1. Silvester

Naar aanleiding van alle gunstige recensies zijn we hier opaf gegaan. Daar kregen we geen spijt van. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Geen Chinees-hoeveelheden voedsel, maar ruim genoeg om van te genieten. Smakelijk voedsel! Liever grote kwaliteit dan grote kwantiteit. En dat was er. Zelfs de frietjes waren een stuk lekkerder dan elders. Gold ook voor de wijn. En het toetje. Zelfgemaakt ijs met aardbei: heerlijk!

De bediening was puik. Niet te opdringerig, maar wel vlot en vriendelijk. Meestal moet je in een drukke, uitverkochte zaak heel lang wachten voordat je wat te eten krijgt. Maar wij dus niet. Er liep ook voldoende personeel rond, zagen we, en die zaten niet stil!

Een grote aanrader dus, dit restaurant. Terecht dat ze het goed doen.

Voor eten en drinken net geen 10, want mijn kalfsentrecote was aan één kant een beetje te lang gegrild. Gezien het bovenstaande nam ik dat in dit geval graag voor lief.