Strandpaviljoen Zoomers in Castricum

Grote parkeerplaats dichtbij voor alle strand gasten.

• OV

Om het uur vertrekken er bussen van het station naar het strand en terug.

Lunch Diner

do lunch 11:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00
vr lunch 11:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00
za lunch 11:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch 11:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1297820627 69
1376791924 77
1420664867 85
1482086988 72
1587382051 63

1. Rob de Haan

Matige tent.

2. Na 1,5 uur wachten en informeren 4 van de 5 borden geserveerd. De vijfde kwam na nog eens 20 minuten. Kindermenu slecht, vette gebakken vis en harde smakeloze kipfingers, kinderijs was op. Andere menu's redelijk. €150 betaald voor matig eten en zeer trage service, zonder verbetering

3. Van basten

Wat een verschrikkelijke ongezellige zaak, super slecht personeel wat geen Nederlands spreekt. 45 minuten gewacht op een drankje en na 4 x vragen. Nooit meer

4. Marlijn Versteeg

WÁT een vriendelijk personeel! Als alle restaurants nou eens dit soort mensen had. Vriendelijk, heerlijk eten, zeer goede bediening.

5. Raquel Gomez

Ik had fish en chips en ik heb zelfde zo een slecht stukje vis gehad. Gort droog, geen kabeljauw. Veel te lang gebakken in het frituur vet.
    Service verder prima.

6. Eten was ronduit slecht, droge kibbeling en de " snoepgroenten " was gekookte diepvries groenten. Ziet er prachtig uit maar wat te eten zou ik overslaan.

2,5
  7. Slechte/ontbrekende service. Ober laat warme choco vallen over de tafel, onze kleding en zelfs de hond. Dit kan natuurlijk gebeuren, echter is het dan wel netjes om een en ander netjes af te handelen en excuus aan te bieden.

Dit gebeurde niet, er kwam ook niemand meer langs om onze bestelling op te nemen. Ook als bij het afrekenen aangegeven wordt dat dit niet chique is wordt geen excuses gemaakt. Uiteindelijk niet gelunchd en dit was een prima keuze.

Leuk plekje en het eten zal ook prima zijn, alleen de bediening en de service laat flink te wensen over.

8. Even heerlijk onstpannen op het strand. Grote mooie lounge bedden en prima bediening. Wij zaten erg lekker met fantastisch uitzicht en lekker eten. Zeker de moeite waard.

9. Zoomers

10. Eva Vanroo

Slechtste service ooit; Bedrijfsleider wilde borg van gehuurde bedjes niet teruggeven. Afzetters en oplichters.
    Van tevoren niet benoemen dat het maar tot 19.00 uur ingeleverd kan worden / maar wel ineens geld houden van klanten die na 19.00 de gehuurde bedjes netjes inleveren, echt oplichters!

11. Eten was slecht. Carpaccio leek wel een salade. Ze hadden paprika te veel. En dat opgelost om alle gerechten te bedienen met paprika. Bieftuk was taai en het patat was koud.

1,5
  12. Vandaag gegeten bij Zoomers wat blijkt je moet voor glutenvrij brood €1,00 bij betalen, het brood kwam zo uit de vriezer en lag onder carpaccio, totaal niet eetbaar.
    Geen reclame voor de strandtent. 😣

13. JMTK 270 punten

Op de website gekeken naar het menu, hier stond een proeverijmenu op met diverse vegetarische gerechten. Eenmaal daar aangekomen bleek dat een deel van de vegetarische gerechten niet meer op de kaart stond. We kregen te horen dat de kaart was aangepast en dat dit inderdaad nog niet op de website stond. Maar er zouden nog voldoende vegetarische gerechten op de kaart staan. Brood, mini-loempia'tjes maar echte gerechten was geen keuze meer. Dus we moesten het doen met een paar snacks. Gevraagd of er niks mogelijk was om ons tegemoet te komen. Serveerster kwam terug met dat er op de kaart een vegetarisch gerecht stond. Op de vraag of die allicht in kleinere vorm ofzo er dan bij kon, de keuken kwam verder niet met andere suggesties, werd er navraag gedaan. Was ook niet mogelijk.

We hadden dan dus veel geld moeten aftikken voor snacks maar we zijn weer gegaan.De website staat vol met mooie foto's van eten en chefkok dit chefkok dat, helaas blijkt dus in de praktijk elke vorm van aanpassingsvermogen. Met een beetje creativiteit hadden ze ons best tegemoet kunnen komen. Daarnaast na een eerste contact nooit meer reactie ontvangen.

