1. Om te beginnen heb ik geen behoefte om negatief te doen als zodanig.
    Maar… Otterskooi stond voor mij altijd voor kwaliteit, zoals ze (vroeger) een biefstuk serveerden… ik at mijn vingers er bij op.

Gisteren weer eens gegeten bij de Otterskooi na een dagje motorrijden met mijn dochter.
    Stapsgewijs mijn reactie;

- kaart: simpel en ontzettend uitgekleed t.o.v. een paar jaar geleden.
    - Bediening: ongeïnteresseerd- steeds contact zoeken om iets te bestellen.
    - Biertje: 1e keer in glas en 2e keer in fles?
    - Garnituur: slappe/lauwe gefrituurde aardappelen, sla zonder dressing, champignon roomsaus uit een pakje, koude.
    Broccoli en een schnitzel die ver onder de maat was.
    - Nagerecht ijs, ontzettend veel ijskristallen.
    - Afrekenen: op horecawijze zinspelen op fooi. Ik dacht het niet dus.
    Dit was dan ook mijn laatste bezoek aan de Otterskooi.
    Jammer, want in het verleden was het altijd goed, zeer goede keuken attente bediening.

Beste mensen, verpruts het niet zo en ga niet alleen voor de winst maar waarborg je kwaliteit, want dan komen de klanten ook terug(en dan bedoel ik niet die populaire en prominente gast uit Meppel die op zijn wenken werd bediend deze avond)

1. goedendag,
    als u klachten heeft, mag u dat direct bij de kelner melden. heeft u niet gedaan er is 3x iemand bij u aan tafel geweest. over de fooi maken we maar geen discussie over. dan maakt u er zelf van..
    over het bier u besteld 1ste keer gewoon bier en de 2de alcoholvrij bier. als het u het de volgende keer in een glas wilt hebben of in een fles moet u dat zeggen..
    u was al uit gegeten toen er gasten uit meppel kwamen. snap je verhaal niet helemaal
    misschien kunt u beter even bellen, kunt u ons het verhaal even uitleggen wat u nauw precies bedoelt.

vriendelijke Groet

F.vos