Hartenstein@Laurie in Oosterbeek

5. Betalen Master Card Visa

1387561911 73
1401907871 76
1419840321 69

1. Goede lunchkaart, tosti's waren voortreffelijk en niet alledaags.

2. Wat SUPER!
    Om hier te eten, Qua locatie, Zeer vriendelijke mensen, gezellige bediening.
    Heerlijk eten als schilderijtjes werd het eten geserveerd.
    Qua prijs helemaal top.
    En waar wordt je door de kok uitgezwaaid. ['']
    Zeker weten dat we echt genoten hebben.
    Voor ons een dikke 10.
    En komen zeker weer eens terug als we in de buurt zijn.

3. High tea viel tegen, kreeg weinig! Totaal niet klantvriendelijk, bij binnenkomst kon er geen vriendelijk woord vanaf, bij vertrek werd niks gezegd, vreselijk kom er nooit meer!

4. Hans de wijk

Ontvangst was overdreven vriendelijk nadat wij een drankje bestelde en verder niets erbij wilde, was de overdreven vriendelijke gastvrouw ineens minder vriendelijk nadat wij onze drankje had genuttigd en om de rekening vroegen kregen wij als antwoord moet je binnen doen.

5. Zeer slechte ervaring bij een zondagmiddag high tea ter gelegenheid van verjaardag van 80 jarige. Van tevoren zeer duidelijk aangegeven dat er iemand bij aanwezig was met notenallergie. Restaurant wist er geen raad mee, en serveerde alleen fruit in eerste instantie. Ongenoegen geuit en vervolgens kreeg ze er perzik met appel bij. Eigenaresse heeft excuus aangeboden en proberen op te lossen na haar flink onder druk te zetten. Daarnaast is de totale high tea zeer tegen gevallen met oude cakejes, smakeloze dikke sandwiches, en vreemde combinatie van de beperkte (karige) warme hapjes. Als toetje kregen we tomatensoep. Met de totale groep van zes moesten we twee kleine ronde tafeltjes delen. Conclusie is dat de high tea bij dit restaurant zeker geen aanrader is, en de jarige was zeer teleur gesteld.

6. Ted Alkemade

Knorrende magen na een fijne zondagmiddagwandeling. Even opwarmen met een kopje thee. Wilt u er nu al een broodje bij? Pardon, even acclimatiseren. Op een gegeven moment trek, dus er zal wel een broodje in aantocht zijn. Helaas door iemand anders de menukaart aangereikt gekregen. Bij de eerste ober toch maar naar het broodje gevraagd. Achteraf voor € 5,00 op de rekening. Keuze viel o.a. op vis van de dag. Bleek smakeloze schelvis te zijn met één of ander niet te definiëren bijgerecht. Het geheel was niet te pruimen. Bijgerechten karig. De tournedos was van een kangeroe en waaide bijna van m'n bord. En dit ook nog voor een meerprijs van bijna 7 eurootjes. Nagerecht was smakelijk, maar voor iemand die op dieet is. Er zijn veel, maar dan ook veel betere restaurants in de omgeving waar je veel maar dan ook veel meer waar krijgt voor je geld. Kortom, geen succes en niet voor herhaling vatbaar.

7. Marleen van der Plank

Heerlijk eten! Met z'n vieren andere gerechten, alles top!!
    Bediening was super! Was een echte gastheer; mijn vriendin kreeg n wijn die ze echt niet lekker vond (wel wijnkenner) en dit werd zo mooi erkend en gerespecteerd! Chapeau!

8. Slechte ervaring. Voedsel was prima. Helaas is het decor van het pand sinds overname achteruit gegaan. En we waren nogal verbaasd door de onvriendelijke bediening van de eigenaresse/manager. Zeer onprettige dame. Voor ons in ieder geval een reden om niet meer terug te gaan.

