La Cubanita in Zwolle

• Romantisch
    • Kindvriendelijk
    • Gezellig
    • Budget

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1501002094 56
1512452046 58
1523901998 57
1535351950 55
1546801902 60

1. We hebben erg genoten, het is weer heerlijk weer en daardoor hebben we lekker in de mooie tuin kunnen zitten. Ze werken erg hard en het eten kwam ook lekker snel! Ons zie je in ieder geval snel weer terug!

2. Ik heb hier afgelopen vrijdag met 5 personen gegeten. Het restaurant had een gezellige sfeer en we hebben ook heerlijk van de hapjes en cocktails genoten, ook de bediening was gezellig en deden hard hun best. Zeker een aanrader!

3. Leuke sfeer. En lekker eten.

4. Heerlijk gegeten in de binnentuin, vriendelijke bediening ze werken erg hard allemaal. Zeker een aanrader.

Eén vorige recensie
  5. Gisteren lekker gegeten echt een aan rader.

6. Afgelopen vrijdag gegeten met mijn man, kinderen en ouders bij La Cubanita Zwolle en we zijn aangenaam verrast over de kwaliteit van het eten. We hebben heerlijk gegeten, het eten kwam mooi vlot achter elkaar en goede, vriendelijke bediening! ZEKER! Een aanrader!

7. Verschrikkelijk bijna 1 uur lang moeten wachten en alsof dat niet genoeg was smaakte het ook niet en de cocktails waren met water gemengd leek wel bediening was niet goed erg traag en slordig voor ons was eerste keer en ook zeker de laaste keer.

8. Gegeten met een groep van elf mensen. Vooraf moeten opgeven wat we wilden eten. Eerste gang ging snel maar daarna was het wachten wachten. Drankjes serveren duurde erg lang en we moesten er zelf om vragen. En zo ging het ook bij de tweede en derde gang. Verkeerde gerechten werden aangeboden (hadden we al gehad) en bediening was chaotisch (zelf maar lege borden gestapeld en glazen op de hoek neergezet). Bediening moet meer op elkaar ingespeeld zijn en diegene die de drankjes verzorgen, dit was je kans om een goede omzet te draaien (want we hadden dorst). Wel genoeg gegeten uiteindelijk maar het kan veel beter. Voor mij nu een reden voorlopig hier niet even meer heen te gaan.

9. Tessa Zuidema

Super goede bediening en heerlijk eten. We hebben lekker in de binnentuin gezeten. Super met dit mooie weer!

10. Lisa Visser

Met een groep gegeten en alles werd keurig uitgelegd. De bediening was vlot en vriendelijk. Gerechten kwamen snel en waren erg lekker.

11. Katia Beuriot

La Cubanita heeft een ruime keuze aan delicatessen van heerlijke tapas.
    De bediening was goed en het eten kwam vlot.
    Wij hebben heerlijk gegeten op een sfeervol terras.
    Ik kan het aanbevelen aan iedereen die gezellig een avond wil tafelen onder het genot van een lekker drankje.

12. Larissa

Je kan goed eten! En je hebt er goede cocktails. Voor de prijs is het zeker waard.

13. Isa Verschuur

Heerlijk gegeten! Mooie binnentuin en goeie sfeer!

14. Super lekker gegeten! Ook een goede sfeer en vriendelijk personeel.

15. Helemaal goed. We hadden super lekker gegeten. Heerlijke betaalbare cocktails en hele lieve bediening!

16. Leuk voor een snelle hap. De service is hier super goed, de tapas zijn okay. Geen hoogstaande hapjes, maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs.

17. Vanavond met een groep van 60 personen bij La Cabunita gegeten. Dit was helaas een groot fiasco. Het was er vreselijk warm, het eten was slecht, frituur hapjes en een gezamenlijk bord voor het dessert waar je met z’n allen van moest eten. Het drinken werd steeds “vergeten”, als je er weer naar vroeg wist men nergens van. Kortom het was abominabel slecht! Hier dus nooit weer naar toe!