14. We kwamen aan, en we waren het 2e tafeltje. Was half 9. Mevrouw die ons bediende begon al gelijk over “wij gaan wel zo sluiten, het is dat we nog een andere tafel hadden die laat kwam dineren” dus heel gewenst voelde wij ons al niet. Vervolgens vroeg ze later of ze al kon vegen, dit was geen probleem uiteraard. (Wij werken beide ook in de horeca dus begrepen het goed.) toen zei ze tegen de andere tafel willen jullie nog een laatste ronde doen, en naar ons kwam ze vragen of we wilde afrekenen zo. Verder waren ze overduidelijk hangend over bar aan het wachten met de telefoon in de handen, luidruchtig filmpjes kijken tot we weg gingen. Ook hoorde we ze zeggen “is het al half 10? ” Zovan dan gaan we vragen of ze weg willen gaan. Erg welkom voelde wij ons niet. Als je op je telefoon wilt zitten, of wil hangen of klagen, doe dat dan ergens waar je gasten het niet kunnen horen of mee krijgen.

15. De Rooij

Kwam laat binnen Keuken zou net gaan sluiten . Bestelde met elkaar een drankje . En kon toch nog een plank met hapjes krijgen .Top . Toen we dit kregen waren wij echt onder de indruk .Schaaltje Hooglander stoofvlees .Mini satestokjes .Schaaltje kaasfondeu met walnoten . Parmaham .kippenboutjes . Breekbrood , en zoveel meer en alles zo vers Niet eerder zo mooi en heerlijks bij ons drankje gekregen Zo net voor een sluitingtijd

16. Fam.J.Geleijnse

Wij hebben ons gouden huwelijksfeest op zaterdag 9 september 2017 op 'n geweldige locatie in strandpaviljoen Zoomers gevierd, het is 'n geweldig feest geworden en de bediening was heel goed.
    Ook de BBQ was heel goed verzorgd.
    Het was gezellig.
    De afspraken die voorafgaand aan het feest besproken waren zijn tot tevredenheid goed nagekomen.
    Voor ons was het 'n feest om voor altijd goed aan terug te denken.

17. Ton en Truud Admiraal

Wij hebben een feest gegeven bij Strandpaviljoen Zoomers ter ere van ons 40-jarig huwelijk.
    Alles was tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijke, behulpzame bediening, heerlijk eten en een geweldige locatie, kortom het was top bij Zoomers!

Ton en Truud

3,6
  18. Klant is koning, maar niet bij Zoomers.
    Eerste Pinksterdag, even wat drinken met z’n tweeën bij Zoomers. Prima locatie doch bediening op alle punten slecht. Wat een erbarmelijk niveau. Allereerst zeer veel moeite doen om überhaupt iets te bestellen. En maar zwaaien en aandacht trekken en wachten tot iemand langskomt en ook nog oplet. Sterker nog, de meneer-ober komt niet verder dan ‘hallo’ te zeggen als reactie op mijn poging tot contact met hem en loopt weer simpel weg! En je dus negeert als klant. Zeldzaam onbeschoft. Hoezo je klant voor aap zetten? Uiteindelijk dan tijdens het opnemen van de order bij een ober-dame, breekt een andere ober-dame in ons gesprek in door wat instructies te geven aan haar collega. Erg hinderlijk en zeer onfatsoenlijk. In onze domheid besluiten we daarna nog iets eten te bestellen. En natuurlijk wordt dat door een andere ober-dame bij de verkeerde tafel gebracht, zien we, waarna ze in verwarring gebracht verdwijnt. En terugkomt enige tijd later, bij onze tafel. Ook dat nog dus. Slechte organisatie. Overigens was dit eten breekbrood met aioli, wat de vrouw deze huizes niet lekker vond en dus liet staan. Zonde, maar ik kon haar geen ongelijk geven, proefde ik zelf. Smakeloze hap en dus wanproduct.
    Al met al: slecht.

19. Ondanks de ontzettende drukte vandaag heerlijk gegeten. Alles super op smaak en met leuke bediening.

20. Vreselijk veel betaald. Service en kwaliteit waren onvoldoende. Nooit meer.

2,2
  21. Chantal Kuijt

Wij hebben gezellig met onze vriendinnen bij Zoomers gezeten. In een uitstekende ambiance hebben we diverse gerechten geproefd en ze waren erg lekker. De bediening was spontaan en vaak aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding was prima zodat we overall een erg goede ervaring hadden. Ons zien ze zeker snel weer terug.

22. Christien kuiper

Goed hoor. Bediening heel ontspannen maar snel en oplettend. Prijs goed, niet te duur, niet te goedkoop. Sfeer goed, gezellige mix van volwassenen en kinderen. Attent dessert voor de dames, brownie voor twee. Over dessert, niet iedereen houdt van ijs, Even zoeken naar alternatieven. Tot ziens, we komen zeker weer.

