Shoga laten bezorgen?

1472079417 63
1477019345 49
1481959274 48

1. Ik vind het altijd leuk om uit eten te gaan en vaak nieuwe restaurantjes te proberen waaronder vele all you van eat sushi restaurants, meestal bevallen deze me erg goed.

Maar dit restaurant raad ik niemand aan, ik zeg je eerlijk z'n slecht restaurant heb ik nog nooit gezien! Ook al is de prijs erg laag (€15,50 pp).

Het eten en drinken duurt heel lang, er is weinig keus, uit de helft van het servies zijn stukjes, er liepen kinderen door de keuken, er werken meisjes van 16 jaar (ook tot laat), het eten is lauw en klef en de drank glazen zijn maar half vol geschonken. Toen ik de beef teriyaki bestelde schrok ik helemaal, dit was zeker geen beef, wat voor vlees dit wel was wil ik niet eens weten eigenlijk. Ook de wc's waren gewoon smerig en dan niet van iemand voor me had een grote boodschap gedaan maar alle muren, tegels wasbakken, zeeppompjes etc waren gewoon vies, deze werden zeker niet dagelijks schoongemaakt.

Op een gegeven moment kwam er een man helpen, die er naar mijn idee niet eens werkte. Hij vroeg of alles naar wens was, hierop geantwoord naja redelijk, niet echt eigenlijk zei hij oké en liep weg.

Al bij al is dit zeker geen aanrader en ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de keuringsdienst dit 'restaurant' gaat sluiten.

2. c. Waardeloos

Openingstijden komen niet overeen met de tijden die op de site staan. Daarnaast geen gehoor voor contact. Telefoon wordt steeds niet opgenomen en is af en toe wel in gesprek, heel bijzonder. Kortom, waardeloos om zo klanten binnen te halen...

3. Peter 40 punten

Via social deal bij Shoga wezen eten. Niet mijn eerste ervaring met Sushi. In tientallen restaurants gegeten en weet dus wel waar ik het over heb. Shoga zakt ver onder de ondergrens van wat toelaatbaar is.

Minpunten:
    Heel weinig keus. Bij de nigiri of maki's, veel rijst die erg plakkerig is en erg weinig "inhoud". De enkele vleesgerechten, kip wordt gekookt aangeleverd met een beetje saus en de beef is taai. Warme gerechten werden bijna koud aangeleverd.
    Bediening is vriendelijk maar liet verder te wensen over. Je krijgt 2 uur de tijd om te eten, maar na 2 uur en 20 minuten hadden we pas 4 gangen op waarbij de laatste 2 gangen niet volledig benut werden. Het was niet druk, dus daar kon het niet aan liggen. Kwam voor dat er 20 minuten tussen het leveren van de gerechtjes was van dezelfde gang. Via social deal gaan eten voor 15.50 euro, wat op zich een mooie prijs is, maar voor het zelfde geld bieden ze het in het restaurant ook aan. Niet echt een social deal dus.
    Het restaurant zelf ziet er aardig uit. Echter is het niet rustig. Er is een soort van speelpaleis voor kinderen wat door de hele zaak heen te horen is. Uitermate vervelend.

Uiteindelijk vertrokken en aangegeven, op de vraag of het goed was, dat ik niet tevreden was en dit ook uitgelegd waarom niet werd gereageerd met; 'lust je een ijsje'. Tjah. Wat moet ik daar dan van zeggen.

Als je de recensies terugleest (via social deal) dan lijkt het alsof ze overal 5 sterren voor krijgen, terwijl er meer negatieve ervaringen zijn dan positieve. Social deal leert mij dat de ondernemer de recensies ontvangt en zelf mag kijken wat hij er mee doet.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar.

4. Via social deal had mijn dame 2 vouchers gekocht om lekker onbeperkt te gaan eten. Het ontvangst was vriendelijk en wees ons naar de tafel toe. Toen de baas zag dat we naast elkaar wilden zitten bood hij ons een betere tafel aan. Wat echt super was! De man was zeer vriendelijk en zorgde dus voor een unieke ervaring. Het eten was echt lekker. We hebben genoten. Snelle service. Wij gaan de volgende keer weer naar Shoga!

5. K van uden

Heerlijke verse sushi
    Vriendelijk personeel, snelle service
    Prima prijs kwaliteit verhouding

6. Vanavond daar genoten van de Social Deal aanbieding met 4 personen, beetje huiverig vooraf gezien sommige beoordelingen, maar volkomen onterecht.
    Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was top.
    Echt voor herhaling vatbaar.

7. Verschrikkelijk slecht, traag en waardeloos! Reservering via de website (met kortingsbonnen via Social Deal) was niet doorgekomen. Twee smerige tafels werden dan maar ergens achterin aan elkaar geschoven (de manager deed nog even trots met een houding van 'kijk eens wat ik allemaal wel niet voor jullie doe'), naast een berg stoelen. We kregen een paar vieze borden (grote sausvlekken op onderkant) en ons werd gevraagd wat we wilden drinken. Toen we (zonder menukaart) ruim 20 minuten hadden zitten wachten en onszelf nog meer ellende wilden besparen, besloten we eensgezind te vertrekken. De kille ober die toevallig in de buurt was draaide zich na deze mededeling terstond om en liep met een 'oh, oke' terug naar de keuken (toonde geen enkele interesse, blijkbaar maakt hij het vaker mee dat mensen spontaan de deur uit rennen, zéér begrijpelijk). De onverbiddelijke manager wilde geen geld teruggeven en schoof alle verantwoordelijkheid van zich af ('regel het maar met Social Deal') en toonde geen enkele vorm van begrip.

