1. Ingrid Haye

Een dagje Nunspeet gingen we doen en wilden wij afsluiten met een etentje om niet in de spits terug te moeten met de trein.
    Fat Alice ligt dichtbij het station. Via reviews zagen wij dat het eten goed is, dus een tafeltje geboekt. Wij zijn er overdag langs gelopen, maar waren echt niet enthousiast door de uitstraling van Fat Alice. Greasy… Sticky… Zullen we dan maar afbellen? Ach nee, laten we het een kans geven en het is dichtbij het station. We gaan gewoon aan de vette frieten…. Eenmaal binnen bleek het wel mee te vallen. Het deed me denken aan de joints in de Mid West langs R66. We waren vroeg, alle tafels nog onbezet. We hadden de tent voor onszelf. En toen het eten ook nog snel kwam, werden wij enthousiast. De bediening was heel vriendelijk.
    Fat Alice biedt value for money. De prijs kwaliteit is prima. En hun Mud slide is in een woord verrukkeluk!!!
    Advies: Gaan!