1. Verschrikkelijk slecht, traag en waardeloos! Reservering via de website (met kortingsbonnen via Social Deal) was niet doorgekomen. Twee smerige tafels werden dan maar ergens achterin aan elkaar geschoven (de manager deed nog even trots met een houding van 'kijk eens wat ik allemaal wel niet voor jullie doe'), naast een berg stoelen. We kregen een paar vieze borden (grote sausvlekken op onderkant) en ons werd gevraagd wat we wilden drinken. Toen we (zonder menukaart) ruim 20 minuten hadden zitten wachten en onszelf nog meer ellende wilden besparen, besloten we eensgezind te vertrekken. De kille ober die toevallig in de buurt was draaide zich na deze mededeling terstond om en liep met een 'oh, oke' terug naar de keuken (toonde geen enkele interesse, blijkbaar maakt hij het vaker mee dat mensen spontaan de deur uit rennen, zéér begrijpelijk). De onverbiddelijke manager wilde geen geld teruggeven en schoof alle verantwoordelijkheid van zich af ('regel het maar met Social Deal') en toonde geen enkele vorm van begrip.

Ik zou mijn ergste vijand nog niet aanraden om zijn tijd en geld te vergooien bij Shoga. Wat een afschuwelijke tent. Dit nooit meer! Ik hoop van harte op een faillissement. Wees gewaarschuwd!