De Gelagkamer in Oirschot

1419435349 84
1631967995 79
1679197472 80

1. Smetsers

Een gezellig restaurant met goede sfeer en service. Het eten was echter geen smaakbeleving. Alle gerechten vlak van smaak en zeer veilig. Prijs/kwaliteit niet in balans

2. Vrijdagavond gegeten terwijl het terras vol was en het feest op de markt op gang kwam. Binnen was het rustig en sfeervol. Het menu van de chef was zeer goed verzorgd, origineel en heerlijk van smaak. Service goed en vriendelijk, variatie in wijn is goed, evenals de toelichting op de bijpassende wijnen bij de gerechten. Prijs - kwaliteit is daarmee top.

3. Guus Geerts

Een rustiek restaurant met een warme uitstraling, vriendelijke bediening en erg lekker eten. Zijn hier echt verwend met een aantal lekkere gerechten van vis en vlees. Komen hier zeker nog terug.

4. Eten en drinken net een voldoende, maar ook niet meer dan dat;
    Bediening: SLECHT, "gooit" de bestelling, bestek op tafel, absoluut geen belangstelling o.i.s voor de gasten.
    Als U op zoek bent naar Brabantse gezelligheid cq. gemoedelijkheid deze eetgelegenheid direct overslaan.

4,3
  5. Cor Janssen

We hebben er heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en uitstekende bediening. Gaan zeker nog een keer terug

6. J. Kingma

Zeer ontevreden. Moest van de bazin drie maal van tafel wisselen ondanks dat we hadden gereserveerd. Pinnige bazin. Andere gasten waren nl. wel vrij te kiezen waar ze gingen zitten. Ontvangst onvoldoende.
    Eten zwaar onvoldoende. Veel te zout en te vet. Hierover opmerking gemaakt. We werden nog net niet aangevallen door mevrouw Bits. Als reactie van de kok kregen we dat hij het de volgende keer beter zou doen. Hoe dom kun je zijn. Gastvriendelijkheid ver te zoeken bij dit ondermaats presterende restaurant. Weggegooid geld. Dit was eens en nooit meer!!!

7. A.ijsselmuiden

Prima sfeer. Hele vriendelijke bediening. Heerlijk eten.
    Kortom:prima.

8. Top gegeten wild menu, lekker voor-, hoofd- en nagerecht. Poelier aanwezig prettige uitleg, goeie adviezen en leerzame informatie. Top avond onder het genot van heerlijke wijnen, leuke goeie bediening en keurige prijs kwaliteit verhouding.

9. Kuijpers

De bediening (eigenaar) was erg onvriendelijk en gehaast. De gerechten waren matig van smaak en prijs kwaliteit was ver te zoeken. Ook kwamen de gerechten te snel achter elkaar. Geen aanrader voor een gezellig avondje uit!!

10. Na diverse keren prima te hebben gegeten bij de gelagkamer nu echt een hele slechte ervaring.
    Wij gaan regelmatig uit eten en heb maar weinig tot nooit beroerder gegeten.
    Ik was samen met mijn zwangere vrouw en hebben gekozen voor het 4 gangen surprise menu, waarbij we beiden hadden aangegeven dat we geen vis eten.
    Als voorgerecht werd er een 2-tal soorten paté geserveerd beiden steenkoud waardoor er geen enkele smaak aan zat.
    Daarnaast mag een zwangere vrouw eigenlijk geen orgaanvlees en aangezien paté van lever gemaakt is (we weten dat dit in mindere mate geen probleem zal geven)
    Als tussengerecht kregen we krokant gebakken zwezerik (wederom orgaanvlees) waarbij we tegen de bediening hebben gezegd dat dit eigenlijk niet kan i.v.m. zwangerschap en heeft mijn vrouw haar gerecht dus ook niet gegeten.
    Hier kregen we het antwoord op van de chef (via de bediening) dat de zwezerik helemaal gaar was dus dat dit geen probleem is(het gaat er niet om dat het helemaal gaar is maar dat orgaanvlees en te hoog gehalte vitamine A kan bevatten!!!).
    Als hoofdgerecht kregen we een trio van rund(lende), een lamstoofpotje en eendenborst.
    Waarbij het voor mij rosé gebakken zou zijn en voor mijn vrouw doorbakken.
    Nu was het voor ons beiden doorbakken en de eend en het rund waren beiden taai en grijs, in mijn lamsstofpotje zat een stuk vet zo groot als de helft van het schaaltje waar het in zat.
    Als dessert kregen we in amandel gebakken banaan(welke smaakte alsof deze in hetzelfde vet gebakken was als de zwezerik) en de banaan was nog erg hard daarbij werd een parfait van bloedsinaasappel geserveerd (wat een combinatie) en caramelsaus.

