bij dit fijne restaurant met vriendelijke bediening.
    De prima gerechten werden geserveerd op aantrekkelijk opgemaakte borden.
    We komen graag nog eens terug.

27. Hoppenbrouwers

Eten en drinken prima. Bediening uitstekend. De serveerster liep alleen en had alles zo goed onder controle ondanks dat er veel gasten zaten te eten. Compliment voor de serveerster.

28. Alles was prima, eten, bediening en sfeer!

29. Heerlijk gegeten onder het genot van een lekker koud biertje, bediening was prima.

30. Via eet.nu gereserveerd, keurige ontvangst, vlotte bediening. Prima, verse, lokale producten, waaronder een weizen van Maallust.
    Heerlijk op het terras gegeten.

31. Echtpaar

Heel vriendelijke bediening. Lekker rustige sfeer. Coronaproof opstelling tafels

32. John Gorree

Met kinderen en kleinkinderen lekker gegeten, goede opmaak borden (compleet) voor ons een prettige kaart waar we makkelijk kunnen kiezen.
    Alles van goede kwaliteit.

33. Willem kleijmeer

Alles was perfect! Ik kan er een boek over schrijven zo goed! Maar om het even niet verder vertellen want anders wordt het te druk. 1 Voorbeeld in alle restauranten waar ik ben geweest was de groente meestal te gaar hier in perfectie!

34. Bij leafs kan je gewoon lekker eten. Het is een goed variërende menukaart, dus voor een ieder wat. Wij gaan in 2020 terug komen!

35. Het eten was echt heerlijk!!! We hebben uitgebreid getafeld, met een lekker soepje vooraf en het hoofdgerecht was heel smaakvol. Het was eigenlijk iets teveel, maar alles opgegeten, omdat het zo goed smaakte!!
    Bediening was ook heel vriendelijk en persoonlijk en er zat voldoende tijd tussen de gerechten/drankjes in.

36. Taeke Oostra

We hebben weer heerlijk gegeten. Vooral de carpaccio is een echte aanrader maar het andere eten was ook prima verzorgd.

37. Heerlijk genoten van een vegetarisch verrassingsmenu. Ook mijn vriend deed mee, maar dan vlees. Beide genoten van een goede maaltijd, heerlijk voorgerecht, lekker dessert. Fijne service!

38. G. de Deugd

Het was de tweede keer voor ons en weer heerlijk gegeten.

39. Geert-Jaap Jansma

Heerlijk gegeten! We vieren er elk jaar mijn verjaardag. Tot volgend jaar!! Maar waarschijnlijk eerder.

40. jacqueline voorn

Het had er de schijn van dat er niet voldoende personeel aanwezig was, ook erg jong personeel (2) voor een zaterdagavond, een liep zich uit de naad, de ander was (te) relaxt. We moesten behoorlijk lang wachten op een glaasje wijn. Op alcohol wordt toch het meest verdiend, is het niet gastvrij om gasten snel naar een drankje te vragen, zo ook de glazen in de gaten te houden zodat je nog een 2e glas kan aanbieden/verkopen? Amuse was lekker, maar zou ik geserveerd hebben bij drankje. Men is niet kinderachtig met wijn schenken👍🏻. Een van ons had spareribs, de ander gegrilde kabeljauwfilet, de borden waren vrijwel identiek opgemaakte (wortel over gerecht, gepofte aardappel). Ik vond de kabeljauw wat aan de kleine kant in relatie tot de prijs. Spareribs waren lekker en sausje was dan ook niet nodig. De nagerechten vonden we weinig vernieuwend en hebben we dus overgeslagen.

41. L. I. J. van de Westelaken

Heerlijk gegeten. Het fiets4daagse menu was erg lekker en met een amuse vooraf helemaal top. De bediening was vriendelijk en voorkomend. Dank jullie wel voor deze mooie afsluiting van een fijne fietsweek in Appelscha!

42. Jan Hofsteenge

Na afloop van de fiets4daagse hebben wij met vrienden heerlijk gegeten bij Leafs het "fietsmenu"was voortreffelijk.

43. Keuning

Lekker biertje van brouwerij Maallust, het vlees en de groente mooi op het bord opgediend.
    Service dik in orde, prijs/kwaliteit niks mis mee.

44. Familie Zijlstra

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

45. Heerlijk gegeten. Lamsrack was prachtig bereid, heerlijke jus, smakelijke groenten (een flinke portie) er bij. De spies van de grill was ook weer helemaal top. De bediening was vriendelijk en correct. De opmaak van de gerechten was fijn om naar te kijken. Het overleg met de bediening was ook prettig: wij eten geen piepertjes en frites: in plaats daarvan konden we meer groenten er bij krijgen in een apart schaaltje. De amuse vooraf was ook weer een smakelijke verrassing, zag er mooi opgediend uit.
    We komen hier steeds weer graag terug.

