Tijdelijk gesloten wegens verbouwing

Op dit adres zit nu: MOJO

1. De inrichting van het restaurant is mooi, het eten is zoals je bij een all you can eat keten kunt verwachten, maar toch zijn wij gisteren erg ontevreden naar huis gegaan en wel om de volgende reden:

Omdat Sumo geen rookruimte heeft, wouden wij even naar buiten om een luchtje te scheppen. Onze jas, tas en sjaal lieten wij bij onze tafel achter, we zouden immers zo terug komen. Op weg naar buiten kwam er een medewerker ons achterna, wij mochten enkel naar buiten mits wij onze identiteitskaart achter zouden laten! Dit is een rare regel, dit beleid staat ten eerste nergens gecommuniceerd plus Sumo mag volgens de wetgeving niet om mijn identiteitskaart vragen en al helemaal niet in beslag nemen. Ik heb dit geprobeerd uit te leggen aan de iet wat opgefokte jonge man, hij heeft er zelfs een collega bij gehaald. Het resultaat; wij mochten niet gezamlijk naar buiten.
    Ik begrijp de angst dat mensen er vandoor gaan zonder te betalen, maar de manier waarop wij te woord werden gestaan was erg onvriendelijk. Hoe kan je verwachten dat gasten hier akkoord mee gaan als je 1. Geen rookruimte hebt, de enige optie is dus naar buiten 2. Ons op voorhand niet op betreffende de ID regel hebt gewezen en 3. Verwijs ik graag naar deze link; este Sumo, ik wil jullie graag attenderen op volgend artikel;

3,6