1. Waarom bestaat deze zaak nog? Eens maar nooit meer! Bij binnenkomst was ik al teleurgesteld dat ik hier had gereserveerd. Meestal neem ik de recensies met een korreltje zout, maar alles wat hier beschreven word klopt. Vlees word op je bord geflikkerd en was zo hard gebakken dat ik het heb laten staan. Personeel stond er bij van tja ik heb er geen zin in maar we moeten maar weer. Al het eten was vies, hard en koud, het zou me niks verbazen als het meerdere malen word opgewarmd. Zeer onhygiënisch, en personeel wat wel wat beters te doen heeft. Het maakt ze denk ik ook niet uit wat mensen er van vinden, ze doen het puur voor het geld. Wat een baggertent is dit. Dit is mijn eerste slechte recensie die ik ooit heb geschreven, maar dit vond ik zo buitensporig dat ik geen enkel positief puntje kan vinden.