46. Heerlijk gegeten. Prijs is het waard.
    Rustig restaurant. Goede en nette service.

47. Lekker gegeten en hoefden niet lang te wachten op het eten. Alles goed voor elkaar. Drinken lekker koud en eten heet.

48. Petra Nijholt

Heerlijk gegeten. Grote porties, kregen ons bordje niet leeg. De gamba’s waren perfect bereidt.

49. betsy rispens

Heerlijk gegeten echte aanrader.

50. P. Rust

Door onvoorziene omstandigheden was Leafs gesloten. Dit werd netjes via de mail gemeld. Wij konden uitwijken naar Grand Café Hildenberg. Een aanrader. Alleen jammer dat wij deze avond de enige waren.
    Maar heerlijk gegeten. Prima Ambiance.

51. Heerlijke smaakvolle gerechten en de porties waren meer dan genoeg. Vlot, zeer vriendelijk en oplettend personeel. Lekker bier van een brouwer uit de directe omgeving.

52. Vriendelijke ontvangst door medewerkster. Gezellige sfeer, prachtig uitzicht vanuit de serre.
    Eten was echt heerlijk! Complimenten aan de kok! Prachtig opgemaakt! De medewerkster kwam ook met de vraag of er genoeg patat en aardappeltjes waren. Zeer zeker ook een pluspunt!!

53. Karen Jager

Fantastisch gegeten. Mijn man een t-bone steak en ik vegetarisch, de caneloni. Mijn man had de ananas als toetje, heel bijzonder en lekker.

54. Heerlijk gegeten. Leuke bediening en Kwaliteit prijs prima. Mooie opmaak van de Borden. En alles was met zorg bereid.

55. Jochum Boonstra

Samen met zakenrelatie heerlijk gegeten in dit restaurant. We komen hier zeker nog een keer terug.

56. Heerlijke gegeten. Vrolijke bediening en mooie gerechten. Een aanrader!

57. Sinds Parijs niet meer zo een goeie Franse uiensoep gegeten. En het vlees van de mixed grill was heel mager en zacht klaargemaakt.
    Al met al hele goeie kok daar.

58. philip van feen

Heerlijk gegeten tegen een goede prijs en ondanks de drukte hebben we helemaal niet lang hoeven wachten.

59. Tiny Lagas

Vriendelijke bediening. Roemenswaardig hoe de jongedame in haar eentje iedereen bediende.

60. Ronny Blauw

Buiten gegeten prima service goed voorgerecht. Hoofdgerecht en aardappels echter vrij zout. Weinig warme groentes.

61. Hans Bosma

Prima bediening van prima eten in een prima sfeer.

Gewoon goed.

62. Willem en Sandra

Super lekker gegeten, heerlijke wijn, super vriendelijke personeel. Prijs kwaliteit verhouding heel erg goed.
    We waren de laatste in het restaurant en we kregen alle tijd om rustig na te genieten.
    Dus echt een aanrader.

63. Hein disseldorp

Het eten was erg goed wij hadden het verrassings menu.

64. Fabienne Jansen

Erg goed eten, jammer dat de inrichting enigszins gedateerd is en dat er geen andere gasten waren. Wij hebben verder van het eten genoten!

65. Ginie Oosterhoff

We hebben heerlijk gegeten. De mensen daar waren erg vriendelijk. De inrichting gezellig. Kortom voor herhaling vatbaar.

66. Leuk restaurant, vriendelijke bediening, lekker eten.

67. De bediening was rommelig; de wijnkaart (die ik gevraagd had) werd niet gegeven en moest ik zelf aan de bar ophalen; nadat de bestelling was opgenomen werd er door iemand anders nogmaals gevraagd of die opgenomen kon worden; bij de soep werd gevraagd of we extra brood wilden hebben en na onze bevestiging kwam het brood dus niet en ook dat moesten we weer bij de bar melden.
    We zaten aan het raam in de aanbouw(serre) en daar was het te koud om je behaaglijk te voelen.
    Bovendien werkte de dranger aan de buitendeur niet en bleef deze dus open staan, waardoor de temperatuur er niet beter op werd.
    Op de wijnkaart selecteerden we de Cotes du Rhone; er werd geen kanttekening bij gegeven door de bediening! Toen de wijn uiteindelijk arriveerde werd de fles getoond (zonder commentaar) maar bleek het geen Cotes du Rhone te zijn, maar een Cotes de Ventoux. De uitleg werd toen pas gegeven; de leverancier had het beste alternatief geleverd aangezien deze wijn op was. Zoiets hoor je toch echt vooraf te melden aan je klanten! Overigens was de cotes de Ventoux uitstekend.
    De gerechten waren ook uitstekend, alleen de biersaus bij het hert was te bitter geworden. De ossenhaas was van super kwaliteit.
    Kortom, mogelijk dat de bediening niet berekend is op grote drukte en grotere groepen zoals op deze avond. Toch hebben we wel lekker gegeten.