23. Alles top! Heerlijke biefstuk gegeten en je wordt heel goed geholpen. Ook een welkomstdrankje gehad!

24. Je schrikt vaak een beetje als je recensies leest. Veel negatieve en ook lomp geschreven. Mensen hebben vaak wat te zeuren, maar wij willen er altijd positief ingaan dus zijn we met z'n 4 tjes naar Zoomers geweest. Het was er erg druk vanwege een groot sportevenement, maar desalniettemin hebben we een mooi plaatsje bij de Open haard gevonden. Binnen 3 minuten een ober aan tafel en daarna nog eens twee minuten wachten voor de drankjes er waren. Helemaal goed. Lunchkaart was uitgebreid en erg smakelijk. We kozen allebei voor de carpaccio waar we lekker van gegeten hebben. Met een voldaan gevoel waren we een uurtje later weer op pad. Volgende keer diner. Lijkt ons lekker.

25. Het was een drama. Patat koud, bier warm, hamburgers rauw rood, zo vies. Ik ben zelf kok, heb me de pleuris gewerkt met kerst en deze toko kan niet eens een hamburger bakken. Bediening zeer onprofessioneel, kok had nog een kater van gisteren.

1,1
  26. Via VakantieVeilingen bij Zoomers terecht gekomen. Meestal valt het tegen als we via vakantie veilingen reserveren omdat we ver onder de kostprijs bieden maar vandaag dikke mazzel. Lekker eten met een prachtig uitzicht. Aardige bediening en het was er erg gezellig en druk. Goede besteedde bon dit keer.

27. Vriendelijk personeel en goede service. De strandtent is top! Mooie lokatie en goede sfeer. Qua personeel, uitstraling en pand een 9.

Het eten was echter behoorlijk onder de maat en eigenlijk slecht. Hamburgers Well done gevraagd, waren rauw van binnen. Kregen we 2 nieuwe (goede service) waren gevlinderd, dus over de lengte doorgesneden. Bleek nog steeds rauw te zijn van binnen.

De ribroast was ook nog helemaal roze en rauw van binnen. Erg jammer.

De vissoep was heel erg flauw en de tomatensoep erg pittig. Niet handig voor kinderen...al met al voor het eten een 4.

De kok/chef heeft duidelijk een opfriscursus nodig, of moet op zoek naar een andere baan. Erg jammer voor zo een mooie tent.

Als goedmakertje kregen we wel de koffie en thee gratis. (Goede service).

28. Gisteren met zijn tweeën hier gegeten.
    Mooi plekje bij het raam uitgezocht.
    Vooraf een portie grote olijven met huisgemaakte marinade besteld.
    Grote olijven zien er echt anders uit, namelijk groter en de huisgemaakt marinade was denk ik thuis gebleven.
    Een vispotje en stoofvleespotje als hoofdgerecht.
    Het vistpotje zat flink vol, maar ik denk dat 70 procent te harde groente was.
    De zalm en kabeljauw smaakte net als de rest, erg zuur en niet smakelijk,
    Stoofvleespotje vlees was wel in orde.
    De bediening vroeg of alles naar wens was.
    Heb bovenstaande gemeld aan 2 verschillende bediendes.
    Men vond het erg vervelend en zou het zeker doorgeven.
    Of dit gebeurd is weet ik niet,
    Wij hebben in ieder geval geen reactie retour gehad.
    Verder ook geen dessert meer genomen.
    Rekening gevraagd en daar stond alles netjes op.
    Betaald en gegaan, volgende keer gaan we wellicht elders.

29. Komen net terug van etentje bij Zoomers. We hadden vakantieveilingbon voor onszelf en de kinderen een kindermenu. Carpaccio en zalm waren heerlijk , de biefstuk iets te gaar maar patatten en de nagerechten maakten het helemaal goed. Volgende keer gaan we voor de Tapas!

30. margareth

Op een hele gezellige manier mijn verjaardag gevierd in Strandpaviljoen Zoomers. De bediening, omgeving, eten en drinken: helemaal top. Op zo'n locatie kun je een heerlijk en leuk feest vieren.

31. Nico van den Broek

Borrelen en een hapje op zondagmiddag. Jammer dat het weer niet helemaal meewerkte. Maar neemt niet weg dat alles goed verzorgd was.

Bezoekers kunnen lekker loungen op de loungebanken en hebben dan een fantastisch uitzicht op de zee. Gezellig met haardvuur. Er waren voldoende sta-tafels aanwezig. Het is ook mogelijk om je eigen play-list af te spelen.