18. Janet Bloemers

19. Michiel

Dit weekend gegeten met mijn vrouw maar het eten voldeed bij lange na niet aan mijn verwachtingen. Ik weet dat het niet een hoogstaand restaurant is en verwacht dat ook niet maar het eten vond ik echt slecht. Soms was het eten een beetje koud en veelal echt smaakloos. Ik heb het idee dat het meeste eten kant en klaar ingekocht wordt. Ik had ook een Mojito cocktail besteld maar geloof mij het smaakte echt niet als een Mojito. Ik ben geen cocktail kenner en ik kan daarom niet zeggen wat er precies aan scheelt. Ik miste zeker de suiker en verse limoen. Munt zat er ook amper in. Volgens mij werd de cocktail aangemaakt met wat 'limoen limonade'.
    De sfeer was goed en personeel was prima. Het wachten op eten duurde bij de meeste gerechten niet lang. We zaten bij vlakbij de bar het personeel was al aan het opruimen en dat stoorde me een beetje. Helaas, absoluut niet voor herhaling vatbaar.

20. Heerlijk gegeten op donderdagavond (koopavond in Zwolle). Het zat al goed vol toen wij binnenkwamen. Personeel was vriendelijk (op 1 meisje na, die ècht alleen maar eten aan het uitdelen was zonder contact te maken) en we hebben niet lang op ons eten hoeven wachten. Voor ieder wat wils op de kaart. Niet hoogstaand, maar heerlijk!

21. Rein ter bruggen

We hebben daar gegeten maar sorry ik kom er niet weer. Lang gewacht en krijg ding op mijn bord wat ik niet heb besteld en ook verbrand we hebben er met 6 mensen gegeten maar ik kan het er niet warm voor lopen hou graag van uit eten maar daar niet mee.

22. Eerste kerstdag daar gegeten. Was gezellig, lekker eten, leuke bediening.
    Kortom zeker voor herhaling vatbaar

23. Eten niet warm en niet heel beleefd personeel.

24. Vandaag heerlijk gegeten. Snelle, vriendelijke bediening. De gerechten kwamen vrij snel op tafel. Kortom het herhalingsgevaar is vrij groot.

25. Hier gisteren gegeten samen met mijn vrouw.
    Het eten is geweldig goed, lekkere grote porties en allemaal goed warm!
    Het was donderdag avond maar hij zat bom vol.
    Zeer vriendelijke dames ook allemaal!
    Zeker een aanrader!
    Wij komen hier zeker weten nog vaker.
    Zwolle ga zo door SUPER!

Eén vorige recensie
  26. R.Beerendonk

Ze kunnen gewoon de drukte niet aan. Capaciteit keuken verhogen of minder tafels neerzetten. Personeel loopt het vuur uit de sloffen. Potentieel van restaurant is prima. Keuzes maken!

27. Wacht tijd drama! Kan je eten hoe veel je wil, maar moet je wachten 45 min voor elke tapas. Drankjes wel lekker maar eten ik weet nog niet om dat heeft ik bijna nieks gekregen na 2,5 uur in restaurant. Ik kom daar niet meer. A.U.B. kiezen andere restaurant als wil je iets eten. Ik ben nog steeds honger.

28. Goed eten goede bediening.

29. Verhulst

Dit had ik beter thuis zelf kunnen klaar maken. Al het eten proeft rechtstreeks uit pakjes.

Helaas ook de cocktails goedkoop en waterig aangemaakt. Jammer...

