Bezorgrestaurants in de buurt van Monterosso

3. Betalen American Express Master Card Visa

1242208862 43
1369819787 65
1376200333 66
1395341972 68
1420864157 61
1471908527 54
1510191804 54

1. Heerlijk gegeten, zeker om nog eens terug te gaan. Heb er met mijn kinderen en kleinkinderen van genoten.

2. T Janssen

Goede kwaliteit voor een goede prijs! Vriendelijke en goede sfeer.

3. Stans en Peter

Intiem, gezellig restaurant. Echt Italiaanse sfeer. Lekker eten aangepast aan je wensen. De bediening wil het je echt naar de zin maken. Altijd een extra koffie/ thee van het huis vóór je vertrekt.

4. Patrick

Na aanleiding van recensies voorzichtig geboekt maar het viel ons super mee. Bediening was vriendelijk en snel. Voorgerecht was heerlijk maar veel waardoor ik het hoofdgerecht net niet op kon! Koffie en thee na was van het huis. Pizza was erg lekker. Komen zeker weer terug

5. Susanne

Het eten is super en de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Helaas laat de ambiance te wensen over. Wat vernieuwing in het interieur zou niet verkeerd zijn. Verder komen wij hier graag en halen we geregeld af. Sinds kort bezorgen ze ook, helemaal top!

6. Anoniem

Waardeloze service, eten valt tegen.

7. Zojuist een poging gedaan om bij Monterosso te gaan eten. Vroeger was dit onze favoriete pizzeria, maar na een paar slechte ervaringen (lang wachten, verbrand eten etc.) gaven we het vandaag een laatste kans. Maar deze hebben ze grandioos verpest.

Het duurde al bijna een kwartier voordat we überhaupt de kaart kregen en drinken konden bestellen. Vervolgens werd er ineens vlak naast ons een extra tafel geplaatst, waar mensen naartoe moesten verhuizen die notabene al zaten te eten. De reden hiervoor is dat ze perse een extra groep plek wilden geven terwijl dat eigenlijk niet kon. Deze extra tafel werd echter zo dicht naast ons geplaatst dat degenen van ons (3) die tegen de muur zaten er niet meer uit konden zonder dat er 2 mensen van de andere tafel op moesten staan.

Toen we hier iets van zeiden werden we ook nog eens ronduit onbeschoft behandeld. Dat was voor ons de druppel en we zijn gegaan. Nooit meer Monterosso!

8. Weetikwel

Zojuist 2 pizza's besteld en zelf opgehaald. Bij thuiskomst tref ik aan: Beiden 1 helft verbrand en andere kant spierwit, saus wat er gewoon afloopt (autostoel zit er zelfs onder), zeer weinig ingrediënten die er tevens gewoon in het midden opgegooid zijn. Pizza's zagen er gewoon zeer belabberd uit.
    Eerlijk is eerlijk: de smaak was goed.
    Eerste en laatste keer.

9. Jan Lubbersen

We hadden gereserveerd voor 5 personen + extra plaats voor een baby. De tafel stond uitnodigend klaar. Monterosso is een gezellige en intieme tent. Het eten is lekker en goed verzorgd. Vers stokbrood met kruidenboter. De bediening is hartelijk.

10. Gezin met 2 kleine kinderen gegeten. De sfeer is zeer matig. Het is oude meuk en nooit up to date gemaakt. De bediening is zeer simpel en weinig beleving. Dan het belangrijkste, het eten, is zeer matig. Spaghetti Bolognese is eigenlijk eenvoudig, maar de saus is vettig en de pasta drijft erop. Pizza is zoutig en de bodem is allesbehalve krokant. Ze moeten nog veel verbeteren voordat ik weer kom.

11. Eten was van aardige kwaliteit, echter moet er nogal veel betaald worden voor wat kleine stukjes eten. Abnormale prijzen.

De service was oké, de Italiaanse ober deed zijn best.

12. Elke keer als we hier gaan eten is de kwaliteit zeer goed.

13. Els Hendriks

Canneloni niet gaar. De ossenhaas was smakeloos, doorbakken en leek een smal stuk bavet. De aardappelschijfjes waren oud en gerimpeld en de bloemkool was grijs en koud. Echt vies.

De serveerster was erg aardig, de eigenaresse is moe en vindt er niks meer aan, denk ik. Kon geen goede avond af en na klacht kregen wij het antwoord van de serveerster dat de ossenhaas altijd goed is. Ze keek ons nog niet aan.

Het is ook niet schoon, vies tafelkleed en erg stoffig (zie dakpannen in de zaak, die hebben al heel lang geen water gezien). Bah.

