1. Na diverse keren prima te hebben gegeten bij de gelagkamer nu echt een hele slechte ervaring.
    Wij gaan regelmatig uit eten en heb maar weinig tot nooit beroerder gegeten.
    Ik was samen met mijn zwangere vrouw en hebben gekozen voor het 4 gangen surprise menu, waarbij we beiden hadden aangegeven dat we geen vis eten.
    Als voorgerecht werd er een 2-tal soorten paté geserveerd beiden steenkoud waardoor er geen enkele smaak aan zat.
    Daarnaast mag een zwangere vrouw eigenlijk geen orgaanvlees en aangezien paté van lever gemaakt is (we weten dat dit in mindere mate geen probleem zal geven)
    Als tussengerecht kregen we krokant gebakken zwezerik (wederom orgaanvlees) waarbij we tegen de bediening hebben gezegd dat dit eigenlijk niet kan i.v.m. zwangerschap en heeft mijn vrouw haar gerecht dus ook niet gegeten.
    Hier kregen we het antwoord op van de chef (via de bediening) dat de zwezerik helemaal gaar was dus dat dit geen probleem is(het gaat er niet om dat het helemaal gaar is maar dat orgaanvlees en te hoog gehalte vitamine A kan bevatten!!!).
    Als hoofdgerecht kregen we een trio van rund(lende), een lamstoofpotje en eendenborst.
    Waarbij het voor mij rosé gebakken zou zijn en voor mijn vrouw doorbakken.
    Nu was het voor ons beiden doorbakken en de eend en het rund waren beiden taai en grijs, in mijn lamsstofpotje zat een stuk vet zo groot als de helft van het schaaltje waar het in zat.
    Als dessert kregen we in amandel gebakken banaan(welke smaakte alsof deze in hetzelfde vet gebakken was als de zwezerik) en de banaan was nog erg hard daarbij werd een parfait van bloedsinaasappel geserveerd (wat een combinatie) en caramelsaus.

Gedurende het gehele diner heeft de eigenaar 2 tafels verderop zijn administratie zitten doen en moet ons hebben horen praten.
    De meisjes in de bediening waren verder erg vriendelijk maar mogen ook wel wat scholing hebben betreffende
    bijvoorbeeld wat wel en niet gegeten mag worden in diëten en zwangerschappen.

2,6