30. Lyanne Blokzijl

31. Manon Snijders

Gisteren hier gegeten met 11 personen. We aten steeds na elkaar. De gerechten werden niet te gelijk geserveerd. We moesten de gerechten steeds doorgeven terwijl er ook plek was aan de andere kant van de tafel om te serveren. Ook het ophalen van de borden gebeurt aan 1 kant. Terwijl sommigen aan het eten zijn gaan er allemaal borden over tafel. Onvriendelijk personeel. Als je wat vraagt krijg je geen net antwoord terug. 1 Ronde had 1 tafel geen gerechten ontvangen. In plaats dit uit te zoeken, zegt ze erg onvriendelijk dat het goed komt. Als we de gemiste gerechten na 20 minuten nogmaals bestellen, is ze nog steeds overtuigd dat de gerechten komen. Het was maar goed dat we dit hadden gedaan want het kwam niet.

32. Al heel vaak bij la Cubanita Zwolle gegeten en ik begrijp echt niet waar al die negatieve reacties vandaan komen. Bestelde tapas komen correct en binnen een normale tijd op tafel en ook het bestellen van drankjes is geen enkel probleem. Binnen een paar minuten na bestellen stonden er drankjes op tafel. De gangen kwamen redelijk vlot achter elkaar en de smaak van de gerechten is niets mis mee. Verwacht geen sterrenmaaltijd, maar de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon prima. Het personeel is vriendelijk en legt duidelijk uit. Wij komen hier nog heel vaak terug.

33. Slechte service.
    Onvriendelijk personeel. We kregen steeds gerechten die we niet besteld hadden, maar die uiteindelijk voor een andere tafel bestemd bleek. Maar het personeel gaf ons het gevoel dat het aan ons lag.
    We gaan hier zeker geen tweede keer eten.

34. Zeer matige ervaring. Na binnenkomst lang moeten wachten voordat er tekst en uitleg werd gegeven over hoe het bij La Cubanita werkt.
    De tapas vond ik van een zeer matige kwaliteit. Te zout en te vet voerde de boventoon van de gerechten.
    Te vlak van smaak voor tapas. Tapas kan heerlijk zijn en hoeft zeker niet vet en zout te smaken.
    Qua prijs/ kwaliteit past het wel helemaal. Je kan er eten voor weinig.
    Mocht dit de reden zijn voor de smaak dan betaal ik graag de volgende keer iets meer!
    Binnenkort kom ik met een gezelschap weer bij La Cubanita eten en hoop op een betere ervaring!

35. Al meerdere keren bij La Cubanita gegeten, ook hier in Zwolle. Ik heb samen met mijn gezelschap heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en de tapas was heerlijk. Temperatuur van de gerechten was prima.
    Komen zeker nog eens terug.

36. Door de drukte konden wij aan de bar zitten. Opzich geen probleem. Vond het alleen erg onsmakelijk om steeds tegen de onderbroek van de barman aan te kijken. Dat kan echt niet.
    Broek te laag, onderbroek te hoog. Gelukkig was die schoon. Bediening redelijk, duurde erg lang voordat het opgestart werd. Na 3 kwartier heb je inderdaad de grote brokken brood al op en kom je over de honger heen! Goeie tactiek.
    Cocktails waren super!

37. We waren voor de 2e keer bij la cubanita de vorige keer was het ons goed bevallen, maar deze keer was het een drama in het begin ging het wel goed maar het werd steeds lange wachten op het eten, 1ronde niet gekregen, op het laatst koude spare ribs, bierglas weg halen en dan vragen of je nog een biertje wou hebben a sociaal met andere woorden wij komen er nooit weer.

