Bezorgrestaurants in de buurt van Aqui

Online eten bestellen

1554206634 84
1597711931 80
1658619346 83
1667320405 83

1. Wij kozen voor de catering.
    Een koude tapasschaal en een warme tapasschaal.
    De koude tapasschaal stond bol van de sla.
    De warme tapasschaal had als hoofdbestanddeel 2 bakken met saus waaruit je vlees moest hengelen.
    2 Stokbroden voor 10 personen was ook niet echt ruim bemeten.

2. Vanavond voor 2e keer van dit jaar hier gaan eten. Het is ons weer heel goed bevallen. Zeer vriendelijke bediening. Ondanks dat het druk was, goed bediend en zijn ze vaak genoeg aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was. En of je al de volgende ronde wil bestellen. Mij zien ze op zeker weer snel. Mijn vorige reactie had ik op tripadvisor geplaatst. Maar daar mag je over zelfde onderwerp maar 1 keer per maand reageren. En ja ik vond dat ze deze pluim zeker verdiend hebben. Dus vandaar nu via deze site.

3. Jeannette

Afgelopen weekend heerlijk uit eten geweest met vrienden bij Aqui. Wij hebben gekozen voor onbeperkt tapas eten. Het was top! Eten was heerlijk en er was een ruime keuze aan gerechten en desserts. De bediening was gastvrij, gezellig en alert. Kom zeker nog een keer terug.

4. Ad Dorst

Vanavond bij jullie geweest voor de eerste keer. We vonden het super gezellig. Het eten en de bediening was super voor herhaling vatbaar!

5. Keuze is minder dan een paar jaar geleden. Kwaliteit nog steeds in orde. Jammer dat er voor de kleine eter de volle prijs wordt berekend. Vroeger hadden ze een kleine kaart. Voor iemand met een GBP (maagverkleining) een uitkomst. Nu het volle pond betaald terwijl ik maar 2 rondjes gedaan heb. Dan is het duur eten. Dit zou voor ons betekenen dat het wel de laatste keer is geweest.

6. M vd Heiden

Vandaag afgehaald.
    Is jammer genoeg niet wat we gewend zijn minder dan voorgaande keren en chiabatta brood was hol van binnen.

5,5
  7. Wederom gezellig en lekker gegeten bij Aqui, allemaal gezellige kleine hapjes en voor ieders wat wils.

8. Angeline

Ik had online tapas voor 2 personen besteld om thuis op te eten ivm carona!
    Bij het ophalen kreeg ik al de SCHRIK!
    Ik moest de warme gerechten zelf nog opwarmen bij thuis komst.
    En ERGSTE was dan ook nog dat de tapas verschillende opwarm tijden hadden.
    En de patates bravo’s in de frituur moest en garnalen en ik geen frituur pan heeft.
    En ik ook later van mijn zoon hoorde hij weken eerder besteld had en WEL ALLES warm mee had gekregen.
    Echt een afknapper, en zeker niet meer voor herhaling te doen.

9. A. Biesterbos

We zaten in de achterste hoek tussen de “stal” schotten en er hing een rioollucht. Het was erg koud in die hoek en zeer ongezellig omdat je de rest van het restaurant niet kon zien. Bij verzoek om een andere plek was dit niet mogelijk. Het eten was oké maar weinig bijzonders voor de kerst en vergeleken met de prijs. Ook moesten we zeer lang wachten op ons hoofdgerecht (1 uur)

10. Op kerstavond samen met de familie gegeten. Het was erg gezellig en het eten was heerlijk.

Vlotte en vriendelijke bediening ondanks de drukte.

11. Heerlijk gegeten op kerstavond. Het onbeperkt tapas eten is een aanrader!

12. Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik bij Aqui gegeten had. Gisteren met vrienden was het weer zo ver. De ruimte is volgens mij nauwelijks veranderd maar dat hoeft ook niet. Er is een leuke mediterraanse sfeer gecreëerd. We konden pas om 8 uur reserveren en toen we er tien minuten eerder waren was onze tafel nog bezet. Maar ongeveer om 8 uur precies konden we wel aanschuiven en was er dus uiteindelijk niets aan de hand. Zeker in het begin toen het nog helemaal vol zat was het er wel een herrie, maar gaandeweg liep het langzaam leeg en konden we elkaar een stuk beter verstaan. Voor 27.50 kan je onbeperkt tapas bestellen met een maximum van twee gerechten per keer. Dat hebben we 8 keer gedaan en toen zaten we ook wel behoorlijk vol. We hoefden niet lang op onze gerechten te wachten en de tapas waren bijna zonder uitzondering erg lekker, van goede kwaliteit en prima bereid. Ook was de hoeveelheid per portie niet overdreven zodat je toch ruimte overhield om een volgende portie te kunnen proeven. Om half twaalf waren we pas klaar en we waren niet eens de laatste. Het wordt hier wel vaker laat. De rekening was ongeveer 45 euro per persoon inclusief rode wijn. Dat is niet echt goedkoop maar ook weer niet zoveel dat we er een volgende keer niet meer willen komen.

