Er is voldoende parkeerplaats op eigen terrein.

• OV

In de Zomer periode stop de Transferiumbus in de buurt en de dagen van de markt in Brouwershaven(maandag) stopt de Boemeltrein voor de deur.

• Suikervrij

• Honden toegestaan
    • Verschoontafel
    • Landelijk
  7. Betalen pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1199142046 84
1209800913 85
1220459781 84
1412319394 85
1572202404 81
1593520139 81

1. Na ca 1.5 uur wachten kwam het eten....
    Was koud en niet lekker en er zaten niet meer dan 8 mensen buitenom ons 😕

1,8
  2. Lekker gegeten. Voor ieder wat wils. Tijd tussen de gangen was voldoende. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

3. Ada en Jos

Wat een aanfluiting. We kwamen hier regelmatig, maar het peil was nu drastisch gezakt. Het begon al fout: de amuse was een lepel met fabriekshuzarensalade. We were not amused! Je denkt al direct, dat de kok zijn laatste greintje inspiratie heeft verloren. Spareribs geserveerd zonder bordje voor de ribben; zonder servetten; uiteraard ook zonder schaaltje water met citroen. Frieten, die de olie al meerdere malen hadden gezien, en dus hard en smerig waren. Twee stronkjes witlof, die levensmoe en uitgedroogd op hun bordje lagen. Een leeg glas: wordt niet naar gekeken. Na het eten: heeft alles gesmaakt? Nee natuurlijk; met toelichting aan de serveerster. Bij het afrekenen: "zonde, we waren hier altijd tevreden". Reactie : "ja dat hebt u al gezegd; nu weet ik het wel. Eén keer is genoeg". Nou, voor ons is dit ook genoeg; ons zien ze nooit meer. Kortom, het heeft in het geheel geen nut, om te gaan eten bij De Ossehut.

1,7
  4. robert

Met zijn vijven wezen eten op zaterdag. Het was niet heel druk. Na ruim 3 kwartier gevraagd of het binnen 5 minuten op tafel kon, anders gingen we weg. Klanten die na ons binnen kwamen werden namelijk binnen 10 minuten geholpen. Toen stond het inderdaad binnen 5 minuten op tafel. Niet echt warm. Panga filet met zalm was zeer minimaal portie. Zalm nauwelijks te proeven. Vlees was goed, maar wel werd vergeten te vragen hoe de biefstuk gebakken moest worden. 1 bakje friet met wat verlepte boontjes en sla voor bij het vlees was wat weinig voor 5 personen. Bediening werd niet vriendelijk na eerste vraag waar het eten bleef. Geen aanrader.

1,4
  5. WAARDELOOS - met 4 personen wezen eten gisteren. Erbarmelijke bediening - lauw warm eten. Geen aanrader.

6. Dingemanse

Hebben een paasbrunch gedaan en we vonden het zonder iemand te beschadigen een flop. Logistiek klopte er geen hout van en eten was echt niks. We hadden gereageerd op een Social Deal en daar stond het lekker beschreven. Werkelijkheid was anders. Jammer. Weer wat wijzer geworden. Het heet Ossehut en die naam doet hij eer aan. O.A wc.

7. Hartelijke mens en heel lekkere ribbetjes en gebakken mosseltjes!

8. Echt lekker gegeten, gezellige sfeer, vlotte leuke bediening. Mix van vlees was prima, spareribs waren iets aan de droge kant, maar smaakten desondanks prima.

9. We hebben met 2 vrienden in De Ossehut gegeten. Het was helemaal goed. Aardig personeel, eten vers, lekker en ruim voldoende. Ook voor de vegetariër was het perfect. We gaan snel weer terug!

10. Martens

Kei goed, erg lekker eten voor een mooi prijsje.

11. Opnieuw zéér lekker gegeten bij de Ossehut. Sfeervolle locatie en een vriendelijke bediening. De royale gerechten worden professioneel geserveerd. Deze keer waren we blij verrast met de uitgebreide tapas schotel!

We kijken al uit naar de volgende keer!

