in Sneek

De lekkerste steaks, ribs, burgers & more van Sneek e.o.

1. c. perdok

Samen met mijn dochter gezellig uit eten bij Texas Steakhouse. Ligging is prachtig, uitzicht op water. Bediening was prima, snelle service. Vlees was prima bereid, saus is apart te bestellen. Vond het wat karig wat geserveerde groente betreft. Zag er verder prima uit. Vind de desserts aan dure kant voor wat je geserveerd krijgt. Ik had een dame blanche maar hier zat geen warme chocoladesaus overheen, vervangen door chocoladepoeder? Ik heb hier geen melding van gemaakt.
    Tip: geef dit bij bestelling aan
    Zal locatie zeker aanbevelen bij anderen. Kom hier zelf ook zeker nog eens terug.

1. Onze excuses voor het ongemak dat heeft u te goed nieuw dessert van de chef kok Momi. Bedankt voor u recensies jullie altijd welkom chefkok Momi en Gastvrouw jannie en onze Team SteakHouse TexasSteak Sneek bij ons voor lekker eten en drinken bij ons www.texassteak.eu #diner #uiteten #Steakweek #Steak's