De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. De hapjes waren heerlijk vooral de Tapas. Vooral het uitzicht op de zee is fantastisch.

Uitstekende locatie en al met al was het een geslaagde en gezellige middag.

32. De bookcrossers in Nederland houden al vanaf 2004 hun grootste meeting aan het Castricumse strand bij Zoomers (en diens voorganger), altijd tot volle tevredenheid. Mensen zijn afkomstig uit het hele land en genieten erg van deze plek. De bediening is goed geregeld, men helpt mee als er meubilair versjouwd moet worden, er worden zaken geregeld zonder dat er om gevraagd hoeft te worden. Kortom; uitstekend. Dit draagt zeker bij aan de goede sfeer tijdens deze bijeenkomsten. Afgelopen zondag, 5 juli, waren we er weer en gelukkig bleek het bovenstaande nog altijd waar. De keuze aan drankjes is ruim voldoende, qua eten is de keuze voor de lunch prima, voor de avondkaart zou iets meer keuze niet verkeerd zijn (of andere gerechten dan op de lunchkaart staan). We hopen in 2016 opnieuw bij Zoomers te komen!!!!

33. We vierden ons 20 jarig huwelijk met 40 man met een barbecue. Het was fantastisch, zeker omdat we de grote zaal erbij hadden. Dank.

34. Mariska El Ouni

Wij hebben een teamsessie ghouden met aansluitend een heerlijke lunch. De vergaderzaal was prima, goed ingericht, alles aanwezig. Bediening was uitstekend, tijdens de ochtendpauze ook nog een echt heerlijk gebakje. De lunch was zeer uitgebreid, met flink veel keuze. Ik kon het niet op, uitstekende klantgerichte bediening. Sfeervol rustgevend interieur. Kortom Zoomers heeft zeer positief bijdragen aan onze sessie.
    Mariska El Ouni, afdelingshoofd Welzijn gemeente Opmeer

35. Vanmiddag bij Zoomers afternoon tea. Werd geserveerd in ongezellige ruimte naast de toiletten. Viel erg tegen. Te gekruide tomatensoep was niet heet. Theewater warm, ook niet heet. Kleine afbakbroodjes waren niet vers en karig belegd. Miniscone met mini bakje jam. Taartpuntjes vochtig en duidelijk uit de vriezer gehaald. Geen bonbons. En dat voor € 21,50 pp. Foei!!

3,9
  36. Wij hebben de hele dag vergaderd in een kleine, maar gezellig ruimte, waar we ongestoord aan het werk konden. We werden de hele dag voorzien van heerlijke hapjes en drankjes. Ook de lunch was uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug.

37. Prima vergaderlocatie en heerlijk gegeten.

38. Kees en Hanny Louter

Geregeld bezoeken wij Zoomers, altijd is het weer goed. Bijzonder gezellig en correct personeel.

Dus, 50 jaar getrouwd. Wij met onze familie en vrienden naar Zoomers. Al onze gasten waren zeer te vreden over deze feestmiddag. De buffets waren perfect en de bediening geweldig.

Dank je wel Irma.

Kees en Hanny

39. De ambiance was prima voorbereid. We mochten ook alles naar onze hand zetten, zoals ballonnen en slingers ophangen. Nootjes en tortillachips stonden klaar op de tafels, net als lichtjes en bloemen, helemaal goed. De wrap-hapjes waren heel lekker. Het buffet was heel gevarieerd en erg lekker, mooi servies. Alle gasten vonden het eten lekker, schepten van alles iets op en hadden daardoor een heerlijk gevarieerd, maar vol bord! De dessertplateaus waren heerlijk vers; kleine taartjes, spekkoek, nogasnoepjes. En de verse slagroom werd ook gewaardeerd. De koffie was goed, ook nog met een koekje!

Wat heel goed was, was dat er veel bladen rondgingen met veel variatie in non-alcoholische dranken. Zoals spa rood, spa blauw, cola, vruchtensap. Lekkere wijn.

De aanpassing van de tafels om te kunnen dansen ging zonder dat wij daar enige hinder van hadden. De muziekinstallatie was perfect. We mochten onze eigen muziek draaien. We wisten niet hoe hard we de muziek mochten zetten, maar het personeel had perfect in de gaten hoe hard het gewenst werd.

Het personeel was aardig en gericht op ons en het welslagen van ons feest. Dank jullie wel voor een feestavond, die iedereen zich nog lang zal herinneren!!