12. Heerlijk gegeten met 4 personen. Niet gereserveerd, maar toch nog plaats (zaterdag). Voorgerecht meer dan genoeg en allemaal even lekker.
    Boven verwachting goed... Zeker een aanrader, echt top.

13. We hebben hier met vrienden gegeten. Vriendelijk personeel. Eten zeer lekker zeker niet weinig. Knusse eetgelegenheid. Je verwacht het niet maar zal verbaast staan. Een grote aanrader!!!

14. Sfeervolle ambiance en lekker eten. De sliptongen waren goed gebakken en de sparibs is ook echt een aanrader. Bediening is vrolijk en de chef ook. Ojah ze hebben goeie koffie.

15. Heb afgelopen zondag mijn 50e verjaardag hier gevierd met familie en vrienden
    Erg leuke locatie waar de kinderen zich ook kunnen vermaken.(aantal speeltoestellen buiten)
    Erg vlotte bediening en heerlijk gegeten de kok weet echt waar hij mee bezig is
    (super mals vlees en verse vis).
    Gastheer/Vrouw erg attent en altijd in voor een praatje.
    Ga zo door
    Gr Otto en Petra

16. Lia botbijl

Lekker gegeten en niet duur! Bediening prima!

17. Afgelopen zondag weer lekker gegeten bij de Ossehut. Lekkere varkenshaas met brie en pesto. Het was een flink stuk vlees van 200 gram en de bijgerechten waren voldoende. Lekkere friet en een goede bediening. Ik ga zaterdag weer. Tot dan.

18. Super gezellig ingericht. Doet met denken aan Oostenrijk. Met z'n vijven spareribs wezen eten voor een fantastische prijs (oktober menu aanbieding). Een zeer goed gevuld bord vol met heerlijke vlezige ribben. Kindvriendelijk. Het was super. We gaan hier snel weer naartoe.

19. Essen war eine Katastrophe. Abzogge ohne Ende. Mein Steak hatte knapp über 100 gr und war nur lau warm.
    Pommes zu wenig. Salat undefinierbar unter Tonnen von Dressing. Zwei Schnitzel a ca. 150 gr.

Kann jedem nur empfehlen einen Bogen um das Restaurant zu machen.

Hab noch nie so viel für so wenig bezahlt. Wenn dann die Qualität auch noch nicht stimmt 👎

(Vertaling door Eet.nu)

Het eten was heel slecht. Er werd steeds afgehaald. Mijn steak was maar net meer dan 100 gram en was lauw. Te weinig friet. De ondefinieerbare salade was bedekt met enorm veel dressing. Twee Schnitzels van ongeveer 150 gram.

Ik kan iedereen alleen maar aanraden met een grote boog om het restaurant heen te lopen.

Heb nog niet eerder zo veel betaald voor zo weinig. Als de kwaliteit dan ook nog niet goed is... 👎

2,1
  20. renny Jenkins

In Februari en in Juni heerlijk genoten van de gerechten in De Ossehut. Wij gaan altijd voor minimaal een week naar Zeeland en eten dan elke avond bij De Ossehut. We zijn echt FAN!!

Dit restaurant kunnen we iedereen aanbevelen. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, mooie locatie... Kortom, alles wat je wenst!

21. Heerlijk ongedwongen gegeten met de kerst. Geen tijdsdruk. Je kreeg de tijd om van elk gerecht te genieten en dat was het zeker. Met 20 man (inkl. kinderen) ook voor hun van alles mogelijk. Goed bezig daar in den Osse.

22. Esther vd Panne

We hebben hier eerste kerstdag met de hele familie (21 personen) gegeten. Echt een super avond. Heerlijk eten, super bediening en gezelligheid. Bedankt voor het heerlijke eten. Top!!

23. Erg lekker gegeten, super schnitzel.

24. Wolfgang Schmidt

25. Renny Jenkins

Afgelopen week 4 dagen Zeeland bezocht en uiteraard alle dagen bij de ossehut gegeten. Het was weer prima verzorgd en de bediening verdient een pluim. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijk eten en indien gewenst krijg je extra friet/ groente/ etc. Wel een kleine tip: ga niet aan de bar met laptop zitten terwijl gasten binnenkomen. Dat geeft niet perfecte indruk.