38. Hebben hier dinsdag 1 aug met 2 pers. Gegeten.
    Duurde erg lang voordat onze drankjes kwamen, die we direct besteld hadden.
    Hapjes brengen ging prima, alleen op onze laatste bestelling hadden we bijna een half uur gewacht, dus zijn we maar af gaan rekenen! We zaten in de binnentuin, waar een steile trap naar beneden zit, ik denk naar het toilet? Daar vlakvoor stond een tafeltje, die mevrouw kon geen 5 cm naar achter met haar stoel, want dan zou ze zo de trap af zijn gestuiterd! Toen het drukker werd, werd er nog zo n tafeltje naast geplaatst, die stond nog dichter bij de trap! Wij hebben zelf onze tafel stuk opgeschoven, zodat die mensen hun tafel iets meer van de trap af konden zetten! Ik vond het echt levensgevaarlijk om stoelen half om een bovenste tree van een trap te plaatsen! Dit kan echt niet! Om positief af te sluiten, de hapjes vonden wij heerlijk, maar probeer de drankjes wat vlotter te laten lopen(daar moeten jullie het toch van hebben lijkt mij) en creeer geen gevaarlijke zitplaatsen🙊

39. Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening. Alle gerechten volgde zich bij ons snel aan elkaar op en was allemaal erg lekker. Als dessert is de citroentaart echt een aanrader!

40. Wij waren hier met 2 personen, We aten elke x apart, ons eten kwam elke x om & om. Waardeloos! Een meisje die daar werkte kwam elke x vragen of we nog drinken wilde, terwijl we al meerdere malen Nee hadden gezegd!
    Toen hadden we nog eten besteld, ging ze vragen wat we dan hadden besteld, dan ging zij er wel even achteraan terwijl we net onze andere ronde op hadden. Ze wou ons gewoon weg hebben....

41. Neda Khosdelazad

Super leuke sfeer! De bediening was erg vriendelijk. Zeker nog een keer doen!

42. Prima cocktails. Jonge, vriendelijke en hardwerkende bediening, niet altijd even handig. Eten zeer matig, magnetronkwaliteit.

43. Afgelopen vrijdag hier voor het eerst gegeten, goed bevallen! Geweldige prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk, hardwerkend personeel. Vooral de biefstuk op brood en knoflookgarnalen erg lekker. Wij komen zeker terug.

44. Na vele bezoeken aan andere vestigingen waaronder Amsterdam, Noordwijk, Apeldoorn, Harderwijk en Alkmaar zijn wij gister met totaal 6 personen bij jullie vestiging in Zwolle geweest. Graag wil ik deze niet zo prettige ervaring met jullie delen.

Rond 20.00 Uur werd bij ons de bestelling voor de drankjes opgenomen welke erg lang (lees: half uur!) op zich lieten wachten. Tijdens de rest van de avond hebben we voor de drankjes ook elke keer moeten seinen naar een van uw medewerkers. Waarom komen zij niet uit zichzelf naar de gasten toe om drankjes op te nemen? ÈèN van ons vroeg om een 'Leffe Blond' waarop uw medewerker zei: 'sorry maar wat is dat, daar heb ik nog nooit van gehoord. ' (En dat werkt in de horeca?) maar goed, even genoeg over de drankjes.

Inmiddels waren we ruim een uur verder en hadden we al 1! Ronde gehad, dat betekent dus 2 tapas p. P. Op deze manier verliep ook de rest van de avond. Toen we rond 21.45 Uur onze 2e ronde kregen bleven er enkele tapas gewoon achterwege. Na lang wachten, in de hoop dat de tapas nog zouden komen hebben we rond 22.30 Uur maar aan de bel getrokken bij èèn van uw medewerkers. Tot mijn verbazing vertelde zij: 'oh maar de keuken sluit om 22.00 Uur dus alles is al opgeruimd, maar ik ga even voor u kijken en anders haal ik de manager er even bij'. Nou, daar kwam de manager aan… wij stonden versteld waarom er niet even gecommuniceerd was dat de keuken om 22.00 Uur ging sluiten maar dat bleek ineens niet zo te zijn. We waren dus verkeerd geïnformeerd. De manager ging kijken waar ons eten bleef en voerde alsnog ons kaartje met spoed door. Ze vroeg of we ook nog wat wilde drinken, wij gaven onze bestelling door. Toen deze bestelling werd geserveerd vroeg iemand van ons 'Ik neem aan dat deze ronde van het huis is? ' De medewerker ging het navragen en kwam terug met als antwoord: 'Michelle zegt dat dit niet van het huis is' en liep weg.

