1. Na vele bezoeken aan andere vestigingen waaronder Amsterdam, Noordwijk, Apeldoorn, Harderwijk en Alkmaar zijn wij gister met totaal 6 personen bij jullie vestiging in Zwolle geweest. Graag wil ik deze niet zo prettige ervaring met jullie delen.

Rond 20.00 Uur werd bij ons de bestelling voor de drankjes opgenomen welke erg lang (lees: half uur!) op zich lieten wachten. Tijdens de rest van de avond hebben we voor de drankjes ook elke keer moeten seinen naar een van uw medewerkers. Waarom komen zij niet uit zichzelf naar de gasten toe om drankjes op te nemen? ÈèN van ons vroeg om een 'Leffe Blond' waarop uw medewerker zei: 'sorry maar wat is dat, daar heb ik nog nooit van gehoord. ' (En dat werkt in de horeca?) maar goed, even genoeg over de drankjes.

Inmiddels waren we ruim een uur verder en hadden we al 1! Ronde gehad, dat betekent dus 2 tapas p. P. Op deze manier verliep ook de rest van de avond. Toen we rond 21.45 Uur onze 2e ronde kregen bleven er enkele tapas gewoon achterwege. Na lang wachten, in de hoop dat de tapas nog zouden komen hebben we rond 22.30 Uur maar aan de bel getrokken bij èèn van uw medewerkers. Tot mijn verbazing vertelde zij: 'oh maar de keuken sluit om 22.00 Uur dus alles is al opgeruimd, maar ik ga even voor u kijken en anders haal ik de manager er even bij'. Nou, daar kwam de manager aan… wij stonden versteld waarom er niet even gecommuniceerd was dat de keuken om 22.00 Uur ging sluiten maar dat bleek ineens niet zo te zijn. We waren dus verkeerd geïnformeerd. De manager ging kijken waar ons eten bleef en voerde alsnog ons kaartje met spoed door. Ze vroeg of we ook nog wat wilde drinken, wij gaven onze bestelling door. Toen deze bestelling werd geserveerd vroeg iemand van ons 'Ik neem aan dat deze ronde van het huis is? ' De medewerker ging het navragen en kwam terug met als antwoord: 'Michelle zegt dat dit niet van het huis is' en liep weg.

Nu begrijpen jullie wel, la cubanita, dat wij dus totaal niet vol zaten en ook echt NIET tevreden zijn over dit bezoek. Er is door de manager éénmaal excuses aangeboden en dat was het…

Aan andere berichten op Facebook te lezen zijn wij geen uitzondering en word het gecompenseerd met een drankje van het huis. Wij hopen echt op een betere oplossing anders zijn jullie toch echt een aantal trouwe klanten kwijt.

3,7