in Zwolle

al 30 jaar de lekkerste pannenkoeken van Zwolle en omgeving

1. Slecht, kan niet anders zeggen.
    Wij hadden een familiefeest en wilden met ruim 20 man komen eten.
    Daar schrok de eigenaar van want er werd per tafel gebakken.
    Resultaat tafel 1 had gegeten en tafel 3 begon net. (Hij vroeg nog of we in groepjes konden komen).
    Wij kregen - ondanks- reservering maar 5 tafels, meer was niet mogelijk.
    Personeel, wist van alles erg weinig, ik vroeg een biertje en de bediening vertelde dat ze alleen Heineken hadden.
    Mijn neef- tafel achter ons- kwam met dezelfde vraag en hij had ineens keus uit wel 5 soorten... nja ;-(.
    Ik ging verhaal halen bij de serveerster en zij vertelde dat ik vroeg welk bier zij hadden en als ik een ander biertje wilde hebben dat ik een "wit biertje"moeten vragen, dit was totaal wat anders....

Een andere neef lust geen pannenkoek en wilde een broodje en of salade, dit stond immers op de kaart.
    Dit was niet mogelijk, vandaag werden er alleen pannenkoeken gebakken, omdat de helft v.d. tafels bezet waren, en dat werd erg lastig voor het personeel.

Mijn pannenkoek was best aardig, maar ik hoorde ook wel dat de uitgebreide ( lees- 3-4 ingredienten) niet gaar waren.

Ons zien ze hier nooit weer...

2,4