1492102004 10
1506020584 10
1511819992 13
1517619401 20
1519939164 20

1. BAGGER… voel mij zwaar opgelicht… ik wil mijn geld terug van spontaan uit eten…
    Zeeeer lang wachten, Voorgerechte was 2 kleine inktvisringen, kloderen grote witte bonen in tomatensaus, wat smakeloze witte drap… vast de tatziki, 2 koude droge vette gehaktballetjes en 2 stukjes stokbrood… koud en vet… Na 1,5 uur nog geen hoofdgerecht. Ook een drankje bestellen leek onmogelijk. Ook te veel vliegen uit een overvolle vieze keuken vol met vaat en andere ranzigheden…
    Ik ben opgestapt.
    Schreeuwend kokkie. Vrouwtje dat weinig Nederlands spraak. Liep in haar eentje wat aan te rommelen…
    Beste social deal en groupon. Doe hier wat aan…

2. In 1 woord vreselijk, dat we nog niet ziek zijn geworden mogen we blij voor zijn.
    Cola volgens mij van de Aldi ofzo zonder koolzuur, Spa rood ook zonder koolzuur, frieten slappe hap vettig en niet te eten, we hadden voor 2 personen besteld, nou het aantal frieten was op 1 hand te tellen, de schaal met vlees zo vies en zo weinig dat we het hebben laten staan, was echt troep, dat ze daar geld voor durven te vragen. Toetje maar overgeslagen we durfden het niet meer aan, daarna geprobeerd te betalen, pin hebben ze niet, wisselgeld ook niet, dus in het totaal geheel waardeloos.

3. Je kunt het geld beter op straat gooien dan dat je ook maar €1 besteed bij restaurant Korfu!
    Het eten was 3 keer opnieuw opgewarmd in de magnetron, je krijgt leidingwater als Spa blauw, ze gooien bij de kassa de bierprijzen omhoog, de tuin kun je vergelijken met hoe het eten was. 1 Woord: TROEP!

Social deal, schandalig dat jullie na al deze klachten toch stug deze deals blijven verkopen.

Cijfer 1 is nog te hoog voor deze tent.

Waar is Gordon Ramsay als je hem nodig hebt?

4. M. Heijnen

Vanavond via Social deal gaan “eten” bij Kurfu. In één woord WAAR-DE-LOOS.
    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reviews. Eten is bagger, entourage is bagger, bediening is bagger (spreekt geen woord Nederlands), zeer onvriendelijk, drank in vettige glazen en als klap op de vuurpijl werd de prijs van het bier (stond op de site voor € 1,80) ter plekke verhoogd naar € 3,30. Geen discussie mogelijk… man spreekt immers geen Nederlands.
    Tip aan Social deal: WEG ER MEE.

5. Korfoei…

Via Social Deal geboekt. Bij binnenkomst kregen we meteen op onvriendelijke toon te horen dat we het vegetarische menu bij de reservering hadden moeten vermelden. Dit bleek achteraf de eerste leugen want zo staat het echt niet omschreven; dus erg welkom voel je je niet. Dat is tevens de tweede leugen want op Social Deal staat dat je van harte welkom bent… :) daar verstaan wij toch iets anders onder. Door wie we wel hartelijk welkom werden geheten waren de talrijke spinnenwebben en tientallen dode insecten die zich rondom ons verzameld hadden. De bloemen waren overigens ook hard op weg om dood te gaan omdat je niet meer door het water heen kon kijken. Eenmaal zittend in de totaal sfeerloze en kale ruimte kregen we in eerste instantie gewoon geen kaart omdat dat teveel moeite was. De halve liter Chaudfontaine bleek een lauw kannetje kraanwater (á € 4). De derde leugen was hiermee een feit. Bij het voorgerecht zaten andere ingrediënten dan was aangekondigd; maar ach dat kan de beste overkomen. Tevens stond op de kaart ook dat alle gerechten werden geserveerd met friet en salade. Let er hier bij op dat als je met zijn tweeën bent je deze eenpersoons porties moet delen. Waar je bij de gemiddelde Griek overladen wordt met eten moet je het hier bijna zoeken op je bord. Tussendoor moet je wachten en wachten en wachten ook al is er verder geen enkele andere gast. Maar je hoopt al snel dat het hoofdgerecht hét culinaire hoofdstandje van het jaar wordt (na 42 jaar ervaring van de chef kok lijkt dat best logisch…). Maar hoe dan de hoofdgerechten werden geserveerd maakt de zin om verder te eten er niet groter op. Alsof je dochter van 6 heeft opgeschept (let wel: 42 jaar ervaring). Het vleesgerecht was van zeer matige kwaliteit en het vegetarische gerecht was een ouderwets samengeraapt zooitje van van alles dat blijkbaar nog over was. En dat wederom met 42 jaar ervaring… Misschien bedoelen ze er een andere ervaring: geen idee? Maar goed: het dessert moet nog komen en dat kan natuurlijk alles goedmaken. Eerst wachten, wachten en nog eens wachten. De 'Griekse yoghurt met honing en noten' bevatte op het koffiekop-schoteltje een zeer klein kwakje yoghurt voorzien van iets dat op honing leek en een minuscuul stukje noot dat gemalen zou zijn. Als je dit laatste niet geweten had, had je de noten niet gezien en geproefd. Het nagerecht 'ijs met verse chocoladesaus' bevatte, wederom op een koffiekop-schoteltje, naast ijs, Nesquick cholademelk dat moest doorgaan als 'verse' chocoladesaus. Nesquick: het toppunt van dit sterrenrestaurant! Tot slot: bij Social Deal staat dat je je even waant in het gezellige en zonnige Griekenland. Uhm… Dat is hetzelfde als dat je iemand een zon- zee- en strandgevoel probeert aan te praten in de kerk. Maar laten we eerlijk zijn: dit mag geen restaurant heten; zelfs geen gaarkeuken. En een tip aan Social Deal: zet potentiële klanten niet op het verkeerde been en vertel dat je hier op alle fronten belazerd wordt. Verwijder deze actie z.s.m. van jullie site. Wil je een leuke avond met lekker eten? Blijf thuis aub. Het is dat je via Social Deal al betaald hebt anders was ik voor het eerst weggelopen zonder te betalen!

