di vanaf 17:00
za vanaf 16:30
zo vanaf 17:00

LET OP!
OP DE ZATERDAGEN WERKEN WIJ MET 2 VERSCHILLENDE ZITTINGEN
Zitting 1: van 16:30 uur tot uiterlijk 19:30 uur. Om 19:00 uur word de laatste tapas ronde opgenomen.
Zitting 2: van 20:00 uur tot sluit. Met een eind openingstijd van de keuken tot 23:00 uur.

3. Betalen Master Card Visa pin

1461929574 71
1478202159 85
1527019914 87

1. Grace pons

Hadden een rustig hoekje alwaar wij ook gezellig konden praten!! Goede bediening en zeker ook erg vriendelijk!!

2. Thamara

Weer een geweldige avond gehad bij aqui!
    Ons lievelingstapas restaurant!
    Enige wat we wel merkten is dat de keuken tot 11 uur open is op zaterdag en het personeel dan het laatste half uur wat gehaaster word” of dat het overkomt dat ze het liever niet willen” maar als je met een shift pas om 8 uur kan komen eten is het logisch met tapas dat je op het gemakje eet en dus dan nog wil bestellen:) dan evt de keuken het laatste half iur alleen voor toetjes houden?
    Verder weer geweldig!

3. Met z'n 2en een gezellige avond gehad met heerlijke hapjes, er is volop keus ondanks dat wij geen vlees eten. Een aanrader!!

4. Jaap Bisdom

We hebben met een grote groep gegeten. Alles was zeer lekker en goed. Ik had alleen het gevoel dat de vlees tappas kaart kleiner is geworden. Waardoor de keuze voor sommige minder is.

5. Wim Toutenhoofd

Het was erg gezellig en super lekker!

6. Erg lekker gegeten en met veel plezier gezeten.

7. Bianca van Dijk

Wij gaan met enige regelmaat bij Aqui eten en vinden het altijd lekker en gezellig met een goede service. Alleen jammer dat ons favorietje butterfly garnaaltjes van de kaart waren en onze favoriete gastheer aangaf een andere job te hebben. Verder niets dan lof!

8. Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Aqui. Komen steeds weer terug vanwege de service en de lekkere gerechtjes en de fantastische toetjes.

9. Heerlijk avondje uit ter gelegenheid verjaardag zoon heerlijk gegeten goed verzorgt zelfs sterretjes op toetje.

10. Goed / jammer van de toilette deze waren NIET zoals het hoort.

11. Pannekoek

We hebben genoten van het eten. Was heerlijk.

12. Willy van Driel

Prima restaurant. Sfeervol

13. Robert en Yvette

Erg lekker gegeten. De tapas zijn klein, waardoor je veel verschillende tapas kan proeven. Bediening let goed op, zodat je steeds weer nieuwe gerechtjes kan bestellen.

14. Esmeralde

Snelle service en vriendelijk personeel.

15. Fred Nijsen

Prima gegeten.
    Vlotte bediening en verrassende gerechten.

16. Fam.Hooymeijer

Hele fijne bediening, leuk aangekleed (niet heel comfortabel), niet heel spannende tapas.

17. p noteboom

We hebben lekker gegeten en was heel gezellig.

18. Yolande Mattheus

Heel erg lekker gegeten.

19. Super!

20. ComponentAgro

Heerlijk eten en heel divers.

21. Zoals altijd lekker gegeten! Ben alleen nooit zo'n fan van die tijdblokken. Of vroeg of laat eten en je werkt het veel te rap naar binnen. Maar verder is de service prima!

22. Was weer supergezellig. Is altijd leuk bij AQUI. Gewoon even avondje rustig uit eten en niet weer in een uurtje buiten staan.

23. Hubregtse

Was heel gezellig, lekker eten, een beetje te gehorig, doen allemaal reuze hun best.

24. Corine van der Stoep

We wisten al een beetje wat we verwachten konden, we zijn al eens eerder wezen eten. Maar de verwachtingen zijn weer waargemaakt. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en heel snel, heel fijn. Dus we gaan zeker nogeens terugkomen! Dank!

25. Leuke gezellige tent, niet massaal, leuk ingericht, vriendelijk personeel.
    Eten is van goede kwaliteit.
    Variatie van de tapas is niet heel groot maar voldoende keus voor een avondje.