9. F&J 139 punten

Vanavond heerlijk gedineerd bij Hartensteijn@Laurie in Oosterbeek. Aangezien de buitentemperatuur nog aangenaam was hebben we ervoor gekozen om buiten op het terras te eten. Bijzonder attente en hartelijke bediening door de dames, ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent. We hebben beiden gekozen voor het 3 gangen keuze menu en hebben naast de mooie en lekkere gerechten enorm genoten van de heerlijke Sauvignon. Fijn dat de dame die ons bijna de gehele tijd heeft bediend rekening hield met enige tijd tussen de diverse gerechten. Zeer vriendelijke dame met een goed gevoel voor humor en aandacht voor de gasten. Goed idee, het 3 gangen keuze menu en zeker een aanrader voor een ieder die kennis wil maken met de keuken en gastvrijheid van Hartensteijn@Laurie. We komen zeker nog een keer terug. Bedankt voor de fijne avond!

10. Margreet

Goed eten en goede professionele bediening. Mooie sfeervolle lokatie. De stoelen zitten goed en passend bij de hoogte van de tafel. Dit is in menig restaurant niet het geval!

11. kuijpers

Op de koffie geweest na bezoek airborne museum. Helaas een vest vergeten mee te nemen. Zij namen de moeite om het naar ons op te sturen. Fantastische mensen en met name de bediening, echt mensen met gevoel voor stijl en hartelijkheid.

Vr. gr. Ton.

12. Voor de 1e keer hier geweest, en een zeer positieve ervaring. Vlees was erg goed, bijgerechten een beetje aan de koude kant. Water zou ik gratis serveren. Nu moet er steeds iemand water bijschenken. Zet een fles op tafel, kost minder tijd voor personeel, is goedkoper dan de manier waarop zij het nu doen en het komt wel een beetje vreemd over. Personeel is enorm vriendelijk en snel.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

13. Onze ervaring was zeer positief bij dit romantische restaurant Hartenstein@Laurie.

Wij hadden een familiediner georganiseerd inclusief een bezoek aan het Airborne museum. Werden als gasten ontvangen in een iets lager gelegen gedeelte van het restaurant voor een aperitief bij de open haard. Onze vriendelijke gastvrouw gaf regelmatig op een prettige manier uitleg over het menu dat werd gereserveerd in de wijnkelder, ook met open haard.

Wij hebben heerlijk gedineerd in een prettige sfeer en prijs/kwaliteit is hier uitstekend!

Familie Mooij

14. Menu van slechte kwaliteit: voorgerecht redelijk, hoofdgerecht (wildpeper) slecht, nagerecht (ijslolly zoethout) zou misschien passend zijn voor een kindermenu.
    Water, in open flessen, kraanwater: prima maar absurd om daar geld voor te vragen. Eigenaresse, zoals in meerdere recensies valt te lezen, weet niet hoe ze correct met gasten moet omgaan.

15. Ben meerdere keren met mijn vrouw wezen eten bij Hartenstein@Laurie zowel lunch als diner en iedere keer valt mij de enorme spontaniteit en hartelijkheid op van gastvrouw Laurie Theijse en haar team. Je voelt je iedere keer echt welkom en de sfeer is warm en informeel.
    Bij mooi weer is het ook heerlijk vertoeven op het buitenterras in het zonnetje en de volgroeide dakplatanen zorgen voor de nodige schaduw. De gastvrouw is duidelijk liefhebber van figuratieve kunst, want op verschillende plekken hangen schilderijen of staan sculpturen.
    In het najaar gaan wij hier altijd minimaal één keer wild eten bij dit Oosterbeekse etablissement. Met name de tournedos van haas en konijnfilet van chef de cuisine Dennis kan ik van harte aanbevelen. En voor zijn Bisque d'homand mogen ze me midden in de nacht wakker maken.
    Tot slot nog één puntje van opbouwende kritiek: voor iemand die voor het eerst komt is het niet altijd duidelijk dat "om het hoekje" zich nog meer parkeerplaatsen bevinden. Volgende keer gaan we eens de 'high tea' uitproberen!

16. Ik vond de high tea erg karig. Heb voor minder geld uitgebreidere high tea gehad. Ook goed om te vermelden dat er geen dunne sandwiches geserveerd worden maar dikke boterhammen.
    Wel heel vriendelijke bediening en een leuke locatie.