Groetjes uit Limburg en wij komen zeker terug!!

26. Samen met mijn vriend was ik een weekje naar Zeeland. We zijn bij veel verschillende restaurantjes wezen eten. Over de Ossehut zijn we erg te spreken. we werden gast vriendelijk ontvangen. De zaak zag er erg gezellig en knus uit. Normaal nemen wij alleen een hoofdgerecht omdat we studenten zijn en het snel te duur wordt voor ons. Maar door de goede prijzen op de menu kaart konden we nu ook een voorgerecht bestellen. Ik had de salade met brie en mijn vriend de gamba's. Deze waren erg goed! We werden snel bediend. Als hoofdgerecht hadden wij de spare ribs en tournedos. De tournedos was rood gebakken en erg mals, de spare ribs waren ook prima. De frieten waren vers. De bijlage waren meer dan genoeg, bakje sla, groente, friet en een lekkere gratin! Het was een leuke avond en voor ons een romantische plek. We komen er zeker weer terug!

27. T.Middelhoek

28. jannie roon

Goed en betaalbaar in een gezellige sfeer, vriendelijk personeel, en het is nog betaalbaar ook, ga er steeds vaker heen.

29. Wij komen uit Limburg en zijn van mening dat je in Zeeland goed kunt eten, doch niet in de Ossehut. Dit is de slechtste ervaring die wij ooit in Zeeland gehad hebben.
    De eettent is niet meer dan een houten keet gelegen bij een camping. 10 minuten nadat we plaats hadden genomen op het terras waar een penetrante rioollucht hing kwam een groep in campingsmoking (trainingspakken) naast ons zitten die het eten echter al ruim een half uur voor ons geserveerd kregen. We hebben wel geteld 65 min. op het eten gewacht, nog steeds in het achterhoofd dat het eten volgens eet.nu goed moet zijn. Echter toen het eten op tafel kwam bleken dit Mickey Mouse porties 1 puddingkommetje friet, 1 kommetje verlepte sla en 1 kommetje bonen voor 4 hongerige personen. De summiere porties waren daarbij ook beneden de maat. Het trainingspakkenteam aan de tafel naast ons vond het echter lekker, dus toch mogelijk een kwestie van smaak. Kortom in Zeeland zijn betere etablissementen, met de typische vriendelijke Zeeuwse gastvrijheid en service...! Tip uit Limburg als je een groot reclamebord ziet van de Ossehut geef gas bij en rij hard voorbij.

30. Zeer slechter ervaring van een verder wel mooi verlopen lang weekend .
    Even op google gekenen en prachtige recencies gezien.
    Wachtijden zijn lang 15 minuten voor je gevraagd wordt of je iets te drinken lust bij temp 30 + ja dus maar je moet geduld hebben na een half uur komt de bestelling van het drinken vervolgend wordt de bestelling van het eten opgenomen nu 40 minuten gewacht toen we na 35 minuten vroegen hoelang het nog duurde werd alles heel snel geserveerd (lauw of koud) verder werd e.a aangevuld met een uiterst minimale portie groente friet en sla die lauw was!
    Nee dus zeker niet voor herhaling vatbaar

2,9
  31. Paul Vriends

Gezien de hoogte van het gemiddelde recentiecijfer was er even verbazing toen we bij de Ossehut aankwamen. Geen luxe parkeerplaats en eettent. Maar zodra het eten wordt geserveerd weet je meteen waarom ze zo'n hoog cijfer hebben? Heerlijk eten en een prima prijs kwaliteitsverhouding.

32. Ria en Dingeman

23 februari 2012, heerlijk gegeten.
    De kok verdient een pluim en natuurlijk het personeel.
    We zullen nog vaker langs komen.

33. De Ossehut

34. Maurice vd Heijden

Ik heb hier heerlijke varkenshaas gegeten, met champignons en champignonroomsaus. Ik vraag mijn vlees altijd doorgebakken en dat was prima gelukt de varkenshaas was doorbakken mals echt lekker, dat maak ik niet vaak mee ! Uit de desserts kon ik eigenlijk geen keuze maken het leek me allemaal wel lekker! Daar wist de chef wel een oplossing voor, ik kreeg een soort grand dessert buiten de kaart om, heerlijke zoetigheden incl een mini creme brulee .. Aanrader ! Leuke prijs

35. Victor en Carola

Per 1 december is restaurant de Ossehut overgenomen door René en Ilona en wensen hun hierbij dan ook veel succes!

