1. Afgelopen maanden hebben we er 3 keer gegeten. We vonden het zeer goed in verhouding tot de prijs die we ervoor betaalden. 2 keer namen we 'tournedos' met en zonder stroganoffsaus; 1 keer zuurvlees. Het vlees was géén ossehaas, maar wel een goed gebakken 'pavé de boeuf' van cuisson naar mijn wens. Zo'n groot stuk kán ook niet voor € 18,90 Voor de stroganoffsaus miste ik weliswaar enkele ingrediënten, zoals de wodka, maar toch smaakte de € 2,50 extra kostende saus lekker genoeg. De erbij horende sla smaakte goed en zo ook de frietjes met de obligate mayonaise. De bediening was zeer vlot en zo hoefden we ook niet bijzonder lang op de maaltijd te wachten. De 1e keer had ik een goulashsoep vooraf genomen. Smaakte redelijk goed en bevatte ruim vlees. Het gevolg was wel dat ik de hoofdgang niet op kreeg om nog maar te zwijgen van een toetje.

Op de Vos bestaat al zeker 40 jaren en is een veel door vrachtwagenchauffeurs bezocht restaurant. Vandaar vast ook de snelle afwikkeling van bestelling en eten. Nooit gedacht dat een 'Les routiers' restaurant zoveel kwaliteit te bieden zou hebben. We zullen er vaker gaan eten.