26. We hebben gisteren voor het eerst van de nieuwe kaart (sinds feb) gegeten. Ik vond er, in vergelijking met vorige kaarten, ineens veel simpele, niet bijzondere (goedkopere?) gerechtjes op staan. Veel 'hetzelfde'. Persoonlijk vond ik het voor het eerst erg tegenvallen, maar kan ook een kwestie van smaak zijn. De zaak was ook maar halfvol, waardoor mijn idee van de mindere kaart eigenlijk bevestigd werd. Volgende keer beter!

27. We hebben prima gegeten! We hebben eerst een Tapas plank besteld met 12 Tapas om al teveel losse bestellingen te voorkomen en ook om verrast te worden en dat was erg lekker. Verder prima gegeten en dito service. Enige puntjes van aandacht zijn gehorigheid (veel decibel en blijkbaar weinig geluiddempende maatregelen) en de prijzen van het drinken zijn aan de hoge kant. Verder echte aanrader!

28. Elina de Berg

Heerlijk gegeten met z'n 10'en!

29. Daar hoef ik niet nog eens te eten... Ik vond t eten bij aqui niet goed. Tapas op z’n Numansdorps zeker... volgende keer eet ik elders tapas.

30. Al meerdere malen hier gegeten. Gezellige sfeer en goed eten.

31. Heerlijk gegeten, veel keus op de kaart. Goede kwaliteit van het eten. Aanrader!

32. Fam Munter

Heel gezellig, achterin de houten bank gezeten. Mijn verjaardag gevierd. Heerlijk gegeten. Mis wel wat variatie in vlees. Prima avond! Tot volgend jaar!

33. Jenny Mook

Weer een super avond gehad.We hadden een door de kok samengestelde meterplank tappas besteld,wat eigenlijk al voldoende was voor drie personen.nog een heerlijk klein toetje na.keurige vlotte bediening. Voor redelijke prijs goed en gezellig restaurant. Kom zeker nog eens terug.

34. Annelies

Altijd heerlijk gegeten bij Aqui! Snel en vriendelijk personeel!

35. Met groep van 13 personen op zaterdag avond bij Aqui gegeten. Alles prima verzorgd, lekkere tapas voor ieder wat wils. Vriendelijk, oplettend personeel, klasse. Echt een aanrader. Wij zullen zeker (nog) vaker gaan eten.

36. Jans Van Der vlist

Heerlijk gegeten. Ruime keuze en meerdere opties op welke wijze je de Tapas kan bestellen. Echt top! Snelle en zeer vriendelijke bediening. Ik kan alleen maar positief zijn en hoop er snel weer te eten.

37. Fijn. Warm. Heerlijk gegeten. Goede prijs. Goede kwaliteit. Kees, Amber en collega's we hebben wederom van jullie genoten! Chapeau!

38. Altijd heerlijk eten met vriendelijke bediening. Echt een avondje uit!

39. Margaret

Super lekker, vriendelijk bediening en goed service.

40. cindy vd heuvel

Met vriendinnen gezellig en lekker gegeten.

41. Jose Pepels

Wederom super gegeten. Een nieuwe kaart, sommige favorieten stonden er niet meer op, maar de vervangers smaalten net zo goed. Goede service, vriendelijk personeel. Kan niet wachten op de volgende reden om er naar toe te mogen

42. Eet hier vaker, was wederom top!

43. Marieke

Goede menukaart, snelle en vriendelijke bediening, gezellig restaurant, lekker eten, fijne porties, ruime (vega/vegan!) keuze, goede prijs (zeker voor kinderen!)

44. Marielle van der Pligt

Hadden gasten bij ons die voor het eerst bij jullie gegeten hebben, zij hebben ook zeer genoten en komen ook zeker terug, net als wij!

45. Shirly Baas

Heerlijk gegeten, veel keus en alles even lekker! Zit soms net iets teveel tijd tussen het opnemen van de bestellingen, maar over het algemeen super!

46. In een woord Super!!

47. Enorm lekker elke keer weer blijf het overweldig wat een topkok en ook de complimenten voor het personeel wat zijn ze vriendelijk en maken ze het naar je zin terwijl wij de tweede groep waren toch tijd voor ons namen en ook een praatje maken en het was helemaal vol dat zegt toch genoeg wij hadden vrienden meegenomen de eerste keer en die kwamen speciaal uit brielle om weer hiervoor de tweede keer te komen eten het was fantastisch fam intven.

48. Lekker gegeten.

49. Zeer gastvrij. Enorm lekker eten. Ik of beter gezegd wij, gaan hier zeker vaker naartoe.

50. Een top restaurant! Bediening is super!

51. Vera Groeneveld

Op dinsdag avond hebben we met ons bedrijf een etentje gehad bij Aqui.
    We hebben allemaal een erg leuke en gezellige avond gehad!

