Op dit adres zit nu: '05

Parkeergarage langweg Venray, of op Merseloseweg in het centrum bij de Rabobank

Bezorgrestaurants in de buurt van La Piazza

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1425193353 86
1480206511 79

1. Heerlijk gegeten zoals altijd. Jammer dat het stil was in de zaak. Ondanks dat zette het personeel er flink de vaart in hetgeen i.v.m. drukte niet nodig was.
    We hopen dat er betere tijden zullen aanbreken zodat de gezelligheid weer terug kan komen.

2. Top kwaliteit eten, niet alleen maar het standaard pasta/pizza-aanbod op de menukaart, maar ook ruime keuze uit vlees en vis. Heel vriendelijk personeel en goede ambience.

3. Ciska Bosch

Prima gegeten, gezellige sfeer, kwaliteit eten goed!!
    Komen zeker terug!

4. Twee keer geweest en twee keer super gegeten! Fijne service, lekkere wijn, veel keuze.. Hier komen we zeker terug!

5. P van Langen

Hebben prima gegeten, personeel vriendelijk en attent. Mag iets meer verlichting komen, daar interieur ook donker is, komt het allemaal erg donker over. Wil graag goed zien welke ingrediënten op mijn bord liggen.

6. Het nieuwe menu is top. Komt erg dicht bij echte italiaans weet ik uit ervaring.

7. Petra Jetten

Erg lekker gegeten. Prima service. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige minpuntje, het is nogal rumoerig.

8. Heerlijke hoofdgerechten gehad, echt genoten. De nagerechten waren iets minder maar ook zeker lekker. Hele vriendelijke bediening.

9. Jac Rotoff

Eérste keer. Heel tevreden. Eten en bediening perfect.

10. Leonie siebers-verkoeijen

We hebben een gezellige avond mogen beleven met natuurlijk alle aandacht van de bediening. Dank

11. Leo Barendse

We zijn het afgelopen jaar 4 keer wezen eten in dit restaurant.
    Het was altijd geweldig. Gisteren 5 oktober was een domper.
    Beide hadden ossenhaas met gorgonzola saus besteld.
    Het vlees zat vol met zenen. Ook de saus had niets met gorgonzolasaus te maken. De eigenaresse kwam erbij en zag dat bijna alles terug ging. Ze vroeg wat er mis mee was.
    Ze zou het met de keuken opnemen. Maar we hebben haar niet meer terug gezien. Bij het afrekenen zei de ober dat het hoofdgerecht niet afgerekend hoeft tegen worden.
    Alleen de drankjes. Het was een domper op een etentje op mijn verjaardag.

12. Heerlijk gegeten, en zonder erom te hoeven vragen een karaf gekoeld water er bij gekregen. Goede bediening!

13. Zakelijk etentje

Helaas hadden we zelf te weinig tijd maar volgende keer zullen we er de tijd voor nemen.

14. T. Voesten

We hebben heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en mooie locatie. Genoeg ruimte om te zitten. Goede bediening. Je hebt het gevoel dat je als gast welkom bent.

15. Voorgerecht antipasti was verrukkelijk. Wisselende kwaliteit van de hoofdgerechten: 2 personen gamba's besteld, ene was heerlijk warm, andere was lauw tot koud... Garnituur bij alle gerechten ook lauw tot koud. Garnituur ook erg weinig. Cappucino is op andere plaatsen lekkerder, je verwacht bij een Italiaan toch de betere cappucino... Knap aan de prijs... 5 gamba's voor € 25.00. Behoorlijk warm in het restaurant. Niet voor herhaling vatbaar.

16. Gonny van Dijck

We hebben met 6 dames heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en de ambiance is heel gezellig. Alle 6 de dames waren enthousiast en gaan er zeker nog terug.

17. Esmoreit

Heerlijk gegeten.

18. Annemarie Wieling

We hebben weer erg lekker gegeten.