Ik zou mijn ergste vijand nog niet aanraden om zijn tijd en geld te vergooien bij Shoga. Wat een afschuwelijke tent. Dit nooit meer! Ik hoop van harte op een faillissement. Wees gewaarschuwd!

8. Waardeloze tent! Eten besteld, na een uur hadden we nog niks gekregen. Vervolgens zijn we weg gegaan, te belachelijk voor woorden!! De rest van de mensen waren ook al aan het klagen dat het allemaal lang duurde. Nooit meer naar naar deze toko!!

9. Dit is de 3e keer dat ik samen met mijn vriendin kom eten.

We waren hier om 18:15 en zitten er nog steeds en het is nu inmiddels al 21:15 en we hebben dus net pas de 3e ronde gekregen.

Veel wat er is besteld hebben we niet eens gekregen.

Helaas maar hier kom ik zeker nooit meer terug !

Mijn vriendin"s verjaardag gaat helaas niet zoals gepland.

Helaas.

10. Bij Shoga gaan eten met een social deal bon. Toen we aankwamen, werden we meteen geholpen door een vriendelijke vrouw. We werden verwezen naar een tafel en het systeem werd duidelijk uitgelegd. Door de recensies online hadden we allemaal niet torenhoge verwachtingen van het eten. Echter, het was erg lekker. De sushi wordt nadat je het bestelt, vers bereid in de keuken. Ook de wok gerechten waren goed. Over de service valt ook niet veel te klagen. Af en toe duurde een ronde wat lang (het was ook redelijk druk toen we er waren) Al met al een prima avond gehad en eten bij Shoga is zeker voor herhaling vatbaar.

11. Door de slechte recensies met lage verwachtingen hier gaan eten. Dit bleek echter geheel onterecht te zijn! De sushi is oké (kan beter), de bijgerechten zijn uitstekend, en de service is super!! Bestellingen kwamen vlot en de entourage is netjes.

12. Sara Nguyen

De vorige keer dat ik hier kwam eten zag het er nog uit als een snackbar met een klein restaurantgedeelte achterin. Ook ging er toen wat mis bij verschillende rondes.
    Gisteren ben ik er weer geweest en het ziet er nu een stukken beter uit! Het ademt nu echt een restaurant sfeer uit, bestellingen worden snel gemaakt en geleverd. Het personeel is met sprongen beter geworden, alleen....veel grill gerechten zijn overduidelijk niet vers. Garnalen in chilisaus opgewarmd in de magnetron, evenals de witvis in knoflooksaus. Nu nog het eten verbeteren en dan krijgt het restaurant vijf sterren van mij!

13. Wat een grote teleurstelling.
    Bij aankomst onze social deal bon ingeleverd. Moesten zelf maar kijken waar we gingen zitten. Duurde 15 minuten alvorens we wat drinken konden bestellen omdat we zelf de serveerster aanspraken. Service is ver te zoeken. Bavaria uit de fles !
    Eten was van matige kwaliteit. Lauw wat warm hoort te zijn. Vis doorgebakken en de kip juist te kort. Alle sausjes papperig gemaakt met maizena. In de sushi was sla verwerkt.
    Alles werd geserveerd op koffieschoteltjes. Gerechten keuze was karig. Friet en frikandel hoeven er echt niet bij.
    En bij de rekening opmaken werden er teveel aan drankjes geteld.
    Nee zelfs tegen een gereduceerd tarief was dit veel te duur. Maar al kregen we het de volgende x voor niks dan slaan wij nog over.

14. Vandaag bij Shoga (voorheen Flora?) gegeten. Bij een sushirestaurant verwacht je een luxe en chique interieur, bij Shoga is het hier en daar wat versleten en slecht afgewerkt. Borden en schaaltjes die gebruikt worden passen niet in een sushirestaurant.

Het eten is eigenlijk helemaal niet zo slecht, doet niet onder bij andere sushirestaurants, alleen jammer dat de menukaart zeer beperkt is en dat er geen mooie duidelijke kaart is met afbeeldingen van de gerechten.

Personeel is vriendelijk, maar stelt soms verkeerde prioriteiten, zoals tafels poetsen als het restaurant leeg is, terwijl we aan onze tafel al even zonder drinken zaten met niemand in de buurt om te bestellen.

Dit restaurant zou zoveel beter kunnen zijn als er wat meer gedaan wordt aan service, interieur en sfeer.

We waren wat huiverig door alle negatieve reviews, maar vanwege een mooie aanbieding toch geprobeerd. Het is allemaal erg meegevallen, we hadden slechter verwacht.