1. Jan Hoolwerf

Het was een rampavond voor het restaurant. Door de sneeuwval had vrijwel iedereen afgezegd dus bleven er twee tafels met 3 en 5 gasten over.
    Maar dat hinderde het restaurant niet om een lekker drie gangen steengril menu te serveren. Prettige porties, goed klaar gemaakt. Maar dat zijn wij hier ook gewend! Wij komen weer terug.

Vorige recensies van Jan Hoolwerf

• Jan Hoolwerf

Met 4 personen uitstekend gegeten. Volop keuze in de gerechten incl. wild en een goede prijs / kwaliteit. Porties zijn ruim zonder idioot groot te worden. Keurig dus. Bediening vriendelijk en zorgzaam zonder hinderlijk aanwezig te zijn.
    Minpuntje: een ander gezelschap ging steengrillen en dat geeft een nogal onaangename geur af voor andere gasten in dezelfde ruimte.

• Jan Hoolwerf

Met drie personen aan een tafeltje met fraai uitzicht op de uiterwaarden met het loslopende "wild" en een zonnetje is een mooi uitgangspunt voor het steengrillen. Dat bleek, nooit eerder zo gezien, een steen per persoon te zijn. Top! En ook vriendelijk en attent personeel.
    Ruime keuze uit voor- en nagerechten van uitstekende kwaliteit en ook kwantiteit. Het vlees en de vis voor de grill was van goede kwaliteit en voor ons ruim voldoende.
    Grappig is dat sommige gasten de sausjes onaangeroerd lieten terwijl wij ze volledig opgemaakt hebben.
    Het restaurant is zeker voor herhaling vatbaar. En dan met mooi weer op het terras.