Op dit adres zit nu: Brasserie Den Osse

1. Ada en Jos

Wat een aanfluiting. We kwamen hier regelmatig, maar het peil was nu drastisch gezakt. Het begon al fout: de amuse was een lepel met fabriekshuzarensalade. We were not amused! Je denkt al direct, dat de kok zijn laatste greintje inspiratie heeft verloren. Spareribs geserveerd zonder bordje voor de ribben; zonder servetten; uiteraard ook zonder schaaltje water met citroen. Frieten, die de olie al meerdere malen hadden gezien, en dus hard en smerig waren. Twee stronkjes witlof, die levensmoe en uitgedroogd op hun bordje lagen. Een leeg glas: wordt niet naar gekeken. Na het eten: heeft alles gesmaakt? Nee natuurlijk; met toelichting aan de serveerster. Bij het afrekenen: "zonde, we waren hier altijd tevreden". Reactie : "ja dat hebt u al gezegd; nu weet ik het wel. Eén keer is genoeg". Nou, voor ons is dit ook genoeg; ons zien ze nooit meer. Kortom, het heeft in het geheel geen nut, om te gaan eten bij De Ossehut.

1,7