in Kampen

RESTAURANT • EETCAFÉ • TERRAS

1. Bok 57 punten

Na meerdere malen te hebben afgehaald, nu gekozen om een keertje daar te gaan eten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Een kaart werd geleverd zonder kindergerechten, die zijn wel beschikbaar: de bekende snack, maar ook spare ribs of saté met frietjes en appelmoes. Slechts 6 euro voor een kindermenu. De overige gerechten zijn ruim bemeten, de spare ribs zijn of zoet of (zeer) pittig gemarineerd. Gekozen voor de mix van spare-ribs met saté, de portie was voor mij veel te groot. Het was geen probleem een spare-rib mee te nemen. Gerechten worden direct nadat deze gereed zijn opgediend. Gerserveerd met atjar en dikke frieten. Niet gevraagd om aardappeltjes, maar die kun je in plaats van friet krijgen. Muziek staat aan, maar is niet luid aanwezig. Kortom, grote porties voor acceptabele prijzen, een aanrader!