di vanaf 17:00
za vanaf 16:30
zo vanaf 17:00

LET OP!
OP DE ZATERDAGEN WERKEN WIJ MET 2 VERSCHILLENDE ZITTINGEN
Zitting 1: van 16:30 uur tot uiterlijk 19:30 uur. Om 19:00 uur word de laatste tapas ronde opgenomen.
Zitting 2: van 20:00 uur tot sluit. Met een eind openingstijd van de keuken tot 23:00 uur.

3. Betalen Master Card Visa pin

1292119551 80
1420807852 70
1461988108 71
1498020833 86

1. Zoals gewoonlijk weer een gezellige avond gehad, goed eten, snelle en vriendelijke bediening en de sfeer was weer top.

2. Gezellige avond gehad, goed eten, we komen zeker nog een keer terug!

3. Heerlijke avond gehad. Gezellige bediening! Eten voortreffelijk. Top dus

4. Piet Verbaas

Leuke ontvangst! Ontspannen en vrolijke bediening met goede uitleg over de verschillende hapjes. Eten was zalig! Desert idem dito!

5. Heerlijk gegeten! Porties waren goed genoeg. Veel variaties door een keuze te geven in vlees& kip, vis of vegetarisch.

6. Berrevoets

Lekker eten en gezellige sfeer, fijne bediening.

7. We waren er nu voor de tweede keer, maar het was weer erg goed. Vlotte bediening en smakelijke tapas.

8. Adri en Sylvia

Fantastisch gegeten. bediening super en eten was geweldig. Wat wil je nog meer voor zo'n prijs. Top!

9. We hebben een gezellige avond gehad.
    Lekker gegeten en attente bediening.

10. Carlein de Vos

Wat een heerlijke avond hebben we gehad!
    Heerlijk eten, niet lang wachten, spontane en vriendelijke bediening.
    En dat allemaal voor een prima prijs kwaliteit verhouding.

11. Heerlijk gegeten. Erg gezellig restaurant.

12. Genoten van het onbeperkt tapas menu, inclusief desserts. Wat een keuze, variëteit en allemaal lekker!
    Daarnaast snelle, vriendelijke en gezellige bediening in een leuke mediterrane sfeer. Eigenlijk heel weinig tot niets op aan te merken!

13. Goede ontvangst, een mooi plaatsje om te zitten en heerlijk eten. Ondanks dat het druk was hebben we niet op het bestelde eten hoeven wachten. Vlotte en leuke bediening.
    Bedankt voor de fijne avond!

14. J. van Vliet

Zeer goed, erg lekker.

15. Het eten was heerlijk.
    De sfeer was gezellig.
    De service was top.
    De prijs was het waard.

16. Eten is altijd perfect. Vind het wel altijd koud in het restaurant. Meerdere keren verkeerde gerechten geserveerd gekregen! Maar een aanrader om lekker te eten.

17. Heerlijk gegeten.

18. N. Bravenboer

Op zondagavond zonder tijdslimiet heel de avond gezellig en lekker aan het tafelen met heerlijke tappashapjes. De kleine dessertjes zijn heerlijk!
    Personeel vriendelijk en servicegericht.

19. Prima sfeertje, relax ogend personeel, die wel hard werken.
    Complimenten aan de keuken voor de smaakvolle, gevarieerde en mooie tapas. De toetjes maakten het helemaal af.

Tenslotte viel de rekening mee.

20. Weer heerlijk gegeten en vriendelijk als altijd bediend. Top locatie en lekker dichtbij!

21. Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier en ditmaal van een gewijzigde kaart! Gezellige ambiance en ruime keuze en diversiteit aan tapas in zowel vlees, vis als vegetarisch! Altijd moeilijk om te kiezen :) En top dat je nu ook kunt kiezen voor een arrangement inclusief de toetjes, want die zijn zo lekker (en moet je eigenlijk allemaal proberen)!

22. Wat een warm nest, heerlijk, gezellig en zeer goed personeel. Wij hebben echt genoten van al het lekkere eten, zijn begonnen met de meter tapas, mis wel zo leuk om mee te beginnen! Vlees, vis en kip is van goede kwaliteit. Echt een zaak om terug te keren!