6,5
  13. Heerlijk gegeten , we hebben een gezellige sinterklaas avond gehad.

14. Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer.

15. Marielle van der Pligt

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

16. Leen Ouwendijk

Het was een fijne en mooie avond, lekker eten en zeker een aanrader.

17. Ingrid & Arie Besseling

Weer lekker gegeten bij Aqui. Prettige, ongedwongen sfeer en een top bediening.

18. Tja. Niet echt bijzonder. Waarschijnlijk door de twee zittingen op zaterdag is de keuken genoodzaakt om veel gerechten van te voren te bereiden en is het gewoon te druk voor de brigade. Kozen voor optie onbeperkt tapas. Sommige gerechten te oververhit zoals een bijna verbrande calamaris en mosselen uit oven en anderen juist bijna koud zoals gamba stoofpotje met 2 garnalen in koude saus. Ook vaak te zoute/pittige sausjes combi's. Kwaliteit is duidelijk minder belangrijk dan de kwantiteit (zoveel mogelijk omzet)jammer heb wel eens lekker gegeten bij Acui maar kom voorlopig niet terug.

5,5
  19. Heerlijk gegeten, ontspannen gezellige sfeer. Goede vriendelijke bediening.
    Leuke entourage.

20. Jan Van Ingen

Heerlijk gegeten aan onze favoriete ronde tafel.
    Lekkere hapjes precies wat we zoeken voor een etentje.

21. Vanwege eerdere goeie ervaring weer gereserveerd bij aqui maar bij binnenkomst geen ontvangst, lang wachten op drankje, verwarming deed het eerste 3 kwartier niet, geen goeie service. Echt jammer! Eten was wel lekker gelukkig.

22. Corrine de Vos

Sfeervolle zaak maar helaas was de kwaliteit van eten een stuk minder. Zeker de nagerechten, die wij onbeperkt mochten eten, vielen erg tegen. Het ijs was gekristallisseerd. Zonde van de 5 euro extra kosten. Deze toetjes waren die 5 euro niet eens waard.

23. Fam de Graaf

Gezellige sfeer, aardige medewerkers en lekker gegeten. Kortom TOP😀👍

24. Prima gegeten in een leuk ingericht restaurant. Bediening kwam vlot door met gerechten. Visgerechten waren niet echt speciaal. Drank was zoals tegenwoordig overal erg duur (3,75 voor een Radler en 2,75 voor een frisdrank). Bediening was vriendelijk. Het is alleen erg gehorig door de akoestiek van de zaak. Zeker voor herhaling vatbaar. Ze gaan van mij een 10 krijgen als de prijzen van de drank iets normaler worden, de akoestiek wat wordt aangepakt en de visgerechten met meer fantasie en smaak worden bereid. Niets wat niet binnen een week kan worden geregeld. Chapeau!

25. Peter Waaijer

Echt heerlijk gegeten. Bediening was top. Heel vriendelijke dames. Wachttijd tussen volgende bestelling kort. Heel tevreden en voldaan weer naar huis. Hier ga ik zeker vaker eten!

26. Bianca van Dijk

Super leuk en gezellig restaurant met een nieuwe kaart. Lekkere gerechten en aardige bediening.

27. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk.

28. L.Zwartbol

Alles was weer top. Gaan zeker binnenkort weer.

29. Het eten was heerlijk, maar het was heel druk in het restaurant. We werden met 6 personen aan een tafeltje voor 4 geplaatst. En wij waren niet de enige: de hele zaal was volgepropt met tafels en mensen. Voor de bediening niet fijn, maar ook een toiletbezoek wordt zo best een onderneming. Op sommige plaatsen was er geen doorkomen aan.
    Doordat de (overigens heel vriendelijke) bediening niet echt snel naar je tafel kwam en het daarna even duurde voor het eten op tafel stond, zaten we de meeste tijd te wachten.
    Er waren op zaterdagavond twee shifts, waarvan de eerste afliep om half 8, maar doordat het niet vlot liep, zaten we om 8 uur nog aan het dessert en werden we min of meer weggestuurd.