Gedurende het gehele diner heeft de eigenaar 2 tafels verderop zijn administratie zitten doen en moet ons hebben horen praten.
    De meisjes in de bediening waren verder erg vriendelijk maar mogen ook wel wat scholing hebben betreffende
    bijvoorbeeld wat wel en niet gegeten mag worden in diëten en zwangerschappen.

2,6
  11. wvosters@hotmail.com

Het was echt genieten, heerlijk gegeten zeer fijne bediening.

12. Frits van Geffen

Wij hebben heerlijk gegeten, met een prima bediening in een sfeervol restaurant.

13. Ruud Heijmans

Vanavond samen met mijn vrouw hier gegeten, het was rustig (maandag) en er leek daarom ook wat bediening ingewerkt te worden. Het eten en decor was super, de eigenaar vriendelijk, behulpzaam en attent. Al met al een heel positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

14. Dit is zeker een aanrader, super fijn eten en superleuke attentie voor onze dochter haar communie!

15. van Tol

Stonden het hemelvaartweekend op een camping in de buurt, we hebben hier twee keer gegeten. Beide keren superlekker gegeten. Heerlijke gerechten, uitgebreide asperge kaart en leuke wijnadviezen, ook per glas. Mijn man had 2x (tegen onze gewoonte) dezelfde specialiteit van de aspergekaart met lamsvlees, 2x op verschillende wijze geserveerd! Kortom 2x erg lekker gegeten in een paar dagen tijd. Gastvrije en hartelijke mensen, kan het iedereen aanbevelen.

16. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en goede bediening die meedenkt. De asperges (onderdeel van het proeverijmenu) waren zeer lekker, en het lamsvlees smaakte geweldig. Zeer geslaagd avondje uit eten zonder de kids!

17. Heerlijk eten, goede bediening, sfeervol restaurant.

19. Met 10 personen heerlijk gegeten. Vier hiervan hadden een (verschillend) dieet waar de kok en de bediening rekening mee moesten houden. Dit is niet gemakkelijk en het leidt, bij het uit eten gaan, nogal eens tot problemen.
    Niet bij De Gelagkamer! Allemaal heel erg lekker gegeten (veel gekozen van de wildkaart) en niemand die achteraf ergens last van heeft gehad.
    Hartelijk dank voor de vriendelijke bediening, de geweldige service en zeker tot ziens.

20. T. de Gast

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijke bediening. Je hebt keuze uit "a la carte" of een vastgesteld menu en er zit voor ieder wat wils bij. Vooraf aangegeven dat we absoluut geen haast hadden en daar is netjes rekening mee gehouden. Na het eten nog lekker op het gezellige terras gezeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Echt lekker gegeten, vooraf voor de kinderen de scampi's wat netjes in twee borden werd geserveerd. Daarna een heerlijk hoofdgerecht. Samen met een lekkere fles chardonnay een super avondje uit. Bedankt voor de fijne avond.

22. Karel snijders

Prettige bediening, attent voor de gasten. Toiletaanduing cryptogrammatisch. Begrip peeseinde en kopstoot niet algemeen bekend bij de bediening, maar heel lekker.

23. Erg leuke en lekkere gerechten. De bijpassende wijnen sloten goed aan bij het eten. De service is fantastisch! Echt overal aandacht voor!

24. Ontzettend lekker gegeten en een heerlijke witte huiswijn (sauvignon blanc). Ook de rode huiswijn (malbec) was heerlijk. Was moeilijk een keuze te maken maar het was super lekker. De bediening ook top. Heerlijke avond gehad.

25. Het eten was prima, bediening was goed, moesten alleen wat lang wachten voordat we af konden rekenen. Sfeer op terras is gezellig en prima.

26. Heerlijk eten, zeer prettige ongedwongen bediening.
    Een aanrader!!!

27. karel snijders

Prettige aangename ongedwongen sfeer. Fijn eten en zeer redelijke prijs. Jammer dat je voor toilet naar boven moet, want dan kan ik misschien ooit niet meer komen.

28. Nathalie

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, echter niet voldaan. We hadden een 11-gangen menu gekozen, waarvan de porties zodanig klein waren, dat we bij vertrek de neiging hadden om nog even langs de snackbar te gaan. Het duurde ruim 20 min voor ieder gerecht opgediend werd, wat vervolgens dan enorm tegenviel gezien de grootte van de porties. De gerechten bevatten geen bijgerechten, waardoor het aan het einde van de avond helaas geen vervullend gevoel gaf. Het was erg druk in het restaurant en de beenruimte was aan de krappe kant. We hebben in meerdere goede restaurants gegeten, maar we vonden hier de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed. Het wachten op de kleine porties had helaas de overhand gekregen, terwijl de sfeer er wel goed was! Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar!