23. Ook als je niet 'onbeperkt' wil eten, maar gewoon een pizza of een lasagne, zit je bij Aqui helemaal goed. Bediening erg sympathiek.

24. Gezellig restaurant, hele goede tapas en erg beleefde en vriendelijke bediening! Mijn favoriet op tapasgebied!

25. Met 10 man gegeten, prima gesmaakt voor jong en oud, prettige bediening, alles goed geregeld, in mijn ogen zouden ze wat aan de deur nog moeten doen, bij veel loopjes naar buiten is het vervelend als je er dicht bij zit (tocht/inloop)

26. Heerlijk gegeten. Er is nu ook onbeperkt tapas én desserts voor €29,50.
    Top!
    Zeer vriendelijk personeel.

27. Altijd een goede sfeer, vriendelijk personeel.
    Eten is goed, en je hoeft ondanks de drukte nooit lang te wachten.

28. Trudy barendregt

Heerlijk gegeten, onbeperkt tapas. Ideaal voor zowel grote als kleine eters. Diversiteit is ook prima, voor ieder is wat. Bediening heel aardig en enthousiast, pluspunt. Kortom voor herhaling vatbaar. Met 5 volwassenen.

29. Zoals altijd super. Vriendelijke bediening goed eten en altijd fijn met de kids. Je hoeft nooit lang op je eten te wachten

30. Marjoke van Luijk

Vriendeljk personeel en lekker eten.

Voor herhaling vatbaar

31. Heerlijke tapas gegeten. Vriendelijke bediening. Concept is prima. Wij hadden de 2e zitting en genoeg aan 3uur.

32. Lekker eten en de bediening is ook super!

33. Super fijn personeel en bediening met zeer goede adviezen.

34. Erg gezellig restaurant met uiteenlopende gerechten. Bediening is snel. Wordt erg vaak (misschien iets te vaak) gevraagd of je nog iets wilt drinken. Gezellige Spaanse muziek op de achtergrond en de toetjes zijn heerlijk, vooral de oreo parfait!! Goed concept, blijf zo doorgaan :) Het was de 35 minuten rijden zeker waard.

35. Herrie, geen kraanwater, zout, vreetschuur.

36. Colette Nederlof

Het was een zeer geslaagde en gezellige avond. Het eten was top, de sfeer, het personeel alles was waar je op hoopt. We komen zeker terug!

37. Ontzettend leuk restaurant. Voor het eerst geweest. Leuk tapas concept met de keuze uit samenstelling van de chef en volledig eigen keuze.
    Nette goede bediening en heerlijk gegeten.

38. Ontzettend lekkere en gevarieerde tapas. Ook klantvriendelijk personeel! De minitoetjes achteraan zijn heerlijk! Wij komen hier graag !

39. Zeer lekkere tapas gegeten. Numansdorp is een gezellig dorpje, onder Rotterdam. Ongeveer 25 minuutjes rijden vanaf Rotterdam. Het is een knus en gezellig zaakje. Personeel is zeer vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Alles wordt duidelijk uitgelegd en je kunt altijd vragen naar wat goede gerechtjes zijn of een praatje maken. De tapas zijn onbeperkt of je kunt een meter tapas + onbeperkt of klein tapas menu nemen.

Wij kozen onbeperkt. De tapas hebben een goede kwaliteit en zijn erg lekker. Goede sfeer, niet te hectisch als de bekende grote tapaszaken maar gewoon op zijn gangetje. Lekker muziekje op de achtergrond, personeel is er voor je om je te verwennen. Een aanrader!!

40. Weer heerlijk gegeten, ook met de nieuwe menukaart. Gezellig en ondanks de drukte toch vriendelijke en nette bediening.
    Inmiddels bij verschillende tapas restaurants gegeten maar Aqui blijft voor ons favoriet!

41. Erg gezellig restaurantje. Wij hadden onbeperkt tapas menu wat erg lekker was. Ruime keus en heerlijke hapjes. De bediening was snel en heel vriendelijk. We gaan zeker vaker er eten.