6. Gezellig verblijf weer, met social deal vouchers: goed gezelschap en leuke bediening, onze BOB kreeg zelfs klein glaasje Cola ipv Ouzo, kokkin had ook weer haar best gedaan.

7. Gegeten via social deal;

Verschrikkelijk! Opgewarmd eten, koud gehakt, kipfilet met bruine korst en niet te snijden, giros verbrand en zwart van kleur, leidingwater gedronken als Spa blauw ( 13 euro), man in de bediening ongewassen vlekkerige kleding en stinkt, geen pin, geen wisselgeld.

Eigenlijk niet te geloven. Dit restaurant is geen restaurant.

8. Heerlijk en goedkoop gegeten met social deal bon.
    Het eten wordt vers en met liefde klaar gemaakt door de aardige eigenaresse.
    En de zelf gemaakte chocoladesaus over het ijs waa heerlijk.

9. Helaas Social Deal,

Dit 'restaurant' word gerund door een oud vrouwtje die er helemaal alleen voor staat. Ontvangst, bediening, 'chef' en afscheid, ze doet het helemaal in haar eentje, een voldoende voor haar inzet.

Het zaakje stinkt, lijkt wel een witwaspraktijk.

Slecht eten na 1,5 uur wachten, alles is uitgedroogd.

Ouzo is op, mayonaise is op, wisselgeld is op, geduld is op.

Eten op eigen risico!

10. Het eten is goed. De bediening is waardeloos. Het voorgerecht was er nog vrij snel na ongeveer een half uur. Toen ruim een uur gewacht op het hoofdgerecht. Toen we daarna een biertje bestelden kregen we te horen dat het op was. Toen wachten op het nagerecht, dit waren we na ruim een uur moe dus zijn we opgestaan. Bij het betalen kregen we de vraag of we geen nagerecht wilden. Toen we zeiden dat we hier al ruim een uur op gewacht hadden, kregen we van de kokkin die vrij agressief overkwam te horen dat het nu wel kon maar het was ontzettend druk. (Geen afhaalmaaltijden en maar 8 tafeltjes bezet). Ze probeerde ons er de schuld van te geven dat het lang duurde! Pinnen kon niet (vreemd, het pinapparaat staat naast de kassa met op het display: uw pas aub). Dus maar contant betaald, volgende probleem: geen wisselgeld.

11. Slecht, ongezellig. Ga er nooit meer heen.

12. Heel lang wachten op je drankje. Heel lang wachten op je eten. Hele hoge prijs voor karaf "leidingwater", 8, - euro! ' Wat volgens de "mevrouw" Spa Blauw was maar dan hadden we wel een dichte fles gekregen lijkt mij. En eten was redelijk. Ik hoop inderdaad ook dat de Smaakpolitie hier eens langs gaat.

Het enige positieve was de jongen die alles rondbrengt. Eigenaresse snapt het niet met haar 42 jaar ervaring.

Geen aanrader, wegblijven daar!

