Op dit adres zit nu: Heraklion

1. Het eten is goed. De bediening is waardeloos. Het voorgerecht was er nog vrij snel na ongeveer een half uur. Toen ruim een uur gewacht op het hoofdgerecht. Toen we daarna een biertje bestelden kregen we te horen dat het op was. Toen wachten op het nagerecht, dit waren we na ruim een uur moe dus zijn we opgestaan. Bij het betalen kregen we de vraag of we geen nagerecht wilden. Toen we zeiden dat we hier al ruim een uur op gewacht hadden, kregen we van de kokkin die vrij agressief overkwam te horen dat het nu wel kon maar het was ontzettend druk. (Geen afhaalmaaltijden en maar 8 tafeltjes bezet). Ze probeerde ons er de schuld van te geven dat het lang duurde! Pinnen kon niet (vreemd, het pinapparaat staat naast de kassa met op het display: uw pas aub). Dus maar contant betaald, volgende probleem: geen wisselgeld.