Wij willen iedereen bedanken voor jullie bezoek in de Ossehut en de leuke recensies!
    Wij kijken terug op een mooie tijd en hopen u nog eens, waar dan ook, te mogen begroeten!

Groetjes Victor en Carola

36. Henk Kesteloo

Wat een heerlijke avond hebben we beleefd in de Ossehut.

Vriendelijke ontvangst en bediening!

Van voorgerecht tot en met de koffie, het was allemaal even verrukkelijk. Complimenten voor de kok!

Een gezellig restaurantje waar het heel prettig tafelen is!

37. gerard en lies

Gisterenavond wederom heerlijk gegeten, een aanbeveler voor gasten die voor weinig geld kwalitatief super goed willen eten. Overduidelijk kun je merken dat de ervaringen in de betere ** restaurants van beide doorgevoerd worden in hun eigen "hutje". Top, we zien uit naar ons volgende bezoek!

Familie Visser.

38. Cock en Arnold

Wij zijn in augustus met een groep van 21 mannen op de Camping geweest, de samenwerking met Victor en Carola was fantastisch, al het eten is verzorgd door Victor en Carola, alles was van prima kwaliteit en leuk gepresenteerd tegen een redelijke prijs.

Kortom dit is een restaurant waar je geweest moet zijn.

39. Vanavond hebben wij in de Ossehut gegeten, wat een ontzettende tegenvaller! Het stokbrood stond net vijf minuten op tafel en toen (+- 5 minuten na bestelling) kwam het hoofdgerecht al: spareribs die dropen van het vet en een droge schnitzel. De prijs die hiervoor wordt gevraagd is echt veel te hoog. Binnen 40 minuten hebben wij ons voorgerecht, hoofdgerecht en twee drankjes gekregen, waarbij er lange tijd niet eens muziek aan stond en iedereen je gesprek kon aanhoren. Een gezellig avondje uit hebben wij hier dus niet gehad en we zullen er nooit meer terugkomen.

3,3
  40. Heerlijk gegeten in dit restaurant. Het eten was lekker bij de vorige eigenaren, maar nu bij het ambitieuze jonge paar is het nog beter. Je voelt je nu meer "uit" en niet alleen om de honger te stillen. Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomd door de nieuwe eigenaresse Carola en haar partner. Mede-eigenaar Victor en chefkok had het erg druk, maar maakte toch nog tijd om kennis te maken en te vragen of alles naar wens was. Ook de bediening was vriendelijk en had in de gaten wat de gasten wensten. In 1 woord fantastisch!

41. Een nieuw gezicht bij ontvangst. Later bleek dat dat de nieuwe eigenaresse was. Aan de gerechten was dat ook duidelijk te ervaren in vergelijking met de vorige eigenaren. Waren we eerst, bij de vorige eigenaren super enthousiast, is dat nu helaas minder. Jammer. Een Wiener Schnitzel ´Ossehut´ wekt de indruk dat die ongeveer hetzelfde is als bij de vorige uitbaters. Dit was een´gewone´Wiener schnitzel zonder extra´s.

42. peter en anneke

Via deze weg willen wij iedereen bedanken voor alle prachtige recensies die jullie geplaatst hebben voor Bourgondisch rest. De Ossehut.

Bij deze wensen wij Victor en Carola, die de Ossehut hebben overgenomen, een goede start toe.

Met vriendelijke groet,
    Peter en Anneke.

43. Boven verwachting! De presentatie was voortreffelijk! Het begon al met heerlijke olijfjes op tafel van het huis, en de vissoep en uiensoep waren heerlijk! Zo hebben we ze nog niet gegeten! Van de ribeye en entrecote hebben we genoten. En dan die sla van advocado, heel lekker en al dat fruit, geweldig! De spinazie ook lekker gewokt. Het geld waard! Onze complimenten aan deze aardig mensen die zo hun best doen voor deze zaak.