13. Schandalig! Dat zo iets de naam restaurant heeft. "Sluiten die handel" Dat social deal zaken doet met dit krot. Het is me een raadsel. Ze verliezen hun geloofwaardigheid en ze doen er niets aan! De meeste gasten klagen en zijn niet tevreden, ik ook niet, maar ze blijven vouchers verkopen. Je wordt er echt over te tafel getrokken. Dit is oplichters in het binnenland. Ik zou een heel verhaal kunnen vertellen maar het is met te min om daar nog verder over te schrijven. Jammer dat de smaakpolitie dit restaurant gemist heeft. En het een gevaar voor de volkgezondheid is om daar te eten, kijk maar eens in de keuken of de maden in de tuin, dan weet je genoeg. Brrrrr… Wie dit gelezen heeft en zich toch niet laat ompraten en eigenwijs is en daar gaat eten, moet niet gaan klagen, je bent gewaarschuwd…

14. Waardeloos!!!!
    Hadden gereserveerd omdat we spaarkaart van AH hadden. Ongezellige, kale 'zaal'. totaal geen sfeer.
    We zaten al een kwartier te wachten. Hadden nog geen kaart en nog geen drankjes opgenomen. Zelf om kaart gevraagd, weer 10 min later kwam de mevrouw ons vertellen wat we kregen: 1 schaal verschillende voorgerechten, 1 schaal met 4 verschillende hoofdgerechten. Dus ik zei dat we graag de kaart wilden zien voor de (geselecteerde) gerechten, dat dat de 'regels waren' vd actie. Daarop zei de mevrouw dat dat niet ging met zoveel reserveringen blabla (het was niet heel druk, maar er stond maar 1 persoon in de keuken en mevrouw zelf deed de bediening).
    Daarop zijn we opgestaan en elders gaan eten. Heel jammer en niet zoals afgesproken!
    Zonde vd rit naar voerendaal vanuit Kerkrade!
    Klanten die ons op zagen staan, zeiden dat dat een verstandige keuze was.
    Mevrouw was er niet blij mee dat we gingen. Wij achteraf zeker wel, na meerdere (zeer slechte) recensies te hebben gelezen.

15. Vandaag dachten we gezellig te gaan eten met onze familie, Dus om 18.00 gereserveerd in restaurant Grieks Restaurant Korfu Voerendaal. Toen we binnen kwamen was het Restaurant helemaal leeg, dit gaf ons al een vreemd gevoel. Toen we eenmaal met ons groepje van 19 man aan tafel zaten kwam de eigenaresse ons vragen wat we wilden eten, dat was erg moeilijk voor de vrouw ze overhandigde haar notitie blokje al snel aan Marco omdat het haar allemaal te lastig was om de bestellingen van de kinderen op te nemen. Toen Marco klaar was met het opnemen van de bestelling van de kinderen nam ze de regie weer zelf in handen toen deze bestellingen haar ook te moeilijk werden (gewoon menu's van de normale kaart) kreeg ik een snauw van haar omdat we niet het eten in grote kommen op tafel wilden, maar gewoon een netjes opgemaakt bord.

Na drie kwartier te hebben gewacht kwam eindelijk het eten, helaas was dit alleen het eten van de kinderen een miezerig beetje gyros met wat frietjes en tzaziki. Toen we vroegen voor wat mayonaise voor de kinderen kregen we te horen dat ze dat niet hadden. Het eten was niet echt warm en de smaak was allerminst lekker te noemen. Na hierna netjes weer drie kwartier te hebben gewacht kwam dan eindelijk het eten van de volwassenen. Dit was echter nog smeriger dan het eten van de kinderen. Souvlaki was rauw en koud, gyros ronduit smerig en de frieten leken wel vet staafjes zacht en druipend. Al het andere eten was ook slecht, totaal geen smaak en maar gewoon op het bord gesmakt.

Toen ze vroeg of het eten naar wens was en wij aangaven dat het niet was wat we verwachten stoomde ze boos de keuken in zonder een enkele reactie richting ons. We hebben besloten om het niet te eten zo erg. Toen ik haar aansprak om te zeggen dat we wilden gaan en niet van plan waren om hier de volledige prijs voor te betalen vloog ze mij erg agressief aan en begon te dreigen dat ze de politie zou bellen. We hebben haar verteld dat we hier graag op wilden wachten en hebben dat ook gedaan, de kids netjes naar buiten laten gaan met de dames en idd ze belde de politie om die te vertellen dat we agressief waren. Maar goed binnen een minuut of 10 waren ze er met minimaal 3 wagens en 6 politieagenten. Na buiten ons verhaal te hebben gedaan, weer naar binnen om met de eigenaresse te praten. Helaas was deze niet voor rede vatbaar. Na een half uur wikken en wegen met de politie zelf maar aangeboden om haar €100 te betalen voor onkosten en drank, dit wilde de vrouw niet accepteren ze wilde de volle €244. Zo erg dat ze ook de politie op een erg aggressive manier aansprak. Op dit moment heeft de politie besloten dat we het pand mochten verlaten zonder te betalen of ze dit nu goed vond of niet, omdat ze niet wilde meewerken. Hier eten we dus nooit meer en we raden het dan ook iedereen ten sterkste af. Kortom dit was weer eens een zeer aparte 2e kerstdag.