40. Geregeld eten of borrelen we bij Zoomers, elke keer weer is alles goed geregeld.
    Vandaar dat wij dit jaar ons huwelijksfeest, diner en receptie ook bij Zoomers hebben gevierd.
    Alles was werkelijk voortreffelijk! Beter hadden wij ons niet kunnen wensen.

Kortom een aanrader voor iedere gelegenheid, of dat nu een borreltje drinken, uitgebreid diner of feest is!

41. Simone Ravier

Ik kom zelf al jaren bij Zoomers, eindig daar vaak na een wandeling door het duin of over het strand voor een drankje. Ook 's avonds is het lekker eten en in de winter heerlijk met een drankje en/of hapje bij het haardvuur zitten.
    Onlangs voor de tweede keer ook voor mijn werk daar een bijeenkomst georganiseerd. Alles weer keurig verzorgd, correcte bediening, eten prima en leuke sfeer.

42. Carolina

Wij waren bij Zoomers met een groep van 45 Zonnebloemgasten. Ze hadden 2 strandrolstoelen tot onze beschikking waardoor we een paar gasten tot aan de zee konden brengen. Het eten en drinken was helemaal top. Uitstekende bediening.
    Maar veel gasten in de rolstoel of met een rollator en het paviljoen heefte een aantal drempels.
    Na afloop nog gezellig op het terras gezeten.

43. Wij hebben bij zoomers ons bruiloft gesloten en gevierd.
    Een betere locatie kon er voor ons niet zijn.

Het eten, drinken en de sfeer zijn alle drie perfect!

Voor wie die net als wij een ontspannen trouwlocatie zoekt is bij zoomers echt op het juiste adres.

44. Betty Liebregts

Wij hebben onze najaarsvergadering bij Zoomers gehouden; workshop op het strand met mooi weer, fantastisch!! Het lunchbuffet was gevarieerd en erg lekker. De locatie is sfeervol, het personeel vriendelijk en enorm flexibel. Kortom, een aanrader!

45. Wij hebben genoten van een familiefeest bij Zoomers. Prima vriendelijke dienstverlening, en uitstekende maaltijd. De flexibele opstelling vanaf het eerste contact gaf de doorslag om te reserveren.
    De locatie van het paviljoen en feestruimte is helemaal top, sfeervol en de deuren naar het strand erbij maken het compleet. Een iets groter buitendeel voor (grenzend aan) de feestzaal zou de sfeer kunnen verhogen. Nu staat daar 1 tafeltje.

We komen graag eens terug, na ons geslaagde feest hebben we besloten dat sowieso te doen.

46. Saskia Veen

Na een heerlijke strandwandeling hadden we ons echt verheugd op de lunch bij Zoomers.
    Om half twee de bestelling gedaan voor een twee broodjes kip. Om twee uur was er nog niets geserveerd.
    Aan de langslopende serveerster gemeld dat we tot tien over twee zouden wachten en anders kon ze de rekening brengen. Om kwart over twee werden de broodjes, niet warm, niet lauw maar koud bij ons geserveerd. Nadat ik daar over geklaagd had zou het voor mij weer warm gemaakt worden. Mijn man heeft het koud op gegeten. Om half drie werd mijn inmiddels warme broodje opnieuw geserveerd die ik in mijn eentje heb opgegeten. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt, dat je bijna een uur op een broodje moet wachten en het dan vervolgens koud geserveerd krijgt. .De bedrijfsleider geeft als commentaar 'de volgende keer zal ik het helemaal goed met u maken". Dat zijn natuurlijk loze beloften. Hoe stelt hij zich dit voor? Moeten wij ons melden als wij de volgende keer komen?
    Ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren omdat er meer strandtenten zijn. Het was een domper op een heerlijke dag.

47. Jasper van Greuningen

Onlangs een etentje gehad met het bedrijf.
    Vooraf kort met Zoomers besproken over de mogelijkheden en budget.

De hele avond was echt boven verwachting!

Zowel ik als de collega's waren erg onder de indruk!

Het eten was erg goed. Ongelooflijk wat ze op de tafel presenteren!
    De hele avond was top en een absolute aanrader.

Laat je verrassen, je zal niet teleurgesteld worden.

48. Ik ben hier wel vaker geweest. Het paviljoen is verzorgd, ruim en lekker dichtbij op het strand. De muziek is goed en gevarieerd. Het eten goed, zonder fratsen. Gisteren een kaasfondue gegeten. Weer eens wat anders, maar echt lekker. Met allerlei groenten, nachos's en brood. Mijn stek voor een relaxte plek op het strand van Castricum.

49. Na een rondje fietsen hier heerlijk geluncht met een vriendin. Prima bediening. Verder vind ik het fantastisch dat zij ondanks de drukte, mensen met een beperking een kans geven om hun werk uut te voeren. Zeker voor herhaling vatbaar!