19. Zeer lekker eten.

20. Menu was heerlijk, was extreem druk daardoor heel luidruchtig. Goede en vriendelijke bediening. Minpunt: we konden niet betalen met creditcard.

21. Voortreffelijk! Heerlijk gegeten. Vriendelijke en zeer attente bediening.

22. Heerlijk gegeten, attente bediening. Ze hielden perfect rekening met ons theaterbezoek later die avond, dus konden we relaxt genieten van de uitstekende maaltijd en wijn.

23. Lekker gegeten, erg aardig personeel voor herhaling vatbaar!

24. We hebben erg lekker gegeten.

25. Erg lekker gegeten! Echt een aanrader

26. Thomas Litjens

Heerlijk gegeten!

27. Willemien Nieuwenhuijs

Heerlijk gegeten. Ruime keus. Goede wijn. En zeer vriendelijke bediening.
    Porties zijn meer dan genoeg. Soms teveel.

28. Men. Boom

Het was weer heerlijk eten. Maar des te later het werd, des te later je de Italiaanse chaos er kwam. Twee keer om de rekening moeten vragen.

Maar we komen absoluut weer terug.

29. Hebben zaterdag met 9 mensen er gegeten. Een absolute aanrader voor een heerlijk en gezellig avondje uit! Leuke en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit super!. Heerlijk was het.

30. Miriam Pijpers

Top 👍🏻 heerlijk gegeten. Ruime keuze gerechten. Vriendelijke bediening.

31. Heerlijk gegeten, en goede bediening! Gelukkig hadden we gereserveerd, alle tafeltjes waren bezet. Ruimte was, mogelijk door de drukte, luidruchtig. Aanrader!!

32. Annemarie

Het was erg lekker en de bediening was super. Alleen een foutje met de bestelling, maar dat was snel opgelost.

33. Eten was heerlijk, bediening goed en attent. De ruimte is wat luidruchtig, misschien een keer wat aan de akoestiek doen. We komen zeker nog een keer terug.

34. Het was geweldig, erg lekker, goede service!

35. Gerald & Anita

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, vriendelijk personeel. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

36. Eten was erg lekker. Bediening perfect. Aanrader!

37. Eten was lekker, bediening vriendelijk.

38. Vera&Gerard

Wij hebben heerlijk gegeten bij La Piazza, tot onze volle tevredenheid. Zeer vriendelijke en kundige bediening. We komen zeker vaker terug. Echt een aanrader!

39. Alda Haegens

Een absolute aanrader voor een heerlijk en gezellig avondje uit! Leuke en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit super! Een royaal aanbod en voor elk wat wils!

Kortom: doen!!

40. Voor de eerste keer dit restaurantje bezocht. Uitstekende bediening en heel smaakvol eten. De enige opmerking die misschien voor verbetering in aanmerking komt zijn de tweepersoons tafeltjes. Die staan in mijn optiek te dicht bij elkaar. Voor de rest een aanrader. Wij zullen er zeker vaker gaan reserveren.

41. Heerlijk gegeten, zeer snel bediend en een mooi restaurantje!

42. We hebben heerlijk gegeten. Mooi voorgerecht; antipasti Italiano en daarna een zalige pizza falliani. We waren met zijn tweeën en kregen na aanvraag gewoon een tafeltje voor 4. Zit iets ruimer :). De bediening was top, aardige mensen die hun gasten goed in de gaten houden. Ik kom hier zeker nog eens terug.

43. Het eten was lekker. Minpunt was de luidruchtige accommodatie; zeer slechte akoestiek. Het restaurant was vol. Tegenover elkaar konden we elkaar erg moeilijk verstaan (zo'n kippenhok was het) of je moest zo hard praten dat je buurman je ook kon verstaan.
    Erg jammerrrrrr!!

44. Zoals altijd heerlijk gegeten! Gezellig restaurant, met een mooie kaart en altijd wisselende specialiteiten op het separate menubord.

Als ik dan toch een minpuntje zou moeten noemen dan is het dat het er altijd vrij warm is.