68. Marga Colle

Heerlijk en gezellig gegeten.

69. We hebben heerlijk gegeten, maar het was we koud in de serre.

70. Eten was goed, maar niet bijzonder. Voorste gedeelte beetje ongezellig. Leek meer op bedrijfsrestaurant. Ook erg kleine tafel. Niet voor herhaling vatbaar…

6,7
  71. Leo Wijnmaalen

Lekker gegeten met een klant van ons. Die was ook zeer te spreken. Wij vonden alleen de temperatuur in het restaurant wat aan de lage kant. Verder alles heerlijk. De wijn mag wel wat goedkoper, daarvan was de prijs/kwaliteitsverhouding een beetje zoek.

72. Marjan van den Heuvel

Heerlijk gegeten, ik had het 4 gangen verrassingsmenu gekozen, erg mooi opgemaakt en ruim voldoende op m’n bordje(s), (voor mij beetje te veel).
    Vriendelijke bediening, rustige muziek sfeervolle ambiance.
    Aanrader!

73. Heerlijk gegeten, prettige bediening. Staan open voor suggesties en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
    Het interieur is ietwat verouderd maar de stoelen zijn heerlijk comfortabel en het is gezellig, dus dan maar iets verouderd ;-)
    Ook is er voldoende ruimte tussen de tafels, dat maken we ook wel eens anders mee!

74. Het verrassingsmenu viel tegen, eend is niet het vlees dat je verwacht. Wel een verrassing was dat bij het vismenu carpaccio als voorgerecht opgediend werd.

75. D. van Zantwijk

Het eten was voortreffelijk. De bediening liet hier en daar wat te wensen over, maar dat mocht de pret niet drukken. Ja lekker gegeten voor een mooie prijs. Wel een aanrader.

76. C. van der Brink

Na hier eerder te zijn geweest hebben we van het weekend na een heerlijke boswandeling in Appelscha 'leafs' weer opgezocht omdat het zo goed bevallen is de vorige keer. We werden zeer hartelijk ontvangen en mochten een plekje uitzoeken, het was gezellig druk. De bediening was attent op lege glazen en verstaan het vak goed! Net als de keuken, vooraf een heerlijke salade met gebakken gambas en een rundercarpaccio gehad, hierbij wordt warm brood met een heerlijke kruidenboter geserveerd. Als hoofdgerecht hadden wij de wildzwijnstoof (aanrader alleen al voor de heerlijke saus ) en de gebakken hele schol. Beide gerechten waren zeer verrassend te noemen in positieve zin en worden mooi gepresenteerd met warme groenten (nog nooit paarse wortelen gezien en gegeten maar erg leuk en lekker ) en daarnaast worden salade, gebakken aardappelen en frieten met mayonaise geserveerd. We hebben tot slot cappuccio gehad met (wat ik persoonlijk erg waardeer ) stevig compact melkschuim. Conclusie; zeer genoten van heerlijke gerechten en attente bediening.
    Ga zo door, wij komen binnenkort zeker terug.

77. Paul Kromkamp

Verwachtingen waren misschien wat te hoog. Er was een enkele gastvrouw voor een tafel of 10 dus service was wat langzaam. Eten was niet heel spectaculair een deel was goed gemaakt en een deel gemakkelijk van af gemaakt. Al met al heel middelmatig.

78. J van Loozenoord

Zoals altijd een warm welkom, vriendelijke en attente bediening zonder poeha. 4 gangen verrassingsmenu was weer heerlijk. En we zullen Jannie straks missen!!!

79. Heerlijk gegeten goede service en hele goede en vriendelijk bediening.

80. Sfeervol restaurant, verwachting hoog… viel een beetje tegen.
    Rundersucade weinig smaak… veel sucade, de gebakken aardappels waren opgepiept in de oven dus uitgedroogd. De runder biefstuk was prima… frites ook mayo zat al even in het bakje, bovenkant verkleurd. Misschien ook een (andere) dressing op de salade, deze was smaakloos.

81. Janet Kronemeijer - Bos

Het was heerlijk eten in een relaxte omgeving met personeel dat weet wat ze serveert. Voor herhaling vatbaar!!!

82. Een Chef's Table besteld, samen met een vriend. Voorgerecht bevatte de lekkerste mosterdsoep die ik tot nu toe heb geproefd. Ook over het hoofdgerecht zeer te spreken, vlees was juist gegaard en een heerlijke saus erbij. Toetje.. Jum!
    Voor iemand die zich graag laat verrassen, is Leafs (en de Chef's Table) een grote aanrader.