50. Leuke, frisse zaak. De bediening was erg vriendelijk, niet te overdreven. Ook de service van de strandrolstoel is top. Lekker gegeten, ik ga dit restaurant zeker nog een keer bezoeken!

51. mariustiny

Je vroeg hoe we het strandfeest hebben beleefd, qua locatie, erg gezellig. Qua service, netjes. Qua verzorging, heel goed, we kwamen niets te kort. Je keek niet op een kwartiertje, qua arrangementen, het zag er gezellig en warm uit, alleen de kachel in de midden vond ik wat eng voor de kleine kinderen. We hebben erg genoten, en jullie hebben ons een hele fijne middag bezorgd.

Succes met het Strandpaviljoen
    Hartelijk groet Marius enTiny Balvert.

52. Met een vv voucher voor 't eerst komen eten in Zoomers met een mooi plekje aan het raam met zicht op het strand.
    Dat was al een geste.

De ontvangst was hartelijk, totaal niet de 2de-rangs behandeling, die een aantal restaurants met vv-promotie bezigt.
    De jonge jongen in de bediening was zeer correct en handelde alsof hij dit vak al 10-tallen jaren uitoefende, klasse.

Voorgerecht was een heerlijke bospaddestoelensoep. Als extra bestelden we brood met kruidenboter met keus uit 3 (echte boter, aiolli en tapenade); volgens ons biologisch en zelfgemaakt.

Als hoofdgerecht zalm met diverse groentegarnituren (wortelpuree, groene asperges, aardappeltjes en maiskolven), allemaal lekker gegrild en knapperig.
    Mijn vrouw de runderentrecote met o.a. pastinaak en rode bieten. Haar smaakpapillen vierden feest met het biologische vlees van de Ierse ossen.

Vervolgens een toetje van de chef; leek mij zelfgemaakt ijs in een mooi bruin papiertje gewikkeld. Alhoewel het even werken was om het ijs te lepelen, was het eetgenot hiervan des te groter door de goede smaak.
    De bedienende jongen (nog een keer aanhalen, want we waren onder de indruk) werkte correct en lekker vlot. Vroeg ons of we het volgende gerecht al wilden laten aankomen of nog even wachten.

Bij afrekenen zei ik, dat we zeker weer terug zouden komen, dan met mijn moeder erbij.
    De bedienende jongen vroeg of we dan weer met een voucher zouden komen, omdat dat voor ons voordelig was (wat een klantgerichtheid).
    Ik zei, dat de voucher idd voordelig is, maar dat we dit gebruikten om nieuwe, goede plekken te leren kennen. We zouden dus zsm weer naar Zoomers komen als 'gewone' gasten om de rest van de kaart te proberen van de lente/zomer & misschien ook wel de high tea.
    Wanneer we naar 't strand van Castricum komen van de lente/zomer, weten we iig waar we lekker kunnen eten & loungen (bij de mooie design open haard van Zoomers).

Kortom, zeer geslaagd verrassingsmenu van de chef voor onze vv voucher/eerste kennismaking met Zoomers

53. Ger Zuiderman

Deze week heb ik samen met mijn vrouw een high tea genoten op het strand bij Zoomers. Wat een culinaire verrassing en wat een gezellige entourage. Ondanks het feit dat ik een bon van vakantieveiling had was ik zeer te spreken over de service en prijzen. Heerlijk genoten voor een prima prijs. Echt een aanrader!!

54. Gisteren kaasfondue gegeten met een bon van vakantieveilingen. Sfeer is erg goed, leuke ambiance. Het eten kan beter, smaak is op zich goed maar de kaasfondue was een beetje gaan schiften. Frietjes erbij waren een beetje aan de slappe kant. Bediening was goed. Prijs (van drankjes e.d.) is aan de hoge kant.

6,5
  55. Eric en Jacqueline

Wij hadden via vakantieveiling een heerlijke high tea gewonnen. We moeten eerlijk zeggen: wat een aanrader. Heerlijke broodjes zoetigheden en thee. We doen dit wel vaker dus we weten waar we het over hebben maar dit was echt 1 van de betere. Mooie lokatie en prima bediening.

56. Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Zoomers van het nieuwe wintermenu, dit is dan ook zeer zeker een aanrader het was heerlijk. Bediening was zeer vriendelijk, en de sfeer zo op het strand is erg leuk. Ook wij komen zeker snel een keer terug

57. Deze week ging ik met 3 vriendinnen eten bij Zoomers. En wat was het weer heerlijk. Alle vier hebben we zeer genoten van het lekkere eten en de wijntjes. Met de regen op de ramen, en harde wind buiten, zaten wij gezellig warm en droog. De bediening was zeer attent, en vriendelijk. Het is dan ook een aanrader voor iedereen, om te gaan eten bij Zoomers!! Ons zien ze snel weer terug!!