45. We hebben heerlijk gegeten en alles was, zoals voorheen besproken, mooi voorbereid. Gezellige sfeer. Fijne bediening.

46. Kwaliteit eten was perfect, service was goed; je hoeft niet lang te wachten, vriendelijk personeel. Herhaling vatbaar :-)

47. jac swinkels

Zondagavond gegeten met kinderen en kleinkinderen. Gezellig en sfeervol, prima bediening en geen haastig gebeuren, goede kaart ook voor de kinderen, prijs-kwaliteit uitstekend.

Bezoek aan dit restaurant is aan te bevelen, wel even reserveren!

48. Heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen door de weekgerechten (pasta). Erg bijzonder. En de Tiramisu, echt overheerlijk.

49. Marian Flinsenberg

Heerlijk gegeten. Het eten was echt smaakvol. Restaurant is gezellig ingericht. Personeel gastvrij en vriendelijk. Gaan we zeker vaker naar toe.

50. Afgelopen zaterdag hier gegeten met 8 personen, genoten!

De sfeer was perfect, de bediening uitermate vriendelijk en correct.

Het eten was heerlijk. Mooi de tijd tussen de gangen in.
    De kinderen vonden het heerlijk. Fijn dat zij ook uit de hele kaart kunnen kiezen met aangepaste porties!

Absoluut voor herhaling vatbaar, top.

51. Onze kookclub had geen zin om te koken. Hier lekker gegeten voor redelijke prijs. Alleen vitello tonnato beetje weinig saus. Zou ik een volgende keer wel aangeven. Aanrader!

52. Heerlijk gegeten en perfecte service! Zeker de moeite waard om nog eens te dineren!!

53. We hebben heerlijk gegeten! Flinke porties maar genoeg tijd tussen de gangen om het iets te laten zakken. Heerlijke limoncello!! Wonen helaas niet in de buurt anders zouden we vaker gaan!

54. C. Cortenbach

Prima gegeten. Service was goed, ook ruimte tussen de gangen. Kwaliteit van het eten was prima en porties zelfs aan de ruime kant. Voor herhaling vatbaar.

55. Gereserveerd via een Xenox-actie (Wereldkeukenpas); keurig op webformulier aangegeven dat we die pas zouden meebrengen, plus een verzoek om een romantisch tafeltje/hoekje i.v.m. ons huwelijksjubileum..
    Met die info/verzoek is niks gedaan. Toen ik bij het opnemen van de bestelling aangaf dat ik zo'n pas bij me had bleek dat alleen voor een 3-gangen menuutje te gelden, en niet voor á la carte gerechten (dat staat nergens in de voorwaarden). Ik had geen zin om op zo'n feestelijk avondje-voor-twee moeilijk te gaan zitten doen. Eten was prima, het tafeltje niet echt. Mwah (en ik ga al nooit met zo'n actie-kaartje op pad omdat je altijd in een verdomhoekje terecht komt, of op de slechtste hotelkamers). Doe dan niet mee als restaurant...

56. Ik kom hier met (te) grote regelmaat. Super eten met super bediening voor een normale prijs. Echt een grote aanrader!

57. Eerste en laatste keer hier gegeten! We hadden gereserveerd maar bij binnenkomst werd hier niet eens naar gevraagd. We werden aan eettafel gezet en pas een half uur later kwamen vragen wat we wilde drinken!! Ik had via de site gereserveerd met als opmerking we een AH voucher hebben voor de 2e persoon gratis eten.. toen we wilde betalen zeiden ze doodleuk dat we dit bij binnenkomst moesten zeggen want ze kijken amper op de site naar hun reserveringen! Ze wilde ons ook niet te tegemoet komen in de prijs. Erg slecht en klantonvriendelijk!

58. Voor het eerst en laatst hier gegeten, erg lang moeten wachten, binnenkomst was niet echt klantvriendelijk. Pasta was lekker, pizza viel tegen en de biefstuk... hij was lekker maar te weinig garnering, 1 krieltje door de midden gesneden en een eetlepel groente... was erg karrig.