17. Helen Walstra

Turks brood vooraf, te weinig kruidenboter (ook niet naar gevraagd). Het hoofdgerecht viel tegen. Mijn partner kreeg een ossenhaas die niet mals was en te gare groenten. Mijn vegetarisch gerecht, een buideltje bevatte ook te gare groenten en heel weinig kaas, 1 klein bakje frieten voor 2 personen en te weinig mayonaise. Dessert was ook te weinig, een paar framboosjes op een klein bolletje ijs.
    Wij vonden de gerechten te duur voor de kwaliteit. De wijn was goed, maar bij het vragen om water kreeg ik een snibbig antwoord van de eigenaresse; "Ik ben NU nog bezig met de wijn mevrouw". De eigenaresse was in mijn beleving teveel aanwezig en te vrijpostig, de andere serveerster was vriendelijk en keurig. Eigenlijk was alleen de lokatie goed.
    Wij zouden het niemand aanraden in ieder geval.

18. Ellen en Will

Heerlijk gegeten, actie 4=2! Prachtig menu, heerlijke wijn, een topavond! De bediening is altijd geweldig, aandacht voor alles, goede uitleg over de gerechten. Voor herhaling vatbaar!

19. 11/12/2013.
    Snelle lunch gedaan, was erg rustig. Vlotte bediening !

20. Best lekker gegeten. Ik had stiekem wel iets meer verwacht op basis van recensies, maar verder wel een fijne avond gehad. Toch zou ik het zelf prettiger vinden als er wat meer over de gerechten en wijnen verteld zou worden door het personeel.

21. S. van Dorp

Wij hebben onze zilverenbruiloft bij Hartenstein@Laurie gevierd omdat direct bij de eerste kennismaking uiterst plezierig zijn ontvangen en naar onze wensen geluisterd werd.

Het lopend buffet was perfect en goed georganiseerd. Plezierige en zeer goede bediening.

Wij kunnen iedereen die van goed en lekker eten houd Hartenstein@Laurie aanbevelen.

22. Voor een late lunch lekker op het terras gezeten, prima ambiance. Mijn clubsandwich met roomkaas, appel en rucola. gegratineerd met warme brie en walnoten dressing, (€8.50) stelde mij behoorlijk teleur, veel brood en weinig beleg.
    De salade van mijn vrouw (Gemarineerde gamba's, zalm & kreeft. Op jonge bladsla en limoenmayonaise € 16.95) was prima maar daar was de prijs ook wel naar. Geen uitschieter.

23. H anny Witte

Mijn verjaardag met familieleden (13) gevierd, super tevreden, Laurie zoals altijd zeer gastvrij, drankje op terras, daarna heerlijk gegeten, prima bediening. Het was top!

24. Leuke sfeer! Super aardige en goede bediening.

Wachten hoeft hier niet, duidelijke uitleg bij alle gerechten. En je krijgt ook echt wel veel eten!
    Alles was zelf gemaakt (ook de zoetigheden) gewoon hartstikke lekker.

Als je van high tea houdt is dit echt wel een aanrader.

25. Afgelopen zaterdag een High tea gehad. Boven verwachting wat er geserveerd werd, echt super, vriendelijk personeel, niets was teveel. Echt een aanrader!!

26. Afgelopen zondagavond erg lekker gegeten! We hadden niet veel tijd maar gaan zeker nog keer terug!

27. Vorig weekend bij Hartenstein @ Laurie gegeten en alles was werkelijk top! Warme hartelijke bediening, heerlijk eten en een fijn sfeertje. Gebruik gemaakt van de 4=2 actie, waarbij je met 4 personen maar voor 2 betaald, even nagevraagd en deze actie loopt nog de gehele maand jan en feb. Met deze wetenschap kan je eigenlijk al helemaal niet om dit mooie verbouwde restaurant heen!