6,1
  29. Lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten. Alledrie de gangen waren heerlijk klaar gemaakt. Kom volgende week weer terug.

30. Gezellig restaurantje. Leuke bediening. Heerlijke gerechten (11-gangen diner). Lekkere wijnen, vooral de dessertwijn.

31. Heerlijk gegeten. Echter prijzen volgens menukaart liggen soms hoger dan volgens website. Men was niet bereid om de prijzen van de website te hanteren.

32. Pergens

Het eten was heerlijk en ook de manier zoals het opgediend werd .. geweldig.
    het was echt gezellig

33. Heb samen met mijn man een heerlijke avond gehad. Van begin tot eind alles goed verzorgd. Attente bediening, goede creatieve keuken.

34. Lizette van Overdijk

Het was vrij rustig in het restaurant maar dat vonden wij juist een pluspunt! Heerlijk gegeten! Komen zeker terug.

35. G. Westerik

We hebben een heerlijk aspergemenu gegeten. De smaak was erg lekker en mooi geserveerd.

36. Gertjan

Erg lekker gegeten. Heel leuk restaurantje. Service was ook helemaal toppie, als ik ooit nog in Oirschot kom, ga ik zeker nog een keer eten.

37. No nonsense. Vriendelijke adequate bediening. Heerlijk gegeten.

38. We hebben met 10 personen een fantastisch gezellige avond gehad.
    Het eten was geweldig, de sfeer was goed en de bediening uitstekend.
    Het gezelschap had uitsluitend complimenten en sommige van hen kunnen best kritisch zijn als het om eten gaat.
    We komen zeker weer terug.

39. Hier kun je avondvullend en heerlijk eten. Alles wat op je bordje komt is met zorg bereidt en dat proef je!
    Met een passend wijnarrangement erbij is het helemaal af.
    Je blijft hier terugkomen.

40. Bij binnenkomst meteen goed geholpen. Lekkere gerechten in combinatie met goede wijnen.

41. 7 februari heerlijk gegeten.
    4 gangen surprise menu genomen.
    Lekkere gerechten. Goede gastvrouw. Goede sfeer.
    Kom zeker nog eens terug!

42. Al meerdere malen heerlijk gedineerd in de Gelagkamer, perfecte bediening en zeer goede wijnen. Prijs/Kwaliteit is perfect. Het niveau is zeer hoog en toch is er een huiselijke en ongedwongen sfeer.
    Wij komen zeker terug.
    Huub en Rita

43. Jos Peters

Afgelopen weekend in De Gelagkamer heerlijk met 4 personen gegeten. Gezellige sfeer, prima bediening en zoals we hier gewend zijn, heeeerlijk gegeten!
    Vooral de wijn adviezen zijn een aanrader!

44. T. Knarren

Een echte aanrader! We hebben afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug. Ook de gezellige sfeer en de leuke bediening maakte de avond helemaal af! Van ons krijgen ze een dikke tien.

45. Patricia & Snam

Verrassingsmenu genomen en verrassend erg lekker gegeten. Goede timing. Erg prettige bediening. De tijd vloog voorbij en dat is een goed teken.

46. Adriaan Hulsen

Bedankt voor het heerlijke eten en de prettige bediening. Heel fijn hoe jullie met onze vegetarische wensen zijn omgegaan. Bij een bezoek aan Oirschot aan te bevelen.

47. Wij hebben 2e kerstdag bij de Gelagkamer gegeten.
    Echt een heel gezellige avond gehad.
    Enthousiast personeel en lekker gegeten.
    Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Joris en de familie

48. Onze ervaring 2 de kerstdag is ronduit slecht te noemen.
    We hebben 45 minuten tegen lekkere smeerseltjes aan zitten te kijken zonder brood. Langoustines dusdanig schoongemaakt en bereidt dat er geen vlees meer inzat.
    Hertenbiefstuk die taai was met een keihard peertje.
    Drie personen die de koffie al ruim een kwartier op hadden
    voor de vierde persoon zijn nagerecht kreeg. Het restaurant is dusdanig volgezet met tafels dat mensen zich nog amper kunnen bewegen. Wij zijn hier voor de vierde keer met kerst wezen eten en zijn deze keer zwaar teleurgesteld terug naar Gorinchem gereden.
    Ooit een heel goed restaurant, jammer