59. We hebben geweldig lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Aanrader!!

60. dinie di somma

We waren een weekend in Venray. We zijn op zaterdag een pizza wezen eten bij La Piazza.

Nog nooit zo'n slechte pizza gegeten. Wat er bovenop lag was redelijk, maar de bodem was niet goed gaar. Ook 2 euro vragen voor een karaf kraanwater vind ik afzetterij.

We komen hier nooit weer.

1,7
  61. Erg druk, te weinig personeel. Lang moeten wachten. Mocht iets klantvriendelijker. Smaak 7, niet heel apart.

62. Met mijn gezin, 6 personen gegeten op zondagavond bij Piazza. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was vol. We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was lekker, voldoende keus, de bediening was prima ondanks de drukte, alsof we in Italië waren. We komen hier zeker vaker.

63. Marian Kuenen

Met 6 vriendinnen gegeten. Zeer sfeervol restaurant. De bediening was vriendelijk en correct. De kwaliteit van het eten goed met zeer verfijnde smaken. Daarbij een heerlijk glas wijn! Wij waren hier allemaal voor de eerste keer en allemaal enthousiast.
    Eén van de dames heeft een glutenvrij dieet en ook daarvoor was voldoende keuze. De kennis over een glutenvrij dieet was helemaal super!

64. Het was weer heerlijk zoals altijd. Wij hebben weer genoten van een mooie avond bij jullie. Het meisje dat de bediening runt laat zich niet gek maken, ook al is het druk. Ze doet het geweldig, haar Nederlands is ook al top. Jammer dat we haar naam nog niet weten, maar van ons krijg je 10 punten.

65. Het was allemaal super lekker en voor herhaling vatbaar!!!!!

66. I.L. Sarink

Ik kom al jaren bij deze Italiaan (voorheen andere naam). Als je echt Italië wilt proeven en de gezellige, ontspannen sfeer van dit land, vind je dit bij La Piazza.

67. We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
    We gaan hier zeker vaker eten.

68. Jos 5 punten

Heerlijk gegeten in een vrolijke en sfeervolle ambience en niet te duur. Royale porties en een prima wijn.
    Komen zeker nog eens terug. Een aanwinst voor Venray!

69. Martijn Verkuijlen

Heerlijke pasta en super lekkere Brusschetta gegeten. Mooie zaak ook van binnen.

70. Leon en Jacqueline

Lekker en snel gegeten.

71. Dorine Reijnders

Wij hebben heerlijk gegeten! Verfijnde smaak, mooie portie. Vriendelijke bediening. Goede omgeving.

72. B. Leeuwenhage

We hebben heerlijk gegeten! Geen open keuken met pizza-oven; jammer, geeft een restaurant wat meer sfeer.

73. Gewoon goed snel en lekker!

74. Riekie Loonen

We werden vriendelijk ontvangen en de jassen werden aangenomen. Het eten was erg heerlijk, het waren alleen erg grote porties. Bediening was vriendelijk. Bedankt voor de gezellige avond.

75. Wederom heerlijk gegeten! Gezellig restaurant met leuke en gezellige bediening, goede keuken en veel keuze.
    Ook voor kinderen een zeer geschikt restaurant. Tot de volgende keer!!

76. Lekker gegeten in 'n mooie maar rumoerige zaak. Als je reserveert, vraag dan 'n tafel bij 't raam. Achterin zit je wat dicht bij elkaar. Eten was goed, maar niet heel veel. De kaart is niet heel uitgebreid. Wij vonden de prijs te hoog voor wat wij kregen. De bediening was vriendelijk. Het was er erg warm!

77. Wederom hebben we heerlijk gegeten bij La Piazza. Ondanks dat het erg druk was hebben we niet lang op onze gangen hoeven te wachten. Prettige bediening en een goede sfeer. Eén aandachtspunt, het was erg warm binnen, mediterraans :). Desondanks komen we zeker weer terug.