58. Gisteravond heerlijk gegeten. De openhaarden, gezellige sfeer en leuke bediening zorgden voor een heerlijke avond.

59. Absolute wereldtent, goed eten, vriendelijke bediening, gezellige ongedwongen sfeer. Afgelopen week heerlijk bij de open haard gegeten en wederom genoten! Wij komen graag weer terug

60. Heerlijk gezeten en lekker gegeten! Leuke bediening erg spontaan. Ja ik kom hier vaker!

61. het worst/kaasplankje was al van bedroevende supermarktwaliteit. Maar onze twee hoofdgerechten overtroffen alles: de Ceasar-salada was te klef om met mes en vork aan te pakken en was duidelijk de avond ervoor al klaargemaakt, de schol was te vet om visolie van te maken. 'Hoogtepunt' was de totaal fantasieloze salade on the side bestaand uit taai geworden komkommer, met zilveruitjes (??). O ja, de wachttijd voor deze lekkernijen bedroeg liefst 1.30 uur. Zelden slechter gegeten dan hier.

1,2
  62. Jan Smit

Eten bij Zoomers is niet helemaal 100%. bediening is vriendelijk, het het eten was lauw. Toen het voor de tweede keer terug kwam was het wel goed, weinig groenten. Voorafje en nagerecht was wel goed. Toen wij aan het eten waren begonnen ze al met opruimen en schoonmaken(chloor lucht in restaurant). Door het lauwe hoofdgerecht hadden wij recht op een gratis kopje koffie, volgens het bedienend personeel. Toen wij om de rekening vroegen hadden ze het kopje koffie gewoon op de rekening gezet. Personeel stond diverse malen met z'n allen rond de bar niks te doen.

63. Na zaterdag de recensie van over de tong te hebben gelezen wilde ik het zelf eens meemaken. Lekker eten op het strand. Zondag was het dan zo ver. Na eerst een heerlijke wandeling met gezin te hebben gemaakt neergestreken bij Zoomers. Hoewel het erg druk was, was de bediening vrolijk en snel bij onze tafel. Kennis van de wijnkaart bleek inderdaad goed en lieten we ons de sauvignon blanc goed smaken. Ik heb gevraagd naar de recensie in het NHD en eigenlijk verontschuldigde de bediening zich gelijk. Ze waren erg tevreden met het cijfer maar dit was gebaseerd op de oude winterkaart. Over de nieuwe kaart was ze veel meer te spreken. De nieuwe chef had er zijn ziel en zaligheid ingestoken en dat klopt. Om niet terug te vallen in sate van kippedijen die erg werd geprezen had ik gekozen voor de maiskip met polenta, ratatouille, en kerrie/dragon roomsaus.
    Een ware verrassing met een echte smaaksensatie. De frieten waren prima en ook de garnituren groente waren goed op smaak en had ik zowel een frisje als zuurtje. Wat enorm lekker en wat een verwennerij. De prijs enorm in verhouding en dat je eigenlijk zou verwachten dat die wat hoger zou uitvallen. De zaak is immers tip top in orde en je kan merken dat hier mensen met hart voor hun vak bezig zijn.
    Ik ben benieuwd waar over de tong ons nu weer heenbrengt.

64. Wij hebben reeds vele malen bij Zoomers gegeten en onze ervaring is vooral dat het heel erg wisselend is. De ene keer klopt alles; vriendelijkheid v.d. bediening, vlot en lekker eten, goede porties etc. Maar de andere keer klopt er helaas weinig van. Onze laatste ervaring was lunch met 5 personen in een vrij volle tent op een mooie winterdag. Bediening was oke maar niet top, porties echt matig en presentatie ronduit pet. De uitsmijter zonder enige garnituur, broodje kroket niet in verhouding. Kleine kroket, te lang gefrituurd waardoor van binnen droog, niet meer warm op veel te groot broodje met twee plakjes komkommer als garnituur. De nabestelling van nog een kroket duurde lang en toen hij kwam had het duidelijk al een tijd staan wachten want ook weer lauw. Toch een flinke rekening en dat was niet in balans met de kwaliteit en hoeveelheid. Een week eerder bestelden we voor 1 persoon (kind) een gebakken schol en het duurde bijna een uur voordat dit ene gerecht kwam! We zullen het nog wel een keer proberen maar dan moet het toch echt beter anders haken we alsnog af.. Jammer.