Nogmaals het was een hele gezellige avond met heerlijk eten en een heel vriendelijke bediening. Het is alleen jammer dat de zaak zo wordt volgepropt.

30. Uitstekend eten. Leuke formule. Allyoucaneat. Steeds 2 gerechten per gang. Prima formaat porties. Echter na 2.1/2U wordt verzocht klaar te maken om dat de tijd om is. Dit was niet gecommuniceerd. De ruimte is veel te klein voor het aantal gasten. Personeel echter zeer vriendelijk.

31. R. Vreugdenhil

Vriendelijke bediening, creatieve mooie gerechten die goed op smaak zijn. Bij drukte is het wat rumoerig, en bediening duurt wat langer.
    Zeker de moeite waard!

32. Bij aankomst buiten een zware frituurlucht. Jammer, niet uitnodigend. Eerder geweest, niks te klagen, alhoewel wij de drankjes vrij aan de prijs vinden.
    De warme gerechtjes was de saus veel overcooked, waardoor je "korstvorming" op de sauzen krijg. Veel gefrituurde hapjes. Service is prima en de bediening gewoon top. Lijkt wel of de chefkok vertrokken of afwezig was. Voor ons niet aantrekkelijk om weer terug te gaan.

33. Lekker gegeten, blijft een goede tent. Bediening was iets minder vlot deze avond dan dat ik gewenst was.

34. Prettig en gezellige sfeer, heerlijk en warm eten. Zéér vriendelijk personeel. Wij eten er zeer regelmatig. Een aanrader.

35. Super vriendelijke bediening,
    Lekkere gerechten.

36. Lekker gegeten! Divers menu en snelle bediening. Leuke kaart met desserts ook. Drankjes zijn wel te duur.

37. Onze eerste keer gegeten hij Aqui, maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk gegeten, en alles ruim voldoende

38. Echt heerlijke tapas gegeten, vooral genoten van de vegetarische tapas! Aardige bediening en gezellige sfeer.

39. Irma Driessen

Het eten en vooral de prijzen van de drankjes zijn niet in verhouding tot kwaliteit. Locatie en personeel ok.

40. Prima restaurant waarbij de kwaliteit gelijk blijft en de kaart regelmatig wordt aangepast.

41. Wel aardig om waar te eten maar wee waren niet echt onder de indruk van het eten.

5,5
  42. Erg vriendelijk personeel, lekker eten, leuke sfeer. Aanrader.

43. Een half jaar geleden hier lekker gegeten… nu echt verschrikkelijk slecht…
    Kregen continu de tapas niet tegelijkertijd geserveerd mijn vriendin en ik zaten om de beurt te eten.
    Ook de kwaliteit van het eten was slecht moesten lang wachten op iedere gang tapas.
    Repeterende muziek vieze toiletten… kortom voor ons waardeloos.
    Ga er nooit meer heen.

1,8
  44. Vincent van Dam

Zeer vriendelijk en goed personeel. Kwalitatief goed eten en prima tijd tussen de rondes. Onbeperkt tapas en desserts.
    Absolute aanrader!!

45. Ton Versteeg

Het eten en de bediening waren prima verzorgd. Het was een fijne avond zo.

46. Verrassend heerlijke tapas! Kok die de echte spaanse smaken weet over te brengen. Aanrader!

47. Heerlijk gegeten!
    Vriendelijke bediening!

48. Heerlijk gegeten weer bij Aqui. Deze keer (bijna) alle nieuwe gerechtjes op de kaart geproefd en ze waren allemaal even lekker! Complimenten weer aan de kok!

49. W Meijer

Heerlijk gegeten, top bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

50. Al een paar keer heerlijk gegeten maar een nadeel, als je maar 2 uur mag eten en als het druk is dan is het matig dat ze langs komen voor een bestelling en voor wat te drinken mag het wat minder daar komen ze te veel langs, en de drank is erg duur.

