1. Een heerlijke ervaring!! Vriendelijke bediening met veel uitleg. Zo fijn om met een gerust hart "uit eten te gaan" en alles te kunnen eten ipv schipperen met mijn dieet! Héérlijk en verrassend eten en het dessert duurde even, maar was een plaatje en mmmm!! Ik hoorde dat jullie dit concept door Nederland willen verbreiden! Top en Utrecht staat al te trappelen! Veel succes met alles digitaliseren zodat het voor jullie minder arbeidsintensief wordt!
    Bijzondere ervaring! Dank jullie wel!!

1. Oeps er is iets misgegaan met de cijfers 🙄🙄 kunnen jullie dat nog aanpassen? Ik vond eten/drinken, prijs/ kwaliteit een 10 en sfeer en service een 9!
    Dank je wel!

2. Goedemorgen Laura,

Natuurlijk, dat is geen enkel probleem, ik heb het zojuist voor je aangepast! Hopelijk is het ok zo? Mocht er nog iets zijn dat je graag wilt aanpassen, laat het gerust weten (eventueel via info@eet.nu) en dan breng ik dat graag voor je in orde.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

3. Gelukkig want ik schrok van de slechte cijfers ;-)
    Dank voor de verwerking!
    Groetjes Laura