1. Klant is koning, maar niet bij Zoomers.
    Eerste Pinksterdag, even wat drinken met z’n tweeën bij Zoomers. Prima locatie doch bediening op alle punten slecht. Wat een erbarmelijk niveau. Allereerst zeer veel moeite doen om überhaupt iets te bestellen. En maar zwaaien en aandacht trekken en wachten tot iemand langskomt en ook nog oplet. Sterker nog, de meneer-ober komt niet verder dan ‘hallo’ te zeggen als reactie op mijn poging tot contact met hem en loopt weer simpel weg! En je dus negeert als klant. Zeldzaam onbeschoft. Hoezo je klant voor aap zetten? Uiteindelijk dan tijdens het opnemen van de order bij een ober-dame, breekt een andere ober-dame in ons gesprek in door wat instructies te geven aan haar collega. Erg hinderlijk en zeer onfatsoenlijk. In onze domheid besluiten we daarna nog iets eten te bestellen. En natuurlijk wordt dat door een andere ober-dame bij de verkeerde tafel gebracht, zien we, waarna ze in verwarring gebracht verdwijnt. En terugkomt enige tijd later, bij onze tafel. Ook dat nog dus. Slechte organisatie. Overigens was dit eten breekbrood met aioli, wat de vrouw deze huizes niet lekker vond en dus liet staan. Zonde, maar ik kon haar geen ongelijk geven, proefde ik zelf. Smakeloze hap en dus wanproduct.
    Al met al: slecht.