51. Lekker eten voor een goede prijs. Wel graag het Oreo toetje terug op de kaart:)

52. Monique

Eten was erg lekker maar doordat hapjes erg klein zijn en per 2 besteld mogen worden heb je best wat rondjes nodig om verzadigd te zijn. Het personeel komt zelf langs om te vragen of je weer opnieuw wil bestellen met ruime tussenpozen. Toen kregen we ineens te horen dat de keuken om 22.00 dicht ging en dat het de laatste ronde zou zijn.
    Wij waren voor ons gevoel nog niet uitgegeten. Dus je moet zelf zorgen dat je op tijd bestelt.
    Er wordt geen salade geserveerd daar moet je speciaal om vragen.

53. NancyVonk

Heerlijk gegeten. Mijn tafelgenoten vonden het ook erg gezellig en lekker.

54. Het eten was prima, de sfeer was gezellig en de bediening was ons af en toe even vergeten. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

55. Annette

Leuke avond gehad, de bediening mag iets vaker langskomen. Helaas vaak lang moeten wachten op bediening.

56. Miranda Versendaal

Heerlijk gegeten, vlotte bediening.
    Een aanrader!

57. Lekker gegeten, prima service. Na afloop bleek dat we niet zoveel hadden gegeten, werd het kleine tarief gerekend. Aanrader voor lekker eten.

58. Lekker gegeten in een leuke zaak met vriendelijke bediening en een goede kaart met diverse tapas.

59. Carla Korpershoek

Gister gegeten, was erg lekker, vriendelijke, serveerster, het eten was erg lekker, alles goed warm, (wat warm moet zijn). Zal zeker weer terug gaan👍 Had medelijden met het keukenpersoneel, jeetje wat was het warm. Maar natuurlijk ook voor de serveersters. Herhaling vatbaar.

60. Kleine met weinig gevulde bordjes. Scheve tafel, wiebelende kapotte stoelen, zelfs vd wc val je af die zit los, of de deur kan niet op slot, personeel loopt te roddelen over elkaar en je betaald genoeg zou je zeggen voor eens een update in het interieur! Prijzen alsof je in een hotspot in Rdam zit.

2,6
  61. Heerlijk gegeten, hadden de vroege zitting maar er werd totaal niet gepusht om op te schieten.
    Veel keuze uit verse producten, fantastisch personeel.

62. We hebben lekker gegeten, aardige meiden die ons hielpen, en we hoefde niet steeds lang te wachten op ons volgende gang.

63. Komen al heel wat jaren hier eten naar volle tevredenheid. Maar helaas laatste keer echt wel minder. Prijs is duurder, porties kleiner en wat gaat het ontzettend langzaam.

Met tapas eten hebben wij echt geen haast, maar na 2 uur 3,5 rondes van 2 kleine hapjes krijgen is echt te langzaam. Kreeg alleen maar meer hoger i.p.v. minder.

Wat van gezegd, maar was niet te veranderen. Nouja, wij gaan volgende keer toch maar ergens anders kijken. Heel erg jammer, want het was zo’n leuke zaak.

64. Johan van de Graaf

Heerlijk gegeten met een prettige bediening. Jammer dat water enkel in flessen te bestellen is. Waarom niet gewoon een karaf water uit de kraan. In Nederland hebben we het beste water. Waarom flessen uit Italië? Past niet in het kader van duurzaamheid. Echt een verbeterpunt!

65. Gerda kohler

1 Puntje: het bestek, de vork was erg groot en het mes was bot.
    Verder erg goed eten.

66. R Zoeter

Het was weer heerlijk eten. Het 2 ploegen concept lijkt de service negatief te beïnvloeden. Het personeel is vriendelijk, alleen alles lijkt langer te duren, en uiteindelijk moet je gedwongen stoppen omdat de keuken sluit. In het begin van de sessie moest de keuken op gang komen omdat alles tegelijk besteld wordt.
    Dit vonden wij wat minder prettig.

67. Het vlees was te doorbakken, dat is gewoon zonde.
    Biefstuk, lamsvlees en zalm waren hierdoor niet lekker en hard.

68. John Hofmeester

Woensdag 1 mei 2019 hier gegeten. Een jaar hiervoor gegeten en de service was toen ronduit slecht. Via via te horen gekregen dat het sterk verbeterd was dus 1 mei weer eens bezocht.
    Wij hadden onbeperkt Tapas wat qua smaak naar behoren was echter duurde het per ronde 45 minuten tot een uur voordat je het gerechtje kreeg.
    Bij navraag bleek dat de kok vandaag begonnen was en hij nog ingewerkt moest worden. De baas (eigenaar) was er niet wat ik best vreemd vind als er iemand ingewerkt moet worden. We kregen wel netjes gratis een drankje aangeboden en het personeel was verder vriendelijk en deed hun best het ieder naar de zin te maken.

