Brasserie Wildschut in Heiloo

1419934391 81
1520436144 82
1620937897 81

1. Trudy Desaunois

Prima service en heerlijk gegeten!

2. Jan Pools

Vanmiddag heerlijk geluncht . Het eten was geweldig. Super vriendelijke bediening en een hele gezellige entourage. We hebben super genoten en zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!!!!

3. De hertenbiefstuk was nogal hard met te veel spierweefsel, weet niet meer of hij goed was voorgesneden (niet met de draad mee) groenten in de saus was krap. Saus prima van smaak.

4. Bestelling aan huis. Heerlijk gegeten. Mijn zoon had een perfect bereidde tournedos. Ik had lintpasta in roomsaus. Genoeg te eten, veel patat erbij en stokbroodjes met kruidenboter. Saladebakjes en bakje verse groentes. Meer dan voldoende.

5. Jessica

Beste & lekkerste gerecht van de avond:

GEGRILDE KNOLSELEDRIJ.
    Met feta, gerookte aubergine, granaatappel en dukkah.
    Dit was het voorgerecht.

6. Een absolute aanrader!
    Heerlijk gegeten en supervriendelijke, attente mensen in de bediening!
    Een geweldig restaurant met aandacht voor de gasten!
    Wij komen zéker terug!

7. van Winkel

Na 2 uur wachten op hoofdmenu was de zeebaars zonder enige structuur en doorgegaard. Daarnaast zwom deze in laffe saus. Commentaar van personeel was dat dit eerder gemeld moest worden, maar hadden geen zin om nogmaals opnieuw te moeten wachten. Geen enkele tegemoetkoming is aangeboden en moesten het volledige bedrag van €24 voor deze maaltijd afrekenen. Slechte eindkwaliteit en slechte service. Jammer in verleden goed gegegeten, was kennelijk te druk om de kwaliteit standaard hoog te houden.

1,5
  8. Ik ben zeer tevreden over het diner(eten) en zeker ook over de bediening. Maar ik heb een ;probleempje. We hebben daar gebruikt gemaakt van de Albert Hein dinerkaart en ik dacht dat er twee driegangen menu op deze kaart vermeld stond. Bij het afrekenen bleek mij dat er maar een diner was afgetrokken. Ik heb daar toen maar niets over gezegd, aangezien ik de jongeman, die ons bediende niet met problemen wilde opzadelen. Het is ook mogelijk dat ik de kaart verkeerd heb geinterpreteerd. Mocht dat zo zijn dan is alles voor elkaar en verder niets dan lof.

9. Het is een tijdje geleden, helaas weet ik niet meer wat ik had gegeten. Wat ik wel weet is dat alles prima in orde was.

Mooie tafelbekleding met damast tafelkleed, mooi bestek heldere glazen en goed warme borden. Vriendelijke en behulpzame bediening.

Fijne sfeer in de zaak, je voelt je er welkom! Deze zaak is een aanrader voor een mooi avondje uit eten!

Ga zo door!!

10. De ontvangst was niet bijzonder. Er moes gezocht worden naar onze reservering. Degene die ons naar onze tafel wees was kortaf en niet erg gastvrij. Deed hij bij anderen ook. Overig personeel was wel vriendelijk.
    Kwaliteit van eten was goed, de prijs stevig. Ik kon mijn restaurantcadeau kaart niet verzilveren, dat had ik niet verwacht. Kan dat ergens vermeld worden?

11. We voelde ons echt een gast en het eten was voortreffelijk.

12. f.m.roseler.broeder

We hebben heerlijk gegeten, prima bediend, kortom : het is voor herhaling vatbaar!!

13. Gisteravond gegeten met bon van social deal. Eten was voortreffelijk geen plaats meer voor dessert dus namen wij spanish coffee, wat net zo duur is als dessert, maar moesten dit gewoon betalen, ronduit belachelijk dus,werd het toch nog een duur etentje.

14. Ed en Ineke

15. Geen goede ervaring gehad met dit restaurant, de sfeer was goed, gezellig. En aardige bediening, maar iets te drinken krijgen bleek al lastig, wij moesten er helaas meermalen naar vragen. Op het voorgerecht hebben wij ruim 2 uur moeten wachten en ook het hoofdgerecht bleek nog gevangen te moeten worden. Toen wij voorzichtig klaagden over de tijdsduur werd ons medegedeeld dat het onze schuld was omdat wij een lastige combinatie aan gerechten besteld zouden hebben, het dessert hebben wij maar overgeslagen omdat wij graag voor het ochtendgloren naar huis wilden.