14. Bij aankomst leek het Restaurant wel oke. We kregen een tafel toegewezen, konden drankjes bestellen en kregen de menukaart.
    Nadat het eten besteld was, waren de glazen nog voor afronding van het voorgerecht leeg. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht weer drinken besteld en vrij vlot gekregen (20:00). Eenmaal om 20:20 was zowel het eten van het hoofdgerecht afgerond en de glazen drinken leeg. Het duurde tot 21:00 totdat we de desserts konden bestellen en nog voor ik wat drinken extra kon bestellen, was de bediening al weer weg.
    Eenmaal nagerecht gehad (de lege glazen van de drankjes stonden al 1 uur op tafel). Uiteindelijk hebben we pas om 22:00 de rekening gekregen. De bevinding als klacht naar de eigenaar gegeven en hierbij als compensatie een drankje op het huis gekregen.
    Ik denk niet dat ik hier nog snel terug zal komen en raad het ook mensen om mij heen af. Het eten is prima, maar de service belabberd.

15. Marianne

Wat een vreselijke zaak. We moesten bijna anderhalf uur wachten op ons eten. Zo druk was het niet. Eigenaresse reageerde onbeschoft toen we er over klaagden. Kregen we uiteindelijk het eten smaakte de lasagne aangebrand!!! De aankleding van de zaak is ook van het jaar nul. Dit was de eerste en laatste keer.

16. Mariëlle de groot

Ik woon nu al een paar jaar in Oss en dit is ver uit de beste Italiaan in Oss en omgeving! Wel vind ik het eten af en toe wat pittig en zout, maar dat verschilt per keer. Het personeel is heel vriendelijk en je kan ook zelf je pasta of pizza aanpassen naar je eigen wens. Het restaurant zou wat vernieuwing kunnen gebruiken qua inrichting en menukaart maar voor de rest prima!!

17. Wij komen regelmatig eten bij monterosso en het eten is er heerlijk. Overigens staat er een heel lief meisje die helaas alles allee moet doen. Ze staat helemaal alleen en kan het eigenlijk niet aan. Hierdoor moeten mensen lang wachten en dat lijkt me juist in deze tijd niet goed voor je klanten kring. Hopelijk doen jullie hier iets aan want voor de rest is het super.

18. Allessandro

Smoezelige zaak met vage bediening.
    Als je niet beter gewend bent is het eten wel redelijk, wel erg zout!!
    Controleer de rekening voor het betalen, want anders zorgen ze zelf wel voor een flinke fooi door extra drinken erop te zetten.

Voor ons geen 2e keer!

19. Jeetje wat een slechte bediening. De eigenaar was druk met vanalles en nog wat. Dan liep er nog een blonde wat oudere niet representatieve vrouw rond, die nog niet eens kon groeten. Toen we om de rekening vroegen was ze er wel snel! Het eten was op zich prima, maar binnen een half uur waren we ook weer buiten. Er was nog wel een ander jonger meisje aan het werk, die wel vriendelijk was, maar in haar eentje natuurlijk niet alle tafeltjes kan bedienen. Wij gaan hier nooit meer naar toe!

20. Al jaren mijn favoriete Italiaanse restaurant in Oss... en ik probeer iedere keer weer wat anders uit van de kaart (die heel erg ruim is en veel keuze bied).

21. Super leuk!!! En gezellig echt alsof je op vakantie bent in Italie. Het eten is erg goed!!! (vooral spaghetti Rossa).

Super!

22. Als je naar een restaurant gaat kom je voor de sfeer en het eten.. En als die beide niet goed zijn, is het gewoonweg geen goed restaurant.
    De pizza's smaken (dankzij de kaas) naar iets dat ik niet kan beschrijven en de pasta's.. Matig. Te veel peper en te weinig andere ingrediënten.
    De inrichting is saai, als je een uur daar naar zit te kijken en de bediening is ook niet super goed.

Het enige dat ik wel lekker vind is de kruidenboter en de kaas als je een pasta afhaalt. (beste kruidenboter en kaas in Oss naar mijn mening).

23. Supergezellige sfeer, echt een aanradertje. We komen hier nu al 20 jaar. In onze verkeringstijd bijna elke week, nu met de kids paar keer per jaar. Zelfs de jongens zijn jullie overheerlijke lasagne niet vergeten. Complimenten.

24. Goed eten, alleen een beedtje weinig carpaccio.

Hoofdgerecht was goed, zalm pasta met broccoli, specialiteit van de zaak. Deze was ook zeer de moeite waard. Alleen de schil zou van de paprika gehaald kunnen worden.

