1. Het is een tijdje geleden, helaas weet ik niet meer wat ik had gegeten. Wat ik wel weet is dat alles prima in orde was.

Mooie tafelbekleding met damast tafelkleed, mooi bestek heldere glazen en goed warme borden. Vriendelijke en behulpzame bediening.

Fijne sfeer in de zaak, je voelt je er welkom! Deze zaak is een aanrader voor een mooi avondje uit eten!

Ga zo door!!

1. Update d.d. 29 maart 2018

Ons bezoek aan Wildschut!

We hebben met 6 personen een bezoek gebracht aan Wildschut Eten en Drinken en hebben gebruikgemaakt van het 20 jaar jubileum verrassingsmenu.

We werden gastvrij onthaald en voelden ons meteen heel welkom. Dat is fijn binnenkomen zo.

De tafels zijn ruim opgesteld, dus we hoefden niet mee te genieten van het gesprek van de buren, ook wel prettig.

Het voorafje was een smakelijke proeverij.
    Het hoofdgerecht bestond uit kalfsbiefstuk, haricots verts met gesneden snijbonen en frites. Jammer geen gebakken aardappeltjes met ui.
    Sluitstuk koffie met bonbons.

De borden waren goed warm! Prima!
    Het vlees was fijn van smaak en super mals! Heerlijk!
    De haricot verts met snijbonen was wel wat saai.
    Zelf zou ik wat witte wijnazijn met een beetje olijfolie gebruiken

De bediening is zonder meer goed en vriendelijk!
    We voelden ons gastvrij onthaald, hebben prima gegeten en de sfeer was fijn!

Een dikke aanrader!