42. Vlotte en leuke bediening. Heerlijk gegeten

43. ineke aarens

Het was geweldig. In mijn gezelschap waren 4 mannen, waarvan 1 van 14,1 van 18 en 1 van 21. Deze lusten wel wat! Er was ruim voldoende, voldoende keus en heel belangrijk over heerlijk.

44. Ada Boender

Zoals altijd is het eten zeer goed bij Aqui in Numansdorp. De bediening is heel vriendelijk en de kok Stefan is zeer goed. Het enige wat ik vergeten ben is een fooi geven. Dit zal ik de volgende keer zeker geod maken.

45. Was weer top! ik ben al vaker bij Aqui wezen eten, en het was zoals gewend. Het eten, de bediening, het geheel. Allemaal in orde. Meer woorden zijn niet nodig, lijkt mij.

46. Eten was heerlijk. Kaart wordt regelmatig vernieuwd dus werden weer verrast door nieuwe smaken. Wij hadden de onbeperkt tapas en werden tijdig en vriendelijk bediend.
    Voor de kleintjes geen vermaak, dus jammer dat er geen wifi (op sommige plekken zelf geen bereik) beschikbaar is voor de tablet. Je zit nml. Voor kinderbegrippen best lang aan tafel…
    Verder komen we zeker weer terug!

47. Erika de Koning

Altijd weer lekker, tapas bij Aqui.

48. We hebben ons laten verrassen door de chef, was heerlijk. Leuke sortering van koude en warme gerechten. Goede service en heerlijke sangria😁

49. Martin Ringelenberg

1,5 Maand ervoor gereserveerd, een tafel voor 5 personen. Ik zat met mijn rug naar de openstaande deur, waar veel toch uit kwam. Deur bleef aanvankelijk open omdat het anders te warm werd in de zaak. Toch deur dicht gedaan, maar door de vele rokers die buiten gingen roken, werd het continue deur sluiten. Toch erg vervelend als je relaxed wilt zitten.
    Het eten vond ik tegenvallen. Het is een tapas restaurant, maar er is erg weinig Spaans te vinden in de gerechten. Jammer, hoewel de zaak er heel gezellig uit ziet.

50. Top gegeten, geweldige smaken. Personeel was ook heel vriendelijk en niets was teveel. We komen zeker terug, is het 40 minuten rijden dubbel en dwars waard.

51. Prefect gegeten zeer goede kwaliteit duurt soms lang voordat de bestellingen komen gezellige bediening

52. In 1 woord: FANTASTISCH!! Zoveel sfeer doordat het niet groot is. En bestelling wordt aan je tafel opgenomen en is zo persoonlijk. Wij komen zeker een keertje terug!

53. ton van den bosch

Wij gingen voor de zoveelste keer naar Aqui. Wij hebben weer heerlijk gegeten.

Wel apart was de sortering van de rode wijn. We konden maar 1 soort kiezen en die vond ik zelf als zoet liefhebber niet zo lekker. Daar was helaas niets aan te veranderen tot er later een andere serveerster vertelde dat men wel andere wijn had. Zij wist echter niets van die andere wijn. Zoet halfzoet was niet te weten te komen. Bij het afrekenen nog een keer gevraagd en toen kreeg ik een antwoord wat ik nog nooit heb gehoord " wij schenken de andere wijn alleen als het druk is want anders moeten we de rest weggooien. Soms blijft er nog wijn over van de vorige dag en dan schenken wij die op" Een paar dagen na ons diner ben ik nog steeds verbaasd van dit antwoord. Ik snap dat je geen wijn weg wilt gooien maar nee verkopen vind ik niet echt een goede optie.

54. Heerlijk gegeten, goede sfeer, prima bediening. We komen hier graag eten, en behoort bij ons ook tot één van onze favoriete restaurants.

55. Dit blijft ons favoriete restaurant! Het eten is/was weer heerlijk, de bedienig heel goed! We verheugen ons nu alweer op de volgende keer!

56. Karin v. Helmond

In 1 woord… SUPERRRRRR, lekker eten, top personeel een en al gezelligheid… We zijn er al meerdere keren geweest en blijven bij Aqui terug komen…

57. Super lekker gegeten we zijn al vele malen geweest,en zijn echt super tevreden over het eten maar ook over het personeel!

