1. Ton van Rooij

Zeer lang moeten wachten op mijn bestelling, drank een half uur, een borrelhapje had ik na 45 minuten nog steeds niet. Het personeel dat aanwezig was liep zich het vuur uit hun sloffen dus daar lag het niet aan.
    Toen ik de manager erop aansprak had hij niet het fatsoen om mij te woord te staan. Van het zeer vriendelijke personeel moest ik vernemen dat er een probleem was omdat het registratiesysteem niet goed werkte. Het was een kleine moeite geweest als de manager de moeite had genomen om de aanwezige gasten even op de hoogte te brengen van het probleem, maar nee hij liet zijn personeel de klappen opvangen.
    De meerderheid van de aanwezige gasten hadden geen goed woord vervolg voor de gang van zaken. Ik hoorde van andere gasten dat het hier altijd lang duurde voordat je de gewenste bestellingen in ontvangst kan nemen.
    Nogmaals het personeel deed zijn uiterste best, maar waren met veel te weinig. De reactie van de manager heeft mij doen besluiten om deze recensie te schrijven. Mij zien ze hier niet meer eruit.

1. Hutten
    Van restaurant

Beste Ton,

Allereerst, het is ons doel om onze gasten een zorgeloos en ontspannen genietmoment te bezorgen bij 't Boshuys. Natuurlijk vinden wij het erg vervelend te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over u bezoek.

Het klopt dat we een storing hadden aan het bestelsysteem dit weekend. Dit gebeurd helaas precies op het moment dat het zonnetje heerlijk schijnt, en de herfstblaadjes vallen en het dus erg druk is bij 't Boshuys. Hierdoor konden we vervelend genoeg niet voorkomen dat de wachttijden langer waren dan u van ons gewend bent. Excuses daarvoor.

Wij lezen dat u graag de manager had gesproken. We begrijpen deze behoefte en achteraf hadden we dit ook moeten doen. Onze manager was achter de schermen erg hard aan het werk om de storing op te lossen. We zullen deze feedback zeker meenemen.

Goed om te horen dat het personeel er alles aan gedaan heeft om het naar jullie zin te maken. Want dat vinden wij erg belangrijk.

We hopen u ondanks deze ervaring toch weer eens te zien bij 't Boshuys!

Groetjes, team Boshuys Best