25. Goede pizza calzone. Niet zo'n natte doos als in sommige restaurants. Attente en vlotte bediening. Aanrader!

26. Wij eten vaak bij Monterosso, een echt Italiaans restaurant met Italiaanse koks! Pizza, pasta en alle andere gerechten worden met zorg gemaakt en worden meer of minder pittig gemaakt als je dit liever hebt!

27. We komen hier vaak om lekker te genieten van een pizza! Natuurlijk kun je ook iets anders pakken dan een pizza, voor de verandering.

Verder zie ik geen opmerkingen en kan ik ook geen negatieve punten opnoemen.

28. d'n brok

Inrichting is echt typisch Italiaans, je ziet de rotzooi aan de muur die je in elk Italiaans resteurant ziet. Jammer genoeg hebben ze totaal geen smaak qua inrichting, haha.

Te lang moeten wachten, dat wachten gebeurt overal, het is alleen wel een teken dat er véél mensen komen en die komen er niet voor niets.

Het is er altijd druk en beste mensen, neem eens iets anders dan een pizza.

Het eten is gewoon lekker en er is keuze genoeg.

Aanraders voor mijzelf zijn de Pasticcio en de Canneloni, heerlijke deeggerechten gevuld met gehakt en de authentieke saus.

29. johan kersten

We hebben hier laatst heerlijk gegeten.

Vriendelijke bediening, helemaal goed.

30. Geen goed restaurant en ik kom er zeker nooit terug.

Pizza was smakeloos en nat. Je kon b.v. geen stuk snijden en dan dat stuk met de hand eten. Voorgerecht champignons genomen, ook smaakloos. Het restaurant ziet er niet schoon uit.

Bediening redelijk.

31. Linda 17 punten

Al een paar keer daar gegeten en elke keer was het heerlijk! Het personeel is heel erg vriendelijk en op het eten hebben we niet lang hoeven wachten.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

32. Afgelopen zondag ben ik er wezen eten met z'n vijven. Het eten duurde wel lang, maar als je eenmaal het eten voor je neus kreeg was je dat allemaal alweer vergeten. Het was echt lekker eten.
    Naderhand werd er ons nog een drankje gebracht van het huis, mijn kinderen kregen een snoepzak mee. Het maakte ons gelukkig dat onze kinderen iets lekkers mee kregen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

En top van de bediening, dat ze ondanks de drukte zo ''cool'' bleven. Ondanks dat er veel mensen waren die klaagden dat het te lang duurde. Maar wachten doet wonderen!

33. Een gezellig Italiaans restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De gerechten zijn van verse ingredienten gemaakt en dan heb je mij al gelukkig gemaakt! Gastvrije mensen en vriendelijke bediening. Wij komen terug!

34. Absoluut het beste restaurant van Oss als het over Italiaans gaat! Ik was vooral tevreden over het eten en het personeel, ze zijn behulpzaam en ontzettend lief!

35. D den Dikken

1 keer en nooit meer; ben daar ooit met een gezelschap wezen eten en alles ging mis. ( 15 personen)
    Verkeerde gerechten, die ook nog bij de verkeerde personen werden neergezet, schreeuwend personeel en volgens mij, behalve de eigenaar, geen Italiaan in de keuken.

36. Kees 17 punten

Wij gaan hier regelmatig eten en zijn bijna altijd wel tevreden. De uitstraling is "authentiek" Italiaans, met de bekende hangende wijnflessen en allerlei Italiaanse meuk aan de muren.

Zonder enige twijfel het gezelligste Italiaanse restaurant van Oss. Monterosso heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding, een ruime kaart en heel leuk en vriendelijk personeel. Wij hebben altijd een beetje het gevoel in Napoli te zitten.

37. Gisteren gegeten met een wat grotere groep in dit restaurant. Helaas is het ons niet zo goed bevallen.

Aan het personeel ligt het absoluut niet want dat is lief en behulpzaam, maar helaas was het eten niet echt heel smakelijk en viel de grote van de porties ook erg tegen.

Wat ook minder was is het meubilair want na een uurtje zitten begonnen bij meerdere mensen de knieën en billen behoorlijk pijn te doen.

Om het dan toch weer een beetje positief af te sluiten kan ik zeggen dat de prijzen dan wel weer heel redelijk zijn.

Al met al toch niet voor herhaling vatbaar.

38. Richard

De kwaliteit van het eten lijkt achteruit gegaan.
    De bediening is soms matig.