58. Anoniem

Heel gezellig, heel lekker, vriendelijke bediening. Topadres!

59. Irene Nijman

Heerlijk gegeten. Goede vlotte bediening. Leuk personeel. Wel erg druk. Zat hutje op kitje.

60. Pauline Haaring

Goed eten, attente bediening en een gezellige ongedwongen sfeer. Kortom, een aanrader!

61. We hebben heerlijk zitten eten.

62. 1e pinksterdag met een groep wezen eten. Sfeer was erg gezellig en de tapas gerechten waren weer heerlijk. Het is zeker voor herhaling vatbaar!!!
    Top.

63. Peter Vermeer

Met een vol restaurant wel wat rumoerig, maar dat komt waarschijnlijk omdat je redelijk dicht op de andere tafel(s) zit omdat het restaurant niet zo groot is. Voor de rest alles tiptop in orde.

64. Erg lekker gegeten bediening was goed desserts waren zalig.

65. Chris Witjens

Met het gezin heerlijk ontspannen gegeten, erg vriendelijke medewerkers en heerlijk genoten van het onbeperkt tapas eten, geen enkele op- of aanmerking op eten en medewerkers, een airco is geen overbodige luxe.

66. Rory Kwakernaat

Eten was van uitstekende kwaliteit. Persoonlijk mogen van mij de porties groter maar goed ik ben een grote eter en zal wel met het concept te maken hebben.
    Wat me wel (opviel) is in het begin komt de bediening vaak aan je tafel en naarmate de tijd vordert zie je ze minder vaak waardoor je minder de kans krijgt om te bestellen… Tenminste zo kwam het op mij over. Kan er ook mee te maken gehad hebben dat het steeds drukker werd maar wat ik al zei dat was m'n gevoel.
    Verder uitstekend en lekker gegeten in een sfeervol zaakje met vriendelijk personeel.
    Wij zullen zeker normaals terug komen.

67. Anneke Les

Heerlijk gegeten. Gezellige tafel in het midden van het restaurant. Lekkere sangria. Onbeperkt werd uiteindelijk toch drie rondjes met een toetje achteraf. Vriendelijk, bekwaam personeel. Eten ook voor kinderen leuk en lekker door de variatie, alleen weinig te doen voor kinderen maar dat kun je op je vingers natellen bij een restaurant in een winkelstraat.
    Top!

68. Het eten was prima, niets op aan te merken. Alleen had ik wel het idee dat er te veel mensen waren voor de bediening. Soms lang wachten op je volgende bestelling, wat tot gevolg had, dat het erg laat werd. Vriendelijk waren ze zeer zeker wel!

69. Auwerda

Eten en sfeer is prima. Hadden onbeperkt tapas. Men kwam echter weinig aan tafel dus na 2u pas 4x kunnen bestellen. Was wat teleurstellend.

70. Anoniem

We hebben heerlijk gegeten gisteren was erg gezellig

71. Wederom heerlijk gegeten. Fijne sfeer en prima bediening! Tot de volgende keer maar weer!

72. Gezellige sfeer, heerlijk gegeten. Het was vrij druk voor een doordeweekse dag, wat een goed teken is volgens mij. Het eten was goed en erg lekker. Personeel kwam, zodra de gang op was, iets te snel alweer de nieuwe bestelling opnemen voor de volgende gang (onbeperkt tapas) en de volgende gang werd ook al weer heel snel opgediend. Is natuurlijk fijn dat bediening en de keuken zo snel zijn, maar er zat voor ons net iets te weinig ruimte tussen.
    Erg goed vond ik de huisregels die zij hebben opgesteld om te voorkomen dat er veel voedsel weggegooid wordt.

73. A.M.Overweel

Het was in een woord geweldig...

74. Leanne van Tiggelen

Heerlijk gegeten! Prijs kwaliteit is top! Vriendelijke bediening en makkelijk via internet te reserveren. Graag weer tot een volgende keer👍🏻

75. Hebben lekker gegeten en het was erg gezellig. Goede service alles werd ook goed uitgelegd hoe het werkte. Ze zeiden dat we beter eerst het 2 gangen menu konden nemen en daarna kijken of we nog trek hadden in een dessert.