4,7

17. Lekker gegeten en een mooi ingericht restaurant, alleen erg onbeschoft dat de serveerster een gast bij mij aan tafel uitlacht om haar naam. Het vriendelijke kwam verder iets te gemaakt over. Heb me daar erg aan geïrriteerd. Verder nogmaals wel lekker gegeten.

18. Heerlijk gegeten, bediening goed. We hadden een gezellige avond.

19. Wederom hadden we een gezellige familie reünie bij Wildschut. Mooie gezellige sfeervolle ruimte. Het ontvangst was hartelijk. Het buffet bij het arrangement was heerlijk. Bediening was uitstekend. Echt een aanrader om hier een feestje te vieren.

20. Gravemaker

Eten was goed! Alleen mag het wel iets meer zijn!

21. De afgelopen week weer eens, voor de zoveelste keer, bij Wildschut gegeten.
    Wat een hartelijke ontvangst!
    We kozen voor het week menu dat een zeer goed 3 gangen diner voor een heel redelijke prijs levert.
    En wat was het weer heerlijk. Geweldig dat dit restaurant in tijden van recessie er toch altijd weer in slaagt om (bijna) iedere avond een volle bak te hebben. Zo zie je maar dat sfeer en service belangrijk zijn en dat hebben ze bij Wildschut goed begrepen.

22. Prijs/kwaliteit goed. Mooi weekmenu. Goede smaak van het eten. Bediening kwam veel langs de tafel of we wat wilden bestellen. Kwam wat opdringerig over. Degene die ons hielp had "haar avond niet" en was kortaf, anderen waren wat . Rond 22.00 uur waren wij de laatste bezoekers die weggingen. Iedereen zat echt te wachten tot we weg zouden gaan.

23. Petra 137 punten

Ik heb hier gisteren samen met 9 collega's heerlijk gegeten. Zelfs voor mij als vegetariër stond er voldoende keus op de kaart.

24. Vanavond erg lekker gegeten bij Wildschut.

25. Ethel 11 punten

Heerlijk gegeten, alleen jammer dat de ontvangst zo-zo was. Ruim van te voren gereserveerd maar onze naam stond niet in de agenda alleen dat we met een groepje kwamen! Ze hadden onze achternaam niet verstaan was het excuus, nog een keer vragen is toch geen schande.. Ook had ik doorgegeven dat het voor een bijzondere gelegenheid was, maar ook dat was niet opgepikt! Al met al was de ervaring een beetje teleurstellend.

26. A.van der Hoorn-Lensen

Sfeer goed, eten heerlijk, alles klopt... aanrader!

27. Gisteren bij Brasserie Wildschut wezen eten, het was in een woord geweldig.
    De bediening de sfeer en het eten het was allemaal even goed.
    Dit restaurant is een aanrader voor iedereen die van goed eten in een relaxte omgeving houdt.

28. We zijn hier op 4 januari 2012 gaan eten na het lezen van de recensies op deze site. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt! Enorm vriendelijk en gastvrij personeel en het eten was echt super. We hebben zelden ergens zo lekker gegeten! Vanaf het voorgerecht kon het eigenlijk al niet
    meer stuk, maar toen ons hoofdgerecht kwam, hebben we heerlijk genoten!! Een echte aanrader voor iemand die in de buurt is en een betaalbaar en uitstekend restaurant zoekt!

29. 10 december 2011 hier gegeten, het was in één woord heerlijk! We genoten van het menu van de week, selectie van voorgerechtjes, ossehaaspuntjes in stroganoffsaus en als toetje tarte tartin. Een echte aanrader, heerlijke wijn erbij, vriendelijke bediening, een avond met een gouden randje. Prijs/kwaliteit in balans.

30. Hier gegeten in onze vakantie.

In een woord Amazing.... oftewel Geweldig!

Super vriendelijk personeel, gezellig aangekleed.

En ja het eten mmmmm jammer dat het op was:D.

31. Hier onlangs weer eens heerlijk gegeten, ik was er na de brand nog niet geweest.

Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding hier goed, en als je het midweekmenu neemt weet je helemaal niet hoe het kan.

Deze staat elke week vermeld in de Uitkijkpost.

Bediening kan niet beter, gezellig aangekleed, maar voor de brand was dat ook al zo, dus helemaal geen aanmerkingen.

Gezellig en werkt toch wel zo dat je weer terugkomt, terwijl ik wel van afwisseling hou om vaak naar een ander restaurant te gaan, maar dan valt het toch tegen!

