1. J van Wingerden Transport

Wij hebben in oktober 2016 ook al eens bij Aqui gegeten, toen was de sfeer naar onze beleving gezelliger.
    Wij hebben dit keer weer prima gegeten. Alleen was de bediening dit keer minder, we hadden om extra brood en om een schoon bordje gevraagd en dat kwam allebei niet. Ook kwamen ze tegen kwart voor 11 vragen of we nog wat wilden bestellen, omdat de keuken om 11 uur dicht gaat. Enkelen van ons gezelschap hebben dat inderdaad gedaan. Wij kregen dat ongeveer 11 uur geserveerd en vervolgens kwamen 2 jongens de keuken uit (gingen waarschijnlijk naar huis), keken ons woest aan, gooiden de deur open en smeten de deur dicht. Het is ons allemaal opgevallen en kwam niet bepaald leuk over, of dat wij de laatste gerechtjes beter niet hadden kunnen bestellen.
    Na het dessert hebben wij dan ook geen koffie meer besteld, omdat wij de laatsten in de zaak waren en het echt voelde dat het tijd was dat wij ook weggingen. Dus deze laatste keer was echt qua sfeer een teleurstelling.

1. Marco
    Van restaurant

Beste meneer/ mevrouw van Wingerden.

Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft.
    Er is navraag gedaan aan de desbetreffende koks, zij hebben aangegeven dit niet zo bedoeld te hebben en willen daarvoor hun excuses aanbieden.
    Wij koken voor plezier met iedereen en uiteraard ook voor degenen die tot sluitingstijd blijven zitten/ eten!

We hopen het hiermee iets opgehelderd te hebben en zien u graag bij ons terug