Ton en janine.

44. Gezellig restaurant, royale keus en heerlijk eten!

45. Alle gerechten die we aten met 11 personen waren geweldig. Vlees super en vissoep en gamba's voortreffelijk. Zeer vriendelijke bediening en geweldige ambulanche (dame blanche gecombineerd met ambiance).

46. Mart en Ingrid

We willen via deze weg nogmaals hartstikke bedanken voor alle goeds en lekkers wat wij de avond voor ons trouwen mochten meemaken! De gasten hebben het nog steeds over de heerlijke hertenbiefstuk, en het toetje was echt een knaller! En wij hebben met een goed gevulde maag de dag erop het ja-woord kunnen geven!:))Super mensen!

47. Vijf december hebben wij met vieren gegeten in de Ossehut.

Werkelijk fantastisch heerlijk gegeten, alles goed verzorgd!

Een aanrader en wij gaan zeker terug.

48. Naar aanleiding van alle goede recensies hebben we besloten om ons jaarlijkse personeelsuitje te laten plaats vinden in dit restaurant.

En we moeten zeggen er is geen woord teveel gezegd, dit is echt een uitstekend restaurant.

De enorme blokhut die gezelligheid en sfeer uitstraalt, het eten is fantastisch en de porties zijn enorm.

Al met al was het een enorm geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is.

49. N.T. Stephan

Gegeten met mijn echtgenote, dochter, schoonzoon en mijn drie kleinzoons.

Eten: grote porties, zeer ruime garnituur en alles overheerlijk.

Bediening: erg vriendelijk; zeer aardig voor de kleinkinderen.

Sfeer: lekker knus restaurant.

Prijs/kwaliteit: zeer goed.

Conclusie: een echte aanrader.

50. Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. Reserveren is wel verstandig. Service van personeel was goed. En het eten was voortreffelijk. Vooral de mosselen zijn echt een aanrader.

Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed.

51. Marianne

Wat een feestje om restaurant De Ossehut tijdens je vakantie tegen te komen!
    Direct bij binnenkomst voel je je welkom en kun je een blik in de keuken werpen, leuk.
    Gesmuld van gamba's in knoflooksaus en mosselen. En voor de kinderen spareribs en zalm.
    Tijdens vorige vakanties in Brouwershaven zijn we hier ook geweest en het is leuk te zien dat er nog steeds dezelfde mensen werken.
    Heerlijk gegeten, voor een prima prijs!

52. Vandaag gaan eten, door de goede kritiek. En wij moeten zeggen dit restaurant is het aanbevelen waard. Je zal zeker met een volle maag vertrekken. Lekker! Alles is goed verzorgd en de porties zijn fenomenaal. Ook de prijs is OK! Als je komt met kinderen worden deze zeker in de watten gelegd. DIT RESTAURANT IS TOP EN ZEKER AAN TE RADEN. Wij zijn Belgen en die zijn heel wat gewoon op culinair vlak. ;-)

53. Fam. Vogel - Amsterdam

Dit restaurant kwamen we tegen op de laatste dag van ons verblijf op Landal's "Port Greve" in Brouwershaven. Hadden we het maar eerder gevonden dan zouden we er iedere avond gegeten hebben!! Gezellige en vlotte bediening maar op de eerste plaats TOP eten. Als je van echt lekker eten houd (met nadruk op bourgondisch qua afmetingen van de porties!!) dan is dit het restaurant waar je op z'n minst eenmaal moet hebben gegeten... (maar waar je waarschijnlijk ook nog wel is terugkomt....:-)

54. We hebben met z'n vijven gegeten. De bediening was erg vlot gezien het feit dat ze in haar eentje het hele restaurant bediende. Een praatje met de kok en de serveerster viel bij ons in de smaak. Ook het eten was erg lekker. Een aanrader: een restaurant met sfeer!

55. Heerlijk gegeten ook met kinderen geschikt. Kaart met genoeg keus en aardige bediening !

56. Gewoon een verrassing! Een kok met liefde voor zijn vak en dat proef je. Lage prijzen, perfecte kwaliteit en gezellig! Een absolute aanrader.