5,3
  65. We waren met 5 personen op zaterdag 14 januari.
    Stoofpotje met veel vet, kipsaté net aan goed doorbakken,
    schol en kaasfondue prima.
    Toetje was heerlijk, maar veel te duur voor het gebodene.

Vrouwelijke bediening was slecht. Reageerde niet correct op een tweetal opmerkingen, serveerde borden voor iemand langs.

Kortom, dit was ons eerste en laatste bezoek.

66. Wat een wereldtent is dit zeg. De loungebanken bij de open haard zijn super. Wij wilden daar eten met ons gezin (5 in totaal) en daar maakten ze geen probleem van. Wel werd ons aangeraden aan een tafel plaats te nemen in verband met de ruimte, maar toen we dat niet wilden konden we gewoon blijven zitten. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Ook heerlijk dat Jody, onze hond meemocht en voor haar was er zelfs een zakje met eten en een eigen heinekentap met water. Bediening was supervriendelijk en snel. Hier komen we zeker nog een keer terug.

67. gabrielle

Zoomers is echt geweldig. Hele vriendelijke bediening, in de vorm van Maaike die mijn zoontje heel goed heeft bezig gehouden. Eten was heel goed en ondanks de enorme drukte stond het in een mum van tijd op tafel. Ik zou mensen met kinderen dit restaurant met uitzicht op zee zeker aan willen raden.

68. Maaike nota

Jammer genoeg geen positieve ervaring vorige week. Ik kom uit Castricum en was wel gewend altijd lang te moeten wachten bij Zoomers, maar vorige week gingen we met een groep van 10 mensen voor mijn moeders verjaardag uiteten. Het was niet mooi weer en erg rustig binnen. Er werd ons verteld dat voor groepen met 10 mensen de regel is dat er dan van een menu van 2 keuzes wordt besteld; vis en saté. Of het kindermenu van de kaart. Wij wilden graag gewoon van de normale kaart bestellen, maar dit kon absoluut niet terwijl het restaurant voor meer dan de helft leeg was. Als er 2 groepen van 5 binnen waren gekomen zouden die gewoon geholpen zijn. Dit werd allemaal verteld door een jongen van 17 die zich heel ongemakkelijk voelde door de situatie en niemand kwam er bij. Wij zijn weg gegaan na ons drankje en gaan nooit meer naar Zoomers toe dankzij deze slechte ervaring.

69. Ben van het weekend bij Zoomers geweest. Maar tegenwoordig is een strandtent geen strandtent meer... Maar een echt Strandpaviljoen. Wat is dat groot en ziet het er gezellig en sfeervol uit. Mooie openhaard en een mooi goed uitzicht. Waar je ook gaat zitten.. er is overal uitzicht op zee. Ik heb genoten van een lekker lunch en diverse 'nieuwe' drankjes geproefd... Hmmm lekker hoor en leuk weer eens wat anders dan koffie of thee... Ik had een ice tea met smaakje en mijn vriend een chai tea latte. Leuk.. Ik heb gister gereserveerd voor de restaurantweek! Ben benieuwd!

70. Enorm positief. Wat een uitdaging voor een strandtent om met zoveel kwaliteit en uitstraling voor de dag te komen. Ondanks het slechte weer heerlijk gezeten, eerst bij het raam voor een gigantisch mooi uitzicht. Daarna bestelt. De vriendelijke ober raadde ons een glas champ de ville gold aan. Heerlijke wijn met een mooie volle smaak en afdronk. Dan het eten. Jammer dat er niet zo veel keuze was maar gelukkig konden we ook buiten de kaart om kiezen. Uiteindelijk ben ik voor de duo tonijn en een ouderwetse tournedos gegaan. Vakwerk. Erg verrast door het duo en de tournedos precies op smaak. Dikke complimenten aan die toch al loeidrukke keuken. Daarna hebben we nog gezellig nagezeten aan die prachtige openhaarden. Ik ben erg onder de indruk van de kaart en presentatie. Jammer dat ik niet in de buurt van het strand woon, anders was ik hier heel vaak te vinden.

71. De tent ziet er op en top uit, echt uitnodigend om er een hapje te gaan eten. De witte wijn is ontzettend lekker maar het eten bleek een afknapper te zijn. Jammer eigenlijk omdat het verder zo'n mooie tent is waardoor je dit gewoonweg niet verwacht. Of het er nou aan ligt dat alles uit de vriezer kwam ofzo, geen idee maar hier zouden ze echt naar moeten gaan kijken want het is echt zonde. Drankje oké, maar voor het eten gaan wij toch liever naar een andere tent.

5,3