De tapas waren heerlijk en de bediening deed erg goed hun best om onze lange tafel met 14 personen zo goed en snel mogelijk te bedienen, dat hebben ze goed gedaan!

52. Lyda Prins

Vriendelijke bediening, lekker eten en zeer service gericht.

53. Christel Ypma

Het zijn uitermate basic ingredienten die de gerechten erg recht door zee maken. Heb sterk de indruk dat de basis kant en klare ingredienten zijn die aardig gepresenteerd worden. Wat wordt er echt gekookt in de keuken van Aqui? Het eitje bij de Salade Nicoise misschien? Concept van verschillende gerechten proeven is leuk maar stop er meer van je zelf in dan van de groothandel.

54. Wij zijn meerdere keren geweest en dat was steeds plezierig en lekker. Dat was deze keer niet anders. Leuk restaurant en lekker eten.

55. Het was weer een hele fijne avond met heerlijk eten!
    Ik was met een collega waar het de eerste keer tapas eten was en zij was ook heel enthousiast.

56. Wederom heerlijk gegeten bij Aqui. Wat een klantvriendelijke mensen en een goede sfeer. Echt een aanrader, ook wat het eten betreft, leuk zo'n meter tapas en daarna nog bij bestellen. Goede prijs- kwaliteit. Kortom serieus een zaak voor een super gezellige avond te beleven.

57. Zeer gezellige restaurant met heerlijke gerechten.
    Er is eigenlijk niets niet lekker.

58. Fantastische avond gehad! Genoten van koude tapas en daarna van de warme tapas. Uiteindelijk met moeite nog toetjes genomen omdat ze zo lekker zijn!

59. Anne-Marie van der Mark

Wederom heerlijk gegeten gisteren! Kees, je bent geweldig, evenals de rest van de bediening. Heel gezellig! Een aanrader! Bedankt.

60. Weer heerlijk gegeten, leuke sfeer en super leuke meiden in de bediening. We komen snel de nieuwe menukaart proeven.

61. Weer heerlijk gegeten bij Aqui. Deze keer een vriendin meegenomen die hier nog niet eerder geweest was en zij was ook erg enthousiast! Ik kom hier al langer, maar het gaat nooit vervelen. Altijd een gezellig avondje uit, vriendelijke bediening een kaart met voor ieder wat wils! Vergeet ook vooral de toetjes niet :) Kortom, een avondje om nog vaak te herhalen!

62. Alles lekker en relaxte sfeer.
    Leuke mensen in de bediening.

63. Familie Wijngaarden en Korpel

Geweldige avond gehad met de familie uit de USA en heerlijk gegeten goed geholpen echt super

64. Niels van Gent

Altijd heerlijk eten bij Aqui. Vriendelijke bediening in een leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

65. G. Berkelbach

We hebben heerlijk gegeten, en komen zeker terug.

66. Het was een lekkere avond, het eten was heerlijk.

67. Lekker gegeten en ook weer prima service van de bediening. Ondanks dat ze zaak vol zat met 2 groepen, toch niet lang op ons eten hoeven te wachten.

68. Van der Luit

Je moet echt wel reserveren want zit gewoon helemaal VOL!
    Verder is het echt goed maakt niet uit op welk front 👍🏻, ons nadeel was dat we niet echt van een kippenhok houden nou als ze allemaal gaan praten is dat wel het geval dat is ook het enige voor ons wat niet alle sterren heeft!
    Maar eten sfeer en bediening echt top 😀👍🏻

69. Een van mijn favoriete restaurantjes. Gezellig, leuke bediening en vooral erg lekker. Prijs tov andere tapas is wel wat aan de hoge kant.

70. A Slegtenhorst

Tweede kerstdag met de kinderen bij u gegeten.
    Het was hartstikke gezellig complimenten voor de bediening!
    Er was prima en genoeg eten, en we mochten zelfs extra bestellen.

We komen zeker terug, wel met het verzoek om alleen vlees en geen vis.
    Maar dat was onze eigen fout.
    Mvg.

71. Nanda Korbijn

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

72. Speksnijder

Heerlijk gegeten met een super service en gezellig personeel. Heel ongedwongen kunnen eten en genieten! Bedankt allemaal.

73. Had gereserveerd voor afgelopen zaterdag om 1730, eenmaal aan tafel werden we geattendeerd dat we maar tot 1900 konden eten, en dat het tempo erin moest blijven, niet erg gezellig dan, de porties worden ook steeds kleiner en de muffin was zo hard. De man die ons bediende was niet erg vriendelijk, snap dat niet waarom je in de horeca gaat werken al met al een paar jaar geleden was het beter!

