1. Wij hebben vanavond met 5 volwassenen en 2 kinderen gegeten bij Alexandros. We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding, menu 32,50 en 2e persoon gratis. Hoe dit berekend wordt is niet correct. 2 x € 32,50, 2 x gratis, 1 x los menu en 2 x kindermenu, tot zover goed. Nu komt het, wij bestellen extra voorafgaand aan het voorgerecht 1 x stokbrood kruidenboter en het oudste kind een tzaziki. Nu werden deze gerechten tegelijk met het voorgerecht gegeven. Geen probleem. Aan het eind van de avond bij de rekening word het stokbrood kruidenboter en de tzaziki als voorgerecht menu gerekend en de duurste 2 voorgerechten, die dus bij het menu hoorde, apart berekend!! Dit aangegeven bij medewerkster en als reactie werd gezegd dat de computer het zo heeft berekend en dat ze hoopt dat het de volgende keer beter gaat. Vreemd!