83. S.overwijk

Het voorgerecht was prima. Het hoofdgerecht viel heel erg tegen, het had niet de smaak en de uitstraling van een gerecht dat je verwacht bij een restaurant dat graag enigszins luxe over lijkt te willen komen. Het nagerecht was erg lekker.

3,7
  84. Wij hebben in juni op een zondagavond met de AH kaarten heerlijk gegeten met ons vieren. 2 keuze menu's en 2verrassingmenus gehad. Heerlijk buiten kunnen zitten te eten.
    Erg vriendelijk personeel en erg prettig verrast met het verrassingsmenu!
    Hoorde dat heel toevallig daarna ook nog familie van ons hier hebben gegeten en ook die waren erg tevreden en hadden heerlijk gegeten zonder de AH kaarten.
    Wij komen zeker een keer terug!

DUS EEN ECHTE AANRADER

85. We kwamen om 16.50 binnen. Medewerker bediening en kok zaten aan tafel, op de vraag of we hapje konden eten kregen we als antwoord: Umh ja is wel vroeg maar oke neem maar plaats. Kwam heel onvriendelijk over. En voelden ons daarna ook niet echt welkom. De kip van de bbq was helaas ook niet gaar. Hierop kregen we helaas ook geen reactie van de nogal (on)vriendelijke medewerker. Kortom een hapje eten rond 17 uur is niet aan te raden personeel laat dan helaas erg duidelijk merken dat ze eerder aan de slag moeten.

1,4
  86. Wilma 124 punten

Hete zondag. Ze hadden voor ons op het terras een tafel gereserveerd, prima service. Omdat het zo warm was, hebben we minder veel gegeten. Daarom geen menu gekozen, maar a la carte. Alle vier hadden we iets anders als hoofdgerecht en iedereen was tevreden. Desserts waren echt geweldig. De wijn was goed. We hadden niks te klagen, ook niet over de bediening.

87. W.Miedema

Leuke en vriendelijke bediening, het verrassingsmenu heeft ons prettig verrast. Voldoende porties en goede kwaliteit/prijs verhouding. Zeker de moeite waard.

88. Echt heerlijk gegeten en een echte aanrader om daar te eten als je in de buurt bent. Bediening was zeer vriendelijk en professioneel.

89. We hebben weer heerlijk gegeten. Lekkere seizoensgroenten en volop keuze op de kaart. Bediening was prima. Prima adresje voor een lekkere verwenmaaltijd.

90. Lekker gegeten! Vriendelijke bediening.

91. Heerlijk gegeten met familie. Gekozen voor het maandmenu, goede prijs en het was heerlijk!! Bediening uitstekend en vriendelijk! Maar onze ervaringen zijn altijd goed geweest.

92. R. Dijkstra

Zeer geslaagde avond gehad en heerlijk gegeten. Alle gerechten zagen er heerlijk uit en zo smaakten ze ook. Goede en vriendelijke bediening die geen probleem had met een kleine aanpassing in de gerechten. We komen zeker weer terug.

93. Yvonne Huisman

Lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk.
    Als we nog een keer in de buurt komen gaan we zeker terug.

94. peter van agthoven

Al vele jaren hebben wij ervaring met het restaurant en de cateringservice van Leafs.
    Al jaren zegt eigenlijk al genoeg.
    Ditmaal werden wij op zeer vriendelijke wijze geholpen door een jonge deerne, die desalniettemin haar vak uitstekend verstond. Niet alleen wist zij zeer goed te luisteren, vakkundig bracht zij onze wensen ook over aan de keukenbrigade. Ook in de keuken begrepen zij de wensen, met als gevolg dat de spijzen precies naar wens waren. Wij hebben we heerlijk genoten van de Franse uiensoep, de gamba's en de verrukkelijke hazenpeper. Waarvoor dank, Leafs !!!

95. Lekker gegeten, vlotte bediening, we komen zeker nog een keer.

96. Erg lekker gegeten. Bediening had iets vaker kunnen vragen of we nog iets te drinken wilden bestellen.

97. Complimenten voor de kok. We hebben heerlijk gedineerd.
    Ook leuke, attente bediening

98. Goede bediening maar jammer dat er bij het verrassingsmenu geen verrassing wijn of bier arrangement aangeboden wordt.

99. M. van Haselen

Eten op zich goed, bediening erg traag en temperatuur van de omgeving ook. Hadden het gewoon koud.

6,1
  100. Na een hartelijke ontvangst hebben wij in een leuke ambiance heerlijk gegeten. De gastvrije en deskundige bediening heeft zeker bijgedragen tot een heerlijk etentje, zonder poespas en met eerlijke prijzen.

Volgende pagina