74. Op aandringen van onze zoon hadden we vorige week bij Agui gereserveerd. Hij was al eerder geweest…
    Nou, we zijn blij dat we zijn raad hebben opgevolgd.
    Heerlijk eten, allerlei gerechtjes op een meter plank, alles smaakte heerlijk! Complimenten…
    De sfeer is daar prima, de bediening en uitleg van de gerechtjes is perfect…
    Kortom… we komen spoedig terug!
    Groetjes,
    Fam Willemsen.

75. Het was heel gezellig eten bij Aqui, heel lekkere tapas, een echte aanrader!

76. Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Wordt wel erg op de duur van de maaltijd gehamerd waardoor je steeds op je klok gaat kijken. Verder absoluut voor herhaling vatbaar...

77. Zoals gewoonlijk weer een gezellige avond gehad, goed eten, snelle en vriendelijke bediening en de sfeer was weer top.

78. Gezellige avond gehad, goed eten, we komen zeker nog een keer terug!

79. Heerlijke avond gehad. Gezellige bediening! Eten voortreffelijk. Top dus

80. Piet Verbaas

Leuke ontvangst! Ontspannen en vrolijke bediening met goede uitleg over de verschillende hapjes. Eten was zalig! Desert idem dito!

81. Heerlijk gegeten! Porties waren goed genoeg. Veel variaties door een keuze te geven in vlees& kip, vis of vegetarisch.

82. Berrevoets

Lekker eten en gezellige sfeer, fijne bediening.

83. We waren er nu voor de tweede keer, maar het was weer erg goed. Vlotte bediening en smakelijke tapas.

84. Adri en Sylvia

Fantastisch gegeten. bediening super en eten was geweldig. Wat wil je nog meer voor zo'n prijs. Top!

85. We hebben een gezellige avond gehad.
    Lekker gegeten en attente bediening.

86. Carlein de Vos

Wat een heerlijke avond hebben we gehad!
    Heerlijk eten, niet lang wachten, spontane en vriendelijke bediening.
    En dat allemaal voor een prima prijs kwaliteit verhouding.

87. Heerlijk gegeten. Erg gezellig restaurant.

88. Genoten van het onbeperkt tapas menu, inclusief desserts. Wat een keuze, variëteit en allemaal lekker!
    Daarnaast snelle, vriendelijke en gezellige bediening in een leuke mediterrane sfeer. Eigenlijk heel weinig tot niets op aan te merken!

89. Goede ontvangst, een mooi plaatsje om te zitten en heerlijk eten. Ondanks dat het druk was hebben we niet op het bestelde eten hoeven wachten. Vlotte en leuke bediening.
    Bedankt voor de fijne avond!

90. J. van Vliet

Zeer goed, erg lekker.

91. Het eten was heerlijk.
    De sfeer was gezellig.
    De service was top.
    De prijs was het waard.

92. Heerlijk gegeten.

93. N. Bravenboer

Op zondagavond zonder tijdslimiet heel de avond gezellig en lekker aan het tafelen met heerlijke tappashapjes. De kleine dessertjes zijn heerlijk!
    Personeel vriendelijk en servicegericht.

94. Prima sfeertje, relax ogend personeel, die wel hard werken.
    Complimenten aan de keuken voor de smaakvolle, gevarieerde en mooie tapas. De toetjes maakten het helemaal af.

Tenslotte viel de rekening mee.

95. Weer heerlijk gegeten en vriendelijk als altijd bediend. Top locatie en lekker dichtbij!

96. Ook als je niet 'onbeperkt' wil eten, maar gewoon een pizza of een lasagne, zit je bij Aqui helemaal goed. Bediening erg sympathiek.

97. Gezellig restaurant, hele goede tapas en erg beleefde en vriendelijke bediening! Mijn favoriet op tapasgebied!

98. Met 10 man gegeten, prima gesmaakt voor jong en oud, prettige bediening, alles goed geregeld, in mijn ogen zouden ze wat aan de deur nog moeten doen, bij veel loopjes naar buiten is het vervelend als je er dicht bij zit (tocht/inloop)

99. Heerlijk gegeten. Er is nu ook onbeperkt tapas én desserts voor €29,50.
    Top!
    Zeer vriendelijk personeel.

100. Altijd een goede sfeer, vriendelijk personeel.
    Eten is goed, en je hoeft ondanks de drukte nooit lang te wachten.

Volgende pagina