1. Zojuist een poging gedaan om bij Monterosso te gaan eten. Vroeger was dit onze favoriete pizzeria, maar na een paar slechte ervaringen (lang wachten, verbrand eten etc.) gaven we het vandaag een laatste kans. Maar deze hebben ze grandioos verpest.

Het duurde al bijna een kwartier voordat we überhaupt de kaart kregen en drinken konden bestellen. Vervolgens werd er ineens vlak naast ons een extra tafel geplaatst, waar mensen naartoe moesten verhuizen die notabene al zaten te eten. De reden hiervoor is dat ze perse een extra groep plek wilden geven terwijl dat eigenlijk niet kon. Deze extra tafel werd echter zo dicht naast ons geplaatst dat degenen van ons (3) die tegen de muur zaten er niet meer uit konden zonder dat er 2 mensen van de andere tafel op moesten staan.

Toen we hier iets van zeiden werden we ook nog eens ronduit onbeschoft behandeld. Dat was voor ons de druppel en we zijn gegaan. Nooit meer Monterosso!