Tafeltjes zijn ook ruim opgezet.

32. Gewoon goed. Eten is er altijd goed.

Nooit te overdreven druk dat je moet "wachten" op je eten, een mooie tijd er tussen.

Vriendelijk personeel.

Ziet er weer mooi uit na de brand, echt gezellig!

33. Jaap 156 punten

Ze zijn gelukkig na de brand vlak voor Kerst 2009 weer open.

Gewoon goed! En dat is positief bedoeld. Vriendelijke bediening en lekker eten, wat wil je nog meer?

34. Vanaf het begin zijn wij regelmatige gasten van Wildschut.

We zijn er heel enthousiast over en ook de vrienden die wij er mee naar toe namen.

Het eten is er prima, de bediening geweldig.

35. Wim meyer

Kort maar krachtig; de ambiance, keuken en bediening, "toppie joppie".

36. Geweldig & heerlijk, we komen er heel vaak!

37. Inderdaad leuk tentje op zich, maar.. prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet helemaal.
    Tapas zijn van kansloos niveau. Het kan gewoon echt niet, zoveel geld vragen voor producten die niet of nauwelijks vers worden bereid.
    Bediening is ook matig dus al met al.......

38. Hier gaan we regelmatig eten. De vernieuwde kaart ook weer met de tapas, die errug lekker is.

Beslist een aanrader om gezellig te lunchen maar ook om te dineren.

39. Ok, eerlijk is eerlijk en ik moet zeggen dat brasserie de wildschut een grandiose verbeterslag heeft gemaakt.

Was eerst de tapas niet naar mijn zin, en ik moet zeggen daar durf ik nog steeds niet aan vanwege mijn eerdere ervaringen, was de entrecote die ik vanavond heb gegeten werkelijk heel goed. De vlees smaak is goed behouden en het geheel al dan niet simpel maar zeer doeltreffend afgewerkt met een salade en de frites erbij.

Het voorgerecht een salade met gorgonzola was goed en er was echt niets op aan te merken. De wijn, weliswaar tegen meerprijs, was goed uitgekiend. Mijn partner had een asperge menu met daarbij overheerlijke tuinboontjes.

Ik herzie hierbij mijn mening en beveel dit restaurant aan. Vraag naar de mogelijkheden en er wordt op ingespeeld.

Chapeau!

40. Zeer gezellig restaurant met een uitstekende bediening. Ik heb hier nu ongeveer 12 keer gegeten en of ik nu vlees, vis of een plategerecht had, het was elke keer uitmuntend! Ik heb hier zelfs geitenkaas (de salade met warme geitenkaas en portdressing) leren eten, wat ik eigenlijk nooit lekker vond. Meestal drink ik de prima rode Chileense wijn, tenzij ik vis eet.
    Overigens kun je hier ook heerlijk lunchen (1x gedaan, maar dat gaan we zeker vaker doen).

Kortom: absoluut een aanrader!

PS: Blijkbaar moet je geen tapas eten als ik andere reviews bekijk. Ikzelf heb hier nooit tapas gegeten dus daar kan ik niet op beoordelen. Mijn beoordeling is dan ook gebaseerd op het eten a la carte.

41. Het eten was lekker en daar gaat het om!

42. Ik heb hier meerdere malen prima gegeten. De wisselende bediening is allemaal even vriendelijk. De soep, eendenborst en maaltijdsalade waren smakelijk. De ambiance is ontspannen, aangenaam, met natuurlijke elementen. Het prijsniveau is naar mijn idee zeker niet 'haute cuisine' en ligt in lijn met wat je bestelt en krijgt.

43. Prijs/kwaliteitverhouding is niet best. Je betaalt teveel voor wat je krijgt. Vooral de tapa's zijn in dit verband sneu te noemen. Ballen uit blik, olijven uit een potje, niets vers. Niets origineels maar wel betalen alsof het om haute cuisine gaat. Ambiance: op zich mooie ruimte, trendy aangekleed met poging tot noncahlante chique maar al met al overstijgt Wildschut niet het niveau van een gemiddelde patatzaak. In plaats van Brasserie of Grand cafe, lijkt mij de term Grand Snackbar meer op z'n plaats. Jammer dat Las van Bennekom opgeslokt is in dit geheel. Heel jammer.

3,1
  44. Jammer dat het zo groot is, en dat Las van Bennekom hier in verdwenen is. Werkelijk zonde. Alleen op uitdrukkelijk verzoek zal ik hier weer komen. De lage score komt voornamelijk door de tapas en de wisselende bediening.