In voorgaande jaren vaak hier gegeten maar denk niet dat ik nu nog snel een keer terug ga.

69. R Overweel

Duur voor wat je krijgt. Personeel deze avond niet allemaal vriendelijk. Hierdoor weinig sfeer.

6,1
  70. Petra Weeda

Heerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer!
    Goed personeel en snelle bediening!
    Een aanrader!

71. Aarnoutse

Erg lekker eten bij Aqui. Alleen jammer dat ze de kaart veranderd hebben en geen grote gamba's in knoflook meer serveren.
    Dat was wel 1 van onze grootse favorieten daar.

Al met al een hele fijne zaak en heerlijk eten!

72. Op zondag 28 april april hebben wij hier gegeten met ons gezin, heerlijk gegeten en behulpzaam personeel, niks is teveel voor ze. Enige min puntje is dat de prijzen aardig omhoog zijn gegaan! Wij komen hier al een aantal jaar en helaas merk je wel echt verschil hierin.

73. Martin Braber

Gisteravond (26-04) was ik bij Aqui met beide ouders. We hebben een prima avond gehad en genoten van de onbeperkte tapas (+dessert). De bediening was top!
    Martin Braber

74. Goed en smakelijk gegeten al zou een echte spaanse tourist het erg pittig beoordelen.
    Kennelijk aangepast aan onze smaak en voor ons goed.
    Leuke, vlotte bediening en ruimschoots tijd tussen de gangen:
    Eile mit weile.

75. Weer heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Leuk personeel.

76. I de Vries

Wij komen al jaren bij Aqui en zijn nog steeds super tevreden over alles!

77. B. de Vries

Prima avond.
    Heerlijke gerechten.
    Zeer vriendelijke bediening.

Klein min puntje.
    Als je een tafel krijg direct bij de ingang dan is het met koud weer niet prettig om direct in de opening van de deur te zitten.
    De kou trekt direct door je lijf.
    Daar zal iets op gevonden moeten worden.

Verder is het een erg sfeervol ingerichte zaak die het bezoeken zeker waard is.

78. Het eten en drinken is prima. Maar ons hebben wel een aantal dingetjes gestoord. Allereerst hebben ze geen drankenkaart. Je kan dan achteraf pas zien wat hetgeen je gedronken hebt, de kosten hiervan zijn. Kraanwater schenken ze niet. Je bent verplicht een fles water te kopen, ondanks dat je allemaal een drankje neemt. Aangezien er een aantal van ons wijn hebben gedronken en het lekker vinden om hier water bij te drinken, moet je alsnog een fles water kopen waarvan je ook nog eens niet weet wat de prijs hiervan is. Ook vinden wij dat de toiletten nodig aan een onderhoudsbeurt toe zijn. Tot slot werd ons aan het einde van de avond medegedeeld dat het internet eruit lag en wij contant moesten betalen. Ik vond dat hun probleem wel heel makkelijk bij ons neergelegd d.m.v. een mededeling en niet denken in oplossingen. Al met al genoeg redenen om niet snel meer hier te gaan eten.

6,3
  79. Wederom heerlijk gegeten. De kaart was net vernieuwd dus kunnen genieten van heerlijke nieuwe gerechten.

80. Jacqueline

Vriendelijk personeel, vlotte bediening en voortreffelijk lekker eten.

81. Corinna Dekker

Super service. Lekker eten. Fijn dat er ook vroege shift is.

82. M.Glerum

Het eten werd vlot opgediend, bediening was vriendelijk. Het smaakte goed, maar was ook niet uitzonderlijk en de porties waren -zelfs voor tapas- klein. Soms was de bovenkant van de gerechtjes wel erg bruin

6,7
  83. Esther Goud

Heerlijk gegeten, aardige bediening en een gezellige sfeer.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

84. Heerlijk gegeten! Op aanraden van een collega hier gaan eten. We hadden dus hoge verwachtingen maar die zijn zeker waargemaakt!

85. Angelika Verhulp

Heerlijk gegeten, meter tapas was een lekkere verrassing van de kok, gezellige sfeer!

86. Anoniem

Het eten bij Aqui was super lekker, en de bediening was helemaal toppie.
    We hebben een kei gezellige avond gehad.

