Op dit adres zit nu: '05

1. Voorgerecht antipasti was verrukkelijk. Wisselende kwaliteit van de hoofdgerechten: 2 personen gamba's besteld, ene was heerlijk warm, andere was lauw tot koud... Garnituur bij alle gerechten ook lauw tot koud. Garnituur ook erg weinig. Cappucino is op andere plaatsen lekkerder, je verwacht bij een Italiaan toch de betere cappucino... Knap aan de prijs... 5 gamba's voor € 25.00. Behoorlijk warm in het restaurant. Niet voor herhaling vatbaar.

1. Felix
    Van restaurant

Hallo Theo, bedankt voor je recensie. Wel jammer dat je op deze manier reageerd. We hebben die avond meermaals gevraagd of alles in orde was en dit werd bevestigd (op de reclamatie van een bord lauwwarme gamba's na). Jullie vonden het verder allemaal prima, wat ook de dikke fooi van jouw tafelgenoot bewijst. Mbt de warmte: Hier wordt aan gewerkt. De luchtcirculatie wordt vervangen, maar daarvoor is een nieuwe motor nodig die op het dak komt te staan. Daarvoor is weer een vergunning nodig en als ok heeft de buurt nog 6 weken jnspraak. Dus.....ik hoop dat dit gauw veranderd. Wie weet, is het dan toch voor herhaling vatbaar. Per slot van rekening is dit de eerste negantieve recensie na mijn overname in April (en ik hoop de laatste). Ik zou zeggen tot ziens, Felix (eigenaar van La Piazza).