Nu begrijpen jullie wel, la cubanita, dat wij dus totaal niet vol zaten en ook echt NIET tevreden zijn over dit bezoek. Er is door de manager éénmaal excuses aangeboden en dat was het…

Aan andere berichten op Facebook te lezen zijn wij geen uitzondering en word het gecompenseerd met een drankje van het huis. Wij hopen echt op een betere oplossing anders zijn jullie toch echt een aantal trouwe klanten kwijt.

45. Veel eten voor weinig geld. Sfeer is redelijk, wel jammer dat je zo dicht op elkaar zit, waardoor het druk overkomt (geen restaurant voor een date of gezellig uitje met je partner) Het eten is droog, taai (half uur zitten kauwen op een stukje biefstuk) en smakeloos. Prijs/kwaliteit toch een 7 gegeven, omdat het erg goedkoop is. Het was superdruk, waardoor de bediening er wat bij in schoot (te weinig personeel en niet goed opgeleid). Het personeel was wel vriendelijk, maar kwam niet terug met wat besteld was, tot 3 keer toe. Ik zou er persoonlijk niet meer heen gaan, maar als goedkoop je smaak is moet je hier zijn. Ik prefereer in dat geval een grote burger bij de Mac, daar zit nog meer smaak aan, hoewel smaak natuurlijk persoonlijk is.

46. Zeer slechte ervaring. Hapjes waren echt niet goed. Opgewarmd voedsel wat ook nog eens nergens naar smaakt.

47. We waren met een groep van 10 personen. De helft van de tafel kreeg de hapjes vlot geserveerd, de andere helft had na 2 uur 2 hapjes gegeten. Toen ik dit kwam melden, werd er direct ingegrepen; drinken werd vaker opgenomen en we kregen ineens veel hapjes. Er werden wel veel onbestelde hapjes aangenomen, wat laat zien dat de organisatie totaal niet klopt. Wat mij op viel, is dat de bediening piepjong is. Natuurlijk niks mis mee, maar we weten allemaal dat planning voor jongeren niet meevalt. Het zou dit restaurant ten goede komen als de leeftijden gemengd zouden zijn en er mensen met passie voor horeca kwamen werken; hier ontbrak het aan in de uitstraling. Het eten was verder vaak flauw en lauw. Al met al geen aanrader!

48. S.koole

Wij hebben afgelopen donderdag bij jullie gegeten. We hebben heerlijk in jullie gezellige binnentuin kunnen zitten. Het eten was erg lekker en de bediening erg vlot en vriendelijk. Bedankt!

49. Lekker eten beetje lang gewacht in het begin maar daarna kwam alles vrij vlot echt top.

50. Bediening was aardig, sfeer was goed. Kwaliteit van het eten was redelijk (vaak lauw eten), performance van de keuken was ronduit belachelijk.

wij hebben al in veel vestigingen van La cubanita gegeten maar deze sloeg echt de plank mis. Oke, het was druk maar dat hebben de andere restaurants ook. Wij moeten heel lang wachten op de gerechtjes en veel gerechtjes zijn nooit gekomen. Bediening gaf aan dat de keuken de drukte niet aan kan en dat we maar nieuwe bestellingen moesten doen. Na anderhalf uur hadden veel tafelgenoten (we waren met 8) 1 gerechtje gehad. Bediening wel ondertussen veel drinken opnemen en brood neerzetten puur om te compenseren dat de keuken niet leverde (wellicht ook om geld te verdienen maar dat vind ik wel een negatieve benadering).

Uiteindelijk, toen het wat rustiger was (rond 21.30 uur) merkten wij dat de keuken de gerechten wel leverden. We kregen dus nu wel alles geleverd en daarom teveel.