76. J Stolk

Top eten top sfeer

77. Ineke Nicolai

Altijd super lekker, super gezellig en met super bediening!

78. G. Vroegindeweij

Vriendelijke ontvangst. duidelijke uitleg over soorten tapas en hoe te bestellen. Bediening attent en niet opdringerig. Zeker weer te bezoeken na de nieuwe menukaart. Enige minpuntje is het geluid. Wellicht iets aan te doen met geluiddempend materiaal??

79. Je wordt altijd vriendelijk verwelkomd, het eten is heerlijk en je hoeft nooit lang te wachten. De verschillende mediterraanse tapas zijn allemaal even lekker. Binnenkort wordt de kaart weer veranderd, snel maar weer gaan proeven!

80. W Huisman

Heerlijk gegeten en een super leuke bediening. Aanrader

81. Mariska Fransen

Eten was prima, bediening was goed. Alleen 1 minpuntje: ik had bij de reservering aangegeven dat ik met iemand kwam die jarig was en ik had gevraagd of daar misschien wat aandacht aan besteed kon worden. Daar is niets mee gedaan, dat vond ik jammer.

82. Aan het begin van de avond ging alles goed: vriendelijke bediening, snelle service en lekker eten. Tot er een groep van tien man zonder reservering kwam eten: langer wachten op eten, bevroren (!) carpaccio, gerechten wat flauwer van smaak, zeer zeer luidruchtige gasten en een daardoor steeds minder vriendelijke bediening. Ik ga voorlopig even niet meer terug. Zonde!

83. We mochten zelf een tafel kiezen,
    Vriendelijke bediening
    We hadden voor onbeperkt tapas gekozen en er werd snel voor een volgende ronde besteld.
    Alles was lekker.

84. We werden leuk ontvangen. Wij vonden het eten wel goed,maar weinig keus wat vlees betreft.
    sauzen smaakten allemaal het zelfde.

85. Prima tapas restaurant, goede porties, goede bediening.

Jammer dat de knoflooksaus bij alle gerechten dezelfde aioli is en niet een verse olie / knoflook saus.

86. Heerlijk gegeten en een super leuke bediening.

87. Fam garcia

Het eten en het personeel is gewoon top
    Kan alleen maar zeggen ga zo door met hoe jullie het doen top

88. Anne Rotering

Heel lekker gegeten en bediening leuk en vlot en aardig en voorkomend.

89. Antonius Molhoek

Alles prima in orde. Als er dan wat kritiek is dan is het de grootte van de visporties. Die stop je nl. in je holle kies zodat er jammergenoeg weinig of geen smaakbeleving over blijft.

90. Hebben wederom heerlijk gegeten. Bediening altijd vriendelijk.

91. Heerlijk eten, gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Weer genoten!

92. Miranda

Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke sfeer.

93. Irma Kruijthoff

Erg lekker gegeten leuk restaurant met vlotte bediening

94. Familie uit Numansdorp

Het was weer super! Zie nu al weer uit naar de volgende keer!

95. Fantastische bediening, mooi tempo waarin de gerechtjes werden gebracht, heel gezellige avond gehad. Voor onze ouders (in de 70) de eerste keer, ze hebben met volle teugen genoten!

96. Barbara

Lekker en gezellig!

97. Fam. van der Sluijs

Weer heerlijk gegeten in Spaanse sferen. Heel veel keuze ook voor de vegetariër in ons gezelschap. Alle gerechtjes waren even lekker , goed en pittig gekruid en vol smaak. De bediening is snel en oplettend en heel aardig. Kortom : weer een heerlijke avond gehad.

98. Voor het eerst tapas gegeten bij een restaurant met de familie. Iedereen kan zelf kiezen wat hij of zij lekker vindt en mocht dat niet zo zijn, dan is er wel iemand anders die er blij mee is. Plus: het volgende hapje is dicht bij. Heel lekker gegeten - wel een beetje veel.

99. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Komen zeker terug hier!

100. Erg lekker gegeten en volop keuze!! Gezellige sfeer