28. A. Roelofsen

Heerlijk met familie genoten van de kerstbrunch. Als verrassing kwam de kerstman ook nog die de kinderen mee heeft genomen voor het maken van het dessert welke ze later kwamen brengen met ware koksmutsen op. Erg verzorgd en smaakvol opgemaakt. Voor herhaling vatbaar.

29. Gisteravond hebben wij met 8 personen gebruik gemaakt van het kerstbuffet. Zittende op veredelde campingstoelen, in een soort van rumoerige kantine van een bouwbedrijf hebben wij getracht het ondefinieerbare, slecht bereide voer te verwerken dat wij hadden opgehaald van een onooglijk buffet dat niet werd bemenst. In alles bleek dat er bij dit restaurant geen respect is voor voedsel, drank en gasten.

30. Marianne Kreeft

Recent heerlijk gedineerd bij Laurie. Hedenmiddag meer dan voortreffelijk geluncht. Kortom Hartenstein@
    Laurie is een aanwinst voor Oosterbeek.

31. R.de.Gijsel

Hier wezen eten met mijn ouders en mijn gezin, kleine porties, niet veel smaak en erg duur voor de prijs kwaliteit. Eigenaresse kwam erg arrogant over.

32. De make over is oké, maar de bediening en prijskwaliteit verhouding laat te wensen over. Lang wachten, lauw eten en een niet echt kindvriendelijke eigenaresse.

Kortom mooie verbouwing maar de warme sfeer van vroeger is weg!

33. hans 372 punten

zondag 15 juli 2012 hier gegeten. Bij reservering werd ik al heel vriendelijk te woord gestaan en de ontvangst was ook enthousiast! Na een klein schoonheidsfoutje met de aperitiefdrankjes kregen we de kaart waar het moeilijk uit kiezen was vanwege de royale keus. We waren met vieren en namen 2x het menu en 2x van de kaart. Alles was bij iedereen meer dan voortreffelijk en ook het feit dat je onbeperkt water naast de wijn kunt krijgen voor 2 euro pp sprak ons erg aan! Allemaal heerlijke verschillende bijpassende wijnen gedronken en een erg plezierige bediening! Het voorgerecht van het menu maar ook de vis van het hoofdgerecht waren prima, goede porties maar niet teveel. Leuk ook de extra puntzak frites maar op zich overbodig omdat de rest ruim voldoende was. Jammer dat het voor ons wat ver rijden is , bijna 2 uur, maar anders zouden we hier zeker vaak komen. Hoe dan ook we komen zeker een keer terug!

34. Joke 13 punten

Kleijn Hartenstein was aan een make-over toe. De verbouwing onder de nieuwe eigenares Laurie is zeker zeer geslaagd. Helaas zal er nog hard gewerkt moeten worden aan de kwaliteit van het eten en de service. Het hoofdgerecht van ons diner werd lauwwarm geserveerd. De eendenborst was ronduit doodgekookt. We hebben de bediening hierop aangesproken - geen enkele reactie!! De toetjes waren een aanfluiting - en het feit dat we het water (kraanwater nota bene!!) met 2 euro per glas op de rekening terug vonden, heeft ons doen besluiten om nooit meer terug te komen.

35. Ik ben een paar weken geleden bij hartenstein wezen eten. Wat een positieve verandering heeft dit restaurant doorgegaan. Goed eten, mooie wijnen, prettige bediening en een goede sfeer. Als wij weer eens in de buurt zijn, komen we zeker terug

36. Laurie heeft Kleyn Hartenstein een makeover gegeven en het heeft nu een trendy lounge uiterlijk. Helaas zit je op de bank links bij binnenkomst door de brede deur op de tocht.
    Vandaag een lunch gebruikt maar het was niet dat wat ik gewend ben van Laurie. Te weinig personeel waardoor we lang, bijna 45 minuten, moesten wachten op het eten. De koffie achteraf hebben we afbesteld aangezien deze wederom zeer lang op zich liet wachten. Hierdoor het eten niet echt genoten, ik hoop dat de tweede kans die ze binnenkort krijgen beter uitpakt