Dessert duurde ook heel lang. Ik hoorde ook andere gasten er over klagen. Daarbij kwam het dessert verdeeld over een half uur. Iedereen heeft dus apart zijn dessert gegeten en dat vind ik niet horen.

rekening bleek verre van correct te zijn maar dat heb ik laten corrigeren. Foutje kan altijd.

51. Gisteren voor het eerst hier gegeten. Helaas niet voor herhaling vatbaar. De mensen doen hun best, maar daar is ook alles mee gezegd. Leuk concept, maar het eten is droog, taai en smakeloos... nee geen la cubanita meer voor mij.

52. Maarten

Extreem slecht restaurant met zeer onbeschoft personeel. Een paar voorbeelden die ik graag wil benoemen zijn dat vrijwel elke ronde er iets ontbrak van onze bestelling en je belachelijk lang moet wachten. De laatste ronde was door ons besteld en werd nooit geserveerd. Toen we hier na een poos toch maar naar vroegen kregen we stomweg te horen dat we te laat zijn en de keuken nu al dicht is. Ook werd een serveerster die niet bij een glas kon boos omdat we hem niet aangaven in plaats van dat ze er even naar vroeg. De bediening bestaat echt uit een stel debielen. Zonde, vermijd dit restaurant ten alle tijde.

53. Emma Timmerman

54. afgelopen zaterdag gegeten bij La Cubanita te Zwolle. reeds eerder een ervaring in een andere vestiging.
    bij binnenkomst kreeg ik in de hal niet bepaald een restaurant-gevoel. laat staan Cubaans. toen we de deur naar het restaurant doorgingen was dat anders. het sfeertje is er zeker. de afwerking is allemaal niet zo strak, maar misschien hoort dat er bij.

een medewerker die druk bezig was melde tijdens zijn werk 'ik kom er direct aan hoor', en daar krijg je altijd wat meer geduld van. even gewacht, gereserveerd. hij brengt ons naar een tafeltje achter in het restaurant.

korte uitleg voor mijn gezelschap. en wat drinken besteld wat ook vlot op tafel stond.

het principe is betrekkelijk simpel, bestellingen op een bierviltje (tafelnummer, gerecht-nummer en aantal) dat wordt steeds meegenomen en het eten wordt gebracht. meer honger; pen een nieuw kaartje.

van mijn ervaring bij La Cubanita in Den Haag, wist ik al dat wachten tot iedereen een gerechtje heeft een belachelijk plan is. dus alles wat komt; eet smakelijk! sommige gerechten zijn er namelijk veel sneller als andere...

de brigade is opmerkzaam, nieuwe orders worden direct meegenomen en glazen leeg, is er direct iemand die vraagt of er wat nieuws moet komen. bediening is sympathiek, en continue druk in de weer.

het meeste eten was niets uitzonderlijks, maar prima. de hamburgertjes leken meer halfgekookt als gebakken, dat was wat minder. ook de meloen (met ham) viel me tegen. de meloen is nauwelijks rijp. ik begrijp wel dat we niet in het meloenenseizoen zitten, maar smakeloos en hard. minpuntje.

complimenten voor de carpaccio en de biefstukpuntjes, en natuurlijk de vriendelijke brigade.

55. Gisteravond hier uiteten geweest. Ik was een beetje bang door alle negatieve recensies over dit restaurant, maar niks van dat was waar. Het restaurant heeft een hele leuke sfeer. Het personeel is aardig en houdt goed in de gaten wanneer je bord/glas leeg is. Eten werd snel bezorgd en was goed warm. Niet alles was heel goed gekruid, maar dan lag er wel een citroen/sausje bij om het zelf te doen. Cheesecake achteraf was ook heel erg lekker! Wij komen zeker weer een keer terug!

56. Kwaliteit slecht: paar keer koude tapas gehad. Bediening kan ook wat vriendelijker.