1. We waren weer eens in de buurt en twijfelden geen moment: we zouden beslist weer een pannenkoek gaan eten bij de Hooischuur. Geen spijt van gehad! Echt heerlijk waren ze en goed gevuld. Mijn man had de pannenkoek van de maand met ragout en vruchten: subliem! Ook de andere keuzes vielen goed in de smaak. Het was gezellig, niet te druk op het moment dat wij er waren. De bediening echt vlot en vriendelijk. De enige reden dat ik wat punten aftrek is vanwege het feit dat honden werden toegelaten, daar ben ik echt niet van gecharmeerd, zeker niet toen er een vlak langs onze jongste in zijn maxicosi liep... Maar verder: top!

Vorige recensies van Fam vP

• Deze herfstvakantie waren we in de buurt op vakantie en waren we op internet dit pannenkoekenrestaurant tegengekomen. We hadden gereserveerd en mochten zelf een tafeltje kiezen. Wat een gezellig restaurant is dit(!), leuke ligging, genoeg parkeergelegenheid dichtbij.

We waren met een gezelschap van 3 volwassenen en 2 jonge kinderen en bestelden alle vijf een andere pannenkoek. We zagen later dat er een speelruimte moet zijn geweest, maar door de vlotte bediening en de korte wachttijd zijn onze kinderen daar niet eens geweest. En dan zou je nog kunnen denken, zo snel bediend, dan zal het eten wel niet zo goed zijn geweest, maar het tegendeel was waar. We hebben regelmatig in allerlei pannenkoekenrestaurants gegeten, maar deze belandt zeker in mijn top 3. Echt heerlijke, goed gevulde pannenkoeken. Enige minpuntje was dat er bij de pannenkoek met advocaat en peren de peren uit blik waren, maar dat doen ze m.i. overal. We hebben gesmuld!

Als we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker langs. Voor de kinderen was het prettig dat we niet lang hoefden te wachten; de pannenkoek Muisie die mijn zoontje had werd heel leuk aangeleverd met een apart bakje (4-delig) om je pannenkoek te versieren (slagroom, hagelslag, smarties en muisjes), heel leuk. Ook kregen ze nog een kleinigheidje bij het afrekenen, sympathiek.

Al met al dus een heel positieve ervaring!