87. Niko mattheus

Heerlijk eten. Gezellige zaak. Goed bediening.

Aanradertje.

88. De tapas zijn heerlijk, zeker ook de vegetarische tapas. De porties zijn groot genoeg. De prijs is heel redelijk, voor wat je krijgt. De bediening is snel en vriendelijk. Heel fijn om hier te eten!

89. Afgelopen zaterdag wezen eten. Erg leuke bediening. Eten was goed maar niet ontzettend veel keus.

90. Familie D.

Met onze kinderen van 5 en 10 gegeten. Was groot succes lekkere verschillende gerechten. Goed van smaak, ook de prijs prima te doen.
    Misschien tip? Kleurplaat of ect voor de kinderen aanbieden zodat ze zich kunnen vermaken? (Wij hebben het niet nodig gehad, maar Was wel leuk geweest)

91. Hans de Mooij

Super gezellig ingericht. Heel vriendelijke en vlotte bediening. Erg lekkere gerechten. Dit gaan we vaker doen.

92. Angeliqué Engels

Wij zij met de meters begonnen, omdat mijn ouders nooit tapas hadden gegeten.
    Daarna individueel besteld… Super gegeten.
    En heel erg vriendelijk personeel.
    Top.
    Voor herhaling vatbaar.

93. Het eten was erg lekker in een prima sfeer alleen duurde het lang voordat de volgende ronde kwam vanwege problemen in de keuken

94. We zaten om 20 uur aan tafel. De bediening kwam niet vaak langs. Moesten zelf vragen om nieuwe ronde tapas te bestellen. Ze hadden het druk vanwege gasten die 1 meter tapas besteld hadden… Aan het eind vd avond kregen we te horen dat keuken dicht ging (nog maar 3 rondes gehad) en dat we de desserts ook alvast moesten bestellen. Maar toen verschenen zowel onze warme gerechten tezamen met de desserts (ijs) op tafel. Ijs smolt uiteraard en dus weg toetje!
    Beetje jammer. Wel heerlijk gegeten!

95. Henk van Hal

Wederom wezen eten bij Aqui met kinderen en kleinkinderen en weer gezellig geweest. Eten is altijd goed en warm en de hapjes zijn altijd geweldig lekker. De bediening was weer geweldig goed en de sfeer was ook weer top. Blijven hier regelmatig terug komen.

96. Laura Besteman

We hebben voor dit restaurant gekozen vanwege de verschillende voorkeuren van ons team. Helaas stond de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten niet in verhouding tot het bedrag wat ervoor betaald is.
    We hadden er meer van verwacht. Daarnaast is bij de bediening een bestelling vergeten.

4,1
  97. D. Tieman

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
    Jammer voor de gemiste uitleg over de desserts en dat er niets met mijn online opmerking is gedaan. We waren daar om de 18e verjaardag van onze dochter te vieren....

98. Nathalie Koorevaar

Super lekker gegeten, ieder gerecht was heerlijk! Vond de desserts wel een beetje tegenvallen maar over het algemeen echt heerlijk gegeten in een heel gezellige ambiance.

99. Rietje Koole

Heerlijke grechten, snelle en vriendelijke bediening. Prima!

100. Gisteren hier gegeten met 3 vriendinnen. Meteen bij binnenkomst al klungelige bediening. Waren 15 minuten te vroeg maar konden nog niet plaatsnemen ondanks dat er meerdere tafels vrij waren. Uiteindelijk toch naar onze tafel gebracht. 1 stoel zakte je doorheen. Gevraagd of er mousserende witte wijn was. Bediening was niet bekend met deze term, alleen droog of zoet. Wijnkaart gevraagd maar die was er niet?? We kregen niet gelijktijdig gerechten op tafel gezet en sommige moesten gedeeld worden, maar we hadden geen borden gehad? Het eten zelf was ok, niet echt top. Het uitserveren van de gerechten was ook nogal lomp. Na het eten thee besteld moesten van te voren zeggen welke smaak we wilde, maar hadden totaal geen idee wat er überhaupt was. Dan maar gewone thee, lekker makkelijk. Komt er uiteindelijk earl grey. Dit is gewone thee zegt ze. Nee dit is earl grey. Uiteindelijk gewone thee gehad. Al met al zeer incompetent personeel, leken wel een stel pubers. Totaal geen uitstraling en geen enkel verstand van bediening. Verder wel dankzij onze gezelligheid een leuke avond gehad

Volgende pagina