in Baarle-Nassau

Geniet van smaakvolle en ambachtelijk bereide gerechten.

1. We hebben zowel op ons drinken, ons voor èn ons hoofdgerecht lang moeten wachten en zo druk was het niet de dag na kerst.
    Carpaccio was flauw, 2x moeten vragen om een lepel voor de soep.
    Van de mixed grill was de biefstuk zeer taai maar wel rosé en alles had een zeer overheersende rooksmaak. De ober/serveerster heeft niet gevraagd welke saus er bij de mixed grill gewenst was en er is geen saus geserveerd. Garnituur moesten we delen en voldeed niet aan de omschrijving.
    Met de kritiek werd niets gedaan toen er gevraagd werd of het smaakte.
    We hebben minimaal 4 verschillende obers/serveersters gehad wat erg verwarrend over kwam.
    De bediening hield alles wel in de gaten maar anticipeerde niet op het feit dat we zeker 30 minuten wachtten op ons hoofdgerecht. Toen er naar een tijdsindicatie werd gevraagd werd die tijd met nog eens 5 minuten overschreden. Zeker 45 minuten na het voorgerecht werd het hoofdgerecht geserveerde.
    We hebben direct na het hoofdgerecht afgerekend en zijn vertrokken.
    We komen hier niet snel terug.

4,5