78. Prima restaurant. Sfeervol ingericht en aardige mensen. De kaart was uitgebreid en de prijs kwaliteit in een prima verhouding. Jammer dat het tempo van bedienen wat hoog lag waardoor je de indruk had dat alles snel moest. Maar we hebben heerlijk gegeten.

79. Prettige ontvangst en bediening. Menukaart met ruime keuze. Hoofdgerecht en nagerecht meer dan voortreffelijk. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.

80. De sfeer/aankleding is heel warm en gezellig, evenals de mensen van de bediening! Het eten smaakte erg goed. De tijd tussen de gerechten was ook prima (en het was best druk). Eten & drinken krijgt een 7, omdat op de kaart niet vermeld stond dat er bijv. noten of pesto in het gerecht verwerkt zaten. Aangezien een van ons een notenallergie heeft en wij hier tijdens het serveren van de gerechten pas achterkwamen, was dit helaas wel een minpuntje.

81. Stephanie

De voorgerechten zijn super. Hoofdgerecht was iets minder naar mijn smaak. De sfeer is erg gezellig. De bediening is top. Ze geven je echt het "de klant is koning" gevoel.

82. We hebben een erg leuke en gezellige avond gehad met zijn 4en! We raden andere mensen zeker aan om te gaan uiteten bij dit restaurant. De service en het personeel waren erg vriendelijke en we werden snel geholpen! Daarnaast was de sfeer en het interieur prima verzorgd en erg leuk om naar te kijken. Het was gezellig druk!

83. Ellen.sakko@hotmail.nl

Het hoofdgerecht duurde echt te lang. Het bediendend personeel heeft het nog niet helemaal strak staan. Ze doen wel hun best. Kwaliteit van het eten wisselt sterk. De brushettas waren aan de natte kant, de biefstuk kon beter. De Bolognese was lekker, de gegrilde groenten (antipasti) ook. Deze mensen kunnen wel wat maar moeten wel scherp blijven om de Kwaliteit goed te houden. Succes daarmee! Wij Komen weer terug.

84. Drukke avond, bediening moest hard doorwerken. Bediening was vriendelijk. Eten was heerlijk! Een carpaccio en een filetto don giovanni. Echt Italiaans lekker. Mijn zoon lust alle diepvriespizza's, maar in Italie eet hij geen pizza. De pizza in dit restaurant vond hij ook niet lekker: te Italiaans. Wat dus een compliment is voor de kok! Ik heb hem geproefd en hij was heerlijk! Fijn ook dat ze voor een kinderbordje minder rekenen dan voor een volwassene.

85. Monique Lucassen

Het was erg lekker, maar wel erg veel.

86. Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Echt een aanrader.

87. Marjolein

De service is prima, erg aardig en vrolijk personeel. Dat vind ik een erg positief iets. Onze pizza's smaakten erg goed!!! Mega groot, maar we mochten wat we over hadden meenemen. We komen hier zeker nog vaker!!!

88. Zoals altijd heel lekker, prima. We komen hier graag.

89. It was an amazing lunch. Best pizza ever, best company and the best service. Grazie!

90. w van Ekeren

Lekker gegeten maar erg veel lawaai. Achter ons kwam een groot gezelschap zitten, zodat wij elkaar niet meer konden verstaan, dat stoorde ons.

91. Een gezellig restaurant, fijne bediening en uitgebreid menu. We hebben er fantastisch gegeten, goede kwaliteit gerechten.

92. mevr Yvonne Stam

Top, klasse, fantastisch, verzorgd, intiem, gezellig, dat zijn de trefwoorden voor dit restaurant. Heerlijke keuken, vanwege de variatie waard om elke week te bezoeken.

94. Voor de eerste keer hier, prachtige aanwinst voor Venray. Heerlijke volle pizza gegeten. Prima elegante bediening. Aanrader.