1. Met een goede ervaring van diner/lunch in dit restaurant door 1 van ons, hebben we op 1e kerstdag met 7 personen aan het kerstbuffet deelgenomen.
    Ontvangst allervriendelijkst en regelmatig kwam er iemand langs om drankjes op te nemen. Het buffet zelf was matig van kwaliteit, weinig keuze en er werd onvoldoende aangevuld. Waar wij verwacht hadden dat het buffet betekende dat je zelf weet wanneer je bijv aan je dessert toe bent bleek dit hier niet de bedoeling te zijn. Iedereen moest eerst uitgegeten zijn voordat het buffet werd afgeruimd en opnieuw werd ingericht voor het dessertbuffet. In ons geval duurde dat ruim 45 minuten! Voor iemand van ons gezelschap die een vorm van autisme heeft duurde dit veel te lang. We hadden juist daarom voor een buffetvorm gekozen. Twee van ons gezelschap zijn dus voor het dessert al vertrokken. Omdat het dessertbuffet voor allen tegelijkertijd was, ontstond er een lange rij met wachtenden. Al met al een slechte ervaring en de prijs/kwaliteit verhouding was niet in orde, het buffet was met €35 pp veel te duur.

3,6