Op dit adres zit nu: Klein Hartenstein

1. Zeer slechte ervaring bij een zondagmiddag high tea ter gelegenheid van verjaardag van 80 jarige. Van tevoren zeer duidelijk aangegeven dat er iemand bij aanwezig was met notenallergie. Restaurant wist er geen raad mee, en serveerde alleen fruit in eerste instantie. Ongenoegen geuit en vervolgens kreeg ze er perzik met appel bij. Eigenaresse heeft excuus aangeboden en proberen op te lossen na haar flink onder druk te zetten. Daarnaast is de totale high tea zeer tegen gevallen met oude cakejes, smakeloze dikke sandwiches, en vreemde combinatie van de beperkte (karige) warme hapjes. Als toetje kregen we tomatensoep. Met de totale groep van zes moesten we twee kleine ronde tafeltjes delen. Conclusie is dat de high tea bij dit restaurant zeker geen